נקמת החנונים

cotarot162

יום כיף לעובדי הדסק – כותרות ראשיות מוכנות על מגש עופרת – רב שסרח וחבורת המחסלים, עכשיו רק צריך לשחק עם המינונים. מי הכי עדיף? מי הכי נוטף? כל התשובות בכותרות שלמעלה.
הרב ביקש שאתפשט – לא פתיח לספרון פורנו חדיש?

אז האם הטריד הרב מוטי אלון את תלמידיו?
(הודעת פורום תקנה).
הכותרת הראשית וחצי מהשער של ידיעות מוקדשים לסיפור ועוד ארבעה עמודים תמימים. הסיפור החדש הדיח את טחינת פרשת החמורים ועו"ד אורי קורב לע' 11, לא עניין פשוט כלל וכלל.
מה, הכל בגלל שמדובר בציונות הדתית?

טור אחד נושא את הכותרת "אהבת אלוהים או אהבת גברים" העוסק בהתייחסות המגזר לנושא. למה הוא חתום על ידי "כתב ידיעות אחרונות"?
מילא זה, אבל צוות החיסול של מבחוח בדובאי הודח לפיכך לע' 14.
איש מהם לא נראה ישראלי, סחבק, אוהד בית"ר או הפועל תל אביב, או בליין בלומפילד מוכח.
גם במעריב כאמור הרב הוא הכוכב בשער, אבל רק בכותרת מצומצמת, יחסית. מחסלי דובאי זוכים לכסות את רובו.

בישראל היום המחסלים הם הידיעה המרכזית כשהתצלומים באיכות גרועה מאוד. הרב מודח לתחתית השער, וזו גם ההיררכיה בשתי הכפולות הפותחות, המוקדשות לשני הנושאים האלו.

בהארץ המחסלים גם הם מופיעים בראש השער, וגם פה, כמו בישר"ה תצלומיהם גרועים במיוחד (בידיעות ובמעריב התאמצו להשביח). הרב אלון זוכה לידיעה עם כותרת צנועה בתחתית השער: ""רבנים מזהירים כי הרב מרדכי אלון הורחק מפעילות חינוכית בשל התנהגות מינית לא הולמת". באתר, כרגיל, הכותרת שונה.


הדרכונים מזויפים?
לפי סמדר פרי בידיעות, "ראשי צוות החקירה הדגישו גם כי 11 הדרכונים של חברי צוות החיסול אינם דרכונים מזויפים".
לפי אסף שניידר במעריב "הם מביטים אלינו מתוך צילומי הפוטו רצח של הדרכונים המזויפים…"

בכלל, כל הנסיונות לדחקק על החבורה (רונן ברגמן, שניידר), על משקפיהם הלא אופנתיים או החנוניים, על קרחתם ופרצופם, לא ממש עולים יפה. לא תמיד חייבים להתפייט בכוח כשאין מה לומר.

מעריב הקדיש את ארבעה עמודיו הראשונים למבחוחים ורק אחר כך מתפנה לרב אלון – כפולת 6-7 בלבד, שבתוכה שזורה גם הידיעה על יצחק לאור.

המקור ערך תחקיר על יצחק לאור, החשוד בהטרדות מיניות בעשרים השנים האחרונות. התחקיר ישודר מחר, רביעי, בערוץ 10. לאור טוען כי נערך נגדו לינץ'. בפרומו שנערך למקור אמש לא צוינו המקורות מהן התחיל התחקיר, כלומר הבלוגוספירה. השאלה היא אם עכשיו הנשים שכתבו על מקרי הטרדה כאלו ואחרים בבלוגים שלהן יכתבו את השם המפורש של מי שהטרידן.

הידיעה לא מופיעה בעיתונים האחרים בהארץ ובידיעות, אלא רק בישראל היום (ובמעריב, כאמור).

עידן עופר מוחק את התביעה נגד מיקי רוזנטל

שיטת השקשוקה ניצח.
מוטי קירשנבאום תיווך, אבל "עופר ציין עוד כי הוא שומר על זכותו לתבוע בנפרד את רוזנטל בשל דברי דיבה אחרים שהוציאו נגדו לטענתו, וכן לתבוע אותם במדינות שונות בשל פרסום והפצת הסרט מחוץ לישראל. לטענת עופר, עקב הפרסומים נגרם לו, לחברה לישראל ולשמם הטוב נזק אדיר. בעקבות פרסום הסרט בערוץ הראשון תיקן עופר את תביעתו לאחר חודשיים פעם נוספת בשל נזקים מצטברים לכאורה שגרם לו השידור בערוץ הציבורי".

ואילנה דיין ערערה לעליון בפרשת סרן ר'.

לחם עבודה
שמא תתרמו טיפים לאיש הצעיר הזה?
"זה אולי יישמע מתבכיין או משהו כזה, אבל אני באמת תוהה, איך מתחילים?
למה כולם מצפים שכבר יהיה לי נסיון קודם אם רק הרגע סיימתי את לימודיי? האם כל מי שנמצא בתעשיית העיתונות כיום נולד עם הניסיון ישר לתפקיד?
אשמח אם מישהו יוכל לתת לי קצת טיפים בנושא
".


מתחרים: נרג' משיק ערוץ תעסוקה ברנז'אי.
לא תאמינו מה הכותרת:

lehem

יאיר טרצ'יצקי עזב כבר מזמן את מעריב, כמו שכתבתי, אבל רק אתמול פרסם הודעה רשמית בפייסבוק:

"ההודעה הזאת באה באיחור רב, אבל הרי מוטב מאוחר מאף פעם. באוקטובר האחרון נגמר הרומן ביני לבין מעריב ויצאתי לדרך חדשה ועצמאית, שמרכז הכובד שלה הוא בכתיבת כתבות מגזין חברתיות במוסף ג'י של גלובס ועריכת התוכנית יהיה בסדר בגלי צה"ל.

את מקומי מאחורי ההגה של ערוץ חברה תפסו ליאור לרנר ויאיר נתיב, ואני משוכנע שהם יעשו עבודה טובה בשמירה על הגחלת. בתקופה שבה אמצעי תקשורת מנסים להוזיל עלויות, אין זה פשוט לייצר עיתונות חברתית ומעמיקה, אבל אין לי ספק שזו מטרתם ואני מאחל להם הצלחה רבה. זאת גם הזדמנות טובה להעביר לניהולם את קבוצת הפייסבוק".


ליברמן Vs ברנע
פיינשמקר? לא.

ברשת

ביזפורטל חושף את זהותו של "שחקן מעו"ף", פעיל רשת מוכר בתחום.

בלוגלנד
ynet מתקשה לקשרר לבלוג של גליה מאור. :))

galiablog

מח' הגהה
קצת בעיה כשהמשפט הראשון בעיתון (ידיעה ראשונה בע' 2, ידיעות), כתוב בשגיאה:
"בשנת 2006 הגיעה פורום תקנה לפגישה עם היועץ המשפטי…"

לא פיין שמקער (נרג'), כי אם פיינשמקר (Feinschmecker).


לפני פיזור
כן, מוקדם, דחוס, מה לעשות. החיים. או התמעטותם.

אודות דבורית

שום דבר מיוחד
פוסט זה פורסם בקטגוריה שוטף פלוס 30, עם התגים , , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

81 תגובות על נקמת החנונים

  1. שלומית הגיב:

    פרשת הרב אלון עצובה, מכל היבט שהוא.

    אני לא קוראת עיצונים – אני סומכת על קריאתך, ומקווה שאין שם שמחה לאיד או התנגחות מיותרת.

