"שתולים" בגבעות, כמה הערות


שתולים, ביקורת מהשטח

ב-22 באפריל שודרה במסגרת שתולים תוכנית על נוער הגבעות האלים בדרום הר חברון.

רן סגל, תושב איתמר, מעיר:

1. התחקיר לא בא לחשוף כל בעיית שחיתות, עיוות חוק או חוסר מוסריות. התחקיר בא להכפיש את כל מי שדעותיו הפוליטיות שונות מאלו של אורלי וילנאי.

2. התוכנית עסקה באופן אובססיבי בחיפוש "פורעי חוק".
לפיכך, אבידן (מנהל חוות הר סיני) וחבריו, בכל פעם שנתקלו בבעיה עם ערבים וקראו לנציגי הצבא או המשטרה זכו בתוכנית לתואר "שריפים" מקומיים.

3. כל המרואיינים, למעט פנחס ולרשטיין, הינם אנשי שמאל מובהקים. גם ולרשטיין עצמו רואיין בשל עמדתו הביקורתית כלפי "נוער הגבעות".

4. ברשימת התודות בסוף התוכנית, מתברר כי בין תחקירניה יש אנשי שמאל קיצוני כדוגמת דרור אטקס, חגית עפרן ועזרא נאווי.

5. נאווי הורשע בעבירת מין חמורה. יש טעם לפגם בגיוסו לתוכנית שמתיימרת לטפל בבעיות של "שמירת החוק" ביו"ש.

6. חוות הר סיני הינה חווה חוקית ומאושרת לכל דבר ועניין ולמרות זאת הוצגה לצד מאחזים קטנים שהוקמו ע"י בני נוער.

7. ראש החווה ואבי משפחת הר סיני – דוד שלי, יאיר הר סיני הי"ד, היה רועה צאן ואב לתשעה ילדים שנרצח בתחילת האינתיפאדה השנייה. בתוך כל ההתעסקות בחווה המנוהלת כיום ע"י אבידן ה"שריף" לא נמצא מקום ראוי לאזכר פרט טריוויה שולי שכזה.

8. המרואיין הערבי בתוכנית, שרואיין ע"י וילנאי בהבעה אמפתית וחומלת, שייך לחמולה אשר רצחה את אותו יאיר הר סיני. גם פרט זה לא הוזכר, וספק אם היה ידוע לוילנאי. כנראה שתחקירניה חסכו ממנה כמה פרטים שמקלקלים את טענת "הכיבוש המשחית".

9. אילן, רועה הצאן מהחווה של דליה, צולם כשהוא מקלל את הערבים שפלשו אל שטחי המרעה של חוות הר סיני ומאחל להם שימותו, נראה אלים וכוחני, רק שאיש לא מספר כי הכל נאמר מיד לאחר שהותקף ע"י אותם ערבים וספג מכת אלה בראשו, בפרובוקציה שככל הנראה אורגנה גם במקרה זה (כמו בעשרות מקרים קודמים) ע"י נאווי ואנשי שמאל נוספים.

10. שלומי, בחור צעיר שמרואיין בכתבה, מספק משפט "מנצח" מבחינת הקונספציה של ה"תחקיר"-  ואומר משהו כמו שום דבר לא חוקי פה, הכל קומבינות. נשמע מאוד כוחני מצד המתנחלים לדבר כך. רק  איש לא מספר כי אותו בחור צעיר נאסף למשפחת הר סיני ע"י דליה הר סיני, אשר מטפלת בו במסירות ואהבה זה מספר שנים. נערים רבים חסרי מסגרת מצאו בחווה זו מקלט. הבחירה לשבץ בעריכה דווקא שיחה עמו, ולא עם אנשי-החווה המקוריים (שמן הסתם צולמו, עד האחרון שבהם, באותה מצלמה נסתרת) מעידה על הרצון למצוא בכוח אמירות "פרובוקטיביות". אם היו משדרים שיחות שצולמו עם דליה הר סיני, היו חלילה הצופים בבית מגלים כי מדובר במתנחלת שהיא אישה נעימה, רכה ומעוררת אהדה.

11. החלקים בהם וילנאי מנחה את ה"שתולה" בטלפון ומחלקת לה משימות, נראים כאילו שרלוק הולמס וג'יימס בונד חברו יחד לפארודיה נלעגת על מתח, סכנה וחשיפת ה"אמת".

12. התוכנית לקתה בתחקיר עצלני, מוטה ובעייתי והעלתה טענות מחופפות שאוששו בתחבולות עריכה.

——————————————————————————————————————————————–

סרטון התעמולה של חמאס
על נועם שליט ההולך ומזדקן בציפייה לגלעד.
רוצים – צפו. לא רוצים – אל תצפו.



(מה, מעריב לקח חסות על הסרטון? כותרת ראשית של העיתון, לכאורה, מופיעה בו, עם שגיאה, כמובן. בידיעות ובישראל היום מתבאסים?)


חשיפה!@#
"רגע השיא של התארגנות שהחלה ברשת החברתית באינטרנט 'פייסבוק' ונחשפה במעריב: מאות אלפים ילבשו מחר לבן בקריאה לשחרר את החייל החטוף"

(כות' משנה, מעריב אחורי).
מעריב באמת הלך צעד אחד רחוק מדי (אולי כמה צעדים), עם העניין הזה של האינטרנט:

פולמוסאי צד אנשים שחרגו מהשורה בטוקבקים ובפייסבוק, ואילו עורכי העיתון כותבים במלוא הרצינות שחשפו התארגנות בפייסבוק. מה קורה לכם? חשיפה בפייסבוק?

לחם עבודה
ירון טן-ברינק, עורך רייטינג, התפטר, מאחר שסירב לבצע קיצוצים נוספים בעיתון אותו ערך כשנה ורבע.

נשים נשים

בדיוק אמש בסרוגים הזכיר נתי (אוהד קנולר) את הקטע הזה של בן גוריון, עם בעלי וכו'. כמה שעות קודם הגיע אלי המכתב של ביג'י במייל.
bg1



מודעה בטוב טעם

observer-25_4_10

(אובזרוור, 25.4)

VTV
גפי אמיר כותבת בידיעות על תוכנית יום בחיי הפאתטית עם מאיה בוסקילה, ותוך כדי, מלכלכת על רחובות שוק הפשפשים ומכנה אותם "מטונפים". לאט לך, אחותי. לא מטונפים. דווקא משתפצים ומתנקים.

לפני פיזור
אחחח, החזל"ש.




אודות דבורית

שום דבר מיוחד
פוסט זה פורסם בקטגוריה שוטף פלוס 30, עם התגים , , , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

159 תגובות על "שתולים" בגבעות, כמה הערות

  1. הלל הגיב:

    שמת לב לסקופ של הארץ? "ארגון אל-קאעדה לתומכיו בעזה: נחדיר לישראל מחבלים במסווה עולים מאתיופיה". לא מסוג הסקופים האופייניים לעיתון הנ"ל, אבל מה לא עושים בשביל סקופ כזה (ע"ע גם "נסיך החמאס"). מה שמעניין זו הכותרת: במסווה של עולים מאתיופיה. כשמסתכלים בכתבה, רואים שזה "שיתחזו לעולים מאתיופיה *או לפליטים החוצים את הגבול בין ישראל למצרים*" – דהיינו לפליטים מסודן. אבל לכתוב דבר כזה בכותרת העורך לא יכול, בהינתן הפולמוס הנוכחי על הפליטים. אז נשאיר את האתיופים, הם יהיו בסדר.

    אהבתי

    • שאול הגיב:

      מה שמעניין בסקופ הזה שבהתחלה כתוב ממכתבים שהגיעו לידי הארץ ואז מסתבר שהם הגיעו ממכתבים להארץ. אם יש פה הצלבת מקורות אני שי גולדן. נשמע כמו מכתב מלשכת הקשר נתיב או מסופה לנדוור.

      אהבתי

      • ל-לא מקורי הגיב:

        לשאול יש בלוג.

        אהבתי

      • פולמוסאי ימני, מעריב הגיב:

        מה קורה? משהו חדש?
        אני סוגר טור בחמישי אחה"צ אבל צריך חומרים טובים עד רביעי אחה"צ, גג. אפשר למסור לי הודעות דרך המרכזיה של מעריב, 03-5632111, מוספשבת, לבקש את ראומה.
        תודה ידידי,
        פולמוסאי ימני, מעריב

        אהבתי

      • דוד הגיב:

        פולמוסאי, מה כבר כתבת שהיה ראוי לצינזור!?

        אהבתי

      • פולמוסאי ימני, מעריב הגיב:

        אינני יודע ידידי, שאל את בעלת הבית.

        אהבתי

      • דוד הגיב:

        הו, ודאי ידוע לך שטובי הטוקבקיסטים הימנים כאן לא צונזרו אפילו לא כאשר הטיפו להגלייה של אנשי שמאל או גרוע מכך להרג של אנשי שמאל
        אז מהו החטא שלך!?

        אהבתי

      • פולמוסאי הגיב:

        החטא שלי הוא שאני מגחיך את מר יקותיאל ליפסטיק, פולמוסאי ימני אחר, מאז שעות הצהריים המוקדמות, וזה, כפי הנראה, עלה למארחת בכמה ריקושטים רותחים מימין.

        אהבתי

      • דוד הגיב:

        הו, אני אוכל 'הגחכות' כאן כבר כמה חודשים, כולל תגובות המזדהות כאלתר אגו עלוב שלי וכולל שפה אלימה הקוראת לחסל אותי/לא לתת לי זכות דיבור ודבורית ממש לא נזעקה לסייע לי, נראה שק. בהיותו בעל טור במעריב שעשוי לחפש את דבורית כמו שחיפש את ידידתה ולשלוף פנינים מטרידים אכן מהווה איום משמעותי כאן
        אבל יותר חשוב, תגיד, איך אני מקבל הזמנה לשבת!?
        אני מוכן לנבור בפח הזבל של יוסי שריד למענך!

