עדי, מרילין ואילנה


מה יקרה הבוקר באום אל פאחם?
במעריב כותרת הרגעתית: "צריך לתת למרזל פרחים, שיתבאס ויילך"
בידיעות לוחמנית: "עימות חזיתי"
(גם אם בכותרות המשנה של שני העיתונים כתוב שהתושבים מתכוונים למנוע את הכניסה בגופם)
ישראל היום: "כוננות שיא באום אל פאחם"
הארץ: "ראש העיר אום אל פאחם: נמנע את צעדת הימין"
אני בעד הכותרת של מעריב, שבעולם אוטופי אולי יכולה הייתה לסייע להרגעת הרוחות.
בעולם הממשי זה לא יקרה, אבל היא לפחות מנסה.
– –
עובדה על פצועי מלחמת לבנון
כפי שצפיתי, את הקתרזיס שלי חוויתי כבר בפרומואים, והסיפור אחר כך היה רק השלמות הפאזל. אז מה, המדינה שכחה את הפצועים? ממש לא. יש כשלים בירוקרטיים בטיפול בהם? ממש כן. הנהלים דפוקים? לגמרי (מוכנים לממן לאשת אחד הפצועים מוניות ב-14 אלף שקל בחודש אבל לא מכונית שכורה ב-3,000). אבל מכאן ועד "מדינת ישראל נגד פצועי לבנון" המרחק גדול.
ולא שסיפורי החיים והפציעה לא נגעו ללב. נגעו.
האכזבה, אני עומדת על דעתי, היא בין היתר תוצאה של מתקפת פרומואים לא נגמרת ורפטטיבית. הפרומואים היו הרבה יותר גדולים מהסיפור עצמו, אין מה לעשות.
כל זה לא אומר שאני בעד הפמפום האינסופי של האח הגדול, אבל אין שום קשר בין הדברים.
– –
24 החדש
ואגב, קשת מפמפמת גם את ערוץ 24 החדש בלי סוף. מתברר שאת השידורים יפתחו אילנה דיין וריטה. WTF? מה אתם רוצים מדיין? אני רוצה לראות אותה מגישה את עובדה ולא מפזזת עם ריטה ומחליפה איתה טיפים על פוש אפס.
– –
עלילות צה"ל בעזה
כותרות סוה"ש נדחקו היום לע` 25 במעריב, שם כתוב "הרמטכ"ל התייחס אתמול לפרסום במעריב בסוף השבוע". ומה הוא אומר? "אני לא מאמין שחיילים בצה"ל פגעו בדם קר באזרחים". יודע מה? גם אני לא.
– –
ובהארץ, אותו דבר בדיוק:
"הרמטכ"ל… התייחס אתמול לראשונה לעדויות החיילים שהשתתפו בעופרת יצוקה ושהופיעו לראשונה בשבוע שעבר בהארץ"
ובידיעות? כלום.
– –
המקור
סיפור מרתק על רביב דרוקר והמקור הסודי שלו.
כולל תשובה לשאלת מיליון הדולר: כמה שיחות טל` עושה דרוקר ביום?
– –
מח` תרגום
קלינטון והמהפכה הדיגיטלית במחלקת המדינה
הידיעה נסמכת על סוכנות אייפי.
יש כתבים ועורכים שצריכים להפנים  שהזמנים השתנו, שאי אפשר יותר להשתמש במקורות בלי לתת להם קרדיט, שכל ידיעה שנכתבת מוושינגטון או מזימבבואה מעוררת מיד חשד שהיא בסך הכל ציטוטים מכלי תקשורת מקומיים אחרים.
– –
הסופרת שהיכתה (לכאורה) את ילדיה
רבים שאלו אותי בשבועות האחרונים מיהי סופרת הילדים החשודה בהכאת ילדיה – הם כבר רצו לסלק את ספריה ממדפיהם. לא ידעתי מיהי. אבל הבוקר יש ראיון איתה (מיכל יעקב-יצחקי) בהמגזין של מעריב. היא מכחישה, כמובן, ואומרת שהכל באשמת האקס שלה שמעליל עליה עלילות ומסית את הילדים נגדה.


