אצבעות שחורות 14.5.10

כולם עסוקים בגליונות שבועות, הבעלל"ט השבוע, מקללים נמרצות מצד אחד, ומודים לאל שנשארו להם יומיים חופשיים עד שמתחילים לשבור את הראש על גליונות החגים, כך שגיליונות סופשבוע האחרון נעשה עם רגל פה ורגל שם. אולי לכן הם לא מעוררי יצרים.


התאונה וחיילינו המתים (פרק ב')

כדי לראות את ההבדלים התפיסתיים ("נהרגו שני קצינים וחיילת"), הנה כותרת לאותה תאונה בצפון באתר כיכר השבת:

hasidteuna

הידיעה התפרסמה ב-18:20 ביום התאונה. העיתונים יורדים לדפוס בחצות. ובכל זאת, בכותרות העיתונים לא נכתב "שלושה חיילים וחסיד ברסלב נהרגו בתאונה", ומצד שני, פה לא הוזכרו החיילים.
רוצה לומר – הכל התניות והעדפות. כאותו פיל הנצפה על ידי עיוורים, כל אחד יתאר את נפגעי התאונה מנקודת המבט שלו.


ולסיכום: אין סיכוי לראות בעיתונות כותרת כמו "מהנדסת בחב' חשמל וחסיד ברסלב שביקר במירון נהרגו".

"שלושה חיילים נהרגו" – זה כן. כי חיילים, כאמור, שווים יותר.

וכן, הבנתי הכל: דו"צ שחרר מידע מוקדם יותר, פרטי האזרחים שוחררו לפרסום לפני חצות. בסדר. הכל מקובל עלי. כל זה לא משנה את המסגור, את הכותרות שנכתבות בדקה התשעים, ולפני ההורדה לדפוס (של השער, שיורד בחצות פלוס מינוס).
שיהיה ברור, ההחלטות האלו הן לא משהו מודע ולא נעשות במזיד כמובן.
מדובר בתפיסות תרבותיות, חברתיות ותקשורתיות מבוססות, מוטמעות, תת הכרתיות, בלי לחשוב בכלל: חייל נהרג זה וואוו. קצין – טרגדיה. חסיד ברסלב – למי אכפת, מה הוא תרם למדינה? סתם חימם ספסל בישיבה כל חייו. מטרת העל שלנו היא לרגש, לזעזע, לטלטל. כל בני האדם שווים? אפילו לא במותם.

יש מתים שווים ושווים יותר, ושום "הותר לפרסום מאוחר, לפני הסגירה" לא ישנה את המצב.


גם פול אוסטר נוטל קורה מבין עינינו
על האנומליה של התקשורת המקומית מספר פול אוסטר, שביקרבפסטיבל הסופרים, לדוד זונשיין.

האם אתה מצליח להבין מדוע שואלים סופרים על עמדותיהם הפוליטיות? אני שואל אותו. "באמריקה אף אחד לא שואל סופרים על עמדותיהם הפוליטיות. כשאני מבקר במדינות – כל מדינה שהיא לא ישראל – אנשים שואלים אותי מה קורה באמריקה, אבל אף פעם לא נשאלתי בצרפת מה אני חושב על המצב בצרפת. בישראל, לעומת זאת, כולם רוצים לדעת מה אני חושב על המצב בישראל. זה מרתק. מעולם לא שאלו אותי כאן שאלה אחת על אמריקה. אני אומר להם תמיד: ביליתי בסך הכל ארבעה שבועות מחיי בישראל ואני לא כשיר לתת תשובות עמוקות או מתוחכמות, אלא רק התרשמויות משהותי כאן ודברים שקראתי, אבל אני בהחלט לא מומחה לנושא הזה".


המוסף לשבת, ידיעות

יש לי חשד שהכתבה הפותחת (הפרקליטה אירית באומהורן, מאת עינת פישביין וטובה צימוקי) נכתבה/נערכה בחופזה. איך אני יודעת? היא מרובבת בתקלות שקורות לכל מי שכותב ואין עליו עין מפקחת: אותיות ומילים חסרות וכגון דא.

ולעניין: באומהורן טוענת שלא הצליחה להבין למה א' נשלפה מכתב האישום.
תגובת מני מזוז והפרקליטות: באומהורן לא יודעת על מה היא מדברת, הכל נובע "משיקולי נקמנות אישית", ומ"חוסר הבנה והיכרות של הנושאים בהם עסק הראיון".
לא הבנתי: כשבאומהורן עבדה בפרקליטות היא הבינה את המערכת ואת שיקוליה, ומשפרשה, היא לא מבינה?



מוספשבת, מעריב
בן כספית מזכיר שעברו חמישה שבועות מאז שאולמרט חזר לארץ והוא עדיין לא זומן לחקירה, שאורי קורב נענש (קלות בלבד) על שלימד בלי אישור ושהאמת על דליה איציק יצאה לאור, בניגוד לנטען בעיתונים אחרים וגם מחמיא לגלובס ולמשה ליכטמן על התחקיר בפרשת השר שלום שמחון.
יש משהו בדבריו.


7 ימים

אם פרופ' בני מוריס (אמירה לם) אומר שיש סבירות גבוהה (אין מסמוך מוצק, מטבע הדברים) לכך שההצבעה באו"ם בנובמבר 47' לקראת תוכנית החלוקה לוותה במתן שוחד, אז אין להתפלא על כך שהמעשה המגונה נמשך לאורך כל תולדותיה: "קיומה של מדינת ישראל היה על הפרק וכל האמצעים היו כשרים".
(ראיון לכבוד ספרו החדש – 1948 – תולדות המלחמה הערבית-ישראלית הראשונה)
הפצצה השנייה שהוא מטיל בראיון, שמשומה לא מוזכרת בהפניית השער של המוסף, וזו  גם התזה המרכזית של הספר היא שמלחמת העצמאות הייתה מלחמת ג'יהאד ולא, כמקובל עד כה, "קרב טריטוריאלי בין שתי קבוצות לאומיות, מאבק מדיני עם פאן צבאי".
המשמעות, לדבריו, היא שאם זו מלחמת דת, הרי שנוקשותה ומוחלטותה מקשים מאוד להגיע לפשרה.

פרופ' אניטה שפירא ופרופ' מיכאל בר זוהר לא פוסלים על הסף את ממצא השוחד, אבל מודים שלא שמעו על כך מעולם.

התפרוץ מלחמת היסטוריונים?

אה, שכחתי, עוד משהו מעניין בעניין מוריס: הוא מספר איך קיבל את עבודתו באונ' בן גוריון: הנשיא דאז עזר ויצמן שמע אותו אומר בראיון שבכוונתו לעזוב את הארץ, והזמין אותו לפגישה. הוא התרשם ממנו, צעק למנכ"ל שלו, אריה שומר, שצריך למצוא למוריס עבודה. שומר התחיל להתקשר מיד לכל נשיאי האוניברסיטאות, וברגע שמוריס הגיע לביתו התקשר אליו ברוורמן, נשיא או' בן גוריון, ואמר לו, אל תדאג בני, יש לך עבודה. והשאר, היסטוריה.

רואים, ככה מתקתקים עניינים!



תרבות מעריב
מאיר שניצר כותב ש"הצעת החוק המחייב יוצרים להכריז על נאמנות למדינה היא חלק מטירוף לאומני, שהחל בבופור ויצא מדעתו בעג'מי":

"… סכנדר קובטי, אחד מצמד הבמאים המעולים שיצר את עג'מי הסביר למראיין כי אינו מייצג את מדינת ישראל, כי אם את יצירתו שלו, העוסקת, בין היתר, בעלבון המיעוט הערבי המופלה לרעה בעירו יפו. מובן ששמורה לקובטי זכות טבעית להצהיר על הדברים הללו ולהאמין בהם בכל לבו. סרטו זכה לתמיכה מקרן לעידוד הקולנוע הישראלי, השואבת כספיה מתקציב המדינה. אם קובטי הוא אזרח ישראל, ואף משלם מסים כחוק, זכותו המלאה לקבל כספים אלה… שהרי יש מדינות… שבהן מתיר ביהמ"ש העליון לאזרחיהן לשרוף דגלי מדינה ולבזות סמלים לאומיים אחרים כמו ההימנון..."


צודק.

פרסומות
נתקלתי במודעה הזו בנרג' וסקרנותי בוערת: מהו המבצע שאסור לפרסם? הסרת שיער בברזל מלובן?

mivza



בפרס השער האניגמטי
זוכה מוסף הארץ.

haaretz145

למה שונאים את הפועל תל אביב
אני עוד אצטער על ההצעה הזו, אבל מישהו (צהוב, אדום, ירוק) מוכן להתייחס לניתוח של אלון עידן?
בלי קללות?

קוטג'

מישהו מופתע מכך שקוטג' היא הגבינה הלאומית?

לחם עבודה
מירי חנוך בטור פרידה, עם עקיצה לכיוון עורכיו של סייד קשוע (Aka עורכיה), והודעה לאומה: היא לא קוראת טוקבקים.

"…במשך השנים עברתי הכל עם הטור האישי, זוגיות ופרידה עיתונאית, ומאז שהייתי לאם חד טורית הפך האישי לבלוג משפחתי, שרק גרם לי להצטער שאני לא סייד קשוע, כלומר ערבייה ישראלית עם טור במוסף.

אני שמחה לבשר כאן לכל מי שמכיר טוקבקיסטים, שאני לא קוראת יותר טוקבקים מאותה סיבה שאני לא עומדת בכיכר העיר ונותנת לאנשים להוציא עלי את העצבים רק כי אני שם..."

במקום הטור שלה, או שלא במקום, כפי שכבר דיווחתי לפני כמה שבועות, יקבל אביעד קיסוס טור במוסף.

בלוגלנד

אריאל שנבל (מקור ראשון) כתב בבלוג שלו סיכום לעונה השנייה של סרוגים.
(ואני עדיין לא הספקתי).

שערוריות במודיעין (יקי בז'ה).


מח' בידוק ספורטיבית

בעמוד 26 בישראל היום יש בטור צד את טבלת הבית העליון בליגה הלאומית. בסוף הכתבה על הליגה מצויה השורה: "אתם מוזמנים להביט בטבלה כדי להבין". אבל מה? בטבלה סקציה נס ציונה רשומה פעמיים, במקום הרביעי ובמקום השישי (בדיוק כמו הטבלה המוטעית בעיתון של יום ראשון האחרון).
במקום השישי אמורה להיות עירוני בת ים. אז מה להבין?

nes

לפני פיזור

יש דוברי צרפתית במטוס?

אודות דבורית

שום דבר מיוחד
פוסט זה פורסם בקטגוריה אצבעות שחורות, עם התגים , , , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

204 תגובות על אצבעות שחורות 14.5.10

  1. יקי הגיב:

    להלן הרחבה לקטע המוזכר לעיל במדור בלוגלנד בכותרת "שערוריות במודיעין":

    לפחות חמישה מתושבי מודיעין התלוננו בשנים האחרונות על התנהלות פושעת של פקח עיריית מודיעין שנעצר השבוע בחשד שמכר לידי עבריינים בלוד נשק ותחמושת שנגנבו מצה”ל – בכלל זה תלונות על שימוש לרעה בכוח משרתו ועל מתן עדות שקר בבית המשפט.

    אולם עיריית מודיעין התעלמה כליל מתלונות התושבים, העניקה לפקח גיבוי עיוור והמשיכה להעסיקו. גם משטרת מודיעין התעלמה מתלונה שהוגשה נגד אותו פקח בגין עבירות שדינן עשר שנות מאסר.

    http://watch.modiin.us/?p=2444

    אהבתי

  2. ל velvet הגיב:

    לגבי אורי קורב הטענה היא הפוכה. למרות שהוא עבא לכאורה הרבה עבירות אתיות הרי שהוא זכה לכרית בטחון מהפרקליטות רק משום שהוא התובע בתיק אולמרט.

    אהבתי

    • velvet הגיב:

      לא, הוא אומר שהתובענה המשמעתית לא זכתה לפרסום, והוא מפרט אותה. אולי לא הבהרתי את עצמי היטב מחמת קיצור.