        אהבתי

      • פולמוסאי ימני, מעריב הגיב:

        תודה, ידידי. אדבר עם אשת החיל שלי שתנסה לסדר לך צלחת ליד ענת קם בערב שבת.

        אהבתי

  2. טוקבקיסט שפוי הגיב:

    כל הכבוד שהבאת את דברי הביקורת על התחקיר של שתולים. אני בטוח שיהיו פה כמה מגיבים עם קצף על השפתיים שישתוללו בחמת זעם על עצם העובדה שהעזת להכניס "שיקוץ" (כלומר מתנחל, רחמנא ליצלן) להיכל שלך, אבל הוכחת הגינות ואי משוא פנים. עכשיו תתחיל חגיגת השנאה של השמאל ההזוי, שמצא פה בית.

    אהבתי

  3. עובר אורח הגיב:

    היום ב"הארץ" גלריה עמוד 10 למטה, מודעה: בצוותא יחוגו את 1 במאי. "אחים לחופש ולדרור…". על משמעות החג ירצה יאיר צבן ו.. מקהלת שוהם מכפר מעש בשירי התקופה". יכלו להזמין לשיר את דני רהב הפלח ואיש האדמה השורשי מהכפר הסמוך "סביון" [ מחירי הנחלאות בשני הכפרים הדלים הללו דומים] אבל הוא בודאי עסוק מדי בחליבה. מן הסתם הוזמנה המקהלה משום שכפר מעש שוקק פועלים עבריים חסונים ויער הדגלים האדומים על גגותיו ב חג העמלים יסתיר את עין השמש.

    אהבתי

  4. aya הגיב:

    אני דווקא די בטוחה ששום חגיגת שמאל הזוי לא תתחיל פה. אבל אתה ממש מחכה לה בכיליון עיניים, הא?

    אהבתי

    • פודינג ארנב הגיב:

      כן, הימין לא יכול בלי זה…

      אהבתי

      • ***הלא-מקורי הגיב:

        גם אני מחכה בכיליון עיניים, מה שנקרא – הפנקס פתוח והיד רושמת. כמו נחום ברנע, רק קצת אחרת: הוא משתמש בפיילוט אופנתי, ואילו אני אוחז בפארקר הישן והטוב.

        אהבתי

      • פולמוסאי ימני, מעריב הגיב:

        למאחרי קום:
        ה"לא-מקורי" הוא שמי הקודם משעות הצהריים, בטרם עדכנתי אותו לפי"מ (פולמוסאי וכו').
        כך שכאמור, אני הוא העומד על המשמר, הפארקר המושחז בידי היציבה והמסוקסת, פנקסי פתוח, וידי רושמת.

        אהבתי

    • עובר אורח הגיב:

      איה יקירה
      שום שמאל ושום הזוי. אני עצמי שמאלן הוזה-הזוי. רק שכאן בישראל התבלבל הכל מכל כל. ומהבלבול הזה מתפרנסים רבים, זה כל שרציתי לומר.
      הנה היום אחד בשם לאור מטיף מוסר ב"הארץ" לכל העולם ומלמד דרכי התנהגות לעמישראל. אני לא הייתי שולח אליו בת, אחות או אם ללמוד דבר מפיו, בודאי לא התנהגות, גם לא ספרות ופחות מכך מוסר. היכן הוא גבול הערבוב.

      באיזו הכנסה שנתית בערך בדיוק נגמרת זכותו המוסרית של פלוני לזמר שיר עמל ויזע בחג הפועלים?

      *** נגמרת זכותו של אינטלקטואל ידוע ולא צנוע להטיף מוסר?

      מה ההבדל בדיוק בין בורח אחד מרשויות המדינה בשם אורי בלאו לבין בורחת מרשויות המדינה בשם שולה זקן? חוץ מהעובדה שחותמי "הארץ" ממנים לאורי את הבילוי בלונדון ושולה ממנת את שהותה מחשבונה – אח"כ נדון בהיווצרות החשבון.

      איך כל התקשורת עוסקת בשולה וסיפורי אורי דממה גדולה ירדה עליהם. הנה ה"הארץ" מחמיץ סקופ אמיתי: "חיי אורי בלונדון" הייתכן?

      אהבתי

  5. שאול הגיב:

    אה, סליחה, שמאל הזוי. בתור שמאל הזוי אני מחכה בשקיקה לראות תחקיר על הפרות החוק של בעלי חוות הבודדים בדרך היין של המועצות האזוריות בגליל ובנגב ושל המועצות המקומיות של עיירות הפיתוח.

    אהבתי

    • מה זה משנה הגיב:

      באמת הגיע הזמן שיהיה תחקיר מקיף על מה שקורה שם.
      מצד שני נראה שלאף אחד לא מזיז כל התחקירים האלה. הכלבים נובחים וכו'. מקסימום תיפתח חקירה. ואז היא תיסגר אחרי שלוש שנים של חקירה מאומצת. נגיד. ואז מה. כלום. לאף אחד אין בושה כבר. מצעד הנחקרים בעשור וחצי האחרונים לא מזיז כבר לאף אחד. השחיתות ניצחה.

      אהבתי

      • שאול הגיב:

        מה זה משנה זה ממלכוד 22 ? הכלבים נובחים והשי דרורים יורים ? אני נחקר משמע אני קיים ? למה את או אתה משאירים כ"כ הרבה מקום לפרשנות ?

        אהבתי

  6. דוד הגיב:

    בוקר טוב דבורית
    יממה לאחר שביקשת מאיתנו שלא לעסוק ב'עניני ימין ושמאל' את מניחה בראש הבלוג שלך טוקבק עצבני של דוברי הימין שרצוף בעובדות לא מדוייקות וגורם לבלוג להראות כבלוג הדוברות של הימין.
    ואחרי זה את מבקשת מאיתנו שלא לכתוב על נושאים של ימין ושמאל.
    את אפילו לא מציינת איך הגיע המכתם של איתמר לידייך, לא מציינת אם פנית לאורלי ו.פ. לתגובה…ננענתה או לא נענתה לפנייתך?
    האם את בכלל צפית בתוכנית?
    אני צפיתי ברובה של התוכנית (פיספסתי הפתיחה)
    וכל זאת תחת הכותרת: "ביקורת מהשטח"
    בעוד שרן סגל כלל לא נכח באיזור הצילומים
    הוא מתגורר מרחק שעתיים נסיעה לרכב של מתנחל ושש שעות נסיעה עם עמידה במחסומים בזמן של פלשתינאי.
    אני אגב מתגורר מרחק 40 דקות נסיעה מחברון אז בעצם אני יותר 'עדות מהשטח'
    אתייחס בקצרה לחלק מהסעיפים של איתמר:
    1.1. התחקיר בא לחשוף בעייה חמורה והיא מיהו הגורם המבצע פעולות שיטור ונוטל חוק לידיו בשטחים ולמה משטרת ישראל נותנת גבוי לפריעת החוק הזו. וכן לשאול שאלה פשוטה: האם אנו ככוח כובש מסוגלים לקחת אחראיות על שלומם של הנכבשים וזוהי בהחלט גם שאלה מוסריות. התחקיר לא בא להכפיש אלא לחשוף וחבל שהדמות המרכזית בפרשה (אבידן)סרבה להתראיין.

    2. לא היה צורך בחיפוש אובססיבי אחר “פורעי חוק” הם מתהדרים במעשיהם וגאים בהיותם ה'שריפים המקומיים'
    אבידן וחבריו, לא קראו לנציגי הצבא או המשטרה אלא הפעילו כוח ועצרו באיומי נשק ערבים שקטפו עשב שייתכן והיה מוגן ללא כל סמכות ורק אח"כ קראו למשטרה ששעצרה אותם גם היא בניגוד לחוק. אכן “שריפים” מקומיים.

    4. ברור שצריך מקורות מסייעים ע"מ להגיע לתחקיר טוב יותר ואין כמו אנשי שטח אמיתיים למשימה כמו דרור אטקס שעושה מלאכת קודש יום יום בהגנה על ציבור שאנו מחוק ומהיותנו צבא כובש מחוייבים להגן עליו. דרור לא אדם קיצוני אלא אדם מוסרי
    .
    8. המרואיין הערבי בתוכנית, שרואיין ע”י וילנאי נורה ע"י מתנחל ללא כל סיבה בניסיון ברור לרצח וגם פרט זה לא הוזכר בטוקבק של רן סגל, וספק אם ידוע לך דבורית…
    10. אין כל רלוונטיות לנחמדות של מתנחלי החווה כלפי יהודים מסויימים כל עוד הם מתעמרים בשכניהם הערבים ומהווים חומר בערה בלב אוכלוסייה שעוינת אותם.

    מן הראוי לפנות לוילנאי או לאטקינס אני בטוח שישמחו לפרט גם כאן תשובות ברורות למכתם של רן סגל.

    אהבתי

    • לדאוד הגיב:

      כזה כאילו צביטה בלב, אה?

      אהבתי

    • ליהי הגיב:

      דוד, אני מציעה שתערוך את תגובתך, כולל דוגמאות מהתכנית ועובדות מבוססות שסותרות את דבריו של סגל באופן ענייני, ותציע לדבורית להעלות אותם מתחת למכתבו של הנ"ל.
      .
      הדברים הובאו בשם אומרם, מבלי שדבורית הגיבה עליהם לכאן או לכאן, ואין זה הופך את הבלוג להיראות כ"בלוג הדוברות של הימין", בדיוק באותה המידה שהוא לא בלוג הדוברות של השמאל, למרות היותו בלוג על התקשורת הידועה במחוזותינו כ"סמולנית-עויינת-עוכרת ישראל".
      .
      אתה יודע לאיזה צד אני משתייכת, ובכל זאת אני חושבת שכן יש מקום בבלוג הזה לדיאלוג בין שני הצדדים, כל עוד הוא מתנהל באופן תרבותי (אמרה וצחקה על תמימותה).
      .
      מה אתה אומר? אתה מוכן להרים את הכפפה?