– –
1000 הימים של סדום
דרך יובל דרור הגעתי לכתבה הזו בנענע10 (אין סיכוי שהייתי זוחלת לשם בכוחותיי אני), שבה התייחסות מקורית לשביו של גלעד: איזה מכשירים סלולריים יצאו באלף הימים שבהם הוא בשבי.
יש לי תחושה, או תקווה, שזה לא היה קורה בעיתון מודפס, אוי לעיניים הקוראות את המשפט הזה היוצא ממקלדתי.
מצד שני, העובדה שזה ברשת נותנת לכם, אנשי נענע10, אופציה למחוק את הקלון הזה מעל פני האדמה לאלתר. אני בטוה שזה לא נעשה מרוע אלא מאטימות גרידא.
– –
צרות במירכאות
לפעמים נאלצנו להתנשק כדי "להוכיח" שאנחנו לסביות (ידיעות, 26, על צמד השוטרות שחשפו את סוחרי הסמים)
– –
מגזין גלריה
מחר ייצא מגזין חודשי של מוסף גלריה, אותו עורכים, כפי שנכתב בנרג`, ליסה פרץ ושי גולדן.
על השער, כך לפי ההבטחה בשער הארץ היום, מרילין מונרו, שלא נס ליחה וכדברי המודעה:
"עיתון הארץ גאה להשיק, ביום רביעי הקרוב את מגזין התרבות גלריה, המשלב כתבות תרבות גבוהה, אופנה וסגנון חיים עם טוויסט אלטרנטיבי ואג`נדה תרבותית צעירה ובועטת. נפגש מדי חודש במגזין"
ואני אומרת שמישהו, האמון על תרבות גבוהה, צריך היה לערוך ולהגיה את המודעה הזו.


– –
ומודעה נוספת באותו המארקר גופו:
"מה הדבר הראשון שעולה לאנשי הברנז`ה בראש כשהם שומעים `מרילין מונרו"`
אז אשיב לכם:
עוד לא מיצינו? זה כל כך דקדנטי, כל כך אובססיבי. זה מה שהם חושבים.
– –
בלוגלנד
[רעש] סיימון וגרפונקל שוב מתאחדים
[ממתקים] טטריס ענק לשבועות רבים של הנאה
[שלג] הפואטיקה של ה-VIP: "יש לך הזדמנות לזרוק את מנחם למטה"
[סינמסקופ] זה חוזר! טבלת שוברי הקופות של ישראל. והשבוע: ג`וליה רוברטס בראש
[נבחרת הבלוגים] המיטב
– –
לפני פיזור
טרגדיה נוספת פקדה את עדי נוימן בבית האח הגדול (בנוסף לשערוריית הסמים המתוקשרת, שאף הודהדה ב7 ימים האחרון): במהלך התגוששות בשחוק עם דודי מליץ, התרוממה שמלניתה והתחוורה העובדה שנוימן מתהלכת תחתונים-less בבית נוכח שימי ואחיו.
הקטע הורד אמנם משידור מהר, אבל צופים עירנים הספיקו ללכוד אותו, לשמרו בפורמלין ולשגרו במס-מייל לכל דכפין. בוואלה! סלבס, בנחישות וברגישות, עם (זהירות, לינק מביך) עם כותרת אינטליגנטית ולוק של אתר פורנו, לא פספסו את החגיגה.
אני מקווה ש-mako יצוו עליהם להסיר את הפרסום.
– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
מודעה

אודות דבורית

שום דבר מיוחד
פוסט זה פורסם בקטגוריה קצה האצבעות. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

49 תגובות על עדי, מרילין ואילנה

  1. juliana75 הגיב:

    לצלם את הסופרת עם ספר מספריה שכל הורה לילד יזהה ממרחקים לא בדיוק עושה איתה חסד. אני בכל מקרה לא מתכוונת להחרים אותה. מציאות מורכבת, ללא ספק…וחוץ מזה לא חסרים בהיסטוריה סופרים שבחיהם הפרטיים לא בדיוק עמדו באמות המידה המוסריות שלנו.

    אהבתי

  2. אבי הגיב:

    נמאס כבר מקמפיינים, הוראות שעה ומאמרי דעה בכותרות הראשיות. (גם במדור שלי המצורף התייחסתי לזה).

    אהבתי

  3. דפי קודיש וייכרט הגיב:

    הידיעה על תגובת הרמטכ"ל לעדויות החיילים מופיעה בעמוד הראשון, ובהמשך מופיעה "הידיעה המלאה" – פסקה וחצי יותר מאשר בעמוד הראשון, עם תוספת קטנה על חיל האוויר. אם אין לכם מספיק ידיעות לעיתון מלא, אולי תשיגו כתבים? (רמז: תשלום הוגן יכול לעזור).

