הכתם של גולדסטון
ידיעות ומעריב מה-זה מתלהבים מעצמם ומהכתמים שנתגלו בשבוע האחרון בכל מקום. למשל, הכותרת לידיעה על גולדסטון היום, בשער ידיעות כמו גם ב-7 ימים, היא "כתם שחור".
כתבת השער של ימים היא בת שישה עמודים. השביעי מוקדש לתגובה של גולדסטון.
הנחמה, המוזכרת בכתבה: "כל האנשים הללו נחלצו לבסוף מהגרדום, אבל לא בזכות גולדסטון אלא בזכות נלסון מנדלה".
ויש עוד שניים ששלח לגרדום בהיותו שופט מחוזי בשנות השמונים, ועל כך אמר לידיעות, "אני חושב שאחד מהשניים לא הוצא להורג לבסוף".
הנימוק שלו, להיותו "אדמיניסטרטור של משטר האפרטהייד" – "עדיף שאהיה שופט במשטר הזה, כאדם ליברלי, מאשר שימנו שופט שיישר קו עם השלטון".
אה? ומעשיו לא היו יישור קו?
ומתוך תגובתו:
"מאז ומעולם התנגדתי לעונש המוות. הייתי חלק ממערכת בה עונש המוות היה קיים. אבל אין כל הבדל ביני לבין שופטים במדינות כמו ארה"ב, הודו ובעבר גם אנגליה, קנדה ומדינות אחרות. ההנחה ששופט, שבא ממדינה שבה עדיין קיים עונש מוות, אינו יכול לפעול למען זכויות אדם היא פשוט לא הגיונית. כשאדם הופך לשופט הוא מקבל על עצמו את המדיניות של ארצו"
–
"… הערעורים נדחו לאחר שלא נמצאו בהם כל נסיבות מקלות. כולם היו פשעים שנעשו בנסיבות חמורות ביותר. אני מזמין אתכם לבדוק את העובדות בכל אחד ואחד מהמקרים".
–
–
הטוקבק עיתונות פרובינציאלית מביא אזכורים למעללי גולדסטון בעיתונות שאינה כתובה בעברית.
בהפינגטון – שלח ילד בן 13 למאסר מאחר שמחה נגד האפרטהייד (וגם על כך בכתבה, ובתגובתו).
וברדיו ליברטי.
–
–
נעצר הסופר אמיר מח'ול
רחביה ברמן מדווח ("בלעדי") ביופוסט על מעצרו של הסופר.
יציאתו לחו"ל נאסרה בצו מנהלי, נערכה פשיטה על ביתו ומחשבי המשפחה הוחרמו.
–
–
מזמן באמת לא ראיינו את
חיים יבין. אמירה לם מראיינת אותו ב-7 ימים. ההבטחה בשער ידיעות היא: "חיים יבין בראיון לא ממלכתי סוגר כמה חשבונות. ויש גם טיפ ליונית לוי". בהמשך.
–
–
7 לילות
בעלי פייסבוק קנו כפולת מודעות במוסף. הכפולה, שבטח עבדו עליה מיטב הקריאייטיבס, מציעה כל מיני אנשים מגניבי-סטטוס.
אה, זו לא מודעה כפולת עמוד? זו כתבה?
ווויי, לא שמתי לב (גון בן ארי, נבו זיו).
–
–
–
VTV
מיקי רוזנטל עולה הערב למגרש מול יאיר לפיד. ליאור רדושיצקי מראיין אותו בישראל היום.
–
–
–
החרם
בהמשך לחרם על אריק גלסנר, אותו הזכרתי בשבוע שעבר, מאיר שניצר מזכיר היום בתרבות מעריב את חרם מפיצי הקולנוע על מבקרי הקולנוע ("אותי החרימו קודם"), שלא רוצים שביקורות גרועות על סרטיהם יתפרסמו ביום יציאת הסרט.
–
–
תמונות מהמסגד השרוף
פה.
(ותשובה למי שעלול לשאול: כן, גם תמונות מבית הכנסת הייתי מפרסמת).
–
לחם עבודה
יש עם מי לדבר בגל"צ, יורדת אחרי 21 שנים מהאוויר (רז שכניק, ידיעות).
–
–
ברשת
אתר אם תרצו ואם לא תרצו, מבקר ומגחיך את פעילות עמותת אם תרצו.
–
Early Adopters
רק לוודא ששמעתם כבר על foursquare.com, בו תוכלו לדווח על עצמכם בכל מקום.
יותר טוב מפייסבוק, יותר ממכר מטוויטר. ככה אומרים. ובקיצור, יותר מפחיד.
גל מור כתב על כך ב-ynet בנובמבר האחרון.
יט"ב כותב על כך היום בתרבות מעריב.
זהו, זה היום האחרון בו מותר להגיד "מה זה foursquare?".
–
–
בלוגלנד
איתי אשר ושוקי גלילי מנסים לפענח למה אופנן לא ז/וכה לתהילת הבלוגוספירה על אף פעילותו החברתית והעובדה שהדיח השבוע את רם כספי מאחד מתפקידיו.
התשובה, מבחינתי, בנוסף לדברים שכתבו שוקי ואיתי היא שצריך לכתוב על פעילותך בבלוג, בבלוג שלך, כדי לעורר תהודה בבלוגוספירה, לא? נוצר כאן מצב קצת משונה (אף מרשים), שאיתמר כהן לא רואה את הכתיבה בבלוג על פעולתו במקום הראשון. רוצה לומר, הבלוג הוא לא ה-כלי שלו, אלא ע ו ד כלי. כך שאולי לא כל כך מפתיע שפעילותו כבלוגר לא זוכה לתהודה בלוגוספירית.
–
אגב, במקרה נחמה רונן והפינה הירוקה שלה בקשת, לא הצליח לכהן, וההפרה בעניינה נמשכת.
–
ד"ר אורית גלילי צוקר על חדלונה של ציפי לבני ועל הודעת Error המופיעה בבלוג שלה כבר שבוע, כמטאפורה וגם לא.
–
–
ובדיוק היום לבני זוכה לכותרת ראשית בהארץ בה היא מכריזה: "מוכנה לחבור לנתניהו כדי להיאבק לצדו בסחטנות החרדית"
–
–
הטוקבקיסטים
ידידנו צג (בתחפושת או בלי) נעלם לגמרי מרגע שכתבתי שאני בצימר בצפון ומסתתרת מפניו.
–
–
מח' הגהה
–
–
–
הראיון עם משה שלונסקי במארקר נערך לרגל פסטיבל שובר מסך במכללת עמק יזרעאל. לאורך כל הידיעה נקרא הפסטיבל "שומר מסך". צק צק צק.