      אהבתי

      • דוד הגיב:

        ליהי, תודה על ההצעה אבל אני לא דובר של אורלי ולא של שלום עכשיו.
        אני חושב שדבורית טעתה כשהניחה טוקבק בראש הבלוג שלה וזה כן יוצר תדמית של בלוג לא מאוזן
        דבורית היא עיתונאית וותיקה ויודעת היטב את כללי העבודה העיתונאית.
        היא עדיין יכולה לפנות לאורלי או לאטקנס ולהביא תגובתם, בדרך כלל נהוג לפנות מראש לפני הפרסום.
        אני כאמור לא ביצעתי תחקיר אלא רק צפיתי בתוכנית.
        גם את יכולה לצפות בתוכנית ולהיווכח בעובדות בעצמך

        אהבתי

      • לליאי הגיב:

        (אמרה וצחקה על תמימותה).
        מאיזה צד?
        צחוקים…

        אהבתי

      • ליהי הגיב:

        דוד, אתה לא צריך להיות דובר של אורלי וילנאי או שלום עכשיו, כדי לסתור את דבריו של סגל, אחרי שצפית בתכנית במלואה.
        .
        אצפה בתכנית יותר מאוחר, אולי (אם יהיה לי זמן), ארים אני את הכפפה. אולי נעשה את זה ביחד? :-))
        .
        אני נוטה להסכים איתך, שלמען "האיזון העיתונאי", דבורית היתה צריכה לפנות לוילנאי או לאטקנס כדי לקבל את תגובתם, אבל אני משערת (V, תקני אותי אם אני טועה) שהיא לא עשתה זאת כי היא כבר לא מחשיבה עצמה כעיתונאית, אלא כבלוגרית נטולת מחוייבות עיתונאית.
        .
        מאידך, דווקא הבאתם של הדברים כן מעידה על איזון, בעיקר בגלל שהבלוג הזה ובעליו מואשמים תדיר בשמאלניות מגמתית.

        אהבתי

      • דוד הגיב:

        ליהי,
        ייתכן ודבורית אכן מביאה מדי פעם מכתמים כאלו 'לאזן' איזו תדמית, או שפשוט מתוך נאיביות שאכן אלו 'עדויות מהשטח' ולא 'דוברות של הימין'
        למשל היא לא ציינה כאן שרן סגל הוא חבר מזכירות 'אמנה' (תנועת ההתישבות של גוש אמונים) האחראית בעצם לשליחת ילדות בנות 14 לישון באוהל במקום מבודד מוקף אוכלוסייה עוינת ללא הגנת מבוגר וללא לקיחת אחראיות של מבוגר כלשהו כפי שמוצג בתוכנית שתולים.
        מה שהיה לי לציין כצופה כבר ציינתי
        אני חושב שכעת הכדור בידיים של דבורית
        גם אם אינה רואה עצמה כ'עיתונאית' עדיין היא עוסקת ב'עיתונאות' כאן ויודעת ששמירה על כללים מסוימים יוסיפו לאמינות ולתדמית מאוזנת ולא יגרעו.
        אמתין לקרוא מה תכתבי לאחר צפייתך בתוכנית.

        אהבתי

      • שועלן הגיב:

        ב"מוקף אוכלוסייה עוינת" אני מבין שאתה מתכוון למתנחלים כמובן

        אהבתי

      • קופי הפייסט הגיב:

        לא שועלן
        הכוונה לערבים
        אחרי הצפיה ב/שתולים' תוכל לקבל תזכורת למה הם עויינים אותנו…

        אהבתי

    • velvet הגיב:

      למה אתה אומר טוקבק?
      אני מכירה את רן דרך קרוביו, ומששמעתי שיש לו טענות על התוכנית ביקשתי ממנו לכתוב.

      האם החמצת את ההסבר שדוד שלו, יאיר הר סיני, נרצח?
      האם אתה חושב שהוא לא יודע שאלמנתו דליה, כלומר דודה של רן, רואיינה לתוכנית ושהראיונות איתה לא שודרו, כי לא נמצאו מתאימים לתוכנית, כנראה?

      אהבתי

      • ליאת הגיב:

        למה אתם מגיבים לדוד, הרי הוא ליצן, וכל התכתבות אתו היא ממש חסרת טעם. הוא סוגר את אוזניו ותוך כדי צועק "נהנהנהנהנה".

        אהבתי

      • דוד הגיב:

        דבורית,
        אני אומר טוקבק כי כך הוא מנסח את דבריו
        כבר נכתבו פה טוקבקים של ימנים ברמה גבוהה יותר.
        מדוע לא ראית לנכון לציין קודם שאת מכירה אותו דרך קרוביו ושאת היא שביקשה ממנו לכתוב?
        זה בהחלט רלוונטי כמו שרלוונטי לדעת שהוא חבר מזכירות אמנה. ושאמנה בתור תנועה הנתמכת ע"י גופים ממשלתיים עלולה למצוא עצמה מותקפת בעקבות הצגת דרכי הפעולה שלה בכתבה עם נוער.
        .
        לא החמצתי דבר אבל נראה דבורית שאת החמצת את השאלות שלי ולא התייחסת אליהן
        כמו למשל מדוע לא פנית גם לקבל תגובה מאורלי או מאטקנס למשל?

        אהבתי

      • velvet הגיב:

        צר לי שהניסוח לא לטעמך. אתה כתבת שזה טוקבק וזה לא. כל ניסיון להציג את הדברים אחרת לא נכון.

        למה אני צריכה לכתוב לך את שושלת היוחסין?
        מה זה עניינך?
        מה זה מעניין שמישהו ממשפחתו סיפר לי ושבעקבות זאת ביקשתי שיכתוב?

        איך לדעתך מגיעים פוסטים אורחים לפה? או שאנשים מציעים את עצמם, או שאני מבקשת מהם, קוראים לזה עבודת עריכה.

        למה אני צריכה לעדכן אותך בזה? אולי אני צריכה לכתוב לדעתך מהיכן מגיעים לכאן אייטמים כאלו ואחרים?

        לא פניתי לוילנאי כי מדובר פה בביקורת על התוכנית.
        סגל חושב שאפשר היה לעשות אותה אחרת. מן הסתם יוצריה לא חושבים כך.
        מה בדיוק הם צריכים להגיד? זו דרכם, זה מה שהם בחרו – זכותם.

        ואז מגיעה ביקורת על התוכנית, בדיוק כמו הביקורות המופיעות בעיתונים מדי יום, ללא תגובת המבוקרים.
        זה לא שנחשפה פה שחיתות בתוכנית, או משהו כזה. זה לא סיפור סרן ר'.

        אהבתי

      • דוד הגיב:

        הי דבורית,
        זה לא שהניסוח לא לטעני, אלא הוא פשוט לא כתוב כביקורת על תקשורת כמו שאת עצמך ביקשת אלא כהתנגחות אישית באנשים שעשו את התוכנית החל מהתאנה בתחילת הטוקבק של רן על הרצון 'להכפיש בלבד' וכולנו מכירים שנים רבות את העשייה של אורלי ויודעים שהיא לא מחפשת רק 'הכפשה'
        את לא צריכה לכתוב דבר אבל אם מצאת לנכון לציין את הקירבה בתגובות אז אולי היה כבר עדיף מראש לציין את זה.
        .
        הטענות של רן הן מאוד אישיות ולכן זו לא סתם ביקורת ואפשר לפנות לאורלי או אחר ולקבל תגובה על דברים שהוצגו בפוסט שלך כעובדות בעוד שאינם כאלו
        לטעמי גם בעקבות התגובות שלך כאן ובעיקר בעקבות החד צדדיות של ההתקפה על התוכנית בראש הפוסט שלך את מאבדת אמינות ולא מרוויחה כזו
        חומר למחשבה

        אהבתי

      • לדאוד/דבורית הגיב:

        שיטת המצליח של דאוד אולי תעבוד על דבורית.
        פונה לנימי נפשה תוך "דרישה" (מוסתרת) להתחשב בו (ובשכמותו) בהיות בעלת הבלוג ליברלית שמאלנית מוצהרת תוך איום מוסווה על איבוד אמינות כרוכה בהפסד של דבורית בצירוף הקללה הכי מוכרת בלקסיקון הג'יהדיסטי – חומר למחשבה (חסר לי כמה סימני קריאה).

        דאוד עוד ילמד את דבורית בקורת תקשורת מהי. רק דרכו היא דרך האור הגנוז הנובע מהחור הידוע.

        אהבתי

      • ליאת הגיב:

        לדאוד/דבורית 23:29
        סיכום כל העניין… לא יכולתי להגיד זאת טוב יותר.
        דוד: שמאלנים כמוך מוציאים שם רע לשמאל. אתה לא יכול להיות זחוח ושטוף צדק עצמי במקום אחר?

        אהבתי

  7. לדבורית הגיב:

    הצילום של המכתב של בן גוריון נהדר.
    הבאת ההערות של רן סגל בנושא שתולים, נדיר. תודה.
    הסרטון של החמאס, כואב.
    האם גפי אמיר בקרה בשוק הפשפשים לפני זמן רב כל כך?

    ל-aya, מהיכן הבטחון הזה?

    אהבתי

    • פולמוסאי ימני, מעריב הגיב:

      גדול הבן-גוריון הזה. אציע לאשת החיל שלי לקרוא לי מעתה "אישי". יתכן שהגזרה תתחמם. אין אני רואה בכך פחיתות כבוד, להפך. גבר מודרני אני. גבר-גבר, אבל מודרני.

      אהבתי

      • פומפוזאי מרכזי, מנחה הגיב:

        טוב, לא סתם קראו על שמו שדרה בעיר האורות!
        אגב דווקא פולה נראה שלא ממש ידעה להעריך את זה והלשונותהרעות טוענות שהייתה רודנית לא קטנה ובעצם לובשת המכנסיים בבית (הבעל ולא האישה…)

        אהבתי

  8. ליהי הגיב:

    V, באייטם חשיפה כתבת: "מאות אלפים ילבשו מחר לבם…"
    לבם=לבן?