    אהבתי

  4. אימי7 הגיב:

    על אייטם פורנוגרפי כזה. אי אפשר לדווח בלי לינק?

    אהבתי

  5. מוזיקלי הגיב:

    טרגדיה ? ועוד בלי מרכאות? מקסימום קצת משעשע. וטוב שנתת לינק. מי שלא רוצה לא חייב ללנקק.

    אהבתי

  6. מוזיקלי הגיב:

    הרגשתי מאוד לא נוח עם הדרמה. ואת מה זה צודקת בעניין הפרומואים (בכללי). ואני פחות ופחות רואה עובדה. גלשתי לאיטי לערוץ 8 ונתקעתי שם בתוכנית "המליונר הסודי". ללקק את האצבעות מהבריטים האלה.

    אהבתי

  7. אחת הגיב:

    הן לא יכולות להוכיח שהן לסביות כי הן לא לסביות. הן מקסימום יכולות "להוכיח" שהן לסביות. ובסרטון של עדי נוימן רואים בבירור שהיא לובשת חוטיני שחור. אני במקומה הייתי תובעת את האמ-אמא שלהם.

    אהבתי

  8. חנן הצב הגיב:

    אם כן כל אחד יודע מיד מי זו- יש לספרים המקסימים שלה עיצוב ייחודי ומובחן. בכל אופן כל צווחני אני לא קורא/ מאזין / צופה במי שהוא כך וכך הם פאתטיים לגמרי. אין אפילו איך להתחיל את רשימת המוחרמים האינסופית שגישה כזו מביאה עמה.

    אהבתי

  9. עדי הגיב:

    מעניין שהקטע על עדי הוא בקטנה (לפני פיזור) ובכל זאת, פתחת את הכותרת עם עדי, כמו שנאמר – last but not least  

    אהבתי

  10. superwoman המקורית הגיב:

    הם יוצאים לגמרי ירחמיאלים ( חנונים, אבל מהדור הקודם). מזכירים לי את הבן שלי שניסה להלך איימים על ילד מרביץ בגן באמצעות האיום: "סופך יהיה רע ומר", ואחר כך התפלא שחטף בעיטה באף.

    אהבתי

  11. אוי ווי`~$~~$~טוויסט אלטרנטיבי ואג הגיב:

    אני מקווה בשביל גולדן שאוסף הקלישאות הפאתטי הזה הוא הנחתה מהעורך או קריצה צינית אחרת כנראה שגם גרשום שוקן ירגיש בנוח לקרוא את המוסף שלו

    אהבתי

  12. Twister הגיב:

    הדיון הזה על עדי נוימן זה פשוט אחד הקטעים המרגשים שצצו כאן מאז עברת לתפוז, V, צריך רק ספק אחד קטן באשר לשאלה "זה אמיתי או שזה חוטיני?" כדי לעורר את כולם שוב… כבר מזמן לא היה פה כ"כ משעשע, תענוג לראות את האנרגיות שאיזכור המילה הפעוטה, התמימה-אך-מתריסה "כּוּס" משחררת מכולם/ן. חוטיני מה חוטיני, העיקר שהתעוררתם. יש מישהו שעוד לא הביע את דעתו על הממצא? תיכף האייטם הזה מתקורר, הקדימו והגיבו!… 🙂

    אהבתי

  13. מפרשית1`~$~~$~התכוונו לשבץ תמונה של ל הגיב:

    של המגזין החדש. בטעות התפלק לד` אלפון ויצא מ` מונרו. לא נורא. קוראי "ארץ" לא ירגישו בהבדל.

    אהבתי

  14. אני הגיב:

    אבל ארצה להתייחס על סמך מה שקראתי בתגובות ובביקורות: אגף השיקום מוכר לי מילדות, המעטפות החומות מתל השומר ומהאגף הן חלק מחיי. אבי ככל נכי צה"ל הוא בעל תלונות כלפי המערכת, אבל מצד שני יש אבל ענק: בתי מלון, רכבים ללא מס (ותמיד הכי מפוארים), מנוי לבית הלוחם, שנה הבראה ישר אחרי הפציעה בארה"ב, מידי פעם סידורים לפרוטזה הדורשים נסיעות לגרמניה, ניתוחים בתנאים לא רעים בכלל, שני ביטוחי בריאות (שאחד מהם מימן את מתנת יום הולדתי בחודש הבא) , מענקים לקניית דירות בגבעתיים ורמת חן בשנות השמונים, לא דורשים מהם דבר בתמורה. שיקום? החלוקה לשיקום פיזי ונפשי היא מגוחכת. הייתי משקמת פגועי נפש בקהילה, בלי שום תואר בתחום, התקבלתי אחרי שחרורי מצה"ל להיות בקהילת המשקמים של פיגועי 1994 בתל אביב וברחתי רגע לפני. מאבי לא דרשו להשתקם, נו אז הוא הולך ומצמידים לו מישהי בגילי שהוא מעיף כי הוא לא סומך על נשות מקצוע שנולדו אחרי 1960, כיוון שהן ילדות. אף אחד לא עשה איתו עשירית ממה שעשיתי עם אחרים. רשימת ההטבות שפרטתי מקודם עולה הון תועפות, העובדה שהם איבדו חלק מגופם או נפשם לא אומרת שדינם נגזר לרחמים תמידיים. האנשים הללו חייבים להבין שבאיזשהו מקום יש גם להם אחריות על חייהם, היא לא נעלמה ברגע הפציעה.

    אהבתי

  15. ולווט הגיב:

    מי שקורא אותי מכיר את אופן השימוש שלי במילה טרגדיה. ושנית, עדי לא יודעת מזה הרי. אני לא בטוחה שהיא או כל אישה/גבר אחרים שאינם שחקני פורנו היו מתייחסים להתערטלות לא מכוונת שלהם בפומבי בשוויון נפש. ובאשר ללינק – וזו תשובה גם לאימי7 – הוספתי אזהרה.

    אהבתי

  16. מרוין הגיב:

    http://img2.timg.co.il/forums/1_127950877.swf כולה תחתונים-less. הבעייה הגדולה היא מה עושה הג`ונג`ל הזה על גופה של דוגמנית? (זה לא עידוד לגילוח אלא תהייה אופנתית).

    אהבתי

  17. יצרן חוטינים הגיב:

    אם כזה חוטיני היה יוצא מקו היצור אז הייתי עכשיו בלשכת עבודה.

    אהבתי

  18. משתמש אנונימי (לא מזוהה) הגיב:

    ^*^",",",`לילי טיילורשמישהו יגיד לי למען השם מי זו

    אהבתי

  19. בועז הגיב:

    איזה עניין אתם עושים מחלקת גוף חשופה, אלוהים אדירים. מה קרה? בחיים שלכם לא ראיתם כוס? מה הענין? עדי נוימן הולכת בלי תחתונים. ביג דיל. והיא לא מגלחת (וטוב שכך). אז מה? הקטע הזה רץ באלפי מיילים בימים האחרונים, ורק מעיד על מידת הפוריטניות הקיצונית של החברה החשוכה הזאת שאנחנו חיים בה. אלימות מטורפת משתוללת פה, אבל חריץ כהה אחד של דוגמנית שנגלה לשניה וחצי הופך לאישיו החם ביותר ברשת כבר יומיים.

    אהבתי

  20. משתמש אנונימי (לא מזוהה) הגיב:

    ^*^",",",`ולווטהסיבה היא המקצב.

    אהבתי

  21. אריאלה הגיב:

    הלא אם הייתה בלי תחתונים (לא שיש בזה משהו רע) כשהייתה מפשקת רגליים היו רואים שם משהו ורדרד, לא כל הזמן שחור. בחיי, אנשים כאן אף פעם לא ראו כוס?

    אהבתי

  22. לא מעז להזדהות הגיב:

    שתתרום את גופתה לתערוכת הגופות.

    אהבתי

  23. משתמש אנונימי (לא מזוהה) הגיב:

    ^*^",",",`אריאלהכוס! כוס! כוס!

    אהבתי

  24. סקוויד הגיב:

    אחת התוכניות הטובות בערוץ 8.

    אהבתי

  25. סקוויד הגיב:

    צא מזה גולדן, אתה קלישאה מהלכת

    אהבתי

  26. אלדד הגיב:

    למה כוס מגולח זה פדופילי?

    אהבתי

  27. ללא שם הגיב:

    שעוד לא הגיעו לבשלות מינית. אחד הדברים הראשונים שמשתנים בגוף כשילדה הופכת לאישה הוא הופעת שערות ערווה. גילוח הכוס הוא עוד מאפיין בתהליך הדביליזציה שנשים אמורות לעבור, לפיו להיות ממש נשים זה לא קביל, ועליהן לשאוף להישאר ילדות לנצח.