—
תוס':
(תודה לנועה)
–
–
צהוVה
לא יודעת איך הדבר הזה חמק לי מתחת לרדאר, אבל רק באחרונה הבנתי שד"ר רונן ברגמן (ידיעות) וריטה (לא אוהבת את ידיעות) הם זוג.
–
לפני פיזור
שרב, אה?
ברכות למיקי רוזנטל. בהצלחה או ברייק א לג.
אהבתיאהבתי
מעניין למה מיקי רוזנטל ורות יובל בחרו לקדם את התוכנית שלו הערב בישראל היום? בידיעות הוא פסול, כך הוא מסביר. מדוע לא במעריב או בהארץ? האם יובל ורוזנטל חשבו שיותר אנשים קוראים את ישראל היום? האם הם חושבים שהעיתון הזה מגיע לקהלים יותר עממיים והם זקוקים לרייטינג וזו הדרך להשיג יותר תשומת לב? אולי מעריב/הארץ לא רצו את הראיון הזה, כי רוזנטל ממילא טיפוס חשוף ביותר וכולם יודעים עליו/מכירים אותו? מסקרן
אהבתיאהבתי
עכשיו הבנתי למה הוא השתהה כל כך הרבה זמן. השלמת התחקיר.
אהבתיאהבתי
מיקי רוזנטל
עיתונאי מצויין, אני בוודאי אעדיף אותו על לפיד
זו אלטרנטיוה מרעננת ליחס"צ שעושה לפיד לעצמו
.
מה נהיה דבורית?
נהיית צהובון?
קודם אורנה בנאי עכשיו ריטה
מי שרוצה לקרוא רכילות יש לזה מספיק מקום בעיתונות.
שמח שהשתמשת בקישור שהנחתי כאן לאתר אם תרצו ואם לא תרצו 🙂
אהבתיאהבתי
דוד, נוכל ללגלג עליהם כמה שנרצה, אבל הפאנאטיות שלהם מחלחלת בגדול גם לאוניברסיטאות וועדה בכנסת כבר בוחנת סיליבוסים של מרצים שונים.
הייתי עדה מזועזעת למתקפה על מרצה במהלך שעור, שבמהלכה הוא נדרש ע"י סטודנטית "לא רק לספר מה היה, אלא גם להגיד מה דעתו על הנושא!". פשוט סחטנות מופרעת שנועדה לגלות אם הלה חלילה סמולן.
אהבתיאהבתי
של יונה יוצא לאור.
עוד דאודית.
אהבתיאהבתי
כך נוהג פאשיזם יונה
כעת הם גם מטפלים בקולנוע הישראלי בניסיון לחסלו כמו שניסה מוסוליני לחסל את הקולנוע האיטלקי העצמאי.
הייעד העיקרי שסומן: זוכה האוסקר הישראלי ומועמד לאוסקר יוסף סידר מטובי הבימאים היום. (תכנסי לאתר אם תרצו ותראי) הם לא יכולים לסלוח לאחד מהשבט שחרג ויצא מהגבולות…ועל זה מדיוק היה הסרט הנפלא שלו: "מדורת השבט"
הם לא יכולים
אהבתיאהבתי
"האינטלקטואלים הם אלו שמספקים את ההכשר לטרור, וממילא גם מזינים אותו", כך אומר שר המדע והטכנולוגיה הפרופ' דניאל הרשקוביץ בכנס שעסק בקשר בין אינטלקטואלים וטרור. השר אמר כי התקשורת לא צריכה לשמש במה לאינטלקטואלים תומכי טרור.
עוד מעט לכל מי שיש תואר שני יצטרך להסתיר את התעודה שלו כי זו תהיה הילה להכניס אותו למחנה ריכוז.
אהבתיאהבתי
ככה זה?
מי שלא מתפקד היום ל"אם תרצו" הוא שמאלן אנרכיסט?
שאשיר לך קצת שירי בית"ר כדי שתרגע?
להשכלה כללית, אני "נסיכה רוויזיוניסטית" טהורה וכשרה ברמ"ח אברי, אבל גם בין חלוצות רשימת ה"ילדים של", שהתנערו מהחלום הרומנטי של דור אבותיהם.
אז איפה בדיוק זה מעמיד אותי בסרגל הפשיסטי שלך ושל "אם תרצו"?
אהבתיאהבתי
פנימדי, כך נהג סטאלין עם האינטלקטואלים היהודים, הוא הבין שאינטלקטואלים לא יקנו את הבולשיט שלו ודאג להשתיק אותם ראשונים.
אהבתיאהבתי
יונה אם את לא הולכת עטופה בדגל ישראל ברחוב ולא שרה התקווה לפחות 5פעמים ביום את לא לאומנית מספיק וניפגש כולנו במחנות הריכוז של ח"כ כץ!
כמו שכתבת כל מי שלא מתיישר עם הקו הפשיסטי של אם תרצו הוא מחוץ למחנה וגרוע מכך אפילו אם הוא בא מתוך המחנה כמו יוסי סידר
אהבתיאהבתי
דוד זה לא ח"כ כץ זה "כצ'לה" מלשון חיבה שנותנים לכלבים.
(מצטער מכל אוהבי בעלי החיים אין בכוונתי לפגוע בכלבים)
אהבתיאהבתי
עם כצ'לה הסליחה
(אני עוד זוכר את אריק שרון על הגבעות עם הצ'דיק המשובשת משבח את כצ'לה חברו)
האם רמזת למשהו בדימוי החייתי/כלבי?
אהבתיאהבתי
דוד, אני ממש מקווה שכשיבואו להשליך גם אותי למחנה ההסגר שלכם, אוכל לנפנף להם מול העיניים בכל מיני סמלים, כמו שמגרשים ערפדים עם שום.
יש לי פה כל מיני אותות ותעודות של הורי. אני חושבת שסמל האצ"ל יהיה הכי יעיל.
או שלא…. הרי הם המציאו פרשנות ופרקטיקה, שעל פיה אפילו ז'בוטינסקי היה מוצא את עצמו בחברתכם.
אהבתיאהבתי
פחחח, יונה זה לא יספיק לך
את תידרשי לנשק את הסמלים ולשיר 50 פעם רצוף את שתי גדות לירדן וגם אז אולי רק תקבלי "על תנאי"
אהבתיאהבתי
דרך אגב, אני חושבת שהזיהוי של כ"ץ עם אם תרצו הוא שגוי.