    אהבתי

  9. אתמול בידיעות הגיב:

    כתבה על מפולת סלעים שהרגה 20 חיילים לפני כ- 40 שנה ובינהם חברי אריה ברוק.
    http://tinypic.com/r/2uptoi1/5

    אהבתי

  10. שועלן הגיב:

    הגם את ברוטוס?
    השגיאות הקשות בשפה והשימוש דווקא במעריב מעידים שהחמא"ס די מנותק מהמציאות הישראלית (בניגוד למשל לפת"ח).

    אהבתי

    • לינוי הגיב:

      שיעשו עוד מליון סרטונים. באנימציה. בתלת מימד. עם אנדר מוזיקלי של עמיר בניון, מצידי. כל התנהגות היסטרית שצורחת "לחוץ לנו לסגור דיל" מצידם, כמו הסירטון הזה. מי שאדיוט מספיק ליפול לפח הפסיכולוגי היקוש הזה – מגיע לו.

      אהבתי

      • ליהי הגיב:

        לינוי, לפחות למישהו מבין שני הצדדים "לחוץ לסגור דיל". חבל רק שזה לא הצד שלנו.

        אהבתי

      • ani am הגיב:

        לליהי

        מצוין לנו שהם לחוצים לסגור דיל. אם הם היו באמת לחוצים אז הם היו מתרככים. הם לא וגם ישראל כנראה ממש לא.

        אהבתי

      • שועלן הגיב:

        @לינוי
        לצערי, מי שנופל לפח היקוש הפסיכולוגי הזה הם בדיוק אותם האנשים שנופלים לפח היקוש הפסיכולוגי של הפרסומות מהן את מתפרנסת. זו הסיבה שהערוץ שבו את עובדת לא היה צריך כלל לשדר אותו (כן, אני יודע ש"חברת החדשות" זה לא בדיוק "קשת").
        ורגע של יד על הלב – מה ההבדל הגדול בין הסרטון הזה לקמפיינים האחרים למען שחרור שליט? המסרים הם אותם מסרים והמטרה היא אותה מטרה. למה דווקא הסרטון הזה הוא פח יקוש פסיכולוגי?

        אהבתי

    • ליהי הגיב:

      "החמא"ס די מנותק מהמציאות הישראלית (בניגוד למשל לפת"ח)". וואלה.

      אהבתי

      • לינוי הגיב:

        את באמת רוצה שנפתח את הויכוח הזה? כי נדמה לי שאין טענה בעד או נגד שלא הובעה בו כבר, ונדמה לי גם שדי ברור במה ראש הממשלה מעוניין (ליתר דיוק: לא מעוניין).

        אהבתי

      • רג'ינה ספקטור הגיב:

        ל-ani am
        שאלה רציתי לשאלך כבר מזמן:
        האם שמך המקורי הוא "אני עם" כפי שרבים כאן נוטים לחשוב,
        או בעצם "I am" – כפי שאני סבורה?

        אהבתי

      • ani am הגיב:

        לרג'ינה

        אין שום משמעות, בחירה מקרית. יש לך שם מוצלח יותר? הצעות יתקבלו בברכה.

        אהבתי

      • רג'ינה הגיב:

        דווקא מחבבת אותו, רק תהיתי למוצאו.

        אהבתי

  11. aya הגיב:

    ל-9: בוא נניח לסיבות הסטטיסטיות לבטחוני, ופשוט ניתן לעובדות לדבר בשל עצמן, מה?

    אהבתי

    • לaya הגיב:

      כבר יש עובדות (דאוד, ליעי) שסותרות את מכתמייך, ותהיינה עוד.
      חכי למומר שמדבר בגראפצים ו/או לbarman השתוי.
      (הלוואי שההתגרות הקטנה תשאיר אותם החושך).

      אהבתי

      • aya הגיב:

        יש עובודת? אז כל דעה שיביע איש שמאל היא התלהמות בעיניו אפופות הצדקנות של איש ימין? אני רואה כאן דעות שונות משלך, זה הכל. ושוב אחזור ואומר, העובדות מדברות בשם עצמם.

        אהבתי

      • לaya הגיב:

        עיניים לה וראייה אין.

        אהבתי

  12. לילי הגיב:

    שאול, יפה איך שניסחת "את זה". –:(
    ומי זה באמת ?

    אהבתי

  13. YYYYY הגיב:

    מס' המוסלמים בעולם הוא בערך: 1.200.000.000, או 20% מאוכלוסיית העולם.
    הם הצליחו לזכות בפרסי נובל הבאים:
    פרס נובל לספרות:
    > 1988 – נאג'יב מחפוז
    פרס נובל לשלום:
    > 1978 – מוחמד אנוואר א סאדאת
    > 1994 – יאסר ערפאת
    > 1990 – אלייאס ג'ימס קוריי
    > 1999 – אחמד זוואי

    פרס נובל לכלכלה:
    > (אף לא אחד)

    פרס נובל לפיסיקה:
    > (אף לא אחד)

    פרס נובל לרפואה:
    > 1960 – פטר בריאן מדוואר
    > 1998 – פאריד מוראד

    סה"כ: 7 זכיות

    —————————–

    מס' היהודים בעולם הוא בערך: 14.000.000, או בערך 0.02% מאוכלוסיית העולם.>
    הם הצליחו לזכות בפרסי נובל הבאים:
    פרס נובל לספרות:
    > 1910 – פאול הייסי
    > 1927 – הנרי ברגסון
    > 1958 – בוריס פסטרנק
    > 1966 – שמואל יוסף עגנון
    > 1966 – נלי סאצ'
    > 1976 – סאול בלו
    > 1978 – יצחק בשביס זינגר
    > 1981 – אליאס קנאטי
    > 1987 – יוסף ברודסקי
    > 1991 – נאדין גורדימר וורלד

    פרס נובל לשלום:
    > 1911 – אלפרד פרייד
    > 1911 – טוביאס מיכאל קארל אשר
    > 1968 – רנה קאסין
    > 1973 – הנרי קיסינג'ר
    > 1978 – מנחם בגין
    > 1986 – אלי וויזל
    > 1994 – שמעון פרס
    > 1994 – יצחק רבין

    פרס נובל לפיסיקה:
    > 1905 – אדולף וון באייר
    > 1906 – הנרי מוייסאן
    > 1907 אלברט אברהם מיכלסון
    > 1908 – גבריאל ליפמן
    > 1910 – אוטו וולאך
    > 1915 – ריצ'ארד ווילסטאטר
    > 1918 – פריץ האבר
    > 1921 – אלברט איינשטיין
    > 1922 – נילס בוהר
    > 1925 – גוסטב הרץ
    > 1925 – ג'יימס פרנק
    > 1943 – ג'ורג' צ'ארלס דה האווסי
    > 1943 – גוסטב שטרן
    > 1944 – איזידור יצחק רבי
    > 1952 – פליקס בלוך
    > 1954 – מקס בורן
    > 1958 – איגור טאם
    > 1959 – אמיליו סגרה
    > 1960 – דונלד א. גלזר
    > 1961 – רוברט הופסטדטר
    > 1961 – מלווין קאלווין
    > 1962 – לב דוידוביץ' לנדאו
    > 1962 – מקס פרדיננד פרוץ
    > 1965 – ריצ'ארד פיליפס פיינמן
    > 1965 – ג'וליאן שווינגר
    > 1969 – מוראי גלמאן
    > 1971 – דניס גאבור
    > 1972 – וויליאם הווארד שטיין
    > 1973 – בריאן דויד יוספסון
    > 1975 – בנימין מוטלסון
    > 1976 – בורטון ריכטר
    > 1977 – לאה פריגוגין
    > 1978 – פטר ל. קפיאצה
    > 1979 – סטפן ווינברג
    > 1979 – שלדון גלאשו
    > 1979 – הרברט צ'ארלס בראון
    > 1980 – פאול ברג
    > 1980 – וואלטר ג'ילברט
    > 1981 – רואלד הופמן
    > 1982 – אהרון קלוג
    > 1985 – אלברט א. האופטמן
    > 1985 – ג'רומי קארלה
    > 1986 – דודלי ר. הירשבת
    > 1988 – רוברט הובר
    > 1988 – מלווין שוורץ
    > 1988 – לאון לדרמן
    > 1988 – ג'ק שטיינברגר
    > 1989 – סידני אלטמן
    > 1990 – ג'רומי פרידמן
    > 1992 – רודולף מרקוס
    > 1995 – מרטין פרל
    > 2000 – אלאן ג. היגר