    שבר עמוק.

    ופורום תקנה: מחד זה רעיון מצוין, והנה הם הוכיחו שיש להם שיניים והיושבים בפורום אכן אנשים רמי מעלה ומצוינים, ומאידך אסור שזה יהיה תחליף לתלונה במשטרה, אמנם הם מתואמים עם היועץ המשפטי.

    המחשבה על סמיכות הפרשיות בין הרב אלון לפרשת לאור מעלה מחשבות נוספות על אחריות לחלש , וההבנה שיש להוקיע אנשים המנצלים את סמכותם וכוחם לרעה.

    עצוב

    אהבתי

  2. z הגיב:

    קריירה של מטרידן:
    לצערי, כשפנו אליי לא סיפקתי מידע עם בשר על איציק לאור. כי סיפור על "מה צבע התחתונים שלך, מה צבע החזייה שלך" – שאלה שהוא נהג לשאול כל בוקר מישהי שהכרתי – זה לא מספיק חזק. כולי תקווה שמישהו אחר עשה עבודה טובה יותר ממני.

    אהבתי

  3. בשורתה הגיב:

    תגובת היום היא של ח"כ יעקב כ"ץ על פרשת הרב אלון:
    "בשביל הציבור שלנו זו רעידת אדמה כמו מה שקרה בהאיטי"

    לא, כצל'ה, בוא תגזים.
    אה, כבר באת? חבל.


    והכותרת של הארץ (המודפס) כפי שהבאת, היא דוגמת מופת להתייחסות עיתונאית עניינית [להבדיל מהכותרת של הנחותון ממוזס].

    אהבתי

    • בשורתא תתפלאי הגיב:

      הציונות הדתית משווה את זה להתנתקות!למשל…אין לך מושג (גם לי) את גודל האסון, ככל שאני לומד על הפרשה אני רואה שזו רעידת אדמה ענקית שאף חילוני אפילו לא יכול לדמיין אותה.(הרבה יותר מקצב, למשל).

      אהבתי

      • בשורתה הגיב:

        ראשית כל, תתפלא (בלשון זכר) ולא תתפלאי.
        שנית, אני מכיר היטב. אני בא משם.
        ובכל זאת להשוות את הדברים לאסון שבו נהרגו מעל למאה אלף איש, זה קצת, אפעס, יוצא מכוער.

        אהבתי

  4. הרב Cock הגיב:

    איך, איך מתפוצצת בדיוק עכשיו פרשת הרב אלון. קחו את הבצלים והקרשים מהמדורה של יצחק לאור, ותעברו למדורת השבט האמיתית. זה לא סתם משורר גס רוח – זה מי שסומן כמנהיג הציונות הדתית, "עילוי", "דב הכותל" וכל יתר הכינויים.

    מה מדהים פה? לאור הסילוק המהיר שלו, מטעם גורמים בתוך הציונות הדתית, ברור שמדובר בסיפור כבד. וכמה שנים הם הצליחו לשמור על זה בשקט מוחלט! הסיפור מתעורר אחרי שאלון, סליחה, "הרב" אלון, כנראה לא הצליח לעמוד בתנאי הפרישה השקטה שלו וסרח שוב.

    אלה הסטנדרטים של המגזר: לא לדווח. הכאת פלסטינים כמו בולבולים של ילדים. מי ששמע את שרה בק, כתבת ערוץ 2 לענייני מתנחלים הבוקר: "היה לי מאוד קשה להביא את הסיפור. אנשים בכו כששמעו אותו". המגזר מתנהג באופן אחר מהתקשורת המתירנית שלכם.

    לא מפתיע שמעריב מנסה לדחוק את הסיפור כמה שאפשר. ליבסקינד, אריאלי, סגל בטח כבר עובדים על כתבי הגנה, שימצאו את האשם האמיתי – הקרן החדשה!

    אהבתי

    • חה חה! הגיב:

      הקרן החדשה – אדיר!!

      אהבתי

    • צ. יודע הגיב:

      יחי ההבדל הקטן: לאור- אנס בהגדרה הפלילית (למי שקרא את אשכר) שמעשיו היו ידועים במשך עשרות שנים ומעסיקיו המשיכו להסתיר זאת, באו בטענות למתלוננות ("לא ידעת שצריך להתרחק ממנו?") והמשיכו להעסיקו תוך סתימת פה המתלוננות.
      אלון- לא ברור מה בדיוק עשה ובכל זאת בכירי הציונות הדתית (הרבנים ברשימה הם הבכירים ביותר ומה שמעניין הוא שבשום עניין אחר לא היית רואה את שמם באותה רשימה, שלא לדבר על נוכחותו של פרופ' שטרן, משפטן מוביל מהמכון הישראלי לדמוקרטיה) ) הרחיקו אותו מפעילות עם נערים, דיווחו ליועמ"ש (מה שמוכיח שככל הנראה או שאין כאן פלילים או שאף אחד לא רצה להתלונן כי אחרת היועמ"ש היה פותח בחקירה)וכשהיה בכך צורך יצאו באומץ לתקשורת כדי להזהיר את הציבור.
      נו, תצטרך לחכות ליום שישי לטור הקבוע של לאור בהארץ כדי שוב להרגיש צודק, חכם ובכל בכלל לא צבוע.

      אהבתי

      • ובכלל הגיב:

        כפי שכתב גורדי (מזל"ט על הצאצא) ליבסקינד הוא האיש שחשף את פרשת אבינר (שגם היא הסתיימה בלא כלום לאחר חקירת משטרה) בכותרות ענק במעריב. בורות היא דבר שיכול להיות כל כך כואב.

        אהבתי

      • ליבסקינד הגיב:

        נודה ע"י כל בני קהילתו בעקבות פרשת אבינר.
        מעריב נאלץ לעשות לליבסקינד זובור ממושך, בגלל הלחץ הקיצוני שהופעל מהציונות הדתית. צ' יודע, אולי לא יודע הכל?

        ואשר להשוואה בין לאור לאלון – מה בכלל יש להשוות? לאור הוא מנהיג פוליטי? בקשי בקפיטריה של עצמו. הוא רב ומחנך של אלפים? הוא הג'ון קנדי של המחנה שלו? הוא בן לשופט עליון ואח-של? לא.
        סתם משורר די נידח, דוחה, שדעותיו לחלוטין לא נמצאות בקונצנזוס של השמאל.

        אלון? זו מכה מוחצת בלב-ליבה של הציונות הדתית.
        וזה לא הסוף. עכשיו יתגלה קשר ההשתקה המאפיוזי של כל התנועה הזו, שפוסקת על "הגליה" ולא מדווחת.

        יהיה כיף.

        אהבתי

      • ושים לב, גאון שלי הגיב:

        אתה כותב:
        "ליבסקינד הוא האיש שחשף את פרשת אבינר (שגם היא הסתיימה בלא כלום לאחר חקירת משטרה)".
        חחחחחחחחחחחח.
        זאת אומרת, גם הישג לליבסקינד, שחשף – וגם הישג לאבינר, שלא נחשף?

        אוי.
        יכולת הטיעון הפלפלנית מהחדר, היא כל כך מפגרת לפעמים.
        כשאתה אומר בנשימה אחת, דבר והיפוכו, גם שחור וגם לבן –
        אתה מניה וביה שקרן. לפחות פעם אחת.