האג'נדה של ראשי אם תרצו שונה לחלוטין ולפיכך גם הרבה יותר מסוכנת. בנוסף, ככל שאני יודעת, רובם ככולם חילונים.
מדובר בקנאות לאומנית פנאטית לשמה, ללא קשר לדת.
המעניין הוא, שבארצות אחרות, פנאטיות לאומנית הובילה גם לאיסור על פולחן דתי. אז אולי בסוף כ"צלה בכלל יגור איתנו במחנה.
אהבתיאהבתי
דוד, ומה עם "קמנו שבנו צעירי אונים", בשילוב של שורות נבחרות מ"היום שרה הקטנה"?
והאם למזייפים תהיה תקנה?
האם תהיה חסינות כלשהי לילדים של המפקדים הבכירים ביותר באצ"ל?
אהבתיאהבתי
יונה, האם יש חסינות לאחיין של ביבי?
או לנכד של בגין?
כבר ראינו שלא
אין זכות אבות, להיפך הם הוקעו כבוגדים במחנה
זה בדיוק כמו שמלמיליאן לעולם לא יוכל לאמן את בית"ר למרות שהיה פעם סמל בית"ר
אהבתיאהבתי
יונה, את טועה לגבי ההפרדה שאת עושה עם כ'צלה ו'אם תרצו' למרות שיש חברים חילונים ב'אם תרצו' ראוי לך לדעת שגם אלו חובשי הכיפה הסרוגה הם חילוניים בדיוק כמו אלו הלאומניים, הדת של שניהם היא המדינה והאדמה מבחינה זו אלו ואלו עובדי עבודה זרה.
אהבתיאהבתי
איזו הקלה!
בזה הרגע הובהר לי שאני לא רק "נסיכה רוויזיוניסטית", אלא גם שודרגתי למעלת "קדושה".
דובר מתנחלי חברון דיבר בחדשות על חשד להצתה בבית הקברות העתיק שבעיר, ולטענתו קברו של סבא-רבא-רבא שלי הוא "מקום קדוש".
לא פחות ולא יותר!
אז עכשיו אנפנף מול פרצוף נציג אם תרצו בסמלי אצ"ל, ומול הכצלך בצילום סבא-רבא (לא יכולה לנפנף במצבה, כי היה נהוג אז לקבור את המתים ללא מצבות. ולא אגב, כפי שהפולשים לרכושי טוענים, שניפצו אותן).
אהבתיאהבתי
יונה איך אפשר להצית בית קברות עתיק?
מה יש להבעיר שם?
ולפי הדיווח זו פעם שלישית בשבועיים! אז הקוצים נשרפו בפעם הראשונה…ומה נשרף אחר כך?
בכל אופן כמו באשקלון תמיד ידענו להעדיף את המתים על פני החיים…
אהבתיאהבתי
אני דווקא כבר קראתי על כך. קצת רכילות- זה נחמד.
אהבתיאהבתי
יש הרבה אתרים בשביל זה שולמית
אהבתיאהבתי
אז עכשיו אתה גם מחנך הדור כלפי דבורית?
יפה וחשוב.
אהבתיאהבתי
הקישור לתמונות מהמסגד השרוף מוליך לאתר של איתמר אופנן כהן
אהבתיאהבתי
ממש לא מוכרחים לכתוב תגובה אחר תגובה.
הנה הקישור הנכון.
http://tinyurl.com/33wdsxy
אהבתיאהבתי
תוקן. אפשר להפסיק להוסיף את הקישור הנכון.
אהבתיאהבתי
תודה V
עכשיו משתוקן את מוזמנת למחוק את כל השירשור הזה
אהבתיאהבתי
ברכות להתמנותו של דאוד למנהל בפועל.
ברכות מהימין ההזוי.
אהבתיאהבתי
'לאא את'
אהבתיאהבתי
וגם מכיוון שהונח כאן קישור מטעה ולא קשור
אהבתיאהבתי
למה לא קשור?
הנה עוד קישור שבטח "שכחת" ממנו.
http://tinyurl.com/32pd4je
אם יש צורך ניתן להשתמש בתוכנת גוגל תרגום לעיון קליל.
אהבתיאהבתי
שוב חלף לי פלאשבק על 400 נטבחים ועל וועדת חקירה שפיטרה שר ביטחון בישראל
אהבתיאהבתי
שוב סברה ושתילה? ערבים הרגו ערבים, והיהודים קיבלו אולקוס. עולם כמנהגו.
ולא יעזור איך שתהפוך את זה.
אהבתיאהבתי
נכון נעמה, צודקת
צרבת לרגע במעי וזה חולף…35 ילדים ונשים היו שם
זה כמו מכה קטנה בכנף של ה – F15 ממש לא צריך להתרגש
והרי הם חיות, הם לא בני אדם כמונו…
אהבתיאהבתי
למה אינך מכין רשימה היכן ערבים הרגו/רצחו/טבחו ערבים אלא מציין רק מקום אחד? בטח תוכל ליצור לינקז' לאשמת היהודים בכל מקרה ומקרה.
מצרים בתימנים.
ירדן בירדנים/פלסטינים.
עזתים בעזה על אחיהם.
סוריה בסורים לא עלוואים אל חמה.
אלג'יריה באלג'ירים.
עירקים בפרסים.
פרסים בעירקים.
עירקים בכורדים.
טורקים בכורדים.
בטח החמצתי כמה.
אהבתיאהבתי
ואה…
זה אפילו לא צרבת.
אהבתיאהבתי
אז מה זה אומר? אם ערבים הרגו ערבים, זה פטור עבורנו?
או שזה אומר, שאתה רוצה להיות ערבי.
לא מפתיע. לשם בדיוק הולכים המתנחלים. כנופיית דתיים קיצוניים, אלימים, לא דמוקרטיים, שחיים בין שכם לחברון והורגים ערבים.
אם זה נראה כמו ברווז וכו' = המתנחלים הם פשוט ערבים.
תטבחו אחד את השני בכיף. תשאירו אותנו בחוץ.
אהבתיאהבתי
הקישור לתמונות מהמסגד השרוף מוביל לכתבה של גלילי ואשר שהקישור לה מופיע מעט בהמשך.
תמונות של המסגד השרוף אפשר למצוא כאן:
http://picasaweb.google.com/CombatantsForPeace.org/LubanASharkiyaBurntMosque#5467527755264739458
אהבתיאהבתי
מה זה פרטיקנט?
מה זה אבי רצון ולמה אי אפשר להגיב לכתבותיו בנרג'?