      אהבתי

      • ל velvet הגיב:

        לפעמים הקיצור הוא אם כל חטאת. לכן נחום ברנע מכוון את דבריו לאנשים חושבים. למי את מכוונת את הטקסטים שלך?

        אהבתי

      • velvet הגיב:

        תגיד/י, מה? טעיתי, הודיתי בטעותי, תיקנתי.

        תודה לך על שהסבת את תשומת לבי.

        מה עוד?
        לכתוב לך שאני טיפשה ושאני מכוונת את הטקסטים שלי לטיפשים ושנחום ברנע חכם? זה מה שאת/ה רוצה?

        אהבתי

      • פודינג ארנב הגיב:

        למה בכלל להתייחס, ולווט?

        אהבתי

      • ל velvet הגיב:

        דבורית, אל נא חרון באפך. התיקון שלך נוגע לשוליים של הגילוי העיתונאי החשוב. הגילוי הוא שעו"ד אורי קורב בהיצע מעשה רמיה קלאסי: ""בין אוקטובר 2009 לינואר 2010 הוא לימד את הקורס במכללה חרף העובדה שבקשתו להיתר עבודה פרטית לא אושרה….אחר כך הגדיל לעשות: ביקש אישור, לא קיבל, צפצף והמשיך לעבוד." על מנת לתפוס את השור בקרניו חייבים להיות מעט טרחנים ולתת משקל לכל מילה בטקסט. אלוהים נמצא בפרטים הקטנים.

        אהבתי

      • velvet הגיב:

        אני מאמינה שהקורא המתעניין ייכנס לטקסט של כספית ויקרא. זו הייתה כוונתי.

        אני מביאה ציטוטים במקרה שהדברים לא מופיעים ברשת, או בחריגים, כראות עיני.

        אהבתי

      • ל velvet הגיב:

        אז לכל הפחות במעט שאת עושה שזו פרשנות לטקסט עלייך לתפוס את השור בקרניו ולגעת בפאנץ' ליין. את צריכה לצאת מנקודת הנחה שרבים מהקוראים מתרשמים מהמעט שאת מביאה ולא צוללים לתוך טקסט המקור.

        אהבתי

  3. ל velvet הגיב:

    דבורית, חשוב להבין טקסט: "אבל חכו לפאנץ: עו"ד אורי קורב הוא התובע בתיקי אולמרט. דבריו של קורב על השופטים פורסמו "ידיעות" ועוררו סערה רבה. מה שלא פורסם, הוא התובענה המשמעתית שהוגשה נגדו. היא כוללת, חוץ מכינויי הגנאי נגד השופטים, גם סעיף נוסף. הנה הוא: "בין חודש פברואר 2007 ליוני 2009 לימד הנאשם קורס במכללה, בלי שהגיש וללא שקיבל היתר לעבודה פרטית.

    "בין אוקטובר 2009 לינואר 2010 הוא לימד את הקורס במכללה חרף העובדה שבקשתו להיתר עבודה פרטית לא אושרה. במעשיו אלה עבד הנאשם עבודה פרטית ללא היתר, פגע במשמעת שירות המדינה, הפר את הוראות סעיפים 42401 ו-42421 לתקשי"ר וכן את הוראות סעיף 2.03 לכללי האתיקה של עובדי מדינה והתנהג התנהגות שאינה הולמת את תפקידו".

    למי שלא הבין, הפרשנות: אורי קורב עבד כמרצה במכללה, הרוויח כספים רבים, וכל זה ללא אישור. שנתיים וחצי. אחר כך הגדיל לעשות: ביקש אישור, לא קיבל, צפצף והמשיך לעבוד. אחרי זה, הוא בא ותובע את אולמרט על החזר הוצאות (ראשונטורס) בהרצאות. אצל קורב, זה נגמר, כמובן, בדין משמעתי.

    הצדדים הגיעו לעסקת טיעון (שלילת משכורת והורדה בדרגה). אצל אבירי שלטון החוק זה תמיד נגמר בדין משמעתי. כשהפרקליטות חוטאת, זה תמיד טעות אנוש. הם מתנגדים לכל ביקורת, הם תמיד צודקים. אצל אולמרט, זה נגמר בגירוש מתפקיד ראש הממשלה וכתבי אישום שהולכים ומתרבים כפטריות אחרי הגשם."

    אהבתי

  4. מ הגיב:

    מי שמצהיר כמירי חנוך שהוא לא קורא טוקבקים, הוא כמובן אובססיבי על טוקבקים לגביו ואף קורא אותם בשקיקה. ודאי כשמדובר בוונאבי ורודפת פרסום ללא כיסוי כמירי חנוך.

    מכיוון שרוצחת החתולים המפגינה בבילעין והלא חכמה במיוחד (טוב נו, היא לא קוראת אז אפשר להגיד שהיא ממש סתומה) היא שנואת הטוקבקיסטים, ברור שהיא "לא קוראת". כן כן.

    בכל מקרה, ברוך שפטרנו, גם אם שנים מאוחר מדי.

    ולדבורית – פוסט מצוין כרגיל שמצנן את החמסין.

    אהבתי

    • פודינג ארנב הגיב:

      מדוע מירי חנוך מושכת כזו שנאה? מה בדיוק היא עשתה כדי לזכות בזה? ני שואל בשיא הרצינות.
      גם אני לא קורא טוקבקים – מה יש לקרוא שם? לקרוא טוקבקים זה הכי 2007. זמנם עבר

      אהבתי

    • יניבל 1 הגיב:

      אני גם רוצה להוסיף שהיא (****)

      אהבתי

      • פודינג ארנב הגיב:

        הזדמנות מצוינת בשבילך להיות גס רוח – למה שתחמיץ אותה?
        🙂

        אהבתי

      • נוקדנות הגיב:

        היא לא זרקה את החתול אלא העבירה אותו לחיות מחוץ לבית, בחצר כשהמצב בבית הפך בלתי נסבל.
        אני חושב שהיא טעתה אבל מי שצפה בתוכנית יכל לראות שהיא עשתה את הדבר בצורה הכי אנושית שניתן
        גם החתול שלי גדל בחצר כולל בחורף ויש לו פינה חמה בחצר, הוא לא מסתדר עם הכלב
        ויצר בעיה לתינוק
        לא פשוט לגדל חיות בתוך בית
        זו עובדה ורבים שמתנסים מוותרים…
        מירי בן אדם טוב ורגיש
        כל העליהום כאן הוא רק בגלל שהיא שמאל ויש בכם אפס סובלנות כלפי שמאל, ערבים הומואים וכל מי שלא מתיישר עם הקו הלאומני שלכם

        אהבתי

      • ממש כמו לאור הגיב:

        היא לא זרקה את החתול?
        תגידי, את עיוורת או מה? אפילו אם היית עיוורת, הבכי שלו עד עכשיו שורט לי במוח.
        תסתכלו בעצמכם.

        ומה הקשר בין היותה אשת שמאל לביקורת עליה בגלל התעללות בחיות? זה כמו שלאור המתעלל בנשים אומר שמתנכלים לו, כי הוא איש שמאל.

        בושה.

        ושוב:

        אהבתי

      • אחמד הגיב:

        שכחת מזרחיים. שונאים אותה בגלל שהיא מזרחית.

        אהבתי

      • פודינג ארנב הגיב:

        אני "איש שמאל" (כמו שרענן שקד היה מגדיר אותי ודאי), וגם בעיני מעשיה של חנוך בזויים, מה הקשר בכלל?

        אהבתי

      • נוקדנות הגיב:

        פודינג אתה לא איש שמאל אתה יכול להיות רגוע, שמאל זה לא אופנה מתחלפת, זה לכל החיים.
        חתולים לא בוכים – הם מייללים ובעיקר כשהם מיוחמים.
        הילדה בכתה ו'האנישה' את החתול וזה טבעי שילדה נבונה כזו תגיב כך
        אבל נראה אותכם חכמולוגים מתמודדים עם חתול שמשתין בכל הבית.
        היא טעתה והיתה צריכה לקחת אותו לתנו לחיות לחיות אבל מכאן ועד הסקת מסכנות חותכות על אופיה של מירי…נסחפתם קשה.
        כאילו שבכלל גידלתם חתול יום אחד בחיים

        אהבתי

      • נראה אתכם חכמולוגים מתמודדים??? הגיב:

        לקיחת חיית מחמד זאת התחייבות. זה לא איזה חפץ נוי לדירה, זה יצור חי עם רגשות ועם צרכים, חסר ישע שנתון לחסדיך. וכשנתקלים איתו בבעיה בריאותית/התנהגותית הדבר הנכון לעשות הוא לקחת אותו לאיש מקצוע ולטפל בו.

        לא להבין את הדבר הפשוט הזה זה אנוכיות, אטימות ורשעות ברמות קשות. וכן, גידלתי חתולים במסירות כל החיים.

        אהבתי

    • velvet הגיב:

      תודה, מ'

      אהבתי

  5. פודינג ארנב הגיב:

    בטבלה השגויה כתוב סקציה נ. ציונה וס.כ נס ציונה. אולי אלה שתי קבוצות שונות?
    זה מזכיר לי את מצעדי הפזמונים בשנות השמונים: היו מתרגמים את שמות השירים לעברית, אז במצעד של רשת ג' היה שיר שקראו לו, נניח, "האם אינך רוצה בי, ילדונת" – ובמצעד של גל"צ היה שיר בשם "הלא תרצי בי, מותק"… רק עיון מדוקדק היה מגלה ששני השירים הם של להקת "הליגה האנושית", או מה

    אהבתי

    • אני מנס ציונה הגיב:

      יש בנס ציונה 2 קבוצות נס ציונה, אחת קואליציה ושניה אופוזיציה ולכן יש 2 קבוצות שנאבקות על התואר, אממה בישראל היום החליפו בין הקבוצות בטעות. ס.כ. נס ציונה צריכה להיות במקום שבו ממוקמת סקציה נ. ציונה וזה עוד בלי שהזכרנו את סקציה נס צ. מליגה ג' שהיא בכלל שייכת לתימנים. מקוה שבישראל היום יתקנו הטעות ביום ראשון

      אהבתי

      • פודינג ארנב הגיב:

        די, בחייך, אני מת פה מצחוק… זו פארודיה, נכון?

        אהבתי

      • "עוד אסון נורא ראיתי"
        – מה ראית?
        "הפועל פתח תקווה, יתדרדרו לליגה ב'"
        – שיתדרדרו, אני מכבי
        "וגם כן מכבי פתח תקווה יתדרדרו לליגה ב'"
        – אני מכבי נס ציונה!
        "וגם כן מכבי נס ציונה יתדרדרו ל-אותו-מקום"
        – הם לא יכולים להתדרדר לליגה ב', דוד!
        "וכי למה?"
        – הם בליגה ג'!

        אהבתי

      • ב הגיב:

        אתה טועה חביבי, ס.כ. נס ציונה וסקציה נ. ציונה התאחדו לפני מספר שנים, אך אתה צודק בכך שסקציה נס צ. עודנה קיימת בליגה ג' (או שהיא בדרך לשם ברגעים אלה ממש), והיא אכן שייכת לתימנים.

        אהבתי

  6. פודינג ארנב הגיב:

    ב"העיר" כמה טקסטים מצוינים: הזמר ישי קיצ'לס על טווין פיקס; איתי זיו מנתח את הכתבה של שקד על פישוף בשבוע שעבר, ומראה כיצד הבורגנות המשמימה של שקד מחסלת כתבה עם פוטנציאל מעולה. מעניין מדוע שקד כל כך מרוצה מעצמו ומבורגנותו.
    אלון עידן מנתח את שנאת הפועל ת"א, כדאי לקרוא, די קשה להסביר את זה בתגובית קצרה

    אהבתי

    • פודינג ארנב הגיב:

      אה כן, ועוד ב"העיר": עופר מתן עושה פיתה-פלאפל מח"כ רונית תירוש. מתלהמת, בורה, מתנשאת, פופוליסטית, אופורטוניסטית וחסרת אחריות – זה אנדרסטייטמנט. זאת כנראה הרמה בכנסת, למרבה הצער. קיצר, הוציא אותה חומוס

      אהבתי

      • עשית לי את היום עם ה"יעשו פיתה-פלאפל" הסיקסטיזי הזה. 🙂

        אהבתי

      • פודינג ארנב הגיב:

        רציתי בהתחלה להגיד שהוא עשה ממנה טחינה – אבל חזרתי בי, כדי למנוע לזות-שפתיים

        אהבתי

      • לפודינג הגיב:

        הייתי רוצה לקרוא את הכתבה בהעיר על רונית תירוש. אולי בבקשה אפשר לסרוק, להעלות לאיזה אתר ולתת קישור לקריאה? תודה.