    > פרס נובל לכלכלה:
    > 1971 – שמעון קוזנץ
    > 1972 – קנט יוסף אראו
    > 1975 – לאוניד קנטארוביץ'
    > 1976 – מילטון פרידמן
    >
    > 1978 – הרברט א. שמעון
    >
    > 1980 – לורנץ רוברט קליין
    > 1985 – פרנקו מודיליאני
    > 1987 – רוברט מ. סולו
    > 1990 – הארי מרקוביץ
    > 1992 – גארי בייקר
    > 1993 – רוברט פוגל
    >
    > פרס נובל לרפואה:
    > 1908 – אלי מטצ'ניקוף
    > 1908 – פאול ארליך
    > 1914 – רוברט באראני
    > 1922 – אוטו מאירהוף
    > 1930 – קארל לנדשטיינר
    > 1931 – אוטו וורבורג
    > 1936 – אוטו לואווי
    > 1944 – יוסף ארלנגר
    > 1944 – הרברט ספנסר גאזר
    > 1945 – ארנסט בוריס חיים!
    > 1946 – הרמן יוסף מולר
    > 1950 – טדאוס ריצ'שטיין
    > 1952 – סלמן אברהם ווקסמן
    > 1953 – פריץ אלברט ליפמן
    > 1953 – האנס קרבס
    > 1958 – יהושע לדרברג
    > 1959 – ארתור קורנברג
    > 1964 – קונראד בלוך
    > 1965 – פרנציוס יעקב
    > 1965 – אנדריי לבאוף
    > 1967 – ג'ורג' וואלד
    > 1968 – מרשל ו. נירנברג
    > 1969 – סלבאדור לוריא
    > 1970 – יוליוס אקסלרויד
    > 1970 – סר ברנרד כץ
    > 1972 – ג'ראלד מאורייס אדלמן
    > 1975 – הוארד מרטין טמין
    > 1976 – ברוך ש. בלומברג
    > 1977 – רוזלין שוסמן יאלו
    > 1978 – דניאל נתנס
    > 1980 – ברוך בנאסרף
    > 1984 – קיסר מילשטיין
    > 1985 – מיכאל סטויארט בראון
    > 1985 – יוסף ל. גולדשטיין
    > 1986 – סטנלי כהן ( וריטה לוי מונטלכיני)
    > 1988 – גרטרוד אליון
    > 1989 – הרולד וורמוס
    > 1991 – ארווין נהר
    > 1993 – ריצ'ארד ג. רוברטס
    > 1993 – פיליפ שארפ
    > 1994 – אלפרד גילמן
    > 1995 – אדוארד ב. לוויס
    >
    סה"כ: 129 זכיות
    >
    היהודים אינם שוטפים את מוח הילדים במחנות אימון צבאיים המאמנים כיצד לפוצץ את עצמם ולהרוג כמה שיותר יהודים וכאלה שאינם מוסלמים.
    היהודים אינם חוטפים מטוסים, אינם רוצחים אתלטים באולימפיאדה, או מפוצצים עצמם במסעדות גרמניות. אין ולו יהודי אחד שהרס כנסייה.
    מנהיגים יהודים אינם קוראים למלחמת מצווה (ג'יהאד) כנגד הכופרים.
    עדיף לעולם המוסלמי לשקול השקעה גדולה יותר בחינוך ופחות בהאשמת היהודים בכל הצרות שלהם.
    גם אם אתם חושבים שהצד הישראלי אשם יותר במשבר בין ישראל לשכנותיה שימו לב והפנימו את המשפט הבא:
    ———————————–
    " אם הערבים יניחו את נישקם היום, לא תהיה יותר אלימות .
    אם היהודים יניחו את נשקם היום, לא תהיה יותר מדינת ישראל…!" (בנימין נתניהו).
    ———————————–
    אבל אובמה לא יודע זאת ובנאומו בקהיר שיבח את האיסלם על תרומתם לעולם!

    אהבתי

    • קופי הפייסט הגיב:

      וואו הוא גם יודע לעשות : 'קופי פייסט'!

      אהבתי

    • הם נגנבו הגיב:

      אורן זריף, הוא משלנו?
      http://www.sport5.co.il/HTML/articles/Article.64.77302.html

      אהבתי

    • עובר אורח הגיב:

      לפני שמטיפים למוסלמים מה לעשות ואיך. היכן הגאון היהודי שיסביר איך המטען הגנטי של הצבר כזה נוראי של גאונים הצליח להקים מדינה עם כנסת כזו וממשלה כזו עם שר חוץ בשם ליברמן ושר אוצר היושב בכלא על גניבה פשוטה.

      חוץ מזה לפחות 95% של הגאונים הללו קבלו חינוך ראשוני ממערכות חינוך לא של מדינת היהודים. פלשטין הבריטית לא הייתה מדינה יהודית.

      חוץ מזה יש הטוענים בבלוגים שכנים שכולם אבל כולם ברשימה הם כוזרים לא יהודים. האם זו יכולה להיות הסיבה?

      אהבתי

    • שאול הגיב:

      רגע מי מהיהודים שזכו בפרס נובל נולד או גדל במדינת ישראל ובמי בגולה ? סטטיסטית הרשימה הזאת מראה שעם ישראל מצטיין כשאין לו מימוש לאומי במדינת ישראל בה קם העם היהודי.

      כבר הייתה כותרת במדור ספורט ? סינדרום ירושליים ? למרות שאגייר סבל מסינדרום חדש בספר. "סינדרום גלעד שליט"

      אהבתי

      • nnn הגיב:

        ויש כמובן את העניין של עולם שלישי מול עולם ראשון. מה לעשות שמרבית זוכי פרס הנובל, אולי 95% מהם, בעיקר אם מנכים "פרס נובל לשלום", באים מן העולם הראשון. כמה מתושבי המדינות העשירות ביותר בעולם הם יהודים? כמה יהודים ממדינות העולם השלישי זכו יחסית למוסלמים ממדינות העולם השלישי? אבוי, היהודים ממש מפגרים יחסית למוסלמים, שממש מצליחים למרות מוצאם מן העולם השלישי לזכות בפרסי נובל! [או אולי לא…]

        אהבתי

      • עובר אורח הגיב:

        שלום שאול
        אני חושב שזה שיש כ 120 יהודים שזכו בפרס נובל אומר מעט מאוד על יהודים ככלל [ הייתי מתערב על כסף טוב שרוב הצאצאים של היהודים ברשימה הנ"ל כבר אינם יהודים, כך שהעניין של משמעויות סטיסטיות מורכב ]. בודאי שממצא זה לא רלוונטי לכסיל יהודי זה או אחר. אבל למרות זאת מבין המדינות שזכו לעצמאות ב60 השנים האחרונות ישראל מצויה במקום לא רע. כך שעניין המימוש הלאומי לא ברור. על כל פנים הנטייה של ליביברמנים ודומיהם לנפנף בתופעה זו לצורך פוליטי ואפילו גזעני זה או אחר היא תופעה של אדנות גזענית מגונה.

        אהבתי

    • אריק הגיב:

      נראה לי לינק ישן. חסרים (למשל) בפרס הנובל לכלכלה דניאל כהנמן וישראל אומן. יכול להיות שהתווספו גם כמה מוסלמים אין לי מושג.

      אהבתי

      • עוד פולמוסאי ימני, מעריב הגיב:

        הכיצד תוכלו לקחת רשימה כה מובהקת שמוכיחה את עליונותו של הגזע היהודי על פני זה המוסלמי, ולהפכה על פיה?? כוזרים.. חינוך בחו"ל… מדוע כל התרוצים הללו? מדוע אינכם מסוגלים, לרגע אחד, לחוש גאווה יהודית גדולה מפעמת בלבכם, ולהניח לשנאתכם העצמית?

        אהבתי

      • פולמסאית הגיב:

        גאוותי העצומה על זכיית יונת מתקזזת ע"י בושתי האדירה בגולדסטיין ליברמן וביבי

        אהבתי

      • עוגיה הגיב:

        פולמוסאי יקר,
        .
        אכן גאווה ישראלית!!

        אהבתי

  14. שאול הגיב:

    הסרטון של גלעד שליט נכנס למכסה של יצירה מקומית ? או פריפריה ?

    אהבתי

  15. אני הגיב:

    עזבו פוליטיקה. ה"תחקיר" של שתולים היה נורא ואיום, וההדרכה נשמעה כמו המלאכיות של צ'ארלי דווקא ולא ג'יימס בונד.
    עוולות, אותן מתיימרת התוכנית לחשוף, נמצאות בכל מקום – ויש בטוח סיפורים מעניינים על מתנחלים (כמו שיש על צה"ל, על חרדים, ערבים, שמאלנים, תל אביבים וכדומה). מה שמכשיל את התוכנית הוא הקונספט, העריכה, התחקיר וכדומה. החומרים ששודרו פשוט לא ראויים ליותר ממסגור של ריאליטי.
    לפני התוכנית שודרה עובדה – וזה פשוט הבדל של שמיים וארץ.
    אגב, קטע שכן הייתי לוקח למחשבה הוא כשאבידן (?זה עם הזקן, נו) מסרב להצטלם ואורלי מכריחה אותו – זה כמעט אלימות. הוא אומר לה שזה עניין של תרבות. והוא צודק. הייתי מוסיף אפילו – עניין של חוסר תרבות. אני חושב שזה מאוד חשוב שאם עושים דוקו אקטיביזם – צריך לברור מאוד בעדינות את המטרות – מגיע או לא מגיע לבן אדם שיכפו עליו להצטלם.
    לגור במאחז זה אולי פשע לפי אנשים מסויימים (גם אני ביניהם) אבל זה פשע שכולם יודעים עליו, שנעשה בידיעה של כל הגורמים הרלווטיים ובאישורם (גם עם רק בקריצה) – וזו בעיה שדומה כי ישראל לא רוצה לפתור – הנה אורלי – על זה תעשי תחקיר.
    (אם לא ברור: תחשבו על שתולה שמחפשת אנשים מהשמאל הקיצוני ומוצאת את עצמה עם צעירים מסוממים בת"א, מנסה להוציא מהם כותרות על זה שהם רוצים לקפוץ לים בהתנדבות לפני הערבים ידחפו אותם לשם)

    אהבתי

    • דוד הגיב:

      ביקורת עינינית
      הערה:
      אורלי לא מכריכה את אבידן להתראיין
      בעבודה דקומנטרית הסרוב של המרואיין ובמיוחד אם הוא בעמדת בעל הכוח שטענות מופנות כלפיו, להתראיין הוא חומר חשוב בסרט, כל דקומנטר מתחיל יאמר לך את זה.

      אהבתי

    • דוד הגיב:

      עוד הערה:
      אדרבה שתהיה שתולה בקרב אנשי שמאל ותראה איך הם חוטפים גז מדמיע וכדורים חיים בבילעין. לשמאל אין מה להסתיר.