        אהבתי

      • צ. יודע הגיב:

        נו, השב לכסיל כאיוולתו, גם אם הוא כותב בשני שמות שונים:
        אכן על קלמן (עיתונאי מבריק, כמובן כל עוד לא מדובר על עניינים של ימין- שמאל שאז הוא תועמלן בזוי) הופעלו לחצים כבדים מכיוונים שונים. אז מה? הוא לפחות לא הסתיר כלום והביא את הדברים לאור. אחרי הסערה הראשונית הטבעית התברר שהוא לא ממש נודה והוא ממשיך לחיות את חייו השלווים במושב הפסטורלי במרכז שממנו יצא עוד עיתונאי מגזרי מוכר. בהקשר זה, גם אם היית מוסיף עוד 8 ח"תים (רמז לכיתה?) זה לא היה משנה. כפי שלמדתי ממו"ר משה נגבי אור השמש הוא המחטא הטוב ביותר וכידוע לא כל דבר שיש לו משמעות ציבורית חייב להסתיים בפלילים. העובדה שקלמן חשף היתה ראויה ורצויה והביאה לחקירה. החקירה הביאה גם לניקוי שמו של הרב אבינר, לפחות מההיבט הפלילי, וגם ליותר מודעות לנושא. אין כאן שני טיעונים סותרים אלא טיעון שמורכב מכמה פנים, ככל שאתה יכול להבין זאת.
        לאור הוא מנהיג ועוד איך. של קבוצה, אמנם לשמחתנו לא כ"כ גדולה, של השמאל מעריץ השהידים, רשימת הפרסים והתארים שלו תעיד על חשיבותו. תגובה קצת יותר בוגרת צריכה לשמוח הן על החשיפה הזו והן על זו. לא שמחה לאיד אלא שמחה משום שפרסום של מקרים כאלו, עשוי אולי למנוע את המקרה הבא.
        קשר השתקה של הציונות הדתית? תקרא את המכתב של היועמ"ש.
        לעצם העניין- אני מסכים לגבי חשיבותו של אלון לציבור הדתי על אף שנושא הייחוס הוא פיקנטריה ותו לא. אחרי שתינתן לו זכות הטיעון יהיה בהחלט צורך לעשות בדק בית רציני ולראות כיצד מתמודדים עם בעיות מסוג זה. אני אישית רק שמעתי עד אתמול על פורום תקנה ואחרי שקראתי באתר שלהם התרשמתי מרצינותו של הגוף הזה ומהקוד האתי שלו. גוף שמסייע למתלוננים ומברר תלונות בצורה רצינית, עם מחויבות ברורהלפנות לרשויות אכיפת החוק, כפי שנעשה כאן וכפי שנעשה במקרים אחרים הוא לא גוף של השתקה, לדעתי. בציבור הדתי (בעיקר אצל בנות) יש העדפה ברורה לא להתלונן ולכן זה עדיף בעיניי על השארת המקרה ללא טיפול בכלל.

        אהבתי

      • הכסיל על נוער הגבעה הגיב:

        אמרת כסיל? יש לך סיכוי של 0.01% להיחשב נבון ממני (עפ"י מדדים "אובייקטיביים", שאני הראשון להודות כי הם מוטים עבור אנשים בעלי דפוסי קלט, חשיבה ועיבוד מסוימים, אבל בהיעדר מבדקים אחרים הם המקובלים שנים רבות וכו').
        לעניין, תמימות דעים לגבי יושרו והגינותו של ליבסקינד כעיתונאי, גם אם דעותיו הפוליטיות – טרללה. אבל לא תמצא כזו לגבי הכשל שבדבריך: אם חשיפתו לא הובילה לדבר – אז מה נחשף? ומה ההישג? כשלעצמי אני סבור שעבודתו חובלה ולא הושלמה.
        אשר ללאור, הנח לו במאורתו. מעולם לא היה איש ציבור שסחף המונים, וטוב שכך. לא כל מפרסם שירים במוסף הארץ וחובט במנחם בן, הוא עמוד האש של המחנה.
        ואשר לאלון, איש לא שמח על מפלתו-לכאורה של אדם בעבירות כאלה. תתפלא, גם לא מתנגדיו-מתנגדיכם החריפים.
        עניין אחרון, מחק את הביטוי "השמאל מעריץ השהידים". בדיחה. ביטוי שמעיד על המיקום שלך בפעמון גאוס הנ"ל. בינתיים מי שהופך דוכנים ברחוב השוהדא, הם חבריך למדים.

        אהבתי

      • צ. יודע הגיב:

        אין לי עניין להמשיך בהתנצחות הקנטרנית. המטרה מלכתחילה היתה להוכיח שלא רק אתה יכול לעקוץ ומבחינתי העניין מוצה. גם בעניין מנת המשכל אני חושש שנתוני היו מפתיעים גם את הסטטיסטיקה שלך. ככל שידוע לי הנתונים שלנו די דומים ועוד 2 נקודות לכאן או לכאן במבחני מנת משכל או דגם כזה או אחר של מטוס בואינג בפסיכומטרי לא הופכים אדם לטוב יותר ודווקא המקרים עליהם אנחנו מדברים יוכיחו…
        באופן ענייני- אני שב על עמדתי לפיה יש מצבים שהם אינם פליליים ובכל זאת יש ערך ציבורי בדיון עליהם. המקרה של הרב אבינר הוא אחד מהם. בעניין זה, מה לעשות, יש לי יתרון שהוא גם חיסרון ביחס אליך- אני נמצא , ברמה כזו או אחרת בפנים, ורואה מהפרספקטיבה הזו את הדברים. גם אם ארצה לא תהיה לי זווית אחרת ועל כן אני חולק על דעתך וחושב שהיה ערך לחשיפה.
        מצד שני- והפעם כצופה מן החוץ וכקורא הארץ אדוק עד לא ממש מזמן, אני התרשמתי שללאור יש משקל בחוגים מסוימים, (ייתכן שאשמים בכך יותר מדי מבחנים שכללו את "לאור נ' המועצה לביקורת סרטים ומחזות"…) "מטעם" הוא בעל השפעה רבה, גם אם בעל תפוצה נמוכה וגם בפורומים שדנו בסיפור הוצג לאור כאיש בעל מעמד ניכר בחוגי שמאל מסויימים. ייתכן שאני תמים ואולי זה באג של דתיים, אבל בלימודי באוני' השתדלתי להתייחס אל מרציי כאל בעלי השפעה, לפחות בתחומם.
        אני מוחק לבקשתך (וירטואלית) את הביטוי על מעריצי השהידים. לא היתה כוונתי לפגוע באנשי מחנה השמאל שבחלק מהבחירות הצבעתי למפלגותיהם (לא רואה את זה קורה שוב אי פעם) אלא כיוונתי לשיר ספציפי של לאור שאני זוכר שהילל אותם. לא אהבתי את החיבור שלך ביני ובין הופכי הדוכנים בחברון (אמנם הפעמים הדי יחידות שביקרתי בה היו כשלבשתי מדים, כדבריך) שמעולם לא ראיתי עצמי כחלק מהם ולפיכך ראוי היה שהייתי קושט עצמי תחילה בעניין.

        אהבתי

      • בונד ג בונד הגיב:

        מגיב עלום כתב:
        “ליבסקינד הוא האיש שחשף את פרשת אבינר (שגם היא הסתיימה בלא כלום לאחר חקירת משטרה)”.
        חחחחחחחחחחחח.
        זאת אומרת, גם הישג לליבסקינד, שחשף – וגם הישג לאבינר, שלא נחשף?

        אוי.
        יכולת הטיעון הפלפלנית מהחדר, היא כל כך מפגרת לפעמים.
        כשאתה אומר בנשימה אחת, דבר והיפוכו, גם שחור וגם לבן –
        אתה מניה וביה שקרן. לפחות פעם אחת."
        . . .
        "הכשל שבדבריך: אם חשיפתו לא הובילה לדבר – אז מה נחשף? ומה ההישג?"