        אהבתי

      • פודינג ארנב הגיב:

        מצטער, אין לי מושג איך סורקים וכל היתר שאמרת…

        אהבתי

      • ל-פודינג הגיב:

        אפשר גם לצלם, תוך בדיקה שהצילום קריא – או לצלם בחלקים, ולהעלות לאתר שבו ניתן להעלות תמונות בקלות וללא רישום כגון:
        http://tinypic.com/
        לאחר ההעלאה (Upload) פשוט מביאים לכאן את הקישור/ים שבו נמצאת/ות התמונה/ות.

        אהבתי

      • פודינג ארנב הגיב:

        נשמע לי סבבה

        אהבתי

      • רוברטו גונזאלס הגיב:

        להלן קטע מקורות החיים של ח"כ רונית תירוש המאתר שלה:

        "…2001-2005 – המנהלת הכללית של משרד החינוך התרבות והספורט.
        ¨ 1997-2000 – ראש מינהל החינוך התרבות והספורט בעיריית תל אביב – יפו.
        ¨ 1988-1996 – מנהלת תיכון עירוני ט' בתל אביב…"

        וגם :"… 1992 – מנהלת מצטיינת מטעם משרד החינוך – מחוז ת"א…."

        כל אחד יסיק את מסקנותיו

        אהבתי

      • לרוברטו גונזלס 9:17 הגיב:

        כל הכבוד על הבאת הרזומה של הגב' תירוש.
        בחורה פקחית ומוכשרת (מה שמצדיק חלק מההתנשאות המובנית שלה) ללא ספק אבל יש בה גם קטעים אחרים, וטוב שכך.
        התחילה דרכה בשוק העבודה, בזמן לימודיה כנראה, כדיילת אויר ובעליזות רבה.
        יש לציין שהיא מאוד מאוד אמביציונית ולא נרתעת מהפעלת מרפקים ו/או מה שצריך כדי להשיג את מטרותיה.
        היא מאוד אופורטיוניסטית בקטע הפוליטי וניתן לראות זאת בעיקר על דרך פעולתה לאחר שקיבלה מלימור לבנת את ההתחלה הפוליטית/מקצועית. משתמשת פופוליסטית לא קטנה בדרכו של דוד לוי.
        היא צדקנית לא קטנה והיא ת-מ-י-ד צודקת.
        עכשיו בזהירות, יש הטוענים שיש בה גם – לכאורה – נטייה לעזרה ממשית לבני משפחתה. העסק של הבן שלה, אחד מרבים, הוא הבאה של ע(ו)בדים זרים וההתפתחות המהירה שלו בתחום הקשה ועתיר הקשרים הזה קרה בזמן פעילותה הפוליטית.
        מתלהמת? אולי. בורה היא לא. חסרת אחריות? תלוי במה מדובר.
        ואה, היא גם חתיכה (אז לא השתמשו במושג כוסית) ונראית נהדר.

        אהבתי

    • velvet הגיב:

      לא אמרתי תגובית קצרה. אם יש לך מיני פוסט על הפועל תל אביב ועידן – סבבה, רק תגיד.
      הטקסט מקושרר בפוסט.

      אהבתי

  7. נוקדנות הגיב:

    כם פול אוסטר צ"ל "גם" פול

    אהבתי

  8. אריק הגיב:

    הרעיון שסיפור ההצבעה באום מעורב בשוחד הוא מרתק אבל אין לו שום בסיס מוצק. יש מגמה שכזו אצל הסטוריונים מכובדים שמזמן נגמר להם הדרייב לשכב בארכיונים מאובקים, לצאת בסקופים כאלה שיעלו אותם מחדש לכותרות. סקופים שאין להם כל ביסוס מדעי אבל יביאו לכך שמישהו שוב ישים לב לאיש המבוגר שפעם היה במרכז הענינים ולא עוד. ראינו את זה אצל ההסטוריון ההוא מבר אילן עם סיפור הדם במצות, אצל שלמה זנד עם תאורית הכוזרים ועוד. חבל, משום שהם פשוט מחסלים את הענף. אגב, זה קורה לא רק בישראל. גם בארצות הברית הסטוריונים מזדקנים נוהגים מעת לעת לצאת באיזה סיפור מרעיש וחסר ערך.

    אהבתי

    • שולמית הגיב:

      שוב הזקנה אשמה בכל?

      אהבתי

      • לשולמית הגיב:

        זו לא הזיקנה שאשמה אלא האנשים שמתקשים לקבל את הזיקנה.

        אהבתי

      • velvet הגיב:

        "האיש המבוגר" הוא בן 61. שיא הפריחה להיסטוריון, למשל.
        באיזה גיל לדעתכם אדם צריך לפרוש ממקצועו? להפסיק לכתוב? להפסיק לחקור? להפסיק לחיות?

        אהבתי

    • אריק הגיב:

      61 בהחלט נחשב לשלהי הקריירה האקדמית. דבורית, בניגוד לדבריך, רוב ההסטוריונים מפרסמים את החיבורים המשמעותיים שלהם לפני גיל זה. התופעה במסגרתה הסטוריונים המצויים לפני פרישה יוצאים בפרסומים חסרי שחר וביסוס רגע לפני פרישתם או דקה אחריה היא תופעה ידועה שנידונה לא אחת בארצות הברית.

      אהבתי

      • עוד עובר אורח להארות מחשיכות הגיב:

        מישהו בטוח שהיום לא משלמים בכל מיני דרכים עבור הצבעות באו"ם ומוסדותיו? תמיד חשבתי שלא ברור לי בכלל איך ארצות שאין בהן מה לאכול ממנות חיים בג'נווה וניו-יורק. באמת למה לא? מה זה משנה למשל גורל הליויתנים באנטארקטיק לארץ זו או אחרת? ולמה באמת באמת אסור לה למכור את קולה והיכן בדיוק החוק שאוסר זאת. מורכב מסובך ולא עניין גדול.

        אהבתי

  9. ח"מ הגיב:

    אסף אוני, שעבר מהארץ לכלכליסט מנפק כתבה מצוייינת במוסף כלכליסט על הדרך העגומה מגרמניה ליוון
    http://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3404430,00.html
    בכלל, שימו לב לתופעה: מוסף כלכליסט שואב מהארץ ומגלובס את הטובים ביותר. ע"ע אסף אוני וקרן צוריאל שהעבירה את כשרונה מג'י לכלכליסט

    אהבתי

    • אסי מסי הגיב:

      http://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3404432,00.html
      אני דווקא אהבתי … LIKE … במוסף כלכליסט הבאמת מדליק את הכתבה של מעיין כהן, גם היא היתה פעם דה-מרקר-הארץ

      אהבתי

      • שפרירית הגיב:

        אכן כתבה מגניבה – לייק לייק לייק

        אבל עם כל הפרגון הנאה פה לכלכליסט, ועל אף שהוא אמור להיות עיתון שמגיע לכולם, ממש כמו "בעל הבית" שלו, אני מתקשה למצוא אנשים מחוץ לברנז'ה שקוראים את המוצר הזה. :/

        אהבתי

      • ברזילי הגיב:

        שפרירית יקרה – טעות בידך. כלכליסט נקרא הרבה יותר מדהמרקר ווגלובס. המספרים הגדולים מדברים בעד עצמם, והוא בכללל לא ברנזאי

        אהבתי

  10. יניבל 1 הגיב:

    רציתי להגיב למאמר של אלון עידן אבל 84 טוקבקים עשו את זה יפה במקומי 🙂

    אהבתי

  11. רענן הגיב:

    שער מוסף הארץ והמוסף בכלל שוברים השבוע שיאים של חוסר רלוונטיות, שלא לומר, שעמום

    אהבתי

    • רעננה הגיב:

      קשקוש
      היה אחלה מוסף. הכתבה על הבונקר האטומי של גרמניה היה הדבר היחיד שהיה שווה לקרוא בסופשבוע. אה והכתבה על הפרקליטה שתבעה את קצב במוסף לשבת של ידיעות. סופשבוע מעריב בשפל שאני לא יודעת אם אפשר לרדת נמוך ממנו,,אפילו ישראל היום טובים יותתר בסופ"ש.

      אהבתי

  12. עידן הטרחנות והצביעות הגיב:

    הטקסט של אלון עידן בנאלי וצבוע.
    הוא מנסה לגבש תיזה: נהשנא ה להפועל היא השנאה לאחר. ומי אלה אוהדי הפועל שמוצגים בתמונות? למי הוא מתכוון? לשמנא וסלתא. למיקי חיימוביץ' ועמנואל רוזן.
    מיקי חיימוביץ', עם משכורת ה-160 אלף שקל שלה, היא "האחר".
    זו בדיחה עצובה, עצובה כי ניכר שהוא מאמין במה שהוא כותב. עצובה, כי זו הסיבה לשירים כמו של עמיר בניון. הבועה כל כך אטומה ומנותקת, שהיא באמת חושבת שהיא "האחר".
    הקוזק הנגזל, יש ביטוי כזה? אז זה.

    אהבתי

  13. בהחלט יכול להיות שהיה שוחד. אממה? קשה מאד להאמין שהצד השני היה כה נקי כפיים ומתחשב בטוהר התהליך עד שנמנע מכך, ומכיוון שהצד השני היה עשיר יותר בהרבה, קשה לקנות טענה כאילו על זה קם ונפל דבר. שום שוחד לא משנה את העניין שהיו פה רגשי אשמה קולקטיביים והזדמנות פז למרק את המצפון באבחה בודדת. הרי איזה שוחד? מה, השגרירים קיבלו שוחד כדי להצביע נגד הוראת ממשלותיהם? לא סביר. האם הממשלות הללו שוחדו כולן, על כל שריהן כדי להורות לשגרירים להצביע כפי שהצביעו? נשמע יקר לאללה. אין לי ספק שהיה שוחד, כמו שאין לי ספק שיש שוחד בכל הצבעה חשובה באו"ם. אבל במקרה הזה אני לא רואה איך שוחד לבדו היה מטה את הכף, מה גם שניצחנו בהצבעה 2.5:1, לא על חודו של קול או שניים.

    אהבתי

    • נטפל לקטנות הגיב:

      אין לך דעה על זה ששוחד מיני הוא שוחד זול וזמין?

      אהבתי

    • הלמוט אוסטרמן הגיב:

      ואת זה אתה יודע כי אורי אבנרי אמר לך? (***)

      אהבתי

      • את מה אמר לי אורי? לא שהוא אמר לי משהו ממה שנכתב לעיל, אבל לפחות שנדע למה אתה מתייחס. להיקשים ההגיוניים או לעובדה שניצחנו בהצבעה 33-13 עם 10 נמנעים ונעדרת אחת?

        אהבתי

      • ולאחר קריאת הכתבה, אני יכול לענות: אני יודע כי בני פאקינג מוריס אמר לי, בסדר? ציטוט: "אני חושב שהדבר העיקרי שהכריע את הכף אחרי הכל היה המצפון הלא נקי של אומות העולם מסבלם של היהודים בשואה. אצל רוב המדינות הדמוקרטיות עניין השוחד והסחיטה היה בשוליים".
        *
        והוא ממשיך: "צריך גם לזכור שהצד הערבי השתמש בסחיטה הרבה יותר גדולה. אמנם היא לא התממשה בסוף, אבל הם איימו: 'אם תצביעו בעד החלוקה נצא למלחמה שאולי תידרדר למלחמת עולם שלישית".
        *
        אז די עם הפוזות המזוינות ועם לשרבב את אורי שיהיה בריא לכל דבר שהוא לא שייך אליו.

