21. מי יודע

ידיעות ומעריב הקדישו את השערים ל-21 הרוגי התאונות השבוע. בצדק.

הארץ בחר בסקר שערך: 52% מהציבור לא מרוצים מתפקודו של נתניהו. יאללה, עוד בחירות.

G
איתי רום בדק את גרסאות מיקי רוזנטל ומשפחת עופר בעניין שיטת השקשוקה. תחקיר מפותל וארוך, היורד לפרטי פרטים ומראה שאיש מהשניים אינו צדיק. כתבה למיטיבי לכת בנושא.
אבל מה, חסרה לי איזושהי פסקת סיכום של כל הנושאים, משהו שהקוראים המתקשים יוכלו לקחת ממנו בסוף שורה תחתונה. או עשר.

7 לילות
יש אנשים שאני אוהבת לקרוא ראיונות איתם. למשל אסף הראל (רביב גולן). בשבוע הקרוב עולה העונה השנייה של מסודרים, סדרה כלבבי, וזאת העילה לראיון. וגם החתונה הדחויה הממשמשת עם דפנה לוסטיג. וההריון שלה.
ככה זה – יש מה למכור – מתמסרים.

תיקתק שורת
סיפר עמנואל רוזן שאף עיתונאי ממעריב לא הסכים לבוא ולדבר על העיתון בתוכניתו, ושחבל, מאחר שכדי להציל את העיתון צריכים עובדיו לצעוק בקול גדול, ובגלוי.
צודק.
אבל ->>> זה עדיין לא פוטר את התוכנית מלעסוק בדרמה התקשורתית החשובה של השבוע, ההתפטרות של דורותי.
במעריב לא רוצים להתראיין? חפשו זווית אחרת.

מח` מרכאות מיותרות
"…מתן הבטחה שהצדק ייעשה ויופיע מהר ככל הניתן, מבלי `למרוח` את המשפט" (הארץ, שער).

הצילו
מדפדוף רפרוף נראה לי שיהיה זה סו"ש משמים מבחינת שחוֹר האִצְבּוּע. כך שאם יש למישהו הפניות לזירות מעניינות אשמח לשמוע, בעוד אני מתאוששת מהסעיף הבא.

לפני פיזור
דוקו צ`אלנג`? לא זכינו, אבל, עלינו לגמר. איפה נשודר ומתי?

אודות דבורית

שום דבר מיוחד
פוסט זה פורסם בקטגוריה לחם עבודה. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

47 תגובות על 21. מי יודע

  1. דורית הגיב:

    מתוסכל שאף אחד ממעריב לא בא לתוכנית שלך? נראה אותך מר רוזן בתור עורך או סתם כתב מסכים לבוא לתוכנית ראיונות סתמית שרק רוצה למלא חלל של 8 דקות ולא באמת מנסה לפתור את המצב.

    אהבתי

  2. ani am הגיב:

    זה משהו למכור? הבן אדם מתחתן עם מישהי מכפר שמריהו. בעיני הרבה טוקבקיסטים זה יישום של מסודרים רק מהצד הלא משהו. את תמיד יכולה לראיין את יהודה הלוי כקמע לפוריות ונישואים. מעניין מה יהיה לקמע לומר. מה זה לא צדיק? ניתן לערוך השוואה בין אחת המשפחות המנהלות את המדינה לעיתונאי? ונושא שלא קשור. הסיפור באפריקה. למה ישראל (שאוסרת מחקרים העוסקים באופן ישיר בלחימה באזורים השונים ביבשת, סוחרת בנשק ושולחת לשם פורשי מערכת הביטחון) לא משחקת את המשחק הכפול שהעולם משחק איתה? למה ישראל לא שולחת משקיפים מטעמה ומשגרת לאו"ם תלונות על הנעשה באפריקה? למה ישראל במקום להתגונן, לא פועלת? כשהכוונה היא לצדדים ההומניטרים? רופאים? אחיות? מתנדבים, כל מיני צעירים אחרי צבא בעלי מוטיבציה לעזור? יבוא שר נחמד שממילא לא עושה כלום (סוג של יעלון-בגין) ויקח חסות על הפרוייקט.