    אהבתי

  28. נכה כללית בכ"ג הגיב:

    האמת שזו האמת. נכי צה"ל נהנים מסידורים מצויינים לאורך השנים והם רק הולכים ומשתפרים. לא רק הדברים הכספיים וההטבות הכלכליות המדהימות אלא גם היחס הרפואי והשיקומי. דוגמה קטנה, נכי צה"ל זכאים ל-2 טיפולי פיזותרפיה בשבוע בעוד נכים כלליים/רפואיים זכאים לרק 12 טיפולים בשנה. דוגמה נוספת, נכה צה"ל שזקוק לעזרה סיעודית (מטפל ישראלי או זר) מקבל או מטפל על בסיס 24/7 ע"ח המדינה או סכום מעורך ב- 13,000 ש` לחודש לקניית השרות לעומת נכים כלליים/רפואיים שמקבלים במקסימום בערך 4,200 ש` בחודש שזה בקושי מספיק למטפל אחד למשרה אחת (9 שעות יומיות) לא כולל יום חופש בשבוע. דוגמה אחרונה, נכה צה"ל קטוע רגל זכאי לתותבת ברמה גבוהה (כולל לא פעם התאמות בחו"ל) בערך של מעל 100,000 ש` ואילו נכים כלליים/רפואיים זכאים לתותבת בעלות של פחות מ- 20,000 ש`. יש עוד מיליון דוגמאות. כמובן שאף אחד עינו אינה צרה במה שמקבלים נכי צה"ל, אין ספק שמגיע להם אבל, וזה וואחד אבל, אכן מגיע הכל לנכי צה"ל שנפצעו במסגרת קרבית ו/או באימונים אבל מה הועילו החכמים בתקנתם אם הוסיפו להם את כולם. כלומר חייל שנפצע בתאונת דרכים אזרחית לא משתייך לנכי תאונות דרכים אלא מוגדר כנכה צה"ל. חייל שחלה במהלך שרותו (ללא קשר לשרות) מוגרד כנכה צה"ל. וכו` וכו`. ידוע גם שכל קצין בכיר שמשתחרר מצה"ל עובר כחלק ממסלול טיולי השחרור גם (לא פעם) את ועדות הנכות כדי לנסות להוציא עוד מעט מעות מהמדינה. העוול הכי גדול הוא בנושא השיקום הכלכלי/מקצועי/עבודתי. פרט לנכים הרפואיים/כלליים, כל השאר – צה"ל, פעולות איבה ועבודה (נכי תאונות דרכים מקבלים על כך פיצוי מיוחד בהסדר המשפטי), רשאים להמשיך לקבל את קצבאותיהם גם אם הם משתכרים מעבודה (ובנכות רפואית של מעל 90% זכאים גם לפטור ממס הכנסה עד לגובה השתכרות של בערך 50,000 ש` בחודש) אבל נכים כלליים/רפואיים מפסיקים לקבל את הקצבה כבר בשכר של כ-2,000 ש` ברוטו בחודש. כידוע רק נכים כלליים/רפואיים מקבלים את הקצבה לא בגלל הנכות אלא רק בגלל אי כושר העבודה הנובע ממנה. בריאות.

    אהבתי

  29. ללא שם הגיב:

    זה פדופילי לחלוטין, גם אתה לא רואה את זה ככה. זו התכחשות לגופה של האישה וטיפוח תאווה לאלמנט שמאפיין ילדות שטרם התבגרו מבחינה מינית. שיער הערווה, כמו השדיים, מעידים על בשלות מינית.

    אהבתי

  30. פלוטו הגיב:

    שלא יתפלא שהוא קם עם קרציות. היא נכנסה ביודעין לבית הזה, לא לשם שמיים. אם היה קצת שכל בקודקודה היתה טורחת להסתובב בתחתונים חודש אחד מחייה. לא היה קורה לה כלום. חוץ מזה, די להתחסדות כבר.

    אהבתי

  31. rikyc הגיב:

    הוא ההתרעמות של מגיבי וואלה, כן צפיתי, על כך ש"אינה מגלחת". הלו! כל אופנת הילדה הקטנה בתחום הזה מבחילה. זה פסול וחולני. וגם אני חושבת שלא היה קורה כלום אם הייתה לובשת תחתונים , פרובוקציה מכוונת.