        אהבתי

    • כדור בדולח הגיב:

      לא קראת את הכתבה אבל אתה יודע שהיה שוחד

      אהבתי

      • אמרתי "יודע"? לא יודע כלום. אני לא הייתי שם ולי לא נתנו שוחד (מה שחבל, איי קוד יוז איט). אמרתי יכול להיות, וזאת על סמך התקציר של ולווט דלעיל שהבהיר כי בזה עוסקת הכתבה. ואגב, אחרי קריאת הכתבה יש פה ניפוח. גם מוריס מודה שזה לא הטה את הכף, אז על זה לעשות כותרת וכתבה מרובת עמודים? אבל זה עסיסי ומעורר אמוציות וטוקבקים ומכתבים למערכת וזה.

        אהבתי

  14. עיתונאי הגיב:

    הנה התייחסות לטור המופרך של אלון עידן, שמזכיר במופרכותו את מופע ההתרפסות לעמיר בניון שחזר אליו כמו בומרנג אחר כך: הסיבה לזה שכולם שונאים השנה את הפועל תל אביב נעוצה במוסר הכפול של המועדון ולא בזה שהפועל הם כביכול האליטה, השמאל, וכל מה שהמדינה הזו שונאת. אלי גוטמן בא להטיף על חוסר הגינות ספורטיבית כשרק חודש קודם לכן הוא איים לפטר את מאמן השוערים מהקבוצה בגלל שהוא השתתף בהרכב של מכבי יפו מהליגה השנייה ששיחקה נגדם, משחק שהיה ברור שהפועל תל אביב תנצח.

    לפני שנתיים הפועל תל אביב עלתה בהרכב משני למשחק מול הפועל כבר סבא, ולא התאמצה, בדיוק כפי שהיא טוענת כנגד מכבי תל אביב במשחק מול מכבי חיפה.

    ועוד לא הזכרנו את ההבלגה של הנהלת הקבוצה על מופע האימים של איתי שכטר וחבר מרעיו בתחילת העונה בשבדיה, עם נערה שהתלוננה על אונס בסוף העניין, ואמנם חזרה בה, אבל זה מרמז במשהו על כללי המוסר הנהוגים בקבוצה הנהדרת הזו.

    אני חיבבתי את הפועל תל אביב, ואפילו בתחילת העונה הנוכחית היתה לי סימפטיה אליה, אבל ההתנהלות של הצוות המקצועי פשוט דו פרצופית ומביכה.

    בתקופת דרור קשטן אף אחד לא שנא את הפועל תל אביב, זו האישיות הבלתי נסבלת של הצוות המקצועי.

    ואגב, כל פעם שאני קורא טור של אלון עידן אני תוהה כמה מאמץ צריך להשקיע בשביל להיות כל כך לא מחובר למציאות, ולהאשים גורמים חיצוניים במקום להסתכל פנימה.

    אהבתי

    • "בתקופת דרור קשטן אף אחד לא שנא את הפועל תל אביב, זו האישיות הבלתי נסבלת של הצוות המקצועי."

      אויש אל תגזים. מי ששנא לאורך כל השנים שנא גם אז. אולי היו כמה שנתנו כבוד על העונה האירופית והדאבל של התינוקות, אבל לא שלא שנאו אותם אז.

      אהבתי

      • עיתונאי הגיב:

        אני לא שנאתי אותם אז, אני שונא אותם היום. בוא תתייחס לטענות שלי לגופן, לגבי המוסר הכפול, במקום להתעסק בשטויות.

        אהבתי

      • פודינג ארנב הגיב:

        המוסר הכפול אכן מסריח, אבל הם דאבלסטים…
        SO THERE

        אהבתי

      • פודינג ארנב הגיב:

        לוולווט, תרגום: דאבליסטים – כאלה שלקחו גביע וגם אליפות באותו רגע ממש

        אהבתי

    • זה שאתה לא מוכיח שכולם או אפילו הרבה. יש הבדל בין לא להתאמץ כשסיימת את העונה לגמרי ובנוגע למאבקי תחתית מאשר שבוע אחד לפתוח רגליים ושבוע אחרי זה לעשות בונקר מביך. מוסר כפול? יש קצת. אוהדי הפועל, למשל, ראויים להרבה יותר גנאי על זה שהם לא עושים משפט שדה בעצמם למנופפי בובות אובארוב. מעולם לא עשו את זה לידי וטוב שכך, למה אין לי כסף לעורך דין שיגן עליי מאישום ברצח. אבל זה היה גם בעונה ההיא. אז עלו עם הרכב משני מול קבוצה במאבק תחתית. הרבה עושים את זה. הקטע עם מה שמכבי עשו זה השבועיים ביחד. תטייל במגרש מול מכבי ותתאבד על המגרש בדרבי? סבבה. אבל גם שני אלה וגם בונקר מביש שאחרי זה עוד מתגאים שהוא הצליח כאילו היו קבוצה מליגה ב' שסחטה תיקו וניצחה בפנדלים בגביע? קבוצה כמו מכבי? עלוב שבעלובים.

      אהבתי

  15. כמעט כל טוקבק בכתבה של עידן הגיב:

    יותר טוב מהמאמר הנבוב שלו.
    אפשר להתחיל עם 74, 75, 62. כל כך ברורים, ולכן גם תמימות הדעים הצהובה-ירוקה-כל היתר כלפי הבכיינות של עידן וכמה מחבריו.

    אהבתי

  16. אוי באמת, אלון עידן הזה כזה בושה. שבוע אחד מבזה את עצמו מקצועית, והשבוע דופק פוזת מה יפינו. "כי אנחנו אחרים", עאלק. ובכן, לא. כמי שהשנאה להפועל תל אביב, שאכן חשבתי בילדותי, דווקא עברה לו ומאז תחילת העשור בערך הוא מחבב למדי את המועדון האדום, הרשו לי לפרט למה:

    1) מורשת השנאה למפא"י. הפועל תל אביב היתה תמיד ספינת הדגל של מפא"י – זו ששלטה כאן בצורה די רודנית במשך שלושה עשורים, שדפקה את השחורים ואת מי שלא חשב כמוה בהתנשאות ובבוז. זו הסיבה המובילה לשנאה הזו ולא, לא כולם החליפו דיסקט. זהויות כאלה מאריכות מאד לחיות בספורט.

    2) שנאת הבראנז'ה. דווקא בגלל שהפועל היא הקבוצה המועדפת על תושבי הבועה התקשורתית-אמנותית-פלצנית-תל אביבית (שאנוכי בעיקרון חלק ממנה, למרות שכבר 4 שנים לא תל אביבי), אז רוב שאר המדינה וכמובן חצי מהעיר שלה עצמה מתעבים אותה. דווקא בגלל טורים כמו של עידן והעובדה שהם מקבלים באופן אוטומטי במה.

    3) הבכיינות. אין מה לעשות, אוהדי הפועל בכיינים למדי באופיים, ותמיד מדברים על זה ששונאים אותם ודופקים אותם. זה לא משנה שהרבה פעמים זה נכון (משחק השרוכים, הביזיון של מכבי בשני המחזורים האחרונים), באותה מידה אפשר לשלוף מקרים שהמזל בהכרעות הלך לטובתה – גילי לנדאו מטפס שק-קמח על הגב של אבי כהן ומבקיע שער ניצחון בגמר הדרבי 1983, אותו גילי לנדאו כובש מספק נבדל במשחק האליפות 86' ועוד.

    4) עוד עניין של מורשת עבר – הניהול של מועצת הפועלים. זו הסיבה שאני שנאתי אותם כל-כך בנעוריי. הניהול האטום, המושחת, האנטי-ספורטיבי של תקופת פלדה ושות'. זה היה מבחיל ברמות והרבה אנשים גדלו על התיעוב ההוא ולא עבר להם למרות שינויי הנוף וההפרטה.

    5) משה תאומים. האיש מחליא ברמות.

    הקטע של ה"אחרים" ושל הערבים בא הרבה, הרבה מתחת לכל הנ"ל. במכבי חיפה משחקים לא מעט ערבים לאורך השנים והיא אינה מעוררת את מיצי הגזענות האוטומטיים.

    כמו שאמר מגיב #12, עאלק "האחר", עם משכורת 160 אלף בשביל להיות עוברת מסך וקריינית רצף רהוטה.

    אהבתי

    • שאול הגיב:

      אני אוהד הפועל ועם זאת מסכים אם רוב מה שרחביה אומר פה. ראיתי פעם משחק שלהם עם דרוזי ותיק. הוא שאל אותי מה היה אומר בן גוריון אם הוא היה יודע שבהפועל תל אביב משחק שחקן בשם טועמה. אז עניתי לו שאת אותו דבר שהיה אומר אם הוא היה יודע שלקפן קוראים אבוקסיס.

      רחביה הפלג הנוצרי מרוני דרום לבנוני שחבר לחיזבאללה היה של Michel Aoun. התבלבלתי בקשר לג'עג'ע.

      ומתי כבר יפסיקו עם "הדמוקרטיה היחידה במזרח התיכון" ? לבנון ממש ממש קרובה לדמוקרטיה ובעירק זה לא רק דמוקרטיה זה כמעט אמריקה.

      אהבתי

      • ניר הגיב:

        לא האמנתי שאי פעם אכתוב את זה: כל מילה של רחביה ברמן בסלע. 🙂
        .
        שאול – לבנון "ממש ממש" קרובה להיות דמוקרטיה? אחת המפלגות בלבנון מחזיקה מיליציה צבאית משלה, שחזקה משמעותית מצבא המדינה, פותחת עצמאית במלחמות עם מדינות שכנות וממומנת ע"י מדינות זרות שמשתמשות בה באופן בוטה כדי לאיים על הממשלה הנבחרת. אתה חושב שסעד אל-חרירי באמת נהיה פתאום כזה חבר של אסד, רוצח אביו? ועירק, מה יש לדבר, "כמעט אמריקה" – בדיוק עד שהקצר במקום הרגיש יפוצץ את חבית אבק השריפה הזו. (אם כי צ'ייני וראמספלד ודאי יודו לך על המחמאה)

        אהבתי

      • פודינג ארנב הגיב:

        אכן, הדמוקרטיה החיזבאלונית. ממש אמריקה

        אהבתי

      • זהו, תהיתי מאיפה לקחת את העניין עם ג'עג'ע. כן, עאון עשה 180.
        *
        וכמו שאמרו לך, לבנון לא כזו קרובה לדמוקרטיה, אבל קרובה יותר מרוב המדינות הערביות.

        אהבתי

      • אדום הגיב:

        אפשר לדבר שעות על בכיינים אבל מי שהראה אופי במחזור הסיום ובכל הסבב האחרון היא הפועל שלקחה 13 נקודות והביאה אליפות!
        מגיע לחבר'ה האלו הרבה כבוד

        אהבתי

      • עוד עובר אורח להארות מחשיכות הגיב:

        ברמן מת עליך, "קרובה לדימוקרטיה" זה כמו ההיא שהייתה קרובה להכנס להריון. וההוא שהיה קרוב לעשות זאת. בחלום הלילה.

        אהבתי

  17. חנוך הגיב:

    הנה משפט מאוד אמיתי של אלון עידן:

    "השנאה להפועל תל אביב היא השנאה לחלש, לאחר, לדחוי."

    אנחנו, אוהדי הפועל, נולדנו כדי לסבול.
    זו עובדה ולכן אנחנו פסימיסטים מלידה ועד קבר.

    הניתוח של אלון עידן נכון כמעט במאה אחוזים, אלא שגם אצלנו קיימת שנאה:
    למכבי ולבית"ר.
    שנאה אשר מתבטאת בשירים משעשעים, בקריאות מגונות לגמרי במגרש ובמעשים נוסח השלכת הבובות על אוברוב.

    אהבתי

    • פודינג ארנב הגיב:

      ברבריות וכדורגל… איך לא חשבו על זה קודם?