    אהבתי

  3. ללא שם הגיב:

    לפני די הרבה חודשים כתב גון בן ארי, סופר ואיש תרבות בישראל, משהו ב-7 לילות על שמיותר ללמוד מתמטיקה. שמתי לב לזה משתי סיבות: זה היה טיעון ירוד שכל ילד בכיתה ט` יכול להפריך, ובאותו מוסף התבטא ירון טן-ברינק, לא סופר ואז אפילו לא עורך עדיין, באופן אינטילגנטי הרבה יותר. חשבתי לעצמי אז שמשהו כאן דפוק, אם אלו הסופרים ועמדותיהם החתרניות-עלק-ורדודות-בעצם. ושדווקא מבקר הטלוויזיה הוא-הוא איש התרבות האמיתי. לימים התמנה טן-ברינק לעורך, והיום נזכרתי באותו אייטם כי בן ארי מפגיז שנית. הפעם הוא מסביר למה לא באמת משנה אם ילדים לא מבחינים בין זכר ונקבה ומדברים בשגיאות ולא יודעים עברית. הוא מערבב את טיעון השפה המתפתחת בשאינו מינו. או מינה, מה זה משנה בעצם. אכן, מראות קשות

    אהבתי

  4. ללא שם הגיב:

    שילד שרוצה להיות סופר לא צריך להתענות עם מתמטיקה. טענתו היום היא שילד שאינטואטיבית טועה לא צריך לישר קו עם השפה כי אם להיפך. אכן, החברה תלויה היום בהשכלה יותר מתמיד. ואם פעם הדרישה היתה חינוך לכולם, מסתבר שהיום יש מי שדורש את הזכות האלמנטרית לבורות יחסית.

    אהבתי

  5. שמול הגיב:

    מה השתיקה המוזרה הזו? כל העולם כותב. פרשה-פרשה כלכלית. ורולניק שותק. זה קשור לחוב של הארץ איכשהו?

    אהבתי

  6. עזריה הגיב:

    דבורית היקרה, עולם התקשורת ממתין בדריכות לפסיקתך, כדי שיוכל ליישר איתך קו. אכן סוגיה עיתונאית מדרגת על. שוב הוכחת שאת יודעת לקחת סוגיה תקשורתית מהותית, ולטפל בה בחריפות, בפלפול, תוך הצגת זוית חכמה ותובנות בעלות עומק מיוחד.

    אהבתי

  7. ללא שם הגיב:

    איזו תוכנית פותרת את המצב? אה? העיקר לכתוב סיסמאות. סיסמאות יצילו את מעריב. את השכל שלך כבר שום דבר לא יציל. חזוס, כמה מפגרים גולשים בבלוג שלך דבורית. בשביל זה את קמה בבוקר? לא מרגישה קצת פספוס? לעסוק בעיתונות באמת, לכתוב במקום חשוב בו קוראים אותך אנשים חשובים ולא לדשדש במי האפסיים של הטוקבקיסטים העלובים האלה?

    אהבתי

  8. אני הגיב:

    בוא נוותר על ההשכלה וניתן לאנשי הדת והפוליטיקאים לנהל את המדינה. נחזור לימי הביניים. בהמשך נוותר על החשמל, כיוון שהוא מביא נזקים כטכנולוגיה, קידמה, שלא לומר אינטרנט וייצור המוני, גלובליזציה ושאר מזיקים. גון בן ארי בעצם מקים את תנועת "טיפשים מרצון" ואני חשבתי שאירן זו הבעיה שלנו.