אהבתיאהבתי
אפרופו פייסבוק. אהבתי את ביקורתו של יובל דרור על הספר שנכתב על המייסד מארק צוקרברג http://www.haaretz.co.il/hasite/spages/1167010.html
אהבתיאהבתי
מה זה השטויות האלה?
http://www.haaretz.co.il/hasite/spages/1167786.html
אני משוכנעת שמישהו בממלכת דודי כהן הוא על סמים.
אהבתיאהבתי
לא צריך לחפש בסין. יש למשטרה את המפתח לכל הפרשות מתחת לאף. הם צריכים להזמין את דן מרגלית לחקירה. הוא היה חברו הקרוב ביותר של אולמרט בכל הזמנים הרלוונטיים. רק הוא יודע.
אהבתיאהבתי
אם הכותב "מיקי רוזנטל" אינו המיקי האמיתי (והוא לא, הוא כנראה אחד מהיגאלים) אז מן הראוי למחוק.
אהבתיאהבתי
וואלה במה מותר קלמן ממיקי!?
אהבתיאהבתי
גם שם נמחק.
אהבתיאהבתי
אני חושב שזה שגולדסטון לא רואה כל הבדל בין לאכוף את חוקי משטר האפרטהייד לבין לאכוף את חוקי המשטר בארה"ב (רק בגלל שבשניהם יש עונשי מוות) מעיד יותר מכל על העיוות המוסרי העמוק שיש לבנאדם.
אני במקומו הייתי מוסר תגובה בסגנון "מאז עברתי שינוי תודעתי עמוק, וכיום אני מנסה לכפר על מעשיי ולהביא לכך שלא יהיו עוד משטרים כמו האפרטהייד". במקום זה, הוא רק מעיד שהוא נשאר גם כיום אדם בעל מוסר מעוות.
אהבתיאהבתי
"התגוללות על חוש הצדק ועל מידת ההבנה במשפט של שופט לשעבר בבית המשפט החוקתי של דרום אפריקה, ראש המכון לזכויות האדם במדינתו, התובע הראשי בבית הדין הפלילי הבינלאומי ליוגוסלוויה ולרואנדה, חבר ועדת הבדיקה לפעילות הנאצים בארגנטינה וועדת הבדיקה לקוסובו[…] רושמת שיא חדש של חוצפה ישראלית."
גדעון לוי, הארץ, 15.9.2009
ואכמ"ל
אהבתיאהבתי
אנחנו נתגולל על כל מי שיוצא נגדנו
משום מה אנחנו חושבים שזה יקדם את הציונות במשהו…
אהבתיאהבתי
הוותק של גולדסטון מזכיר את הוותק של גדעון לוי בסיקור פלסטינאי. אין ספק שגדעון לוי יכול להיחשב כמומחה מספר 1 ביחוד לאור חוסר ידיעתו את השפה הערבית.
אהבתיאהבתי
הנסיון לצרף בכל מחיר את גולדסטון לצד "הטוב" רק פוגע בצד זה. ההיסטוריה מלאה במשרתי שלטון כמותו. כאן במקום בצד "הטוב" יש אנשי ציבור ערביים ששרתו את שלטונות המנדט, ירדן, ישראל, פלשתין ויצאו לגימלה משובחת. גם יהודים כאלו היו כאן, השמות בכל ספר היסטוריה ראוי(אין הרבה כאלו) באותו זמן שרתו את עצמם, שלטונות מנדט, אצ"ל, לח"י, הגנה ואחר כך את ישראל + שגרירות ארה"ב בישראל + גימלה יותר ממשובחת. על ולדהיים מזכ"ל האו"ם ויהודי סלוניקי כבר למדנו. בכל מיעוט נרדף נוצרת מסורת תרבותית שמקדמת כאלו. "דוד תום" "דודה ימימה" בארה"ב. אלו הם החיים. האיש רוצה עכשיו מינוי בבית הדין בהאג [הכנסו לרשת ותספרו את השופטים תולים ומוכרי האיברים שם ] או במזכירות האו"ם כולל מזכ"ל. ככל שישכח הטיפוס ייטב לכולנו – טובים כרעים.
אהבתיאהבתי
עד מתי?
כואב עד מוות.
http://www.nrg.co.il/online/54/ART2/103/486.html
אהבתיאהבתי
דבורית אני חושב שגם את צריכה לעשות רשימה של מוצרים שמותר להכניס אצלך בבלוג ואלא שלא :
http://www.haaretz.co.il/hasite/spages/1167778.html
אהבתיאהבתי
פנימדי,
בנושא הכוסברא אני דווקא מסכים
הטעם שלה משתלט על כל תבשיל באופן בלתי נסבל, את המרק זה פשוט הורס.
תוצא הכוסברא מחוץ לחוק גם בתוך הקו הירוק!!
אהבתיאהבתי
נכון מאוד, אני באמת מתפלא על אמירה הס, עיתונאית מנוסה מאוד
ייתכן שגם היא עשתה כמוני 'קופי-פייסט'…
ואולי בכלל מישהו מעזה שלח לה את זה
אהבתיאהבתי
ואני מניח שהרשימה הזו מפרנסת עוד בעלי 10 מנהרות בין עזה לרפיח:
מרווה ? הל ? כמון ? כוסברה ? ג'ינג'ר ? ריבה ? חלבה ? חומץ ? אגוז מוסקט ? שוקולד ? פירות משומרים ? פיצוחים ? ביסקוויטים וממתקים ? צ'יפס ? גז לקולה ? פירות מיובשים ? בשר טרי (למעט בחגים) ? גבס ? זפת ? עץ לבנייה ? מלט ? ברזל ? גלוקוז ? מלח תעשייתי ? קופסאות פלסטיק/זכוכית/מתכת ? בד ברזנט ? בדים לבגדים ? חומרי טעם וריח ? חכות ? רשתות דיג ? מצופים ? חבלי דיג ? רשת ניילון לחממות ? מדגרות ? חלקי חילוף לטרקטורים ? מחלבות ? רשת צינורות השקיה ? עציצים (ללא שתילים) ? תנורים לחוות תרנגולות ? כלי נגינה ? ציוד כתיבה ? מחברות ? עיתונים ? צעצועים ? סכיני גילוח ? תנורים ? סוסים ? חמורים ? עזים ? שימורי פירות ? אפרוחים.
השמש ידום!
אהבתיאהבתי
דוד, מקובל שאין רווח לפני סימן שאלה. זה עילג. וגם לא יפה בעין.