      אהבתי

    • אורן הגיב:

      כמו שכבר כתבו כאן, אוהדי הפועל לא חלשים ולא דחויים. הנה רשימה חלקית של "עלובי החיים" שואמרים שהם אוהדי הפועל: עמנואל רוזן, מיקי חיימוביץ', חיים רמון, שלמה ארצי, דן וי. שילון, מיכאל הנגבי, אייל קיציס, רזי ברקאי, טל מוסרי, י. בשן, אריק אינשטיין, מאיר אינשטיין, אלי יצפן.

      וחוץ מזה, חבל שאתה קורא לזה – http://tinyurl.com/3y6pkqv משעשע.

      אהבתי

    • ניר הגיב:

      לא. הטינה להפועל – יותר לאוהדי הפועל מאשר לקבוצה עצמה – היא הטינה למי שהוא החזק, העשיר, המקושר אבל מתעקש להציג עצמו כמו "החלש, האחר, הדחוי". זה כל הענין.
      .
      לא כל אוהדי הפועל. מי יכול לשנוא את עלי מוהר או אריק איינשטיין? אלא הדור החדש שמשלב איכות עלובה עם יהירות עצומה: אנשים לא אוהבים את עמנואל רוזן כי ברור שאם לא היה נולד לאבא הנכון הוא היה הסוכן בטוח שלך. אנשים לא אוהבים את ארי שמאי (האיש שהביא את השואה למגרשי הכדורגל בישראל) כי כל ידוען שהיה נתפס איפה שהוא נתפס היה נאלץ לרדת למחתרת במקום לקבל מיד כתבות ליקוק במוספי סופשבוע. אנשים לא אוהבים את מיקי חיימוביץ' כי בעצם אנחנו אלה שמשלמים לה מאה אלף בחודש להקריא את וויינט בקול רם, כשהמדינה מוותרת לערוץ 10 על התחייבויות שחתם עליהן.
      .
      ומי מתאים יותר מאלון עידן לכתוב על זה? בדיוק הדוגמה למי שמציג עצמו כחתרן-עאלק, ובמציאות הוא הפודל של הבוס שלו, שעושה לשוקן את כל העבודה המלוכלכת שלא מתאימה ל"הארץ".

      אהבתי

      • ירושלמי הגיב:

        נכון. שונאים את הפועל ת"א כי היא מייצגת ציבור שמתנשא עלינו, וזה בלתי נסלח. בגלל ההתנשאות, אגב, שונאים גם את התשקורת העוינת. אוהדי הפועל י-ם בכדורגל הרבה יותר "אחרים" ולוזרים, ואפילו שמאלנים יותר, אבל אין שום סיבה לשנוא אותם, ולא רק בגלל שאין במה לקנא.

        אהבתי

      • אדום הגיב:

        הצבע האדום הופך אתכם עיוורים כמו שור זועם…
        תאכלו את עצמכם כי זו קבוצה נהדרת עם קהל נהדר

        אהבתי

  18. עדי בן יעקב הגיב:

    את הכתבה של ההוא מהעיר צריך פסכיאטר להסביר זה שיך למחלקה של מופע האימים של לאור בשבוע שעבר. אבל לעניין שלוש סיבות , השינאה לממסד המפאינקי של אז( עדיין).
    השינאה לשמאל בכלל ולתלאביבות בפרט.
    ותכונה יחודית של אוהדי הפועל למודי הסבל, זה. הקבוצה היחדיה בארץ שהאוהדים הנצחון אינו הדבר היחידי החשוב. בבלןמפילד מועדדים גם שמנצחים, גם שמפסידים.
    חוץ מז ״קבוצה ערבית״ קפטין ערבי, שחקנים ערבים ואוהדים ערבים. זה הארגון היחידי בארץ לדעתי (ברמה לאומית) כשערבים מתקבלים בו כשווים סליחה גם מכבי חיפה.

    אהבתי

  19. פודינג ארנב הגיב:

    יש ב-7 ימים כתבה על "להתחתן בזול". יותר ויותר אנשים מצטרפים לטרנד שהכתבתי כבר לפני עשרות שנים, להתחתן בתקציב שפוי. שמלות כלה שעולות פחות מאלף שקל – זה הדבר האמיתי. מסיבה קטנה לכמה עשרות אורחים, שאינה נערכת באולם שמחות מגעיל, ורצוי גם ללא רב שיחרב את העסק

    אהבתי

  20. שאול הגיב:

    דבר ראשון, מה זאת האפליה הזאת ? למה הצעת עבודה לנשים בלבד ? ולנשים שמדברות צרפתית בלבד ? מרד ! סעי בשלום ושובי עם גבינות.

    דבר שני, כולם פרובציונאלים. כשחס וחלילה חס ושלום, מתרחש אירוע עולמי מחולל רייטינג, כמו פיגוע גדול בבאלי או צונאמי כל רשת זרה מדגישה את הנפגעים שלה. ראו את זה יפה באהדה לסדרה The Wire באנגליה שבה משחקים הרבה שחקנים בריטים.

    זה לא חדש שחיי חיילים חשובים יותר בישראל. גם במלחמות. המצב היום של התחבורה הציבורית הוא כזה שצה"ל הוא זה שמסבסד את רוב הקווים שמגיעים להבסיסי צה"ל הסגורים בתשלום לחברות פרטיות כך שהן מורידות עלויות וצה"ל לא אחראי לבטיחות החיילים. אם זה קשור לתחזוקה של האוטובוסים ואם זה קשור לתדירות ושמירה על החוק.

    במצפה רמון למשל המעבר מאגד למטרופולין הוריד את מחיר הנסיעה לבאר שבע בחצי וגם העלה את תדירות הקו. לי יצא להתקע במחנה רמון כ20 דקות עד שהגיע רס"ר משמעת מתוך הבסיס שהוריד חיילים שהתעקשו לנסוע בעמידה ולא לרדת מהאוטובוס. יש הרבה נהגים שלא יגידו לחייל או חיילת ביום שישי בצהריים שיחכו עוד שעה לאוטובוס הבא.

    אהבתי

    • velvet הגיב:

      בעניין האפליה, היא תוקנה.
      בראשית חשבתי שזה בגלל ענייני הפקה (הסדרי לינה וכו') והתברר לי שטעיתי.
      לחזור עם גבינות מצרפת זה כל כך אייטיז.
      היום זה "חזיית ספורט מגאפ" (כי לא הביאו לארץ את אגף הספורט/הלבשה תחתונה).

      אהבתי

      • שאול הגיב:

        מה אני אמור לעשות עם חזיה ? לתחתוני גאפ יש לי ספק מניו יורק. וכמובן גם ל Avenno® שבשמיים. על מה התחקיר ?

        אהבתי

      • שלום הגיב:

        בעצם, למה שלא תיצרי קשר עם הקהילה היהודית בפאריס?
        יש שם דוברי עברית רבים.

        אהבתי

  21. כולם מגיעים לריק הגיב:

    הצתה מאוחרת לשינצל? אבו ארבע שלא שם לב שחמולת סקנדר עשתה ע"ח המדינה (50 סקנדרים ברולר הקרדיטים) סרט מתנ"ס ועכשיו הוא נזכר ללשלש על זהותו הלאומית של הבמאי? כאילו זו בעייתו העקרית של השרבוט הפילמאי הזה? איפה דודו טופז כשצריכים אותו!!

    אהבתי

  22. שאול הגיב:

    עלק ריבוי ערוצים. בן אדם מוריד אפליקציה של ערוץ 5. משלם חמישה, שישה דולר למנוי חודשי. מה משדרים לו בשבת שסוגרת את העונה ? את השידור של ערוץ אחד. Capital Punishment For Capital Crimes.

    אהבתי

  23. בנוגע למירי חנוך הגיב:

    אולי דבר כבר עם אגדת החתול המופרכת הזאת? החתול הזה סבל מבעייה שאי אפשר היה לפתור אותה, הוא השתין בכל הבית. לחנוך יש ילדה בת חמש שהתעוררה במיטה ספוגת שתן וטוקזופלזמה מדי בוקר, סכנה בריאותית לכל הדעות. אבל הי, למי איכפת מבריאות של ילדה בת חמש כשברור שחתול עם עינים נוצצות כיהלומים ואף כפתור כל כך הרבה יותר חמודי?

    ואל תגידו שהיא היתה צריכה לקחת אותו לוטרינר, לפסיכולוג חתולים שירשום לו פרוזאק, למתקשרת בעלי חיים שתעלה באוב את נשמתה של סבתו מיצי. כל מי שעקב אחרי הסיפור באמת, לא כדי לשנוא אוטומטית, יודע כמה מירי נלחמה על החתול הזה וניסתה לעזור לו, עד שכבר לא היתה ברירה. סך הכל מדובר בשני הורים ישראלים די מרוטים, עם שלושה ילדים והרבה קשיי פרנסה, יש גבול לכמה אפשר להשקיע בחתול ולהטיס אותו לניתוח כליות בשווייץ.
    ולא, היא לא גרשה אותו, אלא ניסתה להעביר אותו לחיות בחוץ. חצי דקה אחרי זה היא התחרטה, ורצה לחפש אותו בחצרות. את כל זה היה לה האומץ לכתוב כדי לספר לאנשים איזו טעות היא עשתה. היא זאת שנתנה לכם את הראש שלה על צלחת, היא זאת שבחרה לשתף אתכם מיוזמתה, כדי שטעות כזאת לא תחזור. לא תפסו אותה במצלמה נסתרת, כאן זה לא חיים הכט. להגיב לזה בקריאות "אהה! תפסנו אותה, את מגרשת החתולים השטנית! " זה פשוט טמטום והתלהמות.
    והגסות, והאלימות, והרשעות של המבקרים אותה. תגידו, נדפק לכם השכל מרוב אהבת חיות ששכחתם קצת לאהוב גם בני אדם?

    אהבתי

    • רעננה הגיב:

      זה ידוע שהפסיכופטים אוהבי בעלי החיים מוכנים לשלוח אנשים לתאי הגזים ובלבד שחתול לא יסבול. הכת הכי מופרעת, אלימה ובלתי אנושית הם כת חסידי זכויות בעלי החיים. ולא…אין לי כלום עם מירי חנוך. ויש לי כלבה קטנה בבית שהיא אור עיניי.

      אהבתי

    • ariela הגיב:

      ועוד מביאים את הטור מלא החרטה שלה כחומר נגדה, גועל נפש.

      נראה כל אחד מהמקסימים פה חי עם חתול שכל יום כל יום כל יום משתין על שמיכות הפוך בבית (180 שקל לניקוי, מדי יום) ובכל רחבי הבית, ובדיקות אצל וטרינר שללו ממצא רפואי.

      צדקנים, הגעלתם.

      נ"ב: ומשום מה אני בטוחה שלפני "שערוריית" החתול, נורא אהבתם את חנוך, זה רק החתול העיר לכם את בלוטות הצדקנות.

      אהבתי

      • כן, כתב חרטה משכנע הגיב:

        "מעלש אלפרד – כמה אפשר ליילל על חתול אחד". ממש הכאה על חטא, קריאה לכולם שלא לחזור על טעותה הטראגית שחירבה את עולמה.

        אהבתי

    • לא, זה יותר גרוע הגיב:

      זה לזרוק חתול מהבית, כשהוא בוכה.
      כשהילדה הקטנה בוכה.
      לזרוק אותו בין הפחים.
      ולעשות מזה כסף, בסדרה מציצנית.

      ושוב, כולם מתבקשים להסתכל כאן:

      אה, אבל אולי לחנוך מותר. היא עשתה סרט על אבא שלה, באושוויץ.

      אהבתי

      • ariela הגיב:

        נכון, אני בטוחה שהיית משאיר בביתך חתול בוכה שמשתין לך בכל הבית, תוך התמקדות בשמיכות.

        אהבתי

      • ממך לשמוע? הגיב:

        לקחת בעל חיים זה אחריות. זה הומניות במובן הכי בסיסי. אתה אחראי לגורלו.
        ואם הוא חולה – אתה מטפל בו. לא משליך אותו למוות. חתול בית לא שורד דקה בחוץ. הזוג הזה פשוט שחט אותו.
        כשהילדה הקטנה שלהם צורחת, "התרגלתי אליו".
        ומצלמים את כל זה. ועושים מזה כסף.