    אהבתי

  9. Zenith87 הגיב:

    …תלויה יותר ויותר במתמטיקה, במדע ובהנדסה אבל בקיאה בהם פחות ופחות.

    אהבתי

  10. ולווט הגיב:

    1. מה לעשות שהיא מכפר שמריהו? זה נגע שצריך להיפטר ממנו ואסור להינשא לאנשים שבאים משם? 2. לא הבנתי מה הקשר בן יהודה הלוי, ל"מה זה לא צדיק". למה מתקש הנושא הזה?

    אהבתי

  11. ולווט הגיב:

    לא מתמנים לעורך עיתון לפני שעורכים משהו בחיים, ולירון יש רקורד עשיר יותר מלכל כתבי 7 לילות ביחד.

    אהבתי

  12. ריקי הגיב:

    בטח מישהו שספג ממך ביקורת על אי דיוקים או משהו בעבודתו ובא לסגור חשבון. את לא חייבת לקבל את הזבל הזה

    אהבתי

  13. שוקי ה הגיב:

    מה פשר השתיקה המוזרה שלו בענין הקרחנה בין דנקנר ופישר. תודי שזה מוזר אפילו יותר מהמתקרצצים עלייך כאן על שטויוצ במיצ

    אהבתי

  14. סב הגיב:

    אבל למה מחקת את הידיעה על מולי ומיברג?

    אהבתי

  15. ולווט הגיב:

    של העיתונות. רוצה לומר, 20 שנה תרמתי במשרד. מיציתי עד מעבר לראש, ופרשתי, כפי שכבר ציינתי, לפני שנתיים כמעט.

    אהבתי

  16. ללא שם הגיב:

    לא משנה מה הוא יעשה, ילקקו לו כל נקבובית, רצוי מכמה כיוונים. ונתעלם מזה ש"מסודרים" היא אחת הסדרות המחורבנות ביותר שידע המסך העברי, למעט אסי כהן כמובן (מלוקק סדרתי נוסף, אבל לפחות בצדק).

    אהבתי

  17. משתמש אנונימי (לא מזוהה) הגיב:

    ^*^",",",`ולווטלא מסכימה, מה לעשות.

    אהבתי

  18. סקוויד הגיב:

    כי הוא בדיוק הציל אנשים מטביעה בירקון

    אהבתי

  19. ללא שם הגיב:

    שתי כתבות ברצף, איזה הבדל, הזוג המרוצה מעצמו, מול רונה קינן, מדהימה, גורמת לי לבכות.

    אהבתי

  20. משתמש אנונימי (לא מזוהה) הגיב:

    ^*^",",",`ולווטצא לי מהחיים. תודה.

    אהבתי

  21. ללא שם הגיב:

    חידלי (או חדלי). אפשר גם למחוק ביד פזרנית.

    אהבתי

  22. משתמש אנונימי (לא מזוהה) הגיב:

    ^*^",",",`ריקי דודו עזריה? לא מתאים לך בכלל

    אהבתי

  23. ליפסוף lipsoff הגיב:

    למה רולניק לא כותב על פרשת הפועלים? הרי האיש כותב בפסקנות על כל מה שזז. חידה למתקדמים

    אהבתי

  24. משתמש אנונימי (לא מזוהה) הגיב:

    ^*^",",",`ללא שםאייה פלוטו?

    אהבתי

  25. ראש קלאבסה הגיב:

    יש לך שפה נמוכה ודוחה. מדוע את מכנה את המגיבה זבל? מי נותן בידך את הרשות לטנף בלשון נמוכה. הבטת על עצמך פעם במראה? (לא מהבחינה הפיסית) וראית כמה את נלעגת בנסיונך להצטייר כפונקציה משמעותית בעולם הוו? את חיה בסרט.