        סליחה שאני מתערב – אינני ממעריצי לאור ו/או אילון. מבחינתי, אם מי מהם עשה את המעשים המיוחסים לו, שייתלו אותו מהביצים.

        לא הבנתי את הטיעון בציטוטי המגיב שהבאתי לעיל: ליבסקינד חשף את עצם קיומה של הפרשה שניסו להסתיר. לאחר חקירת משטרה, הוחלט שלא היה דבר שמצדיק המשך לפרשה. היכן הסתירה?

        זה כמו לכתוב שאם קצב ייצא זכאי בבית המשפט, לא היה זה הישג לחשוף את פרשת א' (ואת פרשת א').

        זה כמו לכתוב שעכשיו, אם לאור ו/או אילון ייחקרו במשטרה ולא ימצא בחקירתם דבר, לא היה הישג בחשיפת הפרשות.

        אהבתי

  5. "שיטת השקשוקה ניצח" הגיב:

    המשפט הכותרתי מדוייק בשימוש זיכרי המתייחס לסרט. הוספה של אות אחת קטנה, ה', תהפוך את היוצרות כך שתהיה לנו פה כותרת שעשוייה להיקרא ולהיות מובנת אחרת מהכוונה. (בכוונה?).
    לעניין, המילים של עידן עופר "שומר על זכותו…" וגו' הם עוד איום מוסווה של עופר כלפי מיקי שסוף סוך ירד ממנו (שיציק קצת לאחרים) ויניח לעידן לאכול בנחת את שקשוקתו.

    אהבתי

    • velvet הגיב:

      הייתי אומרת ש"שיטת השקשוקה" ניצח.
      שיטת השקשוקה הפסידה. עכשיו.

      אהבתי

      • שולמית הגיב:

        בעצם, ההערה של עופר תמנע מהצגת הסרט בעתיד, בארץ ובחו"ל. יש בדבריו איום ולא הסכמה. זאת לא פשרה זו כניעה לתכתיב של משפחת עופר. אני בהחלט מבינה את רוזנטל הרוצה להמשיך בחייו ולקבל תפקידים בתקשורת. מעניין שדווקא קירנשבאום היה המתווך. האם היתה דרישה/ הצעה של ערוץ 10
        " להשלים" עם משפחת עופר לרגל התפקיד החדש.

        אהבתי

  6. ani am הגיב:

    ברכות למיקי רוזנטל, אילן עבודי וע"ד רונאל פישר.
    __________

    אילנה דיין יכולה לערער ולנצח, רייטינג בנוי מצופים והיא איבדה חלק מהם בזכות אותה כתבה, רייטינג לא בנוי מניצחונה/צדקתה בבית המשפט. שתחזור לאקדמיה ותהיה חכמה מספיק כדי ליזום קורס משולב עם ד"ר עו"ד פנינה שרביט.

    אהבתי

  7. אלון מורה הגיב:

    מומלץ גם לראות את כמות הטוקבקים העצומה שתומכת ברב אלון, 90 אחוז לפחות, אנשים שיוצאים נגד מי שהביא את הסיפור החמור.

    ולווט, זה בדיוק הסיפור של הטוקבקים ו"דעת רוב הציבור". תתעוררי. זה בדיוק אותם אנשים מקבוצה אחת, שיישבו כל היום וישלחו מיליון טוקבקים בשם הרב שלהם, האמונה שלהם, המחנה הפוליטי שלהם.

    את וחבריך מהשמאל התל אביבי צריכים להתעורר ולהבין שמדובר בתפיסות עולם מנוגדות. במלחמה תרבותית. בין גילוי להסתרה. בין חשיפה להעלמה. בין אמת ושקר.

    האנשים האלה הסתירו במשך שנים את המעשים של הרב אלון. מבחינתם, ורוב הציבור שלהם, הם מוכנים להמשיך ולהגן על מי שאולי מסכן מינית את הילדים שלהם! לא מנסים לברר מה הסיפור, אלא מי לעזאזל העז לספר אותו. מוכר מאיפשהו?

    אז אם הם מוכנים להסתיר מעשים של מי שמאיים על הילדים שלהם – מה זה כבר לטייח מעשים כלפי ילדים ערבושים בעזה?

    אהבתי

    • velvet הגיב:

      אני ערה מארבע וחצי בבוקר.
      אז מה את/ה אומר/ת, שצריך לצנזר את הטוקבקים התומכים "שם" בכבוד הרב?
      =
      ברור שככל שחברה סגורה יותר היא נוטה להסתיר את פירותיה הבאושים ולטאטאם מתחת לשטיחון.
      =
      חוץ מזה, נא לא להתבלבל. יום אני שמאלנית, יום ימנית קיצונית.

      אהבתי

      • אלון מורה הגיב:

        אני לא אומר שצריך לצנזר משהו, גם לא טוקבק.
        רק מציע לקחת את *כמות* הטוקבקים בפרופורציה. בניגוד למה שכתבת לאחרונה, טוקבקים לא משקפים שום דעת קהל אמיתית, אלא את עוצמת הרעש, של מי שיש לו מספיק כוח לצעוק בלי להתעייף.

        אהבתי

      • velvet הגיב:

        אני לא חולקת עליך כלל, וגם לא זכור לי שכתבתי שטוקבקים "משקפים דעת קהל אמיתית".
        הם משקפים זרם קיצוני, זרזיף, אולי.

        אהבתי

      • שולמית הגיב:

        כן, כמו האקדמיה בעניין לאור

        אהבתי

  8. רבקולית הגיב:

    עצות לבחור הצעיר וחסר הנסיון מתוך נסיוני הקט: חוצפה. ונחישות.

    לחשוב איפה היית רוצה לכתוב. למצוא את העורך/ת הכי בכיר/ה בשטח. לפנות אליו/ה ישירות. לשלוח כתבה / מאמר / סיפור ווטאבר שמתאים לאכסניה. לוודא שהוא / היא קיבלו וקראו.

    אם התשובה שלילית – לשאול למה.

    הנסיון שלי הוא בעיקר עם עורכים של דברים מגזיניים. כולם הסכימו לדבר איתי. כולם קראו חומרים שכתבתי. אחד אמר לי לא והסביר למה ואפילו עשה את זה בנחמדות. שניים קיבלו אותי. אחד, דיי זוטר דווקא, שהגעתי אליו לפגישה עם המלצות ממישהו שהוא מכיר – מעולם לא חזר אליי. עוד אחד אמר שאני לא מתאימה לאכסניה שלו אבל הפנה אותי לאכסניה שנראה היה לו שתתאים (וצדק).

    בהצלחה!

    אהבתי

  9. תשובה לאיש צעיר שרוצה לעבוד בתקשורת הגיב:

    אני כתבת בעיתון ישראלי. אני מציעה לך להתחיל באינטרנט. המזל הוא שהיום התקשורת פתוחה לכולם ויש מקום לכולם, בזכות הרשת. תתחיל בקטן, באתר כלשהו. תיקח בחשבון שלפעמים בשלבים ראשונים לא מרוויחים הרבה (ובהמשך ממשיכים להרוויח מעט). ענף התקשורת בעולם כולו סובל ממשכורות ירודות. כך שגם אם אתה תחקירן צמרת בניו יורק טיימס, משכורתך תמיד תהיה נמוכה משל עורך דין בדרג ביניים או אדריכל או רופא.
    אבל תנסה להכניס רגל לאתר למשרה כלשהי, אלא אם כן מבקשים ממך לכתוב על ממש שטויות שלא מעניינות אותך. ותכתוב יפה, תצליב נתונים, תרים טלפונים ותצא לדבר עם אנשים ולשאול שאלות. אל תוותר לעצמך, גם אם זה נראה זוטות. ואם אתה מצליח לשרוד את זה, אז תוכל להגיד שיש לך נסיון ולשפר את מעמדך.