        לא אריאלה, לא משליכים יצור חי למוות. לא כל דבר לוקחים מהמבחנה במקרר ועושים חדש.

        אהבתי

      • פודינג ארנב הגיב:

        היו לנו במשך השנים האחרונות שתי חיות מחמד. כאשר החלטנו שאין לנו תנאים מתאימים בשבילן, מצאנו להן בתים חלופיים עם אנשים שיטפלו בהן. זה ממש לא קשה

        אהבתי

      • ariela הגיב:

        רגע, לא הבנתי, אתה טוען שזרקתי את ילדת המבחנה שלי למות, או שסתם היה לך חשוב להביא אותה ברמז הידעוני?

        בטור היא סיפרה שהם ניסו כל דבר עם החתול, כולל טיפול רפואי, והוא המשיך להשתין. כמו כן, היא לא שחטה אותו, אלא הוציאה לחצר פלוס אוכל. היא גם סיפרה והראתה שזמן ממש קצר לאחר מכן היא חיפשה את החתול בצורה נואשת, אבל זה לא נחשב, נכון?

        אהבתי

      • חנוך לנער הגיב:

        היא לא "זרקה אותו בין הפחים" הוא רץ לשם בעצמו והיא ניסתה להוציא אותו משם
        תפשיקו עם הדרמטיזציה המגוכחת הזו

        אהבתי

      • למה לשקר? הגיב:

        "בטור היא סיפרה שהם ניסו כל דבר עם החתול, כולל טיפול רפואי, והוא המשיך להשתין". הרי הלינק נמצא לנגד עינינו, אנחנו יכולים פשוט להיכנס ולקרוא ולראות שאין בזה טיפת אמת, אז למה להגיד דברים שכל כך קל להפריך?

        אהבתי

      • ולא רק זה הגיב:

        לא רק שלא כתבה שניסתה הכל כולל טיפול רפואי, היא גם כותבת שהעלתה השערות מופרכות וחובבניות משל עצמה דוגמת "אולי זה קשור לאביב", מה שמוכיח שהיא לא התייעצה עם אף איש מקצוע שיכול היה להגיד לה למה זה באמת קשור.

        אהבתי

      • ariela הגיב:

        ואז ביקור לילי אחד, לא צפוי, של כלב אורח, שינה הכל. חדרו לו לטריטוריה, והוא התחרפן. את שלושת החודשים הבאים הוא הקדיש לריסוס וסימון יסודיים של הבית. הווטרינרית המליצה לקנות חומר כביסה מפרק ריחות, לפרק את החדרים, ולא, לא היתה לו שום בעיה בשלפוחית. אבל אלפרד המשיך להשתין.

        בשלב הזה עברתי את כל החברים, ההורים והאחים שיש להם אהבה, ובית עם גינה, בכל פעם התעוררה תקווה שהנה זה בא, שמצאנו לו בית חם, אבל למסור חתול בוגר, זה לא למסור גור קטן ומתוק שצריך אותך. אין מי שייקח. "מיאו מיאו", אני מפזרת קצת אוכל מהחלון, רק שלא ילך לי, וטסה במדרגות.

        http://www.haaretz.co.il/hasite/spages/1108891.html

        קריאה נעימה, כן?

        אהבתי

      • חנוך לחתול על פי דרכו הגיב:

        ולא פחות חשוב בסייפא של מירי:
        "שבועות שלמים חיפשתי אותו ברחובות, אבל זה לא נכנס טוב לעריכה של הפרק "צער בעלי חיים" ב"מחוברות". באתר הבית של הסדרה, אנשים נטולי שם, פנים וזהות, המכונים טוקבקיסטים, ביצעו בי לינץ' בלי ללכלך את הידיים, בלי לברר את העובדות, מקללים ומתחבאים, הגיבורים הגדולים…"

        אהבתי

      • דיברתי כמובן הגיב:

        על הטור המקורי. בדיעבד אחרי שנחשפה לזעם הטוקבקיסטים ברור שתשנה את גרסתה ותמציא "וטרינרית". אבל גם הטור הזה רק ממחיש כמה היא טיפשה ואטומה. "הורדתי אותו לדיור המוגן"??? וזה כותבת מישהי שכביכול מבינה בחתולים וגידלה כמה? "קהילת חתולים שאלפרד תיצפת עליהם בקנאה"? "קהילה"??? אלה חתולי רחוב שיטרפו זה את זה בכיף אם צריך. ועוד אחרי זה היא כותבת ב"הומור" עלק על חתולה שנותרה עם עין אחת. וזה לא אומר לה שום דבר לגבי גורלו הצפוי של אלפרד. לא קונה את זה בכלל.

        אהבתי

      • אלפרד ז"ל, נרצחתי ע"י מירי הגיב:

        מה שבאמת מחריד, זה שמירי הלכה וצילמה את הכל כדי לעשות מזה כסף.
        עוד אפשר היה להאמין ל"טעות", אם זה לא היה כ"כ מחושב, ולמטרת רווח ושואו-אוף.

        אהבתי

      • סנו הגיב:

        יש המגדלים חתולים/חיות מחמד ויש חתולים המגדלים קרציות…אתם מגיבים קטנוניים היורדים לחיי מירי את בסה"כ הקרציה שעל החתול (כמה עלוב…)
        אז שתצווחנה הקרציות
        החיים ממשיכים

        אהבתי

      • סנו? ציקלון בי הגיב:

        טוב שהגענו לשלב הקרציות.
        שיפור, פעם היינו עכברים.
        שיבושם לך ולזו שאתה מגן עליה. אתם ראויים זה לזו.

        אהבתי

      • אדום הגיב:

        עכברים ודאי תהיו כשהספינה תתחיל לטבוע
        כי הפחדנות טבועה בכם
        וזו פחדנות לתקוף כך מישהי בטוקבק
        אבל זה גם מאוד מאוד מקטין את הבן אדם לתקוף כך מישהי אז תבחר איזו חיה קטנה שמתאימה לך…עכבר, קרציה, נמלה, יתוש…כי כאלו קטנים אתם

        אהבתי

      • בעלת לב הגיב:

        אני לא מבינה את הוויכוח פה עם ה"תומכים" שלה. זה לא ברור שה"תומכים" האלה זה בעצם היא ומקורביה? אני לא מאמינה שיש מישהו אובייקטיבי שיתמוך במעשה מרושע של זריקת חיית מחמד חולה מהבית, רק סדיסטים חסרי לב לחלוטין. וכאלה, אני מקווה, יש מעט מאוד באוכלוסייה הכללית, הרבה פחות מייצוגם בתגובות פה בפוסט. לכן ההיגיון אומר שאלה מירי ומקורביה, ואין טעם להשקיע אנרגיות כה רבות בוויכוח איתם.

        אהבתי

  24. שפרירית הגיב:

    אני רוצה למחות על מיעוט הלינקים (יחסית, יחסית), במיוחד לכתבות.

    מכל השאר, נהניתי 🙂

    אהבתי

  25. אדום מצער הגיב:

    ערב טוב
    לא יודע אם שמעתם אבל הפועל תל אביב לקחה אליפות למדינת ישראל שנת 2010

    אהבתי

    • שולמית הגיב:

      יופי . מזל טוב.אני מקווה שאריק אינשטיין שמח.

      אהבתי

    • פודינג ארנב הגיב:

      וכמובן, איך אפשר בלי הפאדיחות של ערוץ 1 – אני לא מבין למה נותנים לצילייגרים האלה להמשיך לשדר כדורגל…
      בסיום המשחק הם בוחרים את השחקן המצטיין – הפעם היה זה השוער המחליף של בני יהודה, רן קדוש, שנתן משחק הירואי עם עצירות מרהיבות ולמעשה מנע מחיפה את האליפות. השחקן המצטיין מקבל איזה מכשיר חשמלי מנציג של חברה מסחרית, שזה כמובן מאוד חשוב, אבל הרבה יותר חשוב לשאול את השחקן המצטיין כמה שאלות על המשחק, ומכיוון שאנחנו בטלוויזיה, להראות בזמן הראיון – כן, אשכרה להראות! – את העצירות המשובחות שבזכותן הפך קדוש לשחקן המצטיין במשחק כה מכריע. טלוויזיה, אתם יודעים.
      הדברים שעליהם אני מלין הם א'-ב' של טלוויזיה בכל העולם, רק בערוץ 1 טרם שמעו על כך. ולחשוב שהם הולכים לשדר לנו חודש שלם את משחקי המונדיאל – שמסי ישמור…

      אהבתי

      • השחקן המצטיין הגיב:

        יש הסכם חסות בין איזו חברה מסחרית לבין הטלויזיה על בחירת שחקן מצטיין ונתינה של מתנה ע"י נותן החסות (לרוב זה הבעל בית בעצמו ויש להעריך אותו שהוא מתרוצץ בכל הארץ כשהכדורגל עצמו ממש לא מעניין אותו) תוך מתן פרסום גלוי לנותן החסות. בד"כ הוא מברך בקצרה את השחקן וכמובן מודיע שהמתנה היא מחברה כזאת וכזאת – בד"כ מסך טלויזיה LCD 32. בד"כ השחקן מודה בקצרה, שיקופית וחוזרים לרגיל. פעם היה נהוג שהשחקן תורם את המתנה לאיזו עמותה נצרכת אבל זה הופסק ואני חושדת שזה הופסק לבקשת נותן החסות כדי לא להוזיל את המוצר. היו מקרים שאותו שחקן זכה בכמה מכשירים במשך עונה ובאתרי הרכילות לעיתים מתבדחים על כך וכינו אותו מחלק המסכים.

        לפני משחק שניים נבחר כשחקן מצטיין (לתת חשיפה לנותן החסות) אחד שממש התרגש מהזכייה, התחיל לנסות לדבר ולהודות ונותן החסות – להזכיר שוב, הבעל בית של החברה – ניסה למשוך אותו ביד אותה לחץ כדי שישתוק, כשזה לא הלך הוא ממש הוריד יד מאחורי שלט הפרסום הקטן כדי לסמן לו יותר בחוזקה ולבסוף פשוט השידור ניתק כשהשחקן לא ממש מודע לקורה. כמובן שהשחקן חף מכל חטא.

        אלו היו 60 (או יותר) שניות על נושא בחירת השחקן המצטיין. לבחירה אין שום קשר לשחקן מצטיין אלא לעולם הפרסום.

        אהבתי

      • פודינג ארנב הגיב:

        אני מבין שזאת פרסומת, כמובן – אך זה לא סותר את הדרישה מערוץ 1 להעניק לצופים שידור ספורט ברמה סבירה. עד מתי הם יהיו תחתית החבית? עד מתי גינצבורג הפלגמט ודני נוימן הזוועתי? הם לא רואים ערוץ הספורט?

        אהבתי

  26. הלל הגיב:

    ציונים לא מתנחלים, ומסתבר שגם לא מפגינים.

    כותרת ב-nrg (http://www.nrg.co.il/online/1/ART2/107/335.html?hp=1&loc=2&tmp=2045):
    רק 2,000 השתתפו בהפגנת השמאל בי-ם
    למרות הציפיות הגבוהות לא הצליחו ארגוני השמאל להביא את ההמונים לירושלים. גדי טאוב: "אנחנו ציונים, הימין הוא המחנה הדו-לאומי"

    רוני מלול ועמיחי אתאלי | 15/5/2010 22:23

    אכזבה למארגני הפגנת השמאל בירושלים: רק כאלפיים בני אדם הגיעו הערב (שבת) לכיכר ציון, כדי להשתתף בהפגנה שכותרתה: "ציונים לא מתנחלים". למרות שדאגו להסעות ממוקדים שונים בארץ, לא הצליחו המארגנים להוציא את ההמונים לרחובות. זאת למרות שח"כ לשעבר מוסי רז טען שמדובר ב"הפגנת השמאל הכי גדולה שהייתה במערב ירושלים בעשור האחרון", כאשר הוא שוכח את הפגנת החילונים שהתקיימה בעיר רק לפני כחצי שנה, בה השתתפו אלפי בני אדם.