      אהבתי

      • אני הגיב:

        כל דוקו אקטביסט מתחיל יאמר לי את זה. תקרא לי אולד פאשן אבל אני לא מת על זה שמזנקים על אנשים, שהם לא דמויות ציבוריות, שלפני זה צילמו אותם במצלמה נסתרת – והכי חשוב – שלא מצאו שום חטא שהם עשו בתוכנית(חוץ מהחטא הקדמון – ההתנחלות הלא חוקית שהיא כבר סיפור ידוע).
        דבר שני: שתהיה שתולה בבילעין – ברור שאחלה – כי זה הסיפור שאתה רוצה לספר – וזה בסדר זה סיפור חשוב. אם היא תבוא לסקר סיפור נקודתי, הזוי ולא משמעותי שלא תומך באג'נדה שלך, אתה תגיד שזה כבר לא בסדר (שמאלנית במצלמה נסתרת אומרת – שימותו כל המתנחלים). גם כשאתה אומר – לשמאל אין מה להסתיר – מיהו השמאל? האם לכולם אין מה להסתיר? האם כולם בשמאל אוהבי אדם באשר הוא? האם כולם יעשו בשביל האחר? אמירות מסוג זה מדרדרות את השיח כאן. אתם (גם השמאל וגם הימין שמדברים כמוך) לא רואים את האחר מבעד להגדרות (גם את הערבי האחר וגם את המתנחל).

        אהבתי

      • דוד הגיב:

        הי 'אולדי' 🙂
        בוא ונרגע, היא עומדת במרחק 10 מטר מביתו
        היא לא עוברת את גדר ביתו של אבידן, זו לא התנפלות ולא זינוק אלא עבודה מקצועית
        אבידן הוא בהחלט דמות ציבורית, הוא מנהיג של קהילה ומינה עצמו לשריף המקומי, ובתור שכזה הוא גם מוכר לתושבי הכפרים הערביים השכנים. זו בהחלט דמות ציבורית.
        גם הסיפור שספרה וילנאי הוא סיפור שלדעתי החבר'ה של אבידן דווקא מעונינים לספר אחרת לא היו מאפשרים לשתולה להשאר שם למרות שעמדו על זהותה.
        .
        לא פייר שאתה מכליל וטוען שאני לא רואה את האחר מבלי שתכיר אותי

        אהבתי

  16. לילי הגיב:

    לעומת זאת, על טן-ברינק,שמעתי גם שמעתי.אני מציעה לדב אלפון לקפוץ על "המציאה" ולהזמין אותו להיות מבקר הטלוויזיה,במקום החמישייה הלא כלכך מוצלחת הנוכחית.
    בטח יש לו איזו הצעה אחת לפחות,אחרת לא היה עוזב תפקיד עריכה.
    – למה הם לא יושבים במקום, וכל הזמן זזים. (?)

    אהבתי

    • נ הגיב:

      מה זה, אין ספק שכולם עומדים בתור לאיש שעשה וידוא הריגה למגזין שלזכותו ייאמר – גסס אנושות גם עם הגעתו. אבל אין ספק שהוא חירבן אותו למוות.

      אהבתי

      • היי ארבע הגיב:

        עוד תגובה משמיצה וחסרת ביסוס, מהסוג שכבר הפך את הבלוג הזה לפח-אשפה של טוקבקיסטים עלובים.אני עובדת דווקא בעיתון מתחרה, אבל ידוע שטן ברינק החזיר את הצבע ללחיים של רייטינג וגם שיפר משמעותית את מצבו הכלכלי של השבועון. גם בידיעות היו שמחים לקבל אותו בחזרה

        אהבתי

  17. שועלן הגיב:

    מחקר אמפירי חדש קובע: גם בשידור תכנים זהים יש לערוץ 2 פי 4 צופים מלערוץ 10.
    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3880850,00.html
    ההתנייה האוטומטית של הצופה הישראלי שווה לערוץ 2 הרבה מאוד כסף.

    אהבתי

  18. ענת קם הגיב:

    ומה אתי?

    sic transit gloria mundi

    אהבתי

    • אורי בלאו הגיב:

      לפחות לי לא היו אשליות בקשר ללונדון.

      אהבתי

    • פולמוסאי ימני, מעריב הגיב:

      לא תהילה, ולא חולפת.
      בדיוק דיברנו קודם, אשת-חיל ואני, על רצוננו העז להזמינך לעשות איתנו שבת בהתנחלות. בטוחני שיממה או שתיים באוויר המרחבים הצח שמחוץ למעצר הבית שלך, והיכרות בלתי אמצעית עם חמשת זאטוטינו היפיפיים, ישנו כליל את דעתך עלינו, על "מעריב", על גאווה ישראלית ועל ארץ חמדת.
      בברכה,
      יקותיאל ואביבה ליפסטיק, מושב זוּבוּר תחתית

      אהבתי

  19. אני הגיב:

    העובדות נכונות, המסקנות לא כל כך – מר שועלן (ניק חמוד מאוד!).

    בערוץ 2 היה כמדומני סיינפלד אחרי כלת הים. בערוץ 10 היה איזה שורדות בבית או משהו כזה. זה פרוגרמינג. זו לא התנייה אוטומטית. אם אתה יודע שיש סיינפלד או חברים (שמקבלים ברצועה של חצות סביב ה-5%(!)) אז אתה תראה ב-2 עד שיהיה סיינפלד (הם נוטים להתחיל מוקדם מדי – תמהתני אם בכוונה). יש ימים שאני מדפדף במדריך התוכניות ואני תוהה – האם ערוץ 10 רוצה להיכשל? אחרת אי אפשר להסביר את הבחירות המוזרות שלו. כמה זמן הוא כבר קיים? יש לו 3-2 תוכניות מקוריות ששוות משו: לונדון קירשנבאום, המקור וגיא זוהר, ותוכנית 1 שעשתה באז: הישרדות. ועל מה הם שופכים כסף? הרווק! לא נורא. אולי נקרא ספר ("הדבר היה ככה" למאיר שלו – ממש טוב)

    אהבתי

  20. חוצשתיקה הגיב:

    איפה פנימי?

    אהבתי

    • פנימדיבור הגיב:

      מה רק לדבורית מותר לקחת יום חופש בצימר ?

      לפני שאני חוזר לצימר אני רק רוצה להעלות שאלה על רשימת האשכנזים היהודים שקיבלו פרס נובל, היכן המרוקאים או התימנים ברשימה ?
      (הגב השאלה שהועלתה בתוכנית הבוקר של קרן נויבך על רשימת מקבלי פרס ישראל )

      אהבתי

  21. אופיום הגיב:

    חברת התעופה מהפרסומת הנ"ל, RyanAir, עשתה כותרות שוליות בארה"ב לאחרונה אחרי שפורסם שהיא מתכוונת לגבות מנוסעיה כסף על שימוש בשירותים שבמטוס.

    אהבתי

  22. פולמוסאי ימני, מעריב הגיב:

    טוב, אז מה היה לנו היום:
    כתבתי 20 תגובות בוולווט וכולן נמחקו.
    לא ברור לי אם מסיבות של טוב טעם או מפאת מסרים מאיימים מימין על בעלת הבלוג.
    —-
    התחלתי לשטוף כלים, ועדיין אני נתון בחצי הדרך.
    —-
    אשת החיל קרירה אלי לאחרונה (זה למה אני שוטף כלים). אני מקווה שהשטיפה תעזור.
    —-
    בדיוק אמש סיפר לי ידידי משכבר הימים אבשלום קור כי הוא אינו נוהג לשטוף כלים בביתו, אלא אם כן אשתו שוהה בחו"ל, בלעדיו. האמנם, שאלתיו, האמנם שוהה אשתך בחו"ל בלעדיך? מתי זה קורה? לעולם לא, ענה לי בעליצות ידידי הוותיק.
    אחח… אבשלום, אבשלום… ההומור שלו הורג אותי.

    אהבתי

  23. פולמוסאי ימני, מעריב הגיב:

    טוב, אלך לגמור עם הכלים, אתקלח, ואצא לי אל השמש. יום יפה היום, יום טוב לנכש שמאלנים, כפי שכתב בשישי האחרון מה-שמו, עמיתי המלומד שמן הצד השני, במקומון הסמולני הקרוי "העיר".

    אהבתי

    • פולמוסאית שמאלנית לסבית, "הארץ" הגיב:

      קטעים.
      אני יושבת עם החברה הסטרייטית שלי בקפה מרכזי בפלורנטין, מקשיבה לתלונותיה על גברים, כשלפתע פורץ לקפה פולמוסאי ימני ממעריב, מתיישב ומזמין תה צמחים חזק עם לימון. יקותיאל, אמרתי לו, למה לא תלך על איזה אספרסו כפול ראוי לשמו?
      ככה זה אצלנו בהתנחלות, אמר לי יקותיאל, אנחנו שותים תה צמחים ומנכשים שמאלנים לארוחת בוקר מאוחרת.

      אהבתי

      • פולמוסאי ימני, מעריב הגיב:

        ידידי, החיים יפים!!!
        חזרתי מן הקפה מאושש מתמיד.
        ———————————
        מסתבר, על פי שיחה ערה שניהלתי עם הפולמוסאית השמאלנית הלסבית מ"הארץ" וחברתה הסטרייטית טורפת הגברים (אני מוכן לדבר עם כל סוגי האנשים), ובכן – מסתבר שיש כבר ביטוי חדש בבברנז'ה על שמי שלי! "עשה לך יקותיאל" – כך הם אומרים על כל מי שמפשפש בדף שלהם בפייסבוק או בכל אתר אחר, וחושף לעין הציבורית את ההודעות השמאלניות המצחינות שלהם, שלא ראוי היה שתתפרסמנה מלכתחילה.
        ———————————–
        אביב'קה, קראתי לאשת החיל שלי, מה לארוחת הערב? אך זו שוב הזעיפה פניה ודומה כי לא נתרגשה כלל מסיפורי בית הקפה שלי. אני בכל אופן, מרגיש מרומם רוח יותר מאשר בשנת 99', עת קיבלתי את פרס ישראל על יריקה שמאלה בעיניים פקוחות.

