כמו שצפניה איים, גרייפס, אגרגטור הבלוגים ירד היום מהאוויר.
בערב יהיה עמוד נחיתה עם הודעה מסודרת. טוב, ויהי בוקר, ואין עדיין.
עדכון, חמישי, 12:21: יש עמוד נחיתה, וככה הוא נראה. נו באמת, אי אפשר היה להשתדל קצת יותר, עם כמה מילים?
–
חלי גולדנברג פתחה קבוצה הקוראת לתפוז להחזיר את גרייפס לאוויר.
אני מאוהדי ומחבבי ומעריצי ומוקירי גרייפס ואשמח מאוד שיחזור לאוויר, ויפה שעה אחת קודם. א-בל.
תפוז לא חייבת כלום לאביעד (Aka צפניה) או לנו. היא אכסנה את האתר בהתנדבות, לפחות חלק מהזמן, ואין שום סיבה שתמשיך בכך, אלא אם תשתוקק לפעילות פילנטתרופית. אי אפשר להכריח מישהו לתרום לעד.
הפיתרון צריך לבוא עכשיו ממקום אחר, מאתר, גוף שמוכן לאחסן את גרייפס. אולי רשת חברתית (דהמארקר קפה? אולי ישרא-בלוג? אולי קומבינה עם רשימות המתחדש?) אולי אתר תוכן כלשהו שיש לו עניין בבלוגים?
אם אני מבינה נכון זה לא אמור להיות עומס ניכר על מערכת גדולה.
מי ירים את הכפפה?
וובסטר החלופי:
http://webster.marksw.com
אוזרוקס:
http://www.ozrox.com
ורסס רסס רסס.
אהבתיאהבתי
א. סליחה על הקטנוניות שלי. נכנסתי לקישור.
צומת חשוב
ולא
צומת חשובה.
(אבל דופן חשובה. עברית קשה שפה.)
אהבתיאהבתי
כדאי להגיד לאיזה קישור נכנסת (יש בפוסט הזה רק שלושה קישורים), כדי שמי שאחראי על תוכנו יוכל לתקן.
אהבתיאהבתי
ואם כבר מתקטננים, יש לכתוב פילנתרופ, לא פילנטרופ.
אהבתיאהבתי
מה זה גרייפס?
אולי תוכלי להרחיב. לא מכיר את האתר.
אהבתיאהבתי
לצורך זה יש להיכנס ללינקים. אביעד מסביר למה ואיך יורד האתר מהאוויר, וחלי קוראת למנוע זאת.
גרייפס היה לקטן בלוגים (אגרגטור), שכלל רשימה של 500 בלוגים משובחים לדעת יוצרו ואביו, אביעד.
האתר פשוט עדכן בכל פעם שהתפרסם פוסט חדש באחד הבלוגים שברשימה של אביעד.
אהבתיאהבתי
זאת אומרת שצפניה החליט מה הוא אוהב ומה לא?
לא נורא אם זה ירד, יש הרבה בלוגים כאלה.
שיפתח בלוג באחד המקומות החינמיים, ממש אין צורך בפלטפורמה מיוחדת. אפשר בפייסבוק או בכל חור אחר.
שטויות במיץ חומוס (מהעתון, מיץ החומוס הכוונה).
אהבתיאהבתי
אמרתי חייבים? לא אמרתי:)
אמרתי היה משמח ומפרגן אם פורטל המחזיק בלוגים רבים וחשובים ימשיך להחזיק כצ'ופר לקהל קוראי הבלוגים מקום פעיל ופופולרי הנותן שרות כזה.
גם אביעד לא מרוויח כלום מגרייפס אגב.
אהבתיאהבתי
אני יודעת שאביעד לא מרוויח, אבל זה ממש לא אכפת למי שצריך לאחסן.
אהבתיאהבתי
ואני אומרת שחוסר רווח של כמאה דולר בחודש, זה משהו שתפוז יכולה להרשות לעצמה "לא להרוויח" כמחווה לאנשי וקוראי הבלוגים, חלקם שלה.
אליך ואל גדי ואל יאיר וכו' אני מגיעה דרך גרייפס אגב, אין לי מושג מה יהיה עכשיו, ברצינות.
אהבתיאהבתי
כמו שאביעד אומר בעצמו, יש כיום פתרונות אחרים (וכנראה מוצלחים יותר).
אהבתיאהבתי
חלי – RSS זו המצאה גאונית. 10 דקות עבודה וכל הבלוגים שאת אוהבת אצלך ברידר. לא אלה שצפניה בחר. אלה שאת 🙂
בלי לזלזל בפועלו החשוב אך המעט סקטוריאלי.