    אהבתי

  10. ani am הגיב:

    ברכות למי שיהפכו היום לשלושת קצינות החי"ר הראשונות בצה"ל.
    אפשר לומר עליהן ועל הבחירה שלהן הרבה (בטוח שיכתב לא מעט), בסופו של דבר כל הכבוד להן.

    אהבתי

    • קרציית מספרים הגיב:

      נו כבר
      לא "שלושת קצינות החי"ר" אלא שלוש קצינות החי"ר.
      עם כל הכבוד הן עדיין נקבות.

      אהבתי

    • את העם הגיב:

      מצטרף מצטרף לברכות!אחת מהן היא בת של צל"שניקית יום כיפור!!!
      אז איפה איפה הן? למה רואים רק בלונדיניות מטומטמות שמנחות תוכניות ,משדרות ברדיו,וכותבות ועורכות עיתונים?

      אהבתי

      • ani am הגיב:

        הצוערת שהתראיינה היום בגל"צ, הבת של צל"שניקית יום כיפור, היא אור בן יהודה ומה אתם יודעים כשזה מגיע לקורס קצינות ומלחמת יום כיפור, פתאום אמא שלי שממש לא מתעניינת בחדשות, ידעה על שלוש הקצינות כבר בשבת מחברים.

        אהבתי

      • שולמית הגיב:

        ישנן גם בלונדיניות חכמות

        אהבתי

  11. הדס הגיב:

    http://www.haaretz.co.il/hasite/spages/1150056.html
    למרות הביקורת על התנהלות רשות השידור אני מוצאת את עצמי בצד של אריה גולן.
    לאחר שגבי גזית היהיר חתם על חוזה אישי ושב לשדר ברשת ב' אי אפשר היה להתעלם מהשתתפותו בטקס השנתי שבו נחשפו המשכורות של הבכירים במגזר הציבורי.תמיד בהקשיבי לגזית תהיתי על מה בדיוק יוצא קיצפו וזעמו הקדוש שהרי ביקורתו הופנתה כלפי אנשים שהרוויחו בסך הכל עשרת אלפים או עשרים אלף שקלים יותר משהרוויח הוא עצמו.
    *
    כדאי לשים לב לכך שאתמול בעת שידור הקטעים לא ישבו באולפנים הפרשנים לעניני צבא בן דוד,לימור ודניאל ולא זכינו לראות את חיוכיהם המרמזים "אנחנו יודעים משהו שאתם לא יודעים" ולא שמענו ניתוחים מלומדים מפי מומחים ולשעברים.
    מכל מה שנכתב הבוקר מצאתי את רון בן ישי המעניין ביותר בניגוד לסתמיותם של ברגמן,מלמן ואורן.
    *
    באווירה הקיימת לא כל כך נעים לכתוב זאת אבל לפני כמה שבועות סיימתי לקרוא את "עם מאכל מלכים" של לאור. מותר עדיין לכתוב שמדובר בספר נפלא,חד פעמי,מעורר התפעלות ושבספריה שלי הוא תפס מקום של כבוד לצידם של "ימי צקלג" ,"התגנבות יחידים" ו"חדר" (של יובל שמעוני) ?

    אהבתי

    • שולמית הגיב:

      בספרייתי ספרי שירה של לאור. אני אוהבת את שירתו. ראוי להפריד בין היוצר ליצירתו. יוצרים רבים שביצירתם ערכים הומניים וכל היוצ"ב ,בפועל, בחייהם הם אנשים איומים. גם פעילים רבים למען __ ( מלא את המטרה הנשגבת) מתגלים כרשעים.
      אם זה לא היה עצוב זה הי דווקא משעשע ואלי זה פשוט אנושי.

      למרות שלפני שנים שמעתי על כך שלאור מטרידן לא תארתי לעצמי שמדובר באונס ובהתבטאויות מטומטמות וגסות רוח כל כך. האפשרות שזה המצב וכל ה" חברה" הערכיים סביבו לא פעלו נגדו והנשים הוכנעו ובוזו בסביבה שעל סדר יומה איזמים מגוונים ( המוניזם, סוציאליזם, פמיניזם, קולניליזם ועיוד).
      לאור הוא מדובריו החשובים של המחנה הנגעל מן ההתנהלות המוסרית של המדינה.
      יצירותיו היו סמן מוסרי לדורות של שמאלנים.מעניין שאם מה שנכתב עליו נכון הרי שאין בינו לבין אותו הקצין הכובש שתאר במחזהו הבדל כל כך גדול בכל מה שנוגע לניצול נשים.

      כדאי גם לתת את הדעת לאווירת הטרור שמתגלה מסיפור זה בעולם האקדמיה . נשים וגברים בעלי יומרה אינטלקוטאלית לא מעזים לפתוח את הפה כנגד ביזו, השפלה וניצול בקרבם.
      העיקר הקידום והציון?

      אהבתי

    • תנשמת הגיב:

      טוב ממנו הנה אדם שנכתב מאוחר יותר. אכן, לאור אדם נתעב ומגונה אבל סופר מהולל. אין ברירה אלא להפריד. פרויד היה מיזוגן, היידיגר היה נאצי. ובכל זאת.

      אהבתי

  12. ערן הגיב:

    מההכרות הקצרה שלי בעבר עם יצחק לאור – מדובר באחד האנשים המקסימים, התבוניים נטולי הפוזה והכנים ביותר שפגשתי. איש רגשי מאד, ישיר מאד, נבון מאד. הוא גם משורר מצויין בעיני. הייתי מצפה מהמדוזות הפמניסטיות שלפני שהן יוצאות לשתות את דמו בראש חוצות שיזדהו בשמן. זה מעשה שפל להטיל רפש באדם כה מוכר ולהתחבא תחת שמות ואותיות בדויים. אותי אתן לא משכנעות.

    אהבתי

    • לא שמות בדויים הגיב:

      אשכר אלדן כהן פרסמה באתר העוקץ, בשמה האמיתי, את הטקסט שפתח את התיבה:
      http://www.haokets.org/default.asp?PageID=10&ItemID=4675
      ובקפה דה מרקר מופיעה אפילו תמונתה.
      בדיון שהתפתח באתר רשימות ובמקומות נוספים הזדהו כותבי המאמרים בשמותיהם.

      אהבתי

    • ענת הגיב:

      במה קשורה אישיותו הנחמדה וחוכמתו לעניין הטרדה מינית? אם היית יודע כמה מבכירי התקשורת בארץ והבכירים בכלל נוהגים כך בעובדות שלהם היית עצוב. דרך אגב, ברוב המקרים זה מסתיים בהיא לא קיבלה קידום/פוטרה ולכן נוקמת/שמרה טינה. אם כבר הולכים על הטיעון המטופש הזה אולי ההפך, כלומר אם הייתה נענית להטרדות הייתה מתקדמת? טוב שהסיפור יצא ואולי איתו גם הצדק, במקרה של לאור ובמקרים אחרים.