    כותרת ב-ynet:

    הפגנת שמאל בכיכר ציון: ציונים לא מתנחלים

    פעילים ואישי ציבור הגיעו להפגנת "השמאל הציוני" בכיכר ציון בירושלים. ד"ר גדי טאוב הזהיר: "אם לא נצא מהשטחים, נאבד את ההישג של הציונות – מדינה יהודית ודמוקרטית"

    אטילה שומפלבי
    פורסם: 15.05.10, 21:41

    כיכר ציון בירושלים, מעוז הפגנות הימין, לבשה הערב (שבת) צבע שונה, כאשר יותר מ-2,000 פעילים ואישי ציבור מרחבי הארץ הגיעו להפגנת "השמאל הציוני", תחת הכותרת "ציונים לא מתנחלים".

    אהבתי

    • הלל הגיב:

      ב"הארץ" אין בכלל ידיעה.

      מעניין גם המשך הכתבות. ynet מביא פחות או יותר קומוניקט יח"צני ארוך, מלבד הסוף שבו הוא מביא את הרה"ג אלדד יניב שליט"א הקורא למתנחלים חזירים וגזענים (כמובן זה לא שווה כותרת), עם תגובה של חיליק בר מהעבודה שהסתייג מהדברים. nrg לעומת זאת לא הביא את הדברים הללו כלל, אבל הביא תגובות מח"כ מיכאל בן ארי וממועצת יש"ע (בסדר הזה).

      אהבתי

      • הלל הגיב:

        עכשיו יש כתבה בהארץ (http://www.haaretz.co.il/hasite/spages/1169023.html):

        הפגנת השמאל בי-ם: התנחלות אינה ציונות

        מאת יהונתן ליס וחיים לוינסון

        כאלף פעילי שמאל קראו לפירוק מיידי של ההתנחלויות, כולל אלו שנבנו במזרח י-ם: "פינוי התנחלויות – אינטרס ישראלי"

        ויש בהמשך ציטוטים מגדי טאוב, שאמר שהוא שמח לראות שכל ה-400 אלף פה, ומוסי רז שהכתיר את העצרת כ"הפגנת השמאל הכי גדולה שהיתה במערב ירושלים בעשור האחרון". אלף מפגינים. מה שנכון.

        אהבתי

      • קורא למתנחלים? לאילו מתנחלים? כאלה שעברו לאריאל או לישובי קו התפר בשביל איכות חיים ויתפנו מחר בשביל פיצוי הוגן? לא. סתם אנשים לא נורא מוסריים, אבל מלים חריפות צריך לשמור לשעת הצורך. ל-500 הטרוריסטים בחברון, למשוגעים בתפוח, יצהר, בת עין ומקומות מהסוג? אכן כן, בהחלט. לדב ליאור, יצחק גינצבורג ואייתוללות הסיקריקין? חזירים, גזענים, טינופות בזויות ועוד המררה נטויה.

        אהבתי

      • חנוך לנער הגיב:

        למה להעליב חזירים!? חייה מאוד חביבה שלא פוגעת באף אחד!
        למה להשוות אותה לכאלו שגוזלים אדמות פוגעים בחרויות של אחרים ונוהגים כאדוני הארץ!
        מה, לא ראיתם את הסרט 'פיג'? איזה מותק!

        אהבתי

    • שולמית הגיב:

      1. ציוונים לא מפגינים בירושלים אלא בתל אביב

      2. אפרופו ציונים בשורוק – האם פרס הבלוגר ההוא שעליו כתב בני ציפר אכן ניתן לו . האם יכול להיות, חס וחלילה, שהפרודיה שכתב ציפר לא הייתה אלא סיפור קבלת הפרס כהוויתו. נדמה לי שזה מה שכתוב כאן אלא שאני לא בטוחה שאכן הבנתי מה שקראתי
      http://mideastmedia.blogspot.com/2010/05/international-media-awards-2010.html

      Tuesday, May 11, 2010
      International Media Awards 2010

      The International Council for Press and Broadcasting Sixth International Media AwardsThe International Media Awards ceremony was held at a gala night in central London on Saturday 8th of May. Western, Israeli and Arab journalists from across the Middle East gathered for the 6th International Media Awards.

      The International Media Award winners for 2010:

      Outstanding Contribution to

      אהבתי

    • נוקדנות הגיב:

      הו, זה ודאי מאוד מרגיע…הלילה כמה טוקבקיסטים ימניים יוכלו לישון בשקט
      השמאל לא כבש את ירושליים וכוסברא לא תתפוצץ להם בטילים שיגיעו מעזה!
      איך הבסנו את עצמנו שוב.
      ונוכל לקבור את הראש עוד שנה שנתיים באדמה ולחשוב שבאמת ההתנחליות האלו זה טוב ליהודים!
      עובדה רק 2000!
      מזל שלא 3000 אמרו את זה שהתנחלות זה רע כי אז הייתי באמת מודאג
      אבל 2000…עם עוד כמה טוקבקים אוכל ודאי גם לחסל אותם.
      ואז הכל יהיה בסדר, הפלשתינאים יתאיידו, אובמה יתנדף והאירופים ילכו לאכול שבלולים ואנו נשאר עם כל הצדקנות לבד.
      רק 2000!!! ואווו!!

      אהבתי

      • הלל הגיב:

        מה שרציתי להראות הוא הפער בין הכותרת ב-neg שהזכירה את מיעוא המשתתפים, לבין הכותרת האוהדת בוויינט, שדיברה באהדה על "אלפים".

        אהבתי

    • שועלן הגיב:

      המפגרים האלה ארגנו הפגנה בערב בו מוכרעת האליפות. קצת קומון סנס.

      אהבתי

      • הלל הגיב:

        תנוח דעתך. גם בכל לילה אחר זה היה ככה. אלא אם כן היו מביאים את רמי ו/או ריטה, כרגיל.

        אהבתי

    • הלל הגיב:

      http://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=read_count&om=22241&forum=scoops1&viewmode=threaded

      במעריב רק 2000, בידיעות מעל 2000, במציאות גג 500

      מפגינים ב"הפגנת השמאל הגדולה" של השמאל הלאומי שלום עכשיו ושאר ירקות.
      ראיתי זאת במו עיניי.

      (לפי ערוץ 1 – כ-700 מפגינים)

      וכמו שמישהו שם כתב: "הפגנת ה-500 – אלף".
      —-

      כמובן, הייתי צריך להסיק זאת בעצמי. תמיד מארגני ההפגנות מכפילים את המספר ב-4 (ע"ע הפגנת ה-400 אלף) והתקשורת מיישרת קו אתם, אם זו הפגנת שמאל, או מחלקת ב-8 אם זו הפגנת ימין.

      אהבתי

      • פנימדיבור הגיב:

        לפי ההיגיון שלך (התקשורת מחלקת ב-8 אם זו הפגנת ימין.)

        היו אתמול כ 8000 איש בהפגנה מול כלא 6.

        "כ1000 איש באו לתמוך בחיילי הר ברכה, היושבים בכלא בגלל מלחמתו של אהוד ברק בכל מי שנאמן לארץ ישראל ומוכן להילחם למענה.
        בין הדוברים : הרב ליאור שחיזק דרך הטלפון ח"כ אריה אלדד ועוד רבנים ואישי ציבור נוספים."

        עובדתית היו אתמול כ- 200 איש בהפגנה בכלא 6 רובם בני משפחה של הכלואים ושל עוד 80 תלמידים שעומדים להכינס גם לכלא .

        אהבתי

      • הלל הגיב:

        לא נתת קישור, אך לפי אופי הדברים זה ודאי לא פורסם בynet או בשאר אמצעי התקשורת הנפוצים (דהיינו השמאלניים). ומחיפוש מהיר שעשיתי מדובר ברוטר. אז קח את מה שכתבתי והפוך בתמונת-ראי. חלק 1000 ב-4, וקבל 250 איש שהיו בהפגנה. ו-125 אם התקשורת הייתה אשכרה מדווחת על זה.

        אהבתי

      • חנוך לנער הגיב:

        הלל אתה אובססיבי בעיסוק שלך בזה.
        שלא תטעה, לא מספר המפגינים אמש בככר ציון יקבע את דמותה של מדינת ישראל בשנים הקרובות, מי שיקבע אלו ממשלת ישראל וברק אובמה.
        נחזיק להם אצבעות.

        אהבתי

      • הלל הגיב:

        אני אובססיבי מעט בעיסוק שלי בתקשורת בכלל, אני מודה. לא שאכפת לי כמה חבר'ה היו בכיכר אתמול. אבל כפי שקאנט קשישא כבר קבע, איננו רואים את הדברים כפי שהם, אלא רק דרך המשקפיים של פראבדה ואיזבסטיה. ולכן התקשורת היא נושא של ממש.

        אהבתי

  27. נוקדנות הגיב:

    V את בטח אוהבת את זה:
    צילום מסך של עמוד הפתיחה של ווינט יראה את הכותרת הזו בספורט :
    "צ'לסי ניצחה את פומפי וגרנט זכתה בגביע האנגלי"
    עכשיו נכון שאפשר להבין את זה גם כאילו: יש מישהי צ'לסי שניצחה את פומפי אבל גרנט הממזרתה הזו זכתה בגביע האנגלי!?

    אהבתי

    • velvet הגיב:

      :] אבל איפה הצילומסך?

      אהבתי

      • נוקדנות הגיב:

        זה מה שקורה כשלא מתגמלים את טכנאי הצילום כראוי! – הם מתעצלים לצלם מסך…
        קבלי פיצוי עכשיו עם הכותרת הזו:
        "מה עשו אלכס שטילוב, 'הרווק' ואלון רם ברמת השרון?"
        (במדור הרכילות-ספורט גלילה מטה מימין)
        שבאה על רקע תמונה של שטילוב (מתעמל בכיר) עם בחורה אלמונית…

        אז מה מבין הקורא?
        ששטילוב הולך להיות ה"רווק" הבא של ערוץ 10?
        שלחברה שלו קוראים 'אלון רם'? (דווקא שם מענין לבחורה.
        האמת כמובן רחוקה ומבינים אותה רק מלחיצה על הקישור

        אהבתי

      • נוקדנות הגיב:

        אה, והכל כאן :
        http://www.ynet.co.il/home/0,7340,L-3,00.html
        בווינט

        אהבתי

      • נוקדנות הגיב:

        ויש גם את זה באותו העמוד בווינט משמאל הפעם לגלול מטה:
        "גרנט: "לא אשכח את פנדל כאב "
        .
        נו, מה מבינים? ש'פנדל' היה לגרנט כמו אב ולכן הוא לא ישכח אותו?

        אהבתי

  28. שולמית הגיב:

    ברחה לי התגובה

    הינה הטקסט של ציפר לתזכורת
    http://www.haaretz.co.il/hasite/spages/1168132.html
    הינה הדברים שנאמרו על ציפר

    BENNY ZIFFER has been the literary editor of Haaretz since 1987. More recently his blogs “Lo BeBeit Sifrenu” and “Dressed to Provoke” have risen to prominence in the Hebrew blogosphere.

    אודה לכם אם תבדקו ותכתבתו כאן את תשובתכם.

    אני זוכרת שהעניין נידון בהרחבה. בעצם, אולי אחזור לשם ואבדוק אם מישהו כבר פתר את התעלומה.

    אהבתי

    • שולמית הגיב:

      כאן כותב אורה עריף כץ על קבלת הפרס

      אויש, עוכרת שמחות שכמותי. בני ציפר קיבל פרס.


      ( בקריאה אצלה שוכנעתי שאכן זכה בפרס והתעצבנתי כל כך עד שהתעליתי על עצמי ובנוסף לשגיאות כתיב והדפסה גם הרביתי בשגיאות תחביר)
      ובכן, הפרודיה לא הייתה אלא אמת לאמיתה. האיש הזה קיים באמת.