    אהבתי

  26. אפי הגיב:

    במקרה אני יודע שהאיש היה שנים ארוכות מחוץ לעניינים וניסה להיכנס לכותרות ולהכרה בכל דרך, דרך כל מיני ערבי סטנד-אפ כושלים וגם ערבים מוזיקליים (הוא מנגן). רק עכשיו, שהוא כבר קרוב לגיל 40 הוא זוכה לכתבה מפרגנת ב-"7 לילות". אז קצת פרגון לבן אדם שהרבה מאד זמן אף אחד לא ליקק לו.

    אהבתי

  27. משתמש אנונימי (לא מזוהה) הגיב:

    ^*^",",",`ללא שםאין מצב שזה דודו

    אהבתי

  28. קורא הגיב:

    הוא את שלו כבר עשה וסיקר בהגינות את מה שקרה בדירקטוריון הפועלים. זה היה אחד השיאים של העיתונות אי פעם שיו"ר דירקטוריון מאשים עיתון בלי להתייחס בכלל לזה שנגיד בנק ישראל מבקש להדיח אותו ולא העיתון. מה כבר יש להגיד על זה.

    אהבתי

  29. משתמש אנונימי (לא מזוהה) הגיב:

    ^*^",",",`ולווטמה???

    אהבתי

  30. רוברט האיסיי הגיב:

    אני מחרה מחזיק אחרי ללא שם, ההבדל הוא בין התקדמות להליכה אחורה.

    אהבתי

  31. אני הגיב:

    הטוקבקים. מסודר זה מישהו שסידר את עצמו. אסף הראל בחר להסתדר. את קוראת לזה אהבה? זכותך. הרבה אנשים היו אומרים לך, שאם הוא היה בת ואשתו היתה בן, אז הגברת בחרה בחיים נוחים. וכן, תחושה היא שהוא טפלון.

    אהבתי

  32. ללא שם הגיב:

    הרי היית חוזרת על ארבע לתפקיד בכיר בעיתונות. חושבת שלא מריחים מקילומטר את הקנאה שלך בכל העיתונאים שאת כותבת עליהם או מתעלמת מעבודתם במופגן? מריחים. ההערות שלך קטנוניות לא כי יש לך אופי של מגיהה, אלא כי את מתוסכלת אש שהם שם ואת תקועה פה עם העמחא והדפ"רים והוונאביז האלה. עכשיו תלקקי עוד פעם ליט"ב, מאור הגולה ממש, ולשאר החברים האפסוסיים שלך ובקרוב לא יהיה אף אחד שישלם לך גרוש על השטויות שאת כותבת פה.

    אהבתי

  33. סקוויד הגיב:

    בעיקר דפ"רים וואנאביז, וטוקבקיסטים עלובים

    אהבתי

  34. ולווט הגיב:

    ותמיד. הרי אתה יודע בדיוק מי הציע לי עבודה ואיפה, נכון? קנאה? תהיה בריא, מותק, באמת. מכל הלב. בריאות והצלחה בתפקידייך הבאים בשירות היח"צ ובמחפורות הדסקים והמערכות באשר הם. ובפעם הבאה כדאי לך להסתמך על עובדות לפני שאתה מקשקש הבלים תחת "ללא שם" זה או אחר. אבל מה לך ולעובדות באמת.

    אהבתי

  35. ללא שם הגיב:

    בנית את כל הבלוג שלך על האנונימיות שלך, על אנונימיות של טוקבקיסטים אלימים ועל הכפשות והשמצות בעילום שם של כל העולם ואחותו. כל מי שרצה ללכלך על קולגה בא לפה (או לבלוגים במקומות הקודמים שלך) להשמיץ, להשחיר פנים, לפרוק תסכול ואת החרשת כי היה לך נוח. כי זה הביא רייטינג, כי זה הכניס גולשים ועזר לך לבנות שם על גבם של אלף אנשים ששמם הופקר פה. עכשיו זה פתאום כואב לך? מי זה סקוויד, את יודעת? אף אחד לא יודע, אבל מפריע לך שהוא כותב נאצות מכוערות על כל העולם? למה שיפריע לך? כל עוד מטנפים על כולם – חוץ ממך – אנונימיות ברשת זה סבבה. את גם צבועה נוסף על הכל? ואני לא בן. אני בת. את כל הזמן טועה בזה.