אהבתיאהבתי
נכון מאוד, אני באמת מתפלא על אמירה הס, עיתונאית מנוסה מאוד
ייתכן שגם היא עשתה כמוני ‘קופי-פייסט’…
ואולי בכלל מישהו מעזה שלח לה את זה
אהבתיאהבתי
במחשבה שניה זה דווקא כן יפה
ויוצא מעיין "ציור האסור"…
אהבתיאהבתי
איכשהו אני מתרשם שכל דבר שאתה מייצר אתה "במחשבה שניה" מחליט שזה דוקא יפה, לא ככה?
.
והרשימה מגוחכת כי מביאים אותה בהקשר של מה שאסור. האבסורד האמיתי כאן הוא מה שמותר – למה בכלל ישראל אמורה לאפשר כניסת סחורות ליישות שמתקיפה אותה, מחזיקה שבוי שלה, מצהירה על רצונה למחוק אותה מהמפה? ממתי זו חובה לספק סחורות לאויב שלך? יש לעזה גבול עם מצרים, היא לא רואה במצרים מדינת אויב ולא יורה עליה רקטות, שתסחור עם מצרים.
אהבתיאהבתי
נכון מאוד ניר!!
צודק!
במחשבה שניה גם אתה אדם יפה!
ולא לתת להם כלום!
שיאכלו חול!
ממתי זו חובה לספק מזון לשבוי שלך!
.
אופס, אבל אנחנו לא מוכנים לאפשר למצרים לספק להם סחורה…כי המצרים ודאי ייתנו להם את הכוסברא הקטלנית! והם יעיפו טילי כוסברא על שדרות
אז מה נעשה?
אהבתיאהבתי
כידוע חוסני מובארק הוא סוכן המוסד ומצרים היא מדינה כבושה ע"י ישראל כך שישראל באמת יכולה למנוע ממצרים לספק סחורות לעזתים. יש לך עוד תיאוריות הזויות או ממוצאות מהאצבע לגבי הסיטואציה במזה"ת?
אהבתיאהבתי
רצועת עזה עדיין בריבונות ישראל ולא מוכרת כישות עצמאית, הגבול הוא גבול באחראיות ישראל והיא אכן תוחמת את הגבול,
בגבול מצרים חתמו ישראל ומצריים הסכם אשר בין הייתר מותיר את ישראל כריבון היחיד שיכול לקבוע מה מותר להכניס לרצועה ומובן בעל המאה והדעה המאפשר הכנסת מוצרים לרצועה. ישראל רצתה בהסכם הזה כי היא עדיין מעונינת לפקח ולמנוע מהעזתים להכניס נשק לרצועה או מוצרים שבעזרתם ניתן לייצר נשק
ולכן ישראל לא מוכנה לאפשר למצרים העברת סחורות לרצועה.
זה המצב ועל ישראל לקחת אחראיות כריבון ולאפשר חיים נורמליים למי שהיא אמונה על שלומו, בריאותו, ביטחונו והכלכלה שלו.
ועובר אורח חביב – לבנון אינה הריבון על שטחי ישראל ולכן אינה ברת השוואה
אנחנו לא מאפשרים את כל התרופות והיו זמנים שגם מוצרי יסוד בסיסיים לא אפשרנו.
אנחנו יצרנו בית כלאענק של למעלה ממליון איש ועלינו לקחת אחראיות על בית הכלא הזה.
כל עוד אנו הריבון עלינו לתת דין וחשבון מדוע אנו לא מאפשרים חיים נורמליים בעזה אפילו אם הם מוגדרים כאויב שלנו ואולי דווקא בגלל שהם אויב.
אין מוצר שאינו קיים בישראל או שלא ניתן ברשיון לייבאו לישראל, בוודאי לא מוצרים בסיסיים כמו ירקות
ואין להשוות רשימת איסורים לנוסע פרטי לרשימה של איסורים להכנסה לחבל ארץ שבבעלות ריבון כובש.
אהבתיאהבתי
יש לשפוט את ישראל לא לפי רשימות מכס מצחיקות שיש בכל העולם אלא לפי מה יש שם ומה חסר. ישראל מעבירה לרצועת עזה את כל התרופות שבעולם. את כל האוכל המזין שצריך. מים וחשמל. במנהרות מועבר הכל בכל מכל כל. מכוניות, בעלי חיים כבשים, עיזים, פרות. גם זהב גם וחומרי לחימה גם סמים הכל. האם יש חוסר מחברות, למשל, ברצועה? או חוסר בתבלינים? אם מישהו ברצועה צריך כוסברה מדברים עם מי שצריך ומביאים דרך המנהרות. רשתות לחממות שזה רשתות הסוואה? שיביאו במנהרות למה דרך ישראל?
לכל ארץ בעולם יש רשימות מה אסור במכס שמצחיקות נורא. תוכים מזן זה וזה. צמחי תבלין כאלו וכאלו. פרחים נושאי מחלות צמחים. תולעי משי. חיפוש ברשת יעלה המון רשימות כאלו. למשל בישראל איסור חמור להכניס ציוד משומש לגידול דבורים. או בארה"ב מה אסור ליצא לקובה. זה פשוט תרגיל בספין דמגוגי. גם לבנון למשל לא מרשה ליצא לישראל מחברות, קינמון, מכשירי גומי למניעת הריון וכ"ו. אז מה?
אהבתיאהבתי
תגובה למעלה
אהבתיאהבתי
יצחק לאור עונה לכל צמאות הדם והברקודות היום ב"העיר". אותי הוא שיכנע ואני מקווה שהוא באמת יתבע דיבה את כל המעלילות ואמצעי התקשורת ששפכו את דמו לשווא.
אהבתיאהבתי
על כמה אתה מוכן להתערב שהוא לא יתבע אף אחת?
כולו רעש וצלצולים.
אהבתיאהבתי
לאור יצטרך (לכאורה) לתבוע עשרות נשים שהתלוננו נגדו (לכאורה) בעבר הרחוק ובהווה הקרוב (לא במשטרה, רק אצל ראש הדסק בעיתון). זו משימה שיכולה לפרנס עשרות עורכי דין במשך כמה שנים (וגם כמה סוציולוגים של החברה הישראלית).
יש למה לחכות. בעצם – אין.
אהבתיאהבתי
רק מציעה לך להתעדכן בפוסט של אתמול.
אהבתיאהבתי
אם תעצור את נשימתך את עד שהוא יגיש את התביעה קודם תסמיק, אחר כך תכחיל, אחר כך תתעלף ואם תמשיך תמות. לא כדאי לך.
אהבתיאהבתי
אני מתחיל להשתכנע במה שאומרים עתידנים למיניהם בנוגע לסוף העידן של הטוקבקים האנונימיים. אני אפילו מתחיל להשתכנע בצדקתם של אלו שאומרים שהאנונימיות הזו לא אפשרית. אי אפשר לקיים אנרכיה פציפיסטית – זה פשוט לא עובד.