      זו דוגמה לחוסר הבינה וחוסר יושרה להתנהלות ארגונים העוסקים בזכויות אזרח במזרח התיכון. ציפר – בלוגר נועז? זה שנח על זרי דפנה המרופדים במיטב כספי שוקן?
      הם העדיפו אותו על פני בלוגרים שסיכנו את חייהם, היושבים בבתי כלא.
      פשוט טמטום.
      ולגבי הטקסט של ציפר. אני משוכנעת שאין זו אירוניה עצמית אלא דיווח מהימן של תחושותיו. זה האדם .

      אהבתי

  29. פודינג ארנב הגיב:

    הבוקר בהארץ, ידיעה קטנה על רוצח נהג המונית דרק רוט שנתפס בארגנטינה. בנוסף, כך מדווח, נעצר בארגנטינה גם הד"ר יונתן ועדיה, הנאשם המרכזי בתאונת הרכבת הקטלנית בכפר יהושע, בה נהרגו 5 בני אדם לפני כ-4 שנים.
    אבוי, מה לעשות שכפר יהושע נמצא בעמק יזרעאל ושאין בו כל מסילת רכבת? מדובר כמובן בבית יהושע, המושב שנמצא ליד כפר נטר בסמוך לנתניה.
    אבל קצת קשה לצפות מתל אביבים שידעו את ההבדל בין כפר יהושע לבית יהושע, אני מניח – כולה פריפריה, לא?

    אהבתי

    • חנוך לנער הגיב:

      אולי זה אותו יהושוע המקים רשת כפרים בכל הארץ?

      אהבתי

      • פודינג ארנב הגיב:

        בחיי, זה סטארט אפ!
        בית יהושע, כפר יהושע, תל יהושע, נוה יהושע, נוף יהושע, קרני יהושע ומעלה יהושע בשטחים, ובית האבות "יהושע בכפר", כמובן… אחיך לא חשבו על זה קודם?

        אהבתי

      • חנוך ליהושוע על פי דרכו הגיב:

        ושכחת את "פאב יהושוע" ב- רח' בן יהודה בת"א.
        הוא לא מסתפק בזוטות הישוע הזה!
        הוא הולך בגדול!!
        הפעם הוא באמת כבש את כל הארץ היהושוע הזה!

        אהבתי

  30. הלל הגיב:

    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3889791,00.html

    היסטוריה: הערבים יחויבו ללמוד על השואה


    אני בטוח שהתנועה האסלאמית וארגוני הטרור יברכו על התופעה. אולי הם ישלחו אותם לעבור השתלמות אצל אבו-מאזן, שעשה דוקטורט על השואה (ספוילר: שישה מיליון זה בולשיט ציוני). וכמו כן לדעת באיזה מהצדדים תמך המופתי (עוד ספוילר: לא בבעלות הברית). בקיצור, אני לא בטוח שמיגור הבערות בעניין הזה הוא רעיון טוב במיוחד. זה רק יכול לתקוע להם רעיונות בראש.

    אהבתי

    • ל velvet הגיב:

      עד מתי יהיה הבלוג שלך לוח המודעות של הימין?

      אהבתי

    • חנוך לנער על פי דרכו הגיב:

      אני מברך על כך ויש לכרוך את זה בלימודי חובה ליהודים על ה'נכבה' הפלשתינאית כולל מפגש בין תלמידים יהודים לערביים להכרות עם הכאב.
      מפגשים כאלו חשובים לא פחות מביקור באושוויץ כי הם עוסקים גם בעתיד שלנו כאן כעם יהודי ולא רק בעבר שלנו

      אהבתי

    • פודינג ארנב הגיב:

      למה? הפעם הימני צודק

      אהבתי

      • מרן הרב תרבותי שליט"א הגיב:

        האמת? כולכם צודקים, וכן, אני זוכר שרעייתי שתחיה שאלה אותי איך זה יכול להיות. ואתם ודאי זוכרים שעניתי לה – גם את צודקת.
        להבדיל אלף אלפי הבדלות בין השואה והנכבה (ולא צריך להיות סמולן כדי לא לאחל לפלסטינים את ההשוואה ולהתקומם כשהיא באה מהם), לא תמיד זכר השואה עושה יהודי לאדם טוב יותר או זכר הנכבה ערבי לכנ"ל. ואף על פי כן מותר האדם הוא הזיכרון. ולא רק הזיכרון של הקולקטיב "שלו".
        ובעניין אחר – נאה דרש הלל בתגובתו אי שם את מספרי המפגינים, משמאל ומימין, לפי המדווח.

        אהבתי

  31. חנוך ליהושוע על פי דרכו הגיב:

    הלל הוא תולה מודעות נאמן ומסור לבלוג
    מדליה מיוחדת מגיעה להלל ולא נזיפה
    אז מה אם מדי פעם מתפלק לו והוא מכנה מגיבים בכינויים לא הולמים.
    הכל נסלח כי הוא מסור לבלוג
    הריעו כולם הלל להלל.

    אהבתי

  32. אנונימית הגיב:

    ענת קם ביקשה הקלה בתנאי מעצר הבית.
    בית המשפט דחה את בקשתה ובצדק.
    לאחר משפטה שבו תורשע ויגזרו עליה כמה שנות מאסר יקוזזו חודשי מעצר הבית מתקופת המאסר שתיגזר עליה.
    כל הפושעים,קטנים כגדולים,היו שמחים לסידור שכזה של מעצר בית לאורך חודשים שיקוזז משנות המאסר.

    אהבתי

    • ענת קם הגיב:

      מעצר בית אינו חלופה שנתן למנות אותה ע"ח כלא.
      האסירים הגרועים ביותר זוכים ליציאה לחופשה
      והובהר כבר שענת אינה אסירה מסוכנת כעת והיא שיתפה שיתוף פעולה מלא עם השב"כ לסיום הפרשה
      אז למה אולמרט ושולה בעלי החשדות הכבשים לא פחות יכולים לטייל בעולם וענת לאיכולה לצאת לשעתיים?
      הרי יש לאדם צרכים שגם בכלא ניתנים…רופא נשים, רופא שיניים, ספר פעם בחמשה חודשים, במי זה יפגע?

      אהבתי

      • ל-11:14 הגיב:

        אפשר להרגיע את ענת שבכלא ידאגו לה, בין שאר הצרכים, גם לעונתה, גם לפני יציאה לחופשות.

        אהבתי

      • אם תרצו מיומנו של פטריוט-ד.ר. הגיב:

        יום א'
        קמתי, שטפתי פנים, התפללתי, נכנסתי לבלוג, קיללתי סמולן, ספרתי עוד חודש מאז הגירוש, שתיתי קפה, הקמתי מאחז בחצר – בעזרת השם, קרטון-ביצוע ואקדח סיכות. עכשיו נראה אותם מפנים מאחז שהקים יהודי הנשוי לבת הדור השלישי לשואה, ואשר שכנו נפצע פעם בפיגוע.

        אהבתי

      • ל-חוזר על עצמו 1442 הגיב:

        האם לא זכינו כבר לראות את היצירה הזאת בעבר?
        מה עם מקוריות במקום קופי פייסט?

        אהבתי

      • אם תרצו מיומנו של פטריוט-ד.ר. הגיב:

        כמו את היצירות הנבובות של 12:00 שזכינו לצערנו לראות
        וגם בפעם הקודמת הוא לא קלט את המסר…

        אהבתי

      • אופס, ל-1453 הגיב:

        מעניין היכן ראית בעבר את מה שכתוב ב- 1200?

        אהבתי

      • אם תרצו מיומנו של פטריוט-ד.ר. הגיב:

        המגיב 12:00 משרבב מילים בוטות וקללות, יבולי פה, אמירות שאמורות לזלזל ולהפחית מכבוד הזולת בכל הערה טיפשית שהוא טורח להניח בבלוג
        זו הרמה ואלו התגובות, ראית אחת כאילו ראית את כולן.

        אהבתי

      • ל-1503 הגיב:

        אין לי מה להגיד. כנראה שאתה קורא דברים שאני איני רואה – תרתי משמע. קשה לי להתמודד עם זה.

        אהבתי

      • אם תרצו מיומנו של פטריוט-ד.ר. הגיב:

        אולי פשוט תחסוך מעצמך ומבאי הבלוג תגובות אומללות כמו התגובה על ענת קם
        ותראה שפתאום יהיה לך קל יותר להתמודד עם הכל

        אהבתי

      • ל-1800 הגיב:

        בבקשה אל תגזור מהאומללות שלך לגבי אחרים.

        מהו רופא שיניים אם אין הוא עץ השדה?

        אהבתי

      • אם תרצו מיומנו של פטריוט-ד.ר. הגיב:

        צודק
        אחדל להגיב אלייך ואחדל להיות אומלל
        תודה

        אהבתי

    • מעצר בית לא מקוזז מגזר דין. רק מעצר בפועל (מניסיון).

      אהבתי

      • אריק הגיב:

        חחח… עשבים שוטים הא?
        (אני זוכר את הפוסט ההוא על הזימון שקבלת לחקירה בעניין איום ברצח על ראש הממשלה. היה קורע).

        אהבתי

      • אם תרצו מיומנו של פטריוט-ד.ר. הגיב:

        נסיון אישי!?
        תביא קישור

        אהבתי

  33. אמת בפרסום הגיב:

    שוב, כ- 60% פרסומות בישראל היום מתוך 64 עמודים. מוזס בלחץ?

    אהבתי

  34. תענוג הגיב:

    דוגמנית ממש לא שדופה, הרבה יותר קרובה למציאות.
    http://www.nrg.co.il/online/55/ART2/107/559.html?hp=55&loc=6&tmp=7059

    אהבתי

  35. מיטל הגיב:

    חייבת להגיד שלא הבנתי את ההערה של מירי חנוך בעניין סייד קשוע. מישהו/י מוכן/ה להסביר?

    אהבתי

  36. בונד ג בונד הגיב:

    הציטוט של פול אוסטר נפלא. התקשורת בישראל, בחלקה הגדול, פרובינציאלית וכמהה לדווח מה חושבים עלינו מפורסמים למיניהם – ללא כל קשר למקצועם ולרמת הידע הרלוונטי שלהם.

    אהבתי

  37. בונד ג בונד הגיב:

    בטח קראת מה כתב דרוקר בבלוג שלו על ברנע וביבי.

    אהבתי

    • בקשה ל-בונד ג בונד הגיב:

      לפני זמן מה, בבלוג של ולווט, בקישור למטה, הזכרת שבועון צרפתי היוקרתי בשם Marianne שבו היתה כתבה גדולה על ישראל. גם הבאת קישור אבל זה למנויים או לרכישה.
      מדבריך ניתן להבין שראית את הכתבה והתמונות. אולי תעשה עוד מעשה ותעשה צילומי מסך של הכתבות השונות על ישראל יחד עם התמונות? אולי אפילו עם תרגום גוגלי למאותגרי צרפתית?
      תודה.

      רד נא מהר, שב עלי

      אהבתי

      • בונד ג בונד הגיב:

        צילום מסך לא אוכל להביא יען כי אין לי מנוי לאתר. אם אמצא את המגזין הפיזי, שמסתתר באחת הערימות, מבטיח לסרוק קטע או שניים.

        אהבתי

      • בקשה ל-בונד ג בונד הגיב:

        תודה.
        כמה שיותר כתבות שתמצא לנכון לפי רצונך/חשיבתך.
        הכתבה על החיילות + תמונות בבקשה, חובה כמובן (נכתב בכוונה טובה ומנומסת ולא אחרת).
        אשמח לראות.

        אהבתי

  38. קלמן VS יהיר לפיד ויותם פלדמן הגיב:
  39. יואב יצחק במיצג אימה הגיב:

    האיש ירד מן הפסים: http://www.news1.co.il/Archive/003-D-48085-00.html?tag=00-56-32 יואב יצחק "מרעיל הבארות" הראשי מצליח לעבוד עליכם? 🙂

    אהבתי

  40. דמוקרטיה הגיב:

    המקום היחידי בעולם שלא אישר לחומסקי לבקר אותו היה גוש מדינות ברית המועצות בתקופת המלחמה הקרה – אז מה זה אומר על ישראל?
    מעבר לכל הצדקנות, מהם יחסי הציבור שהרווחנו כאן!?

    אהבתי

כתיבת תגובה