    אהבתי

  36. ולווט הגיב:

    לי מה את (או אתה). כאילו שה"ללא שם" (למעט האלימות) העיד על מינך. תכתבי בכמה ל"לא שם" שאת/ה רוצה. כל מה שעושה לך טוב. באמת. ושוב אחזור על עצתי הקודמת: תתחילי להיצמד לעובדות, כי את מאבדת את הקשר למציאות לאט לאט. לא נעים.

    אהבתי

  37. ללא שם הגיב:

    עם שאלות קשות. (ומפקפקת במין המגיבה. "את בת או אולי בן?") תמיד כזאת קונספירטיבית. מגיע לך הגיהינום הזה של האינטרנט שנפלת לתוכו. הנה את מקבלת טעימה קטנה ממה שהעברת פה כל-כך הרבה אנשים בשנים האחרונות. "מי כותבת עליי? מה היא רוצה ממני? מה עשיתי לה?" אני סתם אחת דבורית. סתם אחת. גם לסתם אנשים יש ביקורת להעביר עליך. לא כולם מכירים אותך ממערכת "חדשות". מצחיק לראות איך בוויכוח כשאת לא מצליחה למצוא תשובת מחץ, את עוברת לאמירות עמומות, היחידות שאת יודעת לומר כשיש עימות בו אין לך שום דבר לומר מול האמת: "תצמדי לעובדות". איזה עובדות? מה מכל הדברים שכתבתי לא נכון? על איזה עובדות את מדברת בכלל? את כל-כך מגוחכת כשמעבירים עליך ביקורת, שזה בדיחה ממש לראות. ולחשוב שאת מוצאת את עצמך מתאימה להעביר ביקורת על מישהו. ולחשוב שאת חושבת שמישהו לוקח אותך ברצינות (סליחה, חוץ משמונה הקבועים המסכנים שלך). את מוזמנת גם למחוק את כל הטוקבקים שלי מהיום (רגע, "שלי" זה זכר או נקבה? ו"וולווט" זה זכר או נקבה?). אולי ככה תמצאי קצת שקט מהתמודדות עם מה שכתוב פה ואת יודעת שכולו אמת. איימ-אאוט-א-היר.

    אהבתי

  38. משתמש אנונימי (לא מזוהה) הגיב:

    ^*^",",",`ולווטיהי האל בעזרך.

    אהבתי

  39. ולווט הגיב:

    שאני מתה לחזור לעיתונות, למשרה בכירה, ושאף אחד לא מציע לי עבודה, ושכל מה שאני כותבת שזה מתוך קנאה – את מפגינה בורות. זה כדי לא להגיד שאת משקרת, כי אחרת תצווחי "למי קראת שקרנית". ואני ממש לא חייבת לתת לך, או לאף אדם דיווח על ניהול הקריירה שלי. מספיק פעמים כתבתי ואמרתי שפרשתי מעיתונות ושאני לא רוצה לחזור. אז להגיד "אני לא מאמינה לך" ולצרוח שאני נגד טוקבקים אנונימיים לא באמת מוכיח את שליטתך בחומר. "סתם אחת" – את מוזמנת לכתוב עלי ביקורת ככל העולה על רוחך, רק תעגני אותה במציאות ובעובדות, ולא בהרהורי לבך. זו נראית לי דרישה לגיטימית. בינתיים מתברר שאת לא יודעת את ההבדל בין ביקורת, אי אמירת אמת, השמצות והכפשות.