    אהבתי

  32. אותה אחת הגיב:

    יש כאן ניסוי סוציולוגי מעניין שמסקנתו היא: אנשים רואים מה שאומרים להם שהם צריכים לראות.

    אהבתי

  33. סוציולוגית תחתית הגיב:

    לאחר בדיקה סוצילוגית הגעתי למסקנה ש"אותה אחת" היא בחזקת רואה מה שאמרו לה שהיא רואה (אמרו לה = שלוחיה). עדיין לא מייצרים חוטינים כאלה שיש בהם שערות מתנפנפות בסוגי צבעים. (שווה לעשות זום ולהאיט/לעצור לבדיקה).

    אהבתי

  34. רבקולית הגיב:

    לדעתי – סטארט אפ. אופס – חשבו על זה קודם, לפניי. לא משנה. http://tbn2.google.com/images?q=tbn:GcrOBf3b1oP9lM:http://3432.voxcdn.com/_images/articles/2009/02/24/0-l.jpg

    אהבתי

  35. בועז הגיב:

    עדי נוימן נהדרת. זה כל מה שיש לי לומר. מקסימה. יפה. מושכת. וזה לא מביך ולא כלום. בסך הכל גוף. תפסיקו לפחד מזה. גוף אנושי. אז רואים לה את הערווה. מה קרה? מי מת? על מה ולמה המהומה. אלוהים, איזו פוריטניות. מנזר קתולי במאה ה-17 היה מקבל אתכם ברצון.

    אהבתי

  36. בועז הגיב:

    1 טוב שהיא לא מגלחת. הגיע הזמן להיפטר מהטרנד המעפן והפדופילי הזה של גילוח הכוס. 2 לא היה קורה כלום אם נוימן היתה לובשת תחתונים, ומצד שני – זכותה לא ללבוש תחתונים – וכדאי קצת להתבגר ולהתקדם, ולהפסיק להתרגש מכל חלקת גוף חשופה.

    אהבתי

  37. משתמש אנונימי (לא מזוהה) הגיב:

    ^*^",",",`ללא שםנכון. צודק.

    אהבתי

  38. סקוויד הגיב:

    מה קרה לכם? איפה נועה אסטרייכר שתעשה פה קצת סדר?

    אהבתי

  39. כוסון הגיב:

    אבל כוס חי וצעיר – חס וחלילה…

    אהבתי

  40. משתמש אנונימי (לא מזוהה) הגיב:

    ^*^",",",`אריאלהכוס!!!

    אהבתי

  41. בועז הגיב:

    אלימות ? אין בעיה. ציניות? בהמיות? אטימות? רצח ילדים? חופשי. נראה לכם מה שאתם רוצים, עם כל הדם. אבל גוף נשי חשוף? אוי, אוי, אוי. שומו שמיים. http://blogs.orange.co.il/blog/ViewEntry.asp?EntryId=1443173

    אהבתי

  42. משתמש אנונימי (לא מזוהה) הגיב:

    ^*^",",",`בועז`~$~http://blogs.orange.co.il/blog/ViewEntry.asp?EntryId=1443173~$~לא כוס, כי אם: "כּוּס"

    אהבתי

  43. ללא שם הגיב:

    שמישהו שאחראי על התרבות הגבוהה באתר הזה יעיף אותך כבר למקום שאת ראויה לו – את בזה לכל העולם כמו לחשוב שהגעת מאושיית ברנז`ה יוקרתית. בואו נזכור כולנו מאיפה באת ולאן הלכת – מפח זבל למקום של כסף. שום אינטגריטי עיתונאי. תתביישי לך שם במגדל השן, בטח יש לך סלקום….

    אהבתי

  44. משתמש אנונימי (לא מזוהה) הגיב:

    ^*^",",",`ybstlvגם גבר שמתגלח זה פדופילי?

    אהבתי

  45. אלדד הגיב:

    שערות בכוס. אז מה אתה אומר, הן אשכרה צומחות? וזה שאני אוהב את זה ככה זה עושה אותי פדופיל? שאני אלך להסגיר את עצמי? יש סיכוי לעסקת טיעון?

    אהבתי

  46. משתמש אנונימי (לא מזוהה) הגיב:

    ^*^",",",`"נשית"זה סטראפּ און

    אהבתי

  47. פינקוס הגיב:

    אהבתי

  48. פינקוס הגיב:

    אהבתי

כתיבת תגובה