חשוב לי חופש הביטוי – אבל לא עם כל כך הרבה טרולים מרושעים מסביב.
אהבתיאהבתי
אז תעשה כמוני פחדן. תזדהה. תוריד את המסכה, טרול !
אהבתיאהבתי
והנה ההוכחה לזה שבטול האנונימיות לא פותר את בעיית הטרולים… הדפוקים באמת מביניהם לא חושבים שהם טרולים אלא גאים בכתיבתם המשובחת.
.
הפתרון היחיד (שלא כולל טפול רפואי) הוא שהאתרים הגדולים יבינו שמה שמתפרסם על הדף שלהם הוא באחריותם וימחקו מה שלא היה עובר עורך, בדיוק כמו שהם מוחקים תגובות שמטילות ספק ביושרתם של בעלי מעריב או ידיעות. כמובן בבלוג של אדם אחד זה הרבה יותר קשה.
אהבתיאהבתי
רביב דרוקר: "הקשרים בין ארי שביט וביבי עמוקים מדי, והקשרים עם ברק ועם עומרי שרון בעייתיים"
http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000557211&fid=3311#reaction
אהבתיאהבתי
אתר ביז פורטל, שממנו את מביאה שגיאת הגהה, הוא אחד מאתרי קבוצת קו מנחה שהם גם בעלי הבית החדשים שלך.
אהבתיאהבתי
נו? אז?
אהבתיאהבתי
סתם לידיעה , אם לא ידעת כבר.
אנקדוטה.
אהבתיאהבתי
ברור שידעתי
אהבתיאהבתי
סליחה. אנא מחקי את כל השרשור הזה החל מ- 14:50.
(אלא אם חפצך להראות את האוטונומיה).
אהבתיאהבתי
הנקיון יפה לך.
אהבתיאהבתי
בעקבות ההשתלחויות האחרונות כנגד החרדים כך כתב במייל אברך חרדי לידידיה מאיר , לא נגעתי:
"יצא לי לשמוע את כל החרדים המקצועיים מתראיינים השבוע בשמי, ולא הסכמתי איתם. הם ניסו לשכנע את המראיין העוין-תמידית עד כמה החרדים משתלבים בפעילות העסקית והכלכלית במשק הישראלי. אולי. אני לא יודע. אני בישיבה. אני יודע שבשנים האחרונות חברים רבים שלי באמת מתגייסים ועושים תואר ראשון, אבל אני לא רואה צורך לנפנף בנתונים האלה. אותי לא חינכו לתרום קודם כל לתל"ג של מדינת ישראל, אלא ללימוד התורה של עם ישראל.
פעם עוד ניהלו כאן דיון על ערכים. ציונות מול דת, או סוציאליזם מול קפיטליזם. מהאזנה חלקית לוויכוחים השבוע, היום הדיון הוא כסף או לא כסף. כמה אתה שווה לחברה. האם אתה רווחי מספיק.
חברה שמודדת אנשים לפי שוויים הכספי בלבד מפחידה אותי. אני לא בטוח שאנשי העלייה הראשונה והשנייה היו רווחיים וריאליים מבחינה כלכלית. הם היו קודם כל ערכיים. לו הייתה אז לשכה מרכזית לסטטיסטיקה, מה היא הייתה אומרת להם?
לפני שאנחנו "משוויצים" בעליית שיעורי הגיוס של חובשי הכיפה השחורה, בואו נשים את הדברים על השולחן: כן, אנחנו חברה ששמה במרכז את עולם הרוח. את לימוד התורה, את שמירת המצוות, את החיבור למסורת העתיקה שלנו.
הייתי אומר שזה לא התחביב שלנו, אפילו לא העבודה שלנו, אלא משימת חיינו: אנחנו מאמינים שעיסוק אינטנסיבי כזה בחינוך עצמנו ישפיע על החברה, על המוסר, על איכות החיים של כולנו. מהצד אנחנו אולי נראים בטלנים. מבחינתנו, אנחנו יצרניים מאוד. אנחנו מייצרים, ממשיכים לייצר, עוד דור שממכיך את המורשת ואת התרבות של עם ישראל מאז מתן תורה. עצוב ששכחנו כל כך מהר את האתוס הזה, שהוביל את עמנו באלפי השנים האחרונות.
ברור שאפשר לעבוד, ואף צריך לעבוד. מי שלא מקדיש את חייו לתורה צריך לצאת ולהתפרנס, זה ברור, אנחנו לא רוצים להיות לנטל על החברה, וכואב לי ששונאים אותנו כל כך, אבל אולי ישנאו פחות אם יבינו: אנחנו אכן שונים. האידיאל שאליו אני מחנך את ילדיי הוא לגדול בתורה.
ושיהיה ברור: אני מוכן לשלם מחיר על הבחירה הערכית שלי באורח החיים הזה. כל אחד מאיתנו משלם מחיר על ערכיו. למשל, אני מניח שסטטיסטית אני נחשב עני. אנחנו לא נוסעים לחו"ל, לא גרים בדירה מרווחת ולא מחזיקים מכונית שנייה. אבל גם אם תדרגו אותנו כך בגרפים, אנחנו ממש לא מרגישים עניים. טוב לנו לחיות בפשטות ובצניעות. אין לי גם טלוויזיה, למשל. לא מסיבות כלכליות, אלא כי אני מנסה לחנך את עצמי ואת ילדיי לתמימות, לטהרה ולקדושה, להתרחקות מאופנות ומתכנים שלא מתאימים להם. האם זה עושה אותי פרימיטיבי ונכשל? אני בכלל לא בטוח.
אני לא אוהב לבסס את ההשקפה שלי על חשבון תקיפת האחר, ולכן לא אכתוב כאן קלישאות על הנוער החילוני ועל פירות החינוך הממלכתי. זו ממש לא דרכי. גם לנו בחברה החרדית יש מספיק בעיות, אנחנו ממש לא מושלמים. בכלל, עדיף שכל מגזר יפתור את הבעיות שלו במקום ללעוג לבעיות של האחר.
רק רציתי לכתוב, בסוף שבוע של סטטיסטיקות וגרפים, שמעבר למספרים מסתתרת אמונה. אנחנו יהודים מאמינים, התורה היא מרכז חיינו, ואנו סבורים כי היא חיונית לקיום התקין של העולם בכלל, ושל עם ישראל בפרט".