      אהבתי

      • תנשמת הגיב:

        ענת, אני לא חושבת שהוא היה עצוב. נראה לי שהוא שמח שה"מדוזות הפמיניסטיות" מקבלות את המגיע להן. יש לך פה עסק עם ניאנדרטל עם תסביך נחיתות ממאיר, העצבות ממנו והלאה.

        אהבתי

    • תנשמת הגיב:

      מזל, ערן, שאף אחת לא זקוקה לשכנוע שלך. מצידנו אל תשתכנע, גם אחרי פסיקת בית משפט. למרבה הצער, הספקנות ושנאת הנשים שלך אינן יכולות לקחת מהקורבנות את הטראומה והפגיעה שפגע בהן. תאמין לי שמאות נשים בישראל היו שמחות אם זו היתה שתיית דם – תחביב ידוע של נשים, לא כן?

      אהבתי

  13. אני הוזמנתי להשתתף במסע הבלוגוספירה אבל כתבתי מעט השבוע ובשתי הפעמים אמרתי "בפוסט הבא בהרחבה" – ואז המאבק הצליח בלעדיי. קצת מתבאס, אבל בעיקר שמח וגאה בחברים (נעמה כרמי, יוסי גורביץ ואחרים טובים). תחזק ימינם.

    עצה לרוצה להיות עיתונאי – כתוב בהתחלה בחינם לפורטל כלשהו, רצוי גדול, בעודך מגרד פרנסה במשהו משעמם. זה לא פייר, אבל ככה זה. אני לא אומר שאי אפשר בכלל אחרת. אפשר. בעיקר עם קשרים. כך קיבלתי את הג'וב הראשון שלי בעיתונות הישראלית, בספורט "הארץ". אבל כשניסיתי אחרי הפסקה כפויה בנסיבות לא נעימות למצוא מקום אחר, היה לי קשה. ואז חבר סידר לי לתרום חומרים בחינם ל"וואלה! ספורט" על נושא שבלאו הכי בער בעצמותיי לכתוב עליו (סםורט אמריקאי, בעיקר פוטבול), אז כתבתי בשביל החשיפה, ותוך כמה חודשים זה השתלם; קודם כל אנשים שמתעניינים בתחום (ולא רק חברים) התחילו להכיר את השם שלי ולהחזיק ממני אחד ששווה לעקוב אחרי מה שהוא כותב. דבר שני, במערכת התפנה תקן אחד והעורך, ידידי היקר היום אורי בר שביט, מיהר להכניס אותי אליו ומשם התחילו ארבע שנים טובות מאד עבורי ב"וואלה!".

    עוד דבר – תתמחה במשהו. אם בוער בך ג'וק העיתונות (וזה ג'וק, מחלה. אחד המקצועות הכי כפויי טובה שיש. באמת לא כדאי בניתוח יבש) – תפוס לך נושא שמעניין אותך ושיש לו כיסוי עיתונאי (ספורט, חדשות חוץ, רכב, סביבה, תרבות ובידור, רכילות, אנא עארף) ותהיה ספץ בו, כך שכאשר תגיע לראיון תוכל לחפות על היעדר ניסיון בתחום באמצעות הוכחת שליטה בחומר.

    וטיפ לסיום – תבלגג. נכון, זה לא יוכיח שאתה יודע לעבוד בסביבת מערכת או לכתוב לפי הזמנה, אבל יוכיח יכולת כתיבה ושליטה בחומר. אם אתה בא לראיון ובתגובה לאיפה עבדת בתחום אומר "עוד לא עבדתי אבל אני מחזיק בלוג שמתעדכן באופן סדיר ושוטף וכל פוסט נקרא על ידי אלף אלפיים איש עם כמה עשרות תגובות" – זה הרבה, הרבה יותר טוב מכלום. קח סתם לדוגמא את דבורית. נכון שלדבורית עבר עשיר כעיתונאית מקצועית עוד לפני שהפכה לבלוגרית תקשורת; אבל אם בתיאוריה מישהו היה מקים ומפעיל במשך כמה חודשים בלוג ברמה הזו, גם אם מעולם לא עבד בתקשורת, "תיק העבודות" של הבלוג היה מהווה לו או לה כרטיס כניסה יפה מאד למקצוע.

    ושוב – אם אתה לא מרגיש שאתה חייב להיות עיתונאי, אל. אלא אם כן אתה מאזוכיסט ואז בהחלט.

    אהבתי

  14. תגיד ערן, אנסו אותך פעם?

    אהבתי

  15. לא לעניין, רחביה הגיב:

    אתה דווקא ידוע בתגובות הגונות.
    מה אתה מנסה להגיד, שלאור הוא אנס? אל תכתוב את זה בבלוג – לך למשטרה בזה הרגע.
    ואם אין לך ידיעה אישית, אתה עושה הלבנת פנים ברמה הכי נתעבת שיכולה להיות.

    למען הסר ספק: אין לי שום נגיעה למי מהצדדים המעורבים בסיפור לאור.

    אהבתי

    • ליאת הגיב:

      הוא לא מנסה להגיד את זה, הוא אומר את זה, והוא יודע על מה הוא מדבר, ולא מעטים, לא מעטים כלל, יודעים את זה בחוגים של לאור עצמו, וגם התלמידים (בעיקר התלמידות) שלו.
      אם מישהו עשה פה דברים נתעבים זה המשורר אביר זכויות האדם והאנשים שמגנים עליו, והקורבנות פה הם ממש לא האיש שאתה יוצא להגנתו. האובייקטיבית כמובן.

      אהבתי

      • ליאת, שותפה לעבירה הגיב:

        את וחבריך *יודעים* על עבירות אונס ולא מדווחים???
        זה מה שאת אומרת?
        במשך שנים אתם *יודעים* שאיש מסוים אנס, לא פחות – וממשיכים לתת לסכנה הזו להסתובב חופשי?
        ואתם מצפים שבלוג תקשורת יעניש אותו?

        ליאת – טמטום גדול מזה טרם שמעתי. רשלנות פושעת.

        כאמור, לא אין שום ידיעה ושום נגיעה למי מהמעורבים. לכן אינני יוצא "להגנת" איש. אני גם לא מכיר שורה משיריו של האנס הנטען. ותמיכתו כן או לא בזכויות לא מזיזה כהוא זה. מה זה קשור.

        תתכבדי ותדווחי על מקרי האונס שאת יודעת עליהם. ואגב, כל יום שבו את וחבריך, העדים-לאונס, לא הולכים ומדווחים – יפעל לרעת הקורבנות. כל שיהוי מחליש את ההאשמות.

        אהבתי

      • ליאת הגיב:

        ואני מצטטת: "טמטום גדול מזה טרם שמעתי". לא צריך להיות מומחה למשפטים ואפילו לא עורך דין ואפילו לא שוטר כדי לדעת שאם המתלוננות לא מתלוננות לאף אחד אחר אין מה לעשות, בטח לא במקרים כאלה – שבהם גם כאשר המתלוננות מתגברות על האימה האישית שלהן הן נתונות לביקורת וחשיפה והתעללות מחודשת, וזה כך בכל מקרי האונס וההטרדה המינית. ואלה שכן עשו זאת נתקלו בחומות הגנה ונסוגו מבולבלות ופגועות. והפושעים באקדמיה שידעו והמשיכו להעסיק אותו – על זה אין לך מה לבוא בתלונות אליי או ל"חבריי" כי לי אין שום דרך לקבוע החלטות כאלה. אגב, למיטב ידיעתי בשלב מסוים הופסקה עבודתו כמרצה בעקבות תלונות – הרבה יותר מדי מאוחר.