        אהבתי

      • אברי הגיב:

        בוא'נה.. אני לא יודע מי אתה.. אבל תמשיך, תמשיך… ( :

        אהבתי

  24. דודו - הגיב:

    ביום שהשמאל – הסבלני, הפתוח, הנאור, המערבי, המתקדם, החופשי, האינטרנטי, הלוחם בעד זכויות האדם ומגן על חופש המחשבה, המצפון, הדיבור והביטוי של כל אדם באשר הוא אדם וכו' וכו' וכו' – ייפתח להעניק את חופש הביטוי גם לקולות ימניים "הזויים" כפי שעשתה היום דבורית… אולי אולי אולי… אני לא מבטיח… אבל אולי בכל זאת השמאל יהיה שמאל כפי שהוא מעיד על עצמו. כלומר סבלני, פתוח, נאור, מערבי, מתקדם, חופשי, אינטרנטי, הלוחם בעד זכויות האדם ומגן על חופש המחשבה, המצפון, הדיבור והביטוי של כל אדם באשר הוא אדם וכו' וכו' וכו'…

    אהבתי

  25. מתי הגיב:

    השתולים- אורלי: " אני נקייה…אני באה נקייה…" לעג לרש זאתי

    אהבתי

  26. מתי יצא הסרט על קם ובלאו? הגיב:

    לדעתי התנהגות של תיכוניסטית. היא כנראה הייתה מעט מאוהבת בבלאו, אחרת לא הייתה מוסרת הכל, מיד, בלי בקרה. לאט לך אחותי. קודם פירסט בייס. אח"כ נראה

    אהבתי

  27. לילי הגיב:

    ברכות לאורנה אושרי על העליה בדרגה.
    כל הכבוד ל"ידיעות" – לא תצטערו.
    ————————————
    הגברת שולה זקן,נחתה ונעצרה לחקירה.
    התגעגנו.

    אהבתי

  28. מיא עשת הגיב:

    למה לי את אף פעם לא מוחקת תגובות, אני לא נחשבת?

    נעליים ואבזור זה לא נושא שנוי במחלוקת?

    פולמוסאית פמיניסטית קיצונית ודוברת הפלג הרדיקלי של נשות החמאס על סטילטו

    אהבתי

  29. מיא עשת הגיב:

    במחשבה שנייה, האם כעובדת מעריב אני יכולה להמשיך לכהן כיו"א הפלג הרדיקלי של נשות החמאס על סטילטו? כי כרגע אני עוסקת בהכנות האחרונות לתצוגת האופנה שלנו בחוטינישתתקיים ב"א בדאונטאון עזה. אנחנו מתמקדות בעיצובים החדשים של ג'ימי צ'ו בזהב, שכידוע הוא הצבע השולטתתת לקיץ 2010. החוטיני יהיו בצבעי הדגל – ירוק, אדום ושחור, מה שמעורר בי קרייב היסטרי לאבטיח.

    בקיצור, פולמוסאי – לחוות דעתך אודה.

    אהבתי

    • שאול הגיב:

      מטעמי תקציב אין לחמאס פלג רדיקלי הלובשות סטיליטו. מצב הכבישים ברצועת עזה ביחד עם התקציב של רוב החברות את יודעת. ללביאות ההרים של המהפיכה, שהן פלג של משמרות המהפיכה באירן יש ויש.

      אהבתי

    • פולמוסאי ימני, מעריב הגיב:

      נשות חמאס על סטילטו זה מגניב בטירוף.
      —————————–
      כשאסיים לנכש אויבים מ"ידיעות" ו"הארץ", אתפנה לאויביי מבית
      —————————–
      בברכה,
      פולמוסאי ימני, בית מעריב

      אהבתי

      • הגברים (וגם חלק מהנשים) הגיב:

        מיא יקרה –
        כמגה-בייב על סטילטו את יכולה לכהן בכל תפקיד שתרצי, לחבוש כל כובע שתרצי וללהטט תוך כדי כך בפולמוסאים ימניים ממעריב עד שתשתבש עליהם דעתם.
        אנחנו עפר לרגלייך המושלמות ואפר לאח הבוערת בנשמתך.

        אהבתי

  30. לכל המגיבים באשר הם -עיזבו אותכם מכל השטויות והתעמקו בשאלה הקרדינלית העולה ומבצבצת מתגובתה של v בפוסט הקודם: עם מי בילתה מבקרת התקשורת הנודעת מדאון-טאון ג'אפה בצימר הגלילי הנידח-אך-קסום? כולם מתעסקים בשולה זקן ומסיבות הריקודים שלה בלוס אנג'לס. לדעתי גם לוולווט מגיע קצת אבק כוכבים. אני בטוח שבת הטוחן יודעת את הפרטים. מסופקני אם היא תשחרר משהו…

    אהבתי

    • פולמוסאי ימני, מעריב הגיב:

      ידידי היקר, "בת הטוחן" אינה קיימת עוד ברשת, הודות לי(:, אך מקורותי בשטח סבורים כי היא זוממת לשוב ברגע שתמצא לעצמה ניק חדש וראוי, הגזור ככל הנראה מתוך מחזה של שייקספיר או שיר של אלתרמן. טוב, לא ציפיתי ממנה ליציאה אבן-גבירולית או מכתם של נחמן מאומן.

      אהבתי

    • velvet הגיב:

      LOL
      (לגל וגם ל-פ')

      אהבתי

  31. עובר אורח הגיב:

    שלום
    בעלת הבית ביקשתנו לדבר בעניני עתונות ותקשורת והנה זה לכבודה. אמנם רציתי להותיר עניין זה למומחה המקומי לתנ"ך ומסורת יהודית אך הנ"ל נעלם ונאלם. היום, בדף הראשון של "הארץ", תמונה צבעונית של בית סוכנות תחת הכותרת "עיריית ב"ש אינה מוכנה לממן את שימור בית מייסד העיר". כזכור וידוע בתנ"ך נאמר שהשם ניתן לאתר ע"י עירקי אחד אברהם בן תרח. כך שניתן ליחס לו בקושי את ייסוד העיר. הארכיאולוגים מצאו בסביבה ותחת העיר הנוכחית ישובים החל בתקופה הפרהיסטורית. העיר החדשה הוקמה ע"י השלטון התורכי בסוף ימיו.
    אין ספק שהלאומנות הציונית-ישראלית קיצונית של עיתון "הארץ", המיחס כל דבר לציונות, מדינת ישראל וסוכניהם ומוחק באכזריות אטומה וצינית את שם מי שהיו כאן לפני הציונות, שהוא מפאר ומרומם עד כדי ייחוס לה של בנין העיר באר שבע, יביא עלינו סכסוך חמור עם הקהילה המדעית הבין לאומית ועם תורכיה.

    אהבתי

  32. רועי אלקובי הגיב:

    למה איש לא כותב על האנס הסידרתי שחזר להיות כותב רגיל בעיתון הארץ
    מה דבר כזה לא אמור לעניין אנשים?

    אהבתי

    • עובר אורח הגיב:

      1. ואם זה מעניין אותנו אז מה?
      2. הנ"ל מעולם לא הפסיק לכתוב ב"הארץ" ושלוחותיו. קודם אצל ציפר ועכשיו הרחיב ממלכתו.
      3. מה שמראה ששליטת נשות ישראל בנו הנרדים הנחנחים הרבה יותר מושלמת וגמורה מאשר בשוביניסטים האנסים.
      4.מה שעשוי להביא להחייאת דעות קדומות ומגונות [ הפעם ברצינות] על מה נשים אוהבות באמת או מה ששוקן אוהב באמת. וזה כבר בכלל בכלל לא מצחיק.

      אהבתי

      • רועי אלקובי הגיב:

        לפעמים ניראה לי ששוקן בוחר תכותבים שלו לפי רמת הסטיה שלהם אחד עם סטיה נגד כל מה שמריח יהודי אחד עם סטיה קשה רק לאמת הפלסטינית אחת עם סטיה קשה אפילו נגד השמאל ואפילו עברה להתגורר אצל בגדה ועכשיו סוטה מסוג פלילי
        ועוד לא הזכרתי שהעיתון בחלקו בבעלות של נאצים לשעבר

        אהבתי

      • פולמוסאי ימני, מעריב הגיב:

        למי הכוונה? יש לך שמות? מספרי טלפון? משהו?
        כאמור, הטור שלי נסגר בחמישי… והשעון דופק כאילו הוא שעון קיץ.

        אהבתי

      • לרואי הגיב:

        איך תסווג את אורי המתארח [ע"ח הקונים של הגיגי עבדי שוקן] אצל מלכת אנגליה. V בקשה עיתונים אז ההוא אמור להיות עיתונאי.

        אהבתי

  33. Black Cat הגיב:

    תרשו לי לקלקל מעט את החגיגה והעליצות שהשתררה לה כאן לאחרונה, ולחזור אל הסרטון של החמאס שהוצג כאן בבחינת "ירצו- יאכלו, לא ירצו – לא יאכלו".
    ושאלה לי אלייך דבורית: איפה בדיוק עובר הקו האדום של הצגת זבל רק מפני שהוא "חדשות" ? סרט 'סנאף' ? צילום של אונס? אין כבר שום סינון? הכל עובר?
    ולא, לא מדובר על עיתונאות, מדובר על מוסר וערכים בסך הכל.

    אהבתי

    • פנימדיבור הגיב:

      הסרטון של עמותת שליט אשר משנה את פניו של שליט לפניו של רון ארד הוא לא פחות 'סנאף' , 'זבל' ואונס תקשורתי מבחינה זו עמותת להחזרת שליט ויוצרי הסר של החמאס הם יכולים לעבוד זה עם זה.
      אני משוכנע שהם יצליחו לעשות סרטים טובים בהמשך.

      אהבתי

    • velvet הגיב:

      אסביר: אני מצאתי לנכון לצפות בו. תקשורתית, זה מעניין אותי מאוד מאוד מאוד איך עובדים "שם". מאחר שלדעתי אני לא יוצאת מן הכלל, נראה לי אך סביר לתת את האופציה.