על החתום: אברך חרדי החפץ בעילום שמו. אם תרצה, חפש אותי על הנקודה של העשירון התחתון שם בגרף ב"דה מרקר" על תרומה לתוצר הלאומי הגולמי.
אהבתיאהבתי
הבחירה שלו להקדיש את החיים ללימוד תוך ויתור על נוחות חומרית היתה ראויה להערכה, לולא היתה מתבססת על מערכת שבה אנשים שלא שותפים לאמונה שלו נאלצים לממן אותו בעל כורחם. זה כל ההבדל.
אהבתיאהבתי
מדהים שהם חושבים שהמוסר נמצא אצלם. זו ההתנשאות של כל דת באשר היא
אהבתיאהבתי
אין לי בעיה עם זה. כל אחד חושב שהמוסר נמצא אצלו. שיחיו איך שהם בוחרים, אבל שלא יכריחו את מי שלא בחרו לממן את זה.
אהבתיאהבתי
כותב יפה הבחור. ועוד בעברית. רק שהייתי רוצה לשלם פחות מ-40% מס, זה הכל. זה לא אומר שאני מודדת את ערכו בכסף, זה אומר שאני עייפה מלעבוד ולפרנס כמו משוגעת.
אהבתיאהבתי
אין שום סיבה לעבוד קשה ולפרנס כמו משוגע, גם אם אינך חרדי. בזה דווקא אפשר ללמוד מהם
אהבתיאהבתי
אין שום סיבה להשריץ ילדים כמו ראשנים בידיעה שהשם ירחם והחילוני ישלם.
אהבתיאהבתי
גם אם פלסטיני ימות מהתקף לב במינסוטה, המתנחלים יהיו אשמים.
אהבתיאהבתי
הלל אתה צודק מאד יש לזה אפילו ביטוי מדעי "אפקט הפרפר" הוא ביטוי מתחום תורת הכאוס הממחיש מצב של "תלות רגישה בתנאי ההתחלה", לפיו שינויים קטנים בתנאי ההתחלה של מערכת דינאמית לא לינארית עשויים לגרום לשינויים גדולים בהתנהגות המערכת בטווח הזמן הארוך.
הביטוי "אפקט הפרפר" מייצג מקרה פרטי בו משק כנפי פרפר עשוי ליצור שינויים קטנים באטמוספירה שבסופו של דבר יגרמו להופעת סופת טורנדו (או ימנעו את הופעתה). הכנפיים המתנופפות מייצגות שינוי קטן בתנאי ההתחלה של המערכת, שגורם שרשרת מאורעות המובילים לתופעה בקנה מידה גדול. אם הפרפר לא היה מנפנף בכנפיו, ייתכן ומסלול המערכת היה שונה במידה ניכרת.
אהבתיאהבתי
רק שכולו מסתמך על פילוסופיה ולא על פיזיקה: חיכוך, נצילות קטנה מאידיאל ובזבוזי אנרגיה מכנית לאנרגיה תרמית.
לו העולם המעשי היה מתקיים לפי חוקי הדת, פרפטום מובילה היה חזיון נפרץ.
אהבתיאהבתי
לשם דיון נכון בעניין זה יש מדע שיודע להבדיל בין השפעה משמעותית לבין השפעה שולית. מאחורי מילים מדעיות: "דינאמית" "ליניארית" "מערכת" "אטמוספירה" ,ייתכן" צריך המון שכל ישר וכלים הנרכשים בהרבה זמן ולא בקלות. הלל מתחכם לשם הצגת זיבולי שכל פוליטיים. ברור שהגורמים להתקפת הלב הנם גנטיים וסביבתיים קרובים. אם הפלסטיני עזב את ישראל ב 1950 ואם רוצים באמת לחפש מרפא ולא אשמים ולשם כך לומדים על מחלות. כיום ידוע שבמקרה שלו או כמו שלו טיפול במתנחלים חסר השפעה על המחלה והנו בזבוז זמן, מאמץ וכסף.
אהבתיאהבתי
ככה זה כשעסוקים יותר בלמכור ביטוח ומסכי מחשב מאשר בעיתונות עצמה.
אהבתיאהבתי
http://www.news1.co.il/Archive/001-D-237964-00.html?tag=19-22-05
אהבתיאהבתי
ילמדו מעיתון "הארץ". פשעת? עברת על החוק? כמו בלאו, או עזמי בשארה. סע מהר לחו"ל. עבריין יושב בחו"ל ועורכי דינו מנהלים משאים ומתנים עם המדינה. בסוף יתווספו לקבוצות הייחוס הישראליות שני סייוגים משפטיים נוספים. מי שיש לו כסף לכרטיסי טיסה ומי שאין. כמו מי שזכאי לשימוע ומי שלא.
אהבתיאהבתי
http://www.news1.co.il/Archive/001-D-237998-00.html?tag=19-24-21
אהבתיאהבתי
האין זו זכותם של הערבים בישראל לקנות קרקע? כדאי להזכיר שהם אזרחי המדינה ושווים בפני החוק.
אהבתיאהבתי
מהמשפט הראשון בכתבה. "באמצעות רוכשים עשירים ממדינות ערב". מה לא ברור?
אהבתיאהבתי
שוב אני. נראה סעודי כזה שינסה לקנות אדמה חקלאית בשוויץ או נורווגיה או בעוד ארצות דומות. לא לדבר על פסק דין מוות למוכר אדמה ליהודי בירדן. לא הייתי מנסה גם בנברסקה או וויומינג. יש חוק ויש צ'ווק ובוק שתוק וש…ק. מדינות אמיתיות + חברות בריאות יודעות איך לטפל בנושאים אלו, מעל מתחת ומסביב לשולחן. מדינת ליצנים זה סיפור אחר.
אהבתיאהבתי
למדו הערבים גאולת קרקעות מאיתנו היהודים
זה צריך להחמיא לנו אם כי גם קצת עצוב שיהודים לא רוצים יותר להיות חקלאים…
אהבתיאהבתי
לדורון רוזנבלום יש השבוע מדור שנראה כאילו הוא נכתב על הטוקבקיסטים שלך
אהבתיאהבתי
אכן, רוזנבלום כמעט בכל שבוע מבריק וחד, ומדויק
אהבתיאהבתי
דורון רוזנבלום כבר החליף את "ספר הציטטות הגדול" שקנה ממשכורתו הדלה כשהיה כתב בטאון חיל האוויר או שעוד נותרו שתיים שלוש ציטטות שטרם הרעיף עלינו?
אהבתיאהבתי
נראה לי שהוא אוסף אותן באובססיה, לא רק מהספר
אהבתיאהבתי
http://www.news1.co.il/Archive/003-D-47787-00.html?tag=19-26-11
אני מכירה עוד כמה ערבים כאלה, ולא, אין לי חברים ערבים.