        קרא כאן, מפה תוכל להגיע גם לפוסטים אחרים
        http://www.notes.co.il/hanna/64455.asp

        גם אני חושבת שכל מי שהגן עליו מקרב ידידיו הוא פושע, אבל אלה לא האנשים שהתגייסו עכשיו סוף סוף בניסיון לחשוף את פרצופו.

        אהבתי

    • אני לא צריך להגיד, ערוץ 10 (עם הרבה יותר תקציב למשפטי דיבה) אומרים, על סמך עדות של ארבע נשים. לא, אין לי ידיעה אישית, אבל נאמנים עליי דבריה של הבלוגרית שטוענת שהוא אנס אותה, ונאמנים דברי העדות שמצאה נס-לי ברדה – לפחות עד שיוכח אחרת.

      ואין פה שום מעשה שפל ושום הסתתרות. ארבע נשים נחשפו בפני ערוץ 10 בידיעה שאם תוגש תביעת דיבה יש סיכוי סביר ביותר שזהותן תיחשף והן גם תהיינה חשופות לתביעה כזו. זהו, שהן לא מסתתרות, ובגלל זה לא צריך יותר לשחק במשחקי מלים. יצחק לאור מואשם על ידי נשים שונות בתקיפה מינית בדגות חמורות. אלה העובדות כפי שהן כרגע.

      אהבתי

  16. יאיר הגיב:

    אפרופו רחביה ברמן, לאן הקריירה המזהירה של משיא העצות הזה הובילה אותו בדיוק?

    אהבתי

    • אפרופו רחביה ברמן הגיב:

      אל השמאל הכל כך קיצוני שאפילו הערבים בטוחים שהוא סהרורי מסוכן.

      אהבתי

      • את העם הגיב:

        הערבים לא חושבים שהוא מסוכן, הערבים מסתכלים על כל השמאל הישראלי וכל האירגונים שלהם כעל "לא יהודים"(ציטטה),הם מסתכלים עליהם כעל אוסף הזויים, ובכלל לא מבינים על מה הם מדברים. ערבים שונאים חלשים, והם מזהים את זה בשניה.ראית ערבי מצביע למרץ?

        אהבתי

      • תגובה ל"את העם": יש למרץ כמעט מנדט במגזר הערבי. לפחות היה כשהיא היתה יותר מגוויה. כיום זה בטח שלושת רבעי מנדט – כלומר כרבע מכלל מצביעיה, כלומר יותר משיעורם היחסי באוכלוסייה.

        איזה בעסה זה עובדות?

        אהבתי

    • לקריירה בתחום. לכתיבה ארוכת שנים בשכר בוואלה, לכתיבה מזדמנת לא נדירה בהארץ…, עבודה בעוד מספר מקומות, ניהול פורטל גולשים.
      *
      לא, לא לפסגות רון מיברג וגם לא לרמות של "בני יאיר", אבל זה יהיה לא רע בתור התחלה למישהו שמנסה להיכנס לברנז'ה.
      *
      אגב חדשות גולשים: http://www.youpost.co.il/world/local/1736—–2– דבורית, לתשומת ליבך לראונדאפ של הבוקר.

      אהבתי

  17. איכר העיקרים הגיב:

    "איש מהם לא נראה ישראלי, סחבק, אוהד בית”ר או הפועל תל אביב, או בליין בלומפילד מוכח".
    בחיאת V לא היית מקבלת את מייקל בודנהיימר בחזרה לפלחה? אחרי 3 שנים בסיירת?

    אהבתי

  18. גורדי לצ'אנס הגיב:

    יכול להיות שאני היחיד בעולם שלמד גם אצל הרב אלון וגם אצל יצחק לאור? וואו, צריך לעצור אותי כבר עכשיו.

    ושתי תגובות לחבר'ה המקסימים שמעליי: לרב קוק – ליבסקינד הוא האחרון שאתה יכול להעלות את שמו כמי שמסתיר פרשיות מין בחברה הדתית. וערן – אם יצחק לאור כזה איש מקסים, אז כנראה רימו אותי באוניברסיטה ושלחו לקורס שלו מישהו אחר.
    (ולסיכום: שהצדק ייצא לאור, והתקווה).

    אהבתי

  19. ערן הגיב:

    קראתי מה שאשכר אלדן כהן כתבה ויש לי רק שאלה קטנה: מה פתאום היא נזכרה בזה עכשיו אחרי 20 שנה? 20 שנה היא נוטרת לו טינה ורק עכשיו שיחררה? החיים שלה קפאו 20 שנה ורק עכשיו הם הופשרו? משהו פה לא נראה לי.
    ומעבר לזה התחושה שלי היא שכל סטודנטית שלא עברה אצלו או כל משוררת ששלחה ל"מטעם" שירים והם לא התקבלו מוצאת פה הזדמנות להתנקם. למה לא? הרי מימלא זה בעילום שם.
    מדהים ומזעזע באיזו קלות ניתן כאן לשפוך את דמו של אדם.

    אהבתי

    • לינוי הגיב:

      אני ממליצה לך לפנות לאיגוד מרכזי הסיוע כדי לקבל תשובה על השאלה הראשונה ששאלת ושם יוכלו להסביר לך בדיוק כמה קשה לנשים שהותקפו לספר על כך יום אחרי, שבוע או שנה אחרי, כל שכן עשרים שנה אחרי. לאור המשך התגובה שלך עושה רושם ששאלת שאלה רטורית והתשובה ברורה לך: "מי שלא רצה מיד להתלונן לא הותקפה" וכן "תמיד התסכול על אי התקדמות מקצועית הוא המכתיב תלונה על הטרדה מינית". אתה דורש מכולם זהירות, אבל הטקסט שלך הוא חוסר אחריות שמקורו בחוסר ידע על מה שעובר על מותקפת. איש לא אמר לך "תאמין אוטומאטית", אבל הפסילה האוטומאטית שלך היא לא הגינות – היא הצד השני של אותו מטבע.

      אהבתי

    • מסתבר שאין לך שמץ של מושג בדינמיקה של קורבנות תקיפה מינית. מה לעשות, לא כל דבר עובד בצורה שהגיונית לאינטואיציה שלך. בגלל זה שאלתי אם אנסו אותך, אם נגיד תקפו בצורה פחות חמורה אבל על רקע מיני, כי אם היה קורה לך היית מבין יותר מן הסתצם את מנגנון ההדחקה וההשתקה העצמית שזה מחולל בנפש.

      אהבתי

    • תנשמת הגיב:

      ערן, אני מקווה שאינך הורה ושלא תהיה. כי אין ספק שאם בתך או בנך ייפגעו על ידי מישהו – הם לא יבואו אליך לעזרה.

      אהבתי

  20. דוד לוי, אשקלון הגיב:

    א. הידיעה על לאור מופיעה גם בישראל היום.
    ב. אומרים "קרי" ולא "קריא", בעניין הבלוגוספירה ולאור.

    אהבתי

    • שולמית הגיב:

      צריך להקים " תקנה" באקדמיה כי שם כנראה המצב גרוע יותר מאשר בעולם הישיבות.

      אהבתי

      • נכון מאוד! הגיב:

        המצב באקדמיות גרוע יותר מבישיבות.
        תל אביב מסתירה יותר מבני ברק.
        התקשורת החילונית כותבת רק דברי קודש ואידאולוגיה, ולא מתעסקת כלל בעניינים מיניים מביכים.
        הציבור החילוני של האקדמיות נוהה כאיש אחד אחרי קול משמיים, של אל או של אלון, ולא מפקפק לרגע.
        חופש הביטוי, הגילוי, החופש המיני – כל אלה זרים לאקדמיה! בזויים בעיניה! רק בישיבות!