      אהבתי

    • יונה הגיב:

      מה בדיוק הקשר למוסר וערכים פה?
      יש מוסר אחד והוא הצלת חיי חייל שנמק בשבי. יש (או לפחות היו) ערכים שלא מפקירים שבויים!
      אז כל הסימבוליקה המופרעת הזו והזעזוע מסרטי אנימציה כאלה או אחרים, לעומת ההתלהבות מסרטים צהובים, דגלים, חולצות לבנות ויתר החארטה לא משנים את העובדה המאד לא סימבולית שבן אנוש נרקב מטעמנו כבר ארבע שנים.
      ו"כביקורת אומנותית" – אני מסכימה לחלוטין עם פנימדיבור, שהסרט כאילו נוצר ע"י פירסומאי המשפחה.

      אהבתי

  34. פולמוסאי ימני, מעריב הגיב:

    סבתא סעדה מדברת על הומואים ולסביות – סרטון ענק! מהטובים ברשת:
    ———————————–
    http://www.flix.co.il/tapuz/showVideo.asp?m=3593886

    אהבתי

    • פנימדיבור הגיב:

      אני חייב לומר שהסבתא מקסימה אישה עם נשמה גדולה. מאד מכילה ומכבדת את השונה.
      הדיבור על היציאה מהארון היה בעיני מקסים ובעיקר מראה כמה הסבתא רגישה לאדם ולשונה.

      אם רצית להראות את הסבתא ולצחוק עליה ומשום כך לדעתך הסרטון 'ענק' אז כנראה אתה אדם רשע בעל לב אכזר וחוסר רגישות לאדם .

      אם כוונתך הייתה טובה, אבקש את סליחתך

      אהבתי

      • פולמוסאי ימני, מעריב הגיב:

        בסך הכל עשיתי הפסקה קטנה מפוליטיקה. גם אני סבור שהסבתא מקסימה, וכמה מידידי הטובים ביותר אוחזים בבן או בת שנטייתם "שונה". תודה לאל, בביתי זה טרם קרה.

        אהבתי

      • יונה הגיב:

        רק חבל שהסבתא המקסימה לא יודעת שילדים מאמצים ולא קונים.

        אהבתי

  35. פולמוסאי ימני, מעריב הגיב:

    ערב טוב, חברים.
    אנחנו אחרי ארוחת ערב ישראלית נאה ביותר. אשת החיל שלי טורחת כעת על שטיפת הזאטוטים באמבטיה, אחרי שעזרה להם בהכנת שיעורי הבית, קיפלה כביסה והפשירה כמה מוצרים לתבשיל של מחר בצהריים.
    אני מצד שני, התרווחתי בסלון והתרתי קמעה את חגורתי, כדי שאוכל לצפות בנחת בחדשות ערוץ 1.

    אהבתי

  36. כמה צריך לשלם בחתונה? שערורייה. הגיב:

    מכתב אמיתי שהופץ במייל:

    > לכב' דר' אנה ודניאל פארן,

    > ‏מבקשים להודות לכם מקרב לב על השתתפותכם בחתונתנו ועל השי הנדיב שהענקתם לנו. רציתי שתדעו שמנת הגורמה שאכלתם עלתה לנו 350 ₪ למנה (700 לשניכם), כך שלמעשה שילמנו על השתתפותכם באירוע 400 ₪.
    > הצעה אישית וכנה שלי….. וזאת מבלי שרותם תדע מן המייל שלי… בפעם הבאה שאתם מרגישים דחף כה עז להיות פילנתרופים כל כך גדולים לזוג צעיר המממן את חתונתו מן הכסף שאין לו, אלא מן המתנות של החתונה…. שלחו להם מתנה בדואר. האמינו לי שתשמחו אותם הרבה יותר.

    > לא יעלה על הדעת שאורח באירוע לא יישא לפחות בעלות מנתו ויצפה שהזוג הצעיר והמסכן יממן את ארוחת הגורמה שהוא אכל !!! זו פשוט שערוריה.
    > בתודה על השתתפותכם באירוע שהיה לנו מדהים למרות המתנה שקיבלנו מכם.

    > דר' אבריאל אלרון

    אהבתי

    • כמה זה כמה הגיב:

      עוד אגדה אורבנית במסווה הרגיל של מכתב אמיתי.
      אגב, 350 ש' למנה זה יחסית זול. אני מוזמנת לחתונה ביפו ביוני וכבר ידוע לי שמחיר המנה היא 150 דולר פר ראש. המחיר הוא לא רק אוכל אלא עלות כוללת מחולקת במספר האורחים. המחיר לא כולל שמלות – איפור – נעליים – חליפות – זיקוקים – יונים – ועוד כמה קטנות אבל כולל אוכל – אולם – מפיק – צלם – מסריט – חניה – פרחים – בר אלכוהול ברמה גבוהה – ממריצי ריקוד – ועוד כמה קטנות.

      אהבתי

    • שי הגיב:

      אולי בפעם הבאה יתכבד הדר' אלרון הנכבד שלא להזמין כלל אנשים לחתונת בתו. במקום זאת, יבחר לשלוח הודעה לתשלום על הסך הרצוי לו.
      .
      לא ייתכן שחתונות הפכו להיות מכבסת כספים עבור הזוגות הצעירים, והכל בכסות התפאורה המפוארת והמחירים השערורייתיים הגובים כל העוסקים בתחום החתונות.
      .
      או במילים אחרות – נמאס שהזמנה לחתונה כמוה כקנס העומד על מאות שקלים לזוג.

      אהבתי

  37. שריד כותב בעיתוני ארה"ב, עובר אורח הגיב:

    מאמרו של יוסי שריד ב"הארץ" בו הוא התריס בחריפות רבה נגד אלי ויזל שיצא מול אובמה וממסדו להגן על זכויות ישראל בירושלים נרכש ע"י ג'י סטרייט. זה הארגון החדש שמקודם ע"י ידידי אובמה ומקדם את עמדות השמאל הישראלי [קרן ישראל החדשה ]בארה"ב. מאמרו של שריד יפורסם בשבעה עיתונים יהודיים בארה"ב. זה משתלב היטב בקמפיין מנוהל ביסודיות לרופף את תמיכת יהודי ארה"ב בממשלת נתניהו ובעמדות שאינן תואמות את עמדות השמאל הישראלי כפי שהוא מוגדר ע"י קבוצת שוקן והקרן הנ"ל. זוכרים את החתול שנהיה ליועץ? עכשיו הוא כבר מיעץ בארה"ב.

    אהבתי

    • שי הגיב:

      באמת שערורייה. לא ייתכן שעמדות השמאל ייוצגו על ידי ארגון המייצג פלח מיהודי ארה"ב התומכים בעמדות אלו. מותר רק לעמדה אחת להיות מיוצגת ע"י ארגון של יהודי ארה"ב – העמדה הימנית.
      .
      כה לחי, הפנמת את משמעות הדמוקרטיה בצורה ראויה.

      אהבתי

  38. נוצה סגולה הגיב:

    2 הערות על "ידיעות" של אתמול:

    1. הידיעה על ה"מטאור" בעמודי האמצע של חלק הכותרות נחתמה במילים "או חרטה מעופפת". חרטה? לתומי חשבתי שעיתון צריך להיות מנוסח בשפה גבוהה או תקנית ומקסימום לתחום את מילת הסלנג במרכאות. לי אישית זה צרם.

    2. המגיה/עורך של המדור "מסביב לעולם" במוסף 24 שעות כנראה נמנם או שהיתה לו פליטת מקלדת פרוידיאנית כאשר בידיעה של גניבת מכשירי טלויזיה מבית סוהר נכתב בטעות "בית ספר" במקום בית סוהר…

    אהבתי

  39. Augusta הגיב:

    אני קוראת את רייטינג מאז הגיליון הראשון ובחודשים האחרונים אני מוצאת שאני קונה את העיתון רק מתוך נאמנות והרגל. הרי ברור שהעיתון הפך חלש ולא מעניין. חוץ ממדור טוחנים וזה כבר אומר דרשני. אף אחד לא ניסה אפילו למלא את המקום של ליסה פרץ, יהודה נוריאל, מני אבירם ויובל נתן. איך בדיוק הם חשבו להפוך לעיתון ריוחי ומצליח בלי כותבים טובים? חבל, חבל מאוד. בהתחלה הייתה שם אווירה רעבה של סטודנטים תפרנים שיתאבדו על כל טור ועכשיו כלום. מי שטוען שירון טן ברינק הייה עורך טוב לא קרא אותו בשיאו. לפני שבועיים הייתה תקלת דפוס מאסיבית (רק בירושלים?) ולמחרת אף אחד לא התנצל, לא שם לב . לאף אחד לא איכפת שם. חבל.

    אהבתי

  40. Augusta הגיב:

    אני קוראת את רייטינג מאז הגיליון הראשון ובחודשים האחרונים אני מוצאת שאני קונה את העיתון רק מתוך נאמנות והרגל. הרי ברור שהעיתון הפך חלש ולא מעניין. חוץ ממדור טוחנים וזה כבר אומר דרשני. אף אחד לא ניסה אפילו למלא את המקום של ליסה פרץ, יהודה נוריאל, מני אבירם ויובל נתן. איך בדיוק הם חשבו להפוך לעיתון ריוחי ומצליח בלי כותבים טובים? חבל, חבל מאוד. בהתחלה הייתה שם אווירה רעבה של סטודנטים תפרנים שיתאבדו על כל טור ועכשיו כלום. מי שטוען שירון טן ברינק הייה עורך טוב לא קרא אותו בשיאו. לפני שבועיים הייתה תקלת דפוס מאסיבית (רק בירושלים?) ולמחרת אף אחד לא התנצל, לא שם לב . לאף אחד לא איכפת שם. חבל.

    אהבתי

כתיבת תגובה