אהבתיאהבתי
משעמם………………………
נו אז מה?
אהבתיאהבתי
האמת, טקסט מרתק. צריך לבדוק רק מאין הביטחון ההיסטורי שלו בדבר השממה שהיתה כאן לפני 150 שנה, ובדבר מוצאת של ערביי ישראל.
אהבתיאהבתי
רג'ינה
צטטי בבקשה
מה היה הקטע המרתק בתוך דבריו?
יש כאלו כמה מיליוני יהודים/ישראלים בכל רחבי העולם שיחתמו על אותו הטקסט בהקשר לארץ בה הם חיים. אז מה? אז טוב להם במקום בו הם חיים.
זה אומר משהו על יהודים בתימן? או יהודים בירוחם?
לא
אהבתיאהבתי
זכור לי שקראתי פעם משהו דומה באחד העתונים שנכתב ע"י ערבי ישראלי בשמו המלא ותוך ציון מקום מגוריו. לא זכור לי אם זה היה במסגרת כתבה או במדור מכתבים.
קצת (הרבה) מפריע לי שרק מתי מעט מהערבים מוכנים לדבר/לכתוב על זה בגלוי וברוב המקרים באלמוניות. ממה הם פוחדים?
אהבתיאהבתי
עוד קצת ספורט: רק "עמיר פלג בחמישי", אתמול בידיעות, שם את השדר יורם ארבל במקום הראוי לו. פלג ציין את השידור הגרוע של ארבל, שלא הצליח לעצור את זעמו מול מוריניו ואינטר שהדיחו את בארסה אהובת ליבו בחצי הגמר, וקרא להם בשמות לא יפים. לא ראיתי אף אחד אחר שציין זאת, ועל כן שאפו לפלג
אהבתיאהבתי
מצטרף לדעתה של הכותבת מעלי: אני נגד החזרת רמת הגולן לערבים גם במחיר ויתור על זכויותינו בירושלים.
אהבתיאהבתי
"במקרה נחמה רונן והפינה הירוקה שלה בקשת, לא הצליח לכהן, וההפרה בעניינה נמשכת.
מעניין מה אומרת על כך לינוי בר גפן.
האם יש לה זכות אמירה או שהיא
רק מגישה ומנועה מלקבוע את סדר היום של התוכנית
בכל אופן, למרות המקרים החוזרים ונשנים של ניגודי עניינים כגון אלו חוזרת ונדהמת על עזות מצחם של אלה הנוהגים להופיע באצטלה של צדיקים כאשר האדרת מסתירה איה סוד, לעתים סוד אפל.
אהבתיאהבתי
זה טירוף מטורף לשמוע אותה מדברת ברדיו על כתם הנפט מול לואיזיאנה. כל הסידורים של חברת הבקבוקים אם משפחת אלפרון כבר נפתרו? שלא לדבר על מה שעושות פירמות אחרות שהיא בהנהלתן לבריאות של תושבי חיפה. עוד מעט תגיש גב' זקן ברדיו סדרת הרצאות על ניהול משרד. למה לא? העוזרת של רפול ז"ל מבינה באיכות סביבה הרבה פחות מאשר גב' זקן בניהול משרד.
אהבתיאהבתי
וכשמגיע קרדיט חיובי, מגיע.
באתרו של המודיע המשטרתי (י"י) יש כותב דעות אחד ראוי לתשומת לב. בדרך כלל דבריו לא מתלהמים ומציגים זוויות מרעננות ומחכימות.
אני מציע לעקוב אחרי אברהם (פריצי) פריד המעלה מידי שבוע את "הטור של פריצי".
היום עלה אצלו, בין היתר, האייטם הבא:
קלון
על-פי הפרסומים אולמרט חשוד שקיבל שוחד בסך 1 מיליון ש"ח עבור פרויקט הולילנד. זה עדין רק פרסומים וחשדות, אבל משהו בהם נראה מפוקפק:
אפשר להגיד על אולמרט כל מיני דברים, אבל לא שהוא טיפש או אידיוט. כעו"ד ואיש עסקים הוא בטח ידע בדיוק כמה שווה הפרויקט ומה שוות ההטבות המדהימות שניתנו לו, ואולמרט לא מוריד מחירים. אם תמורת שוחד של מיליון שקל מקבלים בעיריית ירושלים תוספת בניה של מכסימום 2 קומות, אתם כבר מבינים מה היה צריך להיות התעריף עבור המגדלים של הולילנד.
אם יאשימו וירשיעו את אולמרט על קבלת שוחד, לא ניבהל. הוא לא יהיה הפוליטיקאי האחרון בישראל שנוטל שוחד. אבל אם יתברר במשפט שהוא באמת עשה זאת בתעריפים האלה – זה כבר יהיה לו לקלון.
http://www.news1.co.il/Archive/003-D-47802-00.html?tag=23-45-09
בראוו פריצי. דעתי כדעתך.
שבת שלום.
אהבתיאהבתי
נהניתי לקרוא את פריצי הפוקח את עינינו וגם משעשע למרות שטעם מר נותר לי בקצה החיוך.
אהבתיאהבתי
ולווט – כל הכבוד על ההחלטה לדווח על מח'ול. אולי היית צריכה לפרט קצת על ההתלבטות אם לפרסם או לא?
אהבתיאהבתי
ההתלבטות של מי?
אהבתיאהבתי
אולי בעצם 'חוסר ההתלבטות' לעומת המקרה של איסור הפירסום אצל ענת קם
בהחלט ניכר שפעלת אחרת הפעם לעומת הסתפקות ברמיזות כלליות אצל ענת קם בחודש הראשון להעלמה
אהבתיאהבתי
הסרחון העולה ממך מגיע עד פרדס חנה. עושים מה שניתן במסגרת החוק למרות "המלצותיך" לעבור על החוק.
אהבתיאהבתי
כרכור צל עלי בננה
רק ליבך הנמרץ נמרט נשרט
ונמחץ
אהבתיאהבתי
עלעול בעותק של עכבר העיר חיפה האחרון מגלה בעמוד 14 שהסרט "דייט לילי" הנו למעשה
"אפוס המתאר שלושה דורות במשפחה סיציליאנית בעיירה שבמחוז פלרמו דרך סיפורם של שלושה גברים"
בשבילם רגעים כאלה שווה לפתוח עיתונים.
אהבתיאהבתי
סריקה, צילום, משהו?
אהבתיאהבתי
אהבתיאהבתי