        שולמית, את אור גדול של חוכמה.

        אהבתי

  21. טיפ לעיתונאי ששואף גבוה הגיב:

    סור למשרדי המקומון הקרוב למקום מגורך: שוקןזמן מעריבידיעות תתקשורתכרומו.
    שמה יקבלו אותך גם ללא ניסיון, אולי תתחיל כפרילאנסר ורק ככה תוכל לצבור ניסיון.
    לא מעט מהעיתונאים בעיתונים הארציים החלו את דרכם במקומונים.
    אם תנסה לקפוץ מעל הפופיק ולהגיע לכלי תקשורת מכובד בלי להתגלח אצל הקטנים, אתה תיתקל באותם תשובות.

    בהצלחה!

    אהבתי

  22. כנס יסוד למאבק נכים הגיב:

    כנס יסוד למאבק נכים חדש, היום יום שלישי בראשל"צ, מערב ראשון, רחוב אבני חושן 1, באולם הספורט של הנכים. את הכנס יכבד בנוכחותו ח"כ אילן גלאון. נושא עיקרי הוא שחיקת קצבאות הנכות של נכים כלליים/רפואיים וילדים נכים.

    נכים רבים מתקשים להתקיים מקצבת הנכות בלבד.

    פרטים ומפת הגעה בקישור הבא: http://i48.tinypic.com/10qauki.jpg

    אהבתי

  23. אפי הגיב:

    אז וולווט, אין זכויות יוצרים על "לחם עבודה"?

    אהבתי

  24. הקיד הגיב:

    מכתבו של היועמ"ש לפורום תקנה למעוניינם בהבנת מהלך הדברים:
    http://www.inn.co.il/News/News.aspx/200709

    אהבתי

  25. יוד הגיב:

    הלקח שכל הציבור הדתי חייב ללמוד מפרשת אלון הוא אחד:
    אין תחליף לגילוי.
    היום אתם מעלימים עבירות של אמא מרעיבה או פשעי מלחמה ופגיעה בערבים – מחר זה פשעים כלפי הילדים שלכם.
    היום אתם מטיפים לסתום את הפה למי שמדווח – קוראים לו "מוסר", "מלשין", "הקרן החדשה" – מחר תתחננו שהתשקורת הסמולנית תבוא להציל את הילדים שלכם.
    היום אתם יוצאים נגד כל מוסדות החוק של המדינה – משטרה, בתי משפט, צבא – מחר יתברר לכם, שהמערכת ה"חלופית" שהמצאתם לעצמכם, משחררת לחופשי רב שמטריד ילדים קטנים.

    הכל חוזר עליכם, ואלון בידיכם.

    אהבתי

  26. מאטס וילנדר הגיב:

    איך אף אחד לא עשה 1+1 וגילה שרוצחי מבחוח היו שליחים של המוסד שהתחזו למשלחת של שחר פאר לקראת טורניר דובאי? הרי אמרו שהם לבשו בגדי טניס. נקווה שלא יעצרו את שחר בדרך לפסגת הטורניר.

    אהבתי

  27. יפה שלי – מתי יבינו בארץ היפה שלך שהמושגים שמאלני-ימני-מרכזי צריכים להישאר על כר הדשא בענף הכדורגל, וככל שמדובר בעולם הפוליטי הם חלפו-עברו מן העולם, לפחות בארץ הקודש?
    ועוד תמיהה – בחורים צעירים שרוצים להיות עיתונאים… איזה אומץ! ממש קידוש השם!
    ד"ש ונשיקות מאל-איי אול דה ווי טו ג'אפה-סיטי.

    אהבתי

    • לא יורד הגיב:

      גל, לוס אנג'לס – אתה כל כך, אבל כל כך פאטתתת.
      מילא האינגליזית שלך, מילא ההיתעלקות על כל אקטואליה ישראלית – אבל דיר באלאק, רד כבר מאיתנו ואל תנסה לקבוע לנו מושגים ובטח אל תצפה שנרשה לך להשתתף בבחירות שלנו.

      אהבתי

  28. אני הגיב:

    בתל אביב שמתיימרת להיות מנהטן של המזרח התיכון, נסגרים בתי קולנוע ואף אחד לא מגיב.
    במנהטן האוריגינלית יש קומפלקס בתי קולנוע כמעט בכל שכונה בעיר. שם לא חושבים שצריך לנסוע עד ניו ג'רזי כדי לראות סרט.
    עוד רגע ולא יישארו כאן בתי קולנוע, רק חנויות ומסעדות. ומה יעשו אז כל מי שרוצים לראות סרט והם לא נוהגים? מה יעשו בני נוער, פנסיונרים, או סתם כאלה שאין להם מכונית?
    ילכו ברגל לסינימה סיטי? ינסו לעצור טרמפים? ייסחבו שעות בשני אוטובוסים לכל כיוון?

    אהבתי

  29. לא יורד יקר,
    1. אני אמנם "יורד", אבל העברית שלי עדיין משובחת מזו שלך. אינני מכיר את המונח פאטתתת. הסבר, תאר ונמק.
    2. האינגליזית שלי מפריעה לך? גט א-לייף!…
    3. אני לא מצפה ממך ש"תרשה" לי להשתתף בבחירות "שלך". אני כן מצפה שתנהג בי בכבוד כמי ששירת ארבע וחצי שנים בצה"ל, השתתף במלחמה אחת (מיותרת), ועושה למען ישראל בגלות הרבה יותר ממה שאתה אי פעם תחלום לעשות…
    סו הב איי נייס דיי אנד צ'יל-אאוט, מן!

    אהבתי

    • גם לא יורד הגיב:

      אוייייש, אוייייש גל היורד דארלינג.
      השימוש הפאטתתתת שלך ב"שירות בצה"ל" ככרטיס כניסה לשיח הישראלי הוא מה זה מצצצצצצצעמם.
      פליזזזזזזזזזז גט א ניו נייס ליף זיר (או דאיר) (-:

      אהבתי

  30. H&M הגיב:

    חוויותיו של אלן דרשוביץ מהמפגש עם רזי ברקאי (ותודה ללאטמה)
    http://www.huffingtonpost.com/alan-dershowitz/irresponsibility-from-isr_b_455329.html

    אהבתי

  31. דבורית – חושי אחותי חושי!
    משטרת המחשבות בראשות גם לא יורד מאיימת לשלול ממני את כרטיס הכניסה ל"שיח הישראלי"!
    עולמי חרב עלי לפתע ואת שותקת? הלו, יפו, ווי גוט איי-פרובלם!

    אהבתי

  32. שגיא הגיב:

    תשובה (אמיתית) לבחור שלא יודע איך להתחיל:

    האמת שכן, מצפים שיהיה לך ניסיון. פשוט כי כל המתחרים שלך בשוק הזה נוחתים שם ישר מהצבא: מגל"צ, דובר צה"ל ובמחנה.

    ואז הפלא ופלא, לא צריך ניסיון!

    אתה כנראה עשית שירות אמיתי, ולכן תאלץ להסתפק בשאריות שבוגרי גל"צ ובית הספר כותרת השאירו מאחוריהם.

    יצאתי ממורמר הא? מצטער, הייתי חייב להוציא את זה:)

    אהבתי

  33. CHRYSTAL26Carver הגיב:

    Some time ago, I did need to buy a good car for my organization but I didn't have enough money and couldn't purchase anything. Thank goodness my comrade suggested to get the home loans at creditors. Therefore, I did so and was happy with my student loan.

    אהבתי

כתיבת תגובה