    אהבתי

  40. אני הגיב:

    והרשי לי להתעצבן בכתב, מי הוא בכלל שיקח את שם המשפחה שלי ויהפוך אותו לדימוי? הוא פגש אנשים עם השם הזה בארץ? הוא יודע משהו על השם הזה? הנה טיפ אישי שלי. שם המשפחה הזה במשפחה שלי הוא שם של שנאה יוקדת בתוך המשפחה. זה שם של סבא וסבתא שלא מדברים עם הילדים שלהם, בוודאי שלא באים לחתונות/בריתות שלהם, זה שם של אחים שלא מתקשרים ביניהם וגברים חולים. זה שם שלקח את הפאסיביות והעלה אותה על הנס, למרות שזה לא מקומה. אם יש משהו מיותר עבור אסף ומשפחתו החדשה זה מעורבות של שם כה טעון בהכנות לחתונה. יש דימויים מוצלחים יותר, גם כדי לתאר מצבים לא נורא נוחים.

    אהבתי

  41. חריאט הגיב:

    לא טוב לך תלכי מפה חריאטית מפגרת

    אהבתי

  42. שלי הגיב:

    שלדבורית יש אופי שאותי דוחה. היא משדרת נקמנות, קטנוניות ולא נעים במחיצתה באינטרנט. היו לה כבר קרבות בוץ רבים שהסתיימו בכך שהיא בחרה במסלול סתימת הפיות. כשרונה (הבלתי מוכחש) וידענותה מתעמעמים נוכח אופיה המחורבן.

    אהבתי

  43. אפי הגיב:

    מה זה??? מישהו תפס עלייך ג`ננה, דבורית. תהיי בטוחה שהוא קורא בשקיקה כל בוקר את הבלוג שלך… אז בסדר, את לא שיא הנעימות וגם הדברים שאת כותבת יכולים מאד לפגוע באנשים נורא רגישים וחרדתיים לעבודתם – אבל זו ממש ירידה אישית בוטה… נעלבת? אנשים, כנסו לפרופורציה. אז דבורית כתבה, מה קרה? זו דעתה בלבד.

    אהבתי

  44. אחד הגיב:

    ואכן קשה להתעלם מהמרמור של הכותבת שלו נתפס לזוטות לרוב ולא לעיקר מתעלמת מעיתונאים מסוימים שלא באים לה טוב בעין בסופו של דבר בלוג זניח

    אהבתי

  45. מקסיקו הגיב:

    עם תאוות נקם, עד כדי כך שהוא (או היא) מרגיש צורך להיכנס לכאן כל הזמן כדי שיראו שהוא קיים. כנראה שנעלב ממך או מכותבים אחרים פה לפני זמן רב, ואינו מצליח להתגבר. רחמנות… בפורומים אחרים, המנהלים מוחקים הודעות פוגעניות – תרגישי חופשי לעשות זאת גם כאן

    אהבתי

  46. Superwoman המקורית הגיב:

    מהבלוג. הנאצות שלה נמאסו. שמענו אותן פעם אחת, פעמיים ואפילו שלוש. חלאס. הבנו את הרעיון ואת נקודת המבט. מכאן והלאה זה נידנוד וניג`וס, וגם מעכיר מאוד את הדיון. תחסמי לה את ה-PC, דבורית, כמו שנעשה למציקנים בפורומים אחרים. זה בלוג שלך, את לא חייבת כלום לאף אחד, ואנחנו לא חייבים לשחות בסחי של טוקבקיסט ממורמר. זה פשוט מוציא את החשק להיכנס לכאן.

    אהבתי

  47. בעל שם הגיב:

    היגיע הזמן שתהיה כבר איזה תוכנית סטירית של "בני ישראל" השפויים(נגיד ימנים,דתיים,קיבוצניקים, מושבניקים…) שתקרקס את ההומואים, יושבי הברים, הבוגדים בנשותיהם על ימין ועל שמאל,סרבנים,ואת כל חלולי השכל והמוסר מת"א. חלום באספמיה.

    אהבתי

כתיבת תגובה