אהבתיאהבתי
בסיידר
הבנו שאת מאותגרת מחשבית
אין לך מושג מה יהיה
ברצינות
הנה, קחי טישו חמודה
יבשי ת'דמעות
אהבתיאהבתי
רסיסה: זה לא אותו דבר, עמוד הבית של גרייפס, שהוא למעשה גרייפס, נותן תמונה רחבה. הרי לא תרססי 500 בלוגים, נכון? אבל כניסה לעמוד של גרייפס נותנת לך תמונה כוללת של הנעשה בבלוגוספירה ברגע נתון (ו-500 בלוגים זה המון), וגם מכירה לך בלוגים שלא נחשפת אליהם. בקיצור, לרסס יתרונות משלו, ולגרייפס, או לאתר דומה לו – אחרים.
אהבתיאהבתי
דבר תורה לכבוד חלי גולדברג המקיימת את מצוות לא לקלל עיוור :
בפרשת השבת ,פרשת 'קדושים' מתוארים מספר רב של חוקים שניתנו לעם ישראל .
אחד הפסוקים משכו את עיני והעסיקו אותי הרבה זמן הפסוק מתוך ויקרא י"ט י"ד :
"לא תקלל חרש ולפני עור לא תיתן מכשל ויראת מאלוהיך אני ה'".
לא לשים מכשול לפני עיוור נשמע לי דרישה מובנת ומוצדקת,
הכוונה היא למנוע פגיעה בפני עיוור ההולך בדרך אך הדרישה לא לקלל חרש נשמעה לי סתומה וכי חרש לא שומע אז כיצד יכול הוא להיפגע מקללה או מדיבור אחר ?
כאשר התורה מדברת על חרש הכוונה שלה היא לבעל מלאכה, שחושב ומתכנן את יצירתו, הוא נקרא " חָרָשׁ ".
אחת מפעולות ההכנה העיקריות לזריעת האדמה היא החרישה . ולכן, החרישה מסמלת את שלב המחשבה והתכנון של הפעולה.
מעבר לפירוש המילולי של המילה 'חרש' יש קשר בין חרישה באדמה, חרישה במחשבות, התואר חֶרֶשׁ = בשקט, בסתר והשם חֵרֵש ביחס לאדם שאינו שומע.
כל המילים הללו קשורות לדברים נסתרים מן העין,
החרישה באדמה מעלה חומרים הנסתרים מתחת לפני הקרקע, החרישה בלב מעלה מחשבות הנסתרות מעיני הזולת ומעשה חֶרֶש הוא מעשה נסתר.
ההסתר והנסתר קשורים גם לציווי לא לקלל : הקללה מתחילה בנקודת מבט פנימית של האדם המקלל , יש לה כוח עצום, שכן הגדרת המציאות נעשית על ידה, והיא גוררת בעקבותיה השפעות נרחבות, הקללה מגדירה את היחס הסובייקטיבי אל המציאות.
אותה נקודת מבט קנטיאנית המלמדת על אי יכולתנו להכיר את הדבר כשהוא לעצמו, מצויה בעומק המחשבה הדתית.
מכאן, ששאלת המבט בו מתבונן אדם על המציאות הופכת לשאלת היסוד בדרכה של תורה ומשליכה על עיצוב המציאות הסובייקטיבית והמציאות של ה 'אחר'.
בעומק הציווי 'לא תקלל חרש ולפני עיוור לא תיתן מכשל' ישנה מידת האחריות של האדם כלפי האחר , האדם מצווה לאחריותו של האחר.
גם ובעיקר כאשר אותו אחר במהותו הוא שונה וחסר יכולת להתייחס אל 'אחר' בגלל מגבלותיו הפיזיות (חירשות, עיוורון) .
הפניה של הקב"ה כלפי האדם להיות אחראי כלפי ה'אחר' זוהי מטרת הצו ועל כן המציאות ה 'אובייקטיבית' היא כביכול חסרת משמעות ועל כן לא לקלל חרש גם אם היא נשמעת דרישה תמוהה ולא 'מציאותית' היא עדיין מקפלת בתוכה את הדרישה לאחריות כלפי האחר.
אהבתיאהבתי
ואני אומר, מלשון מדרש חכמינו עליהם הנבוט: WTF???
אהבתיאהבתי
להנאתך הבלתי מסויגת, טקסט שלקטתי באופן אקראי מאתר מיסטיקה הראשון שגוגל העלה. כדי להוסיף משמעות לגנראטור המילים "הגדולות" האקראי שמותקן במחשב שלי, החלפתי חלק מהשורות, באופן עיוור, זו בזו:
"לשמירה, ניקוי ואיזון כל המערכות האנרגטיות והצ'קרות בגוף תליון מכסף טהור דמוי מגן דוד כפול תלת מימדי. אלמנט הסתמיות מורכב משני טטרהדרונים היוצרים את צורתו המיוחדת והינו בעל כוחות אנרגטיים חזקים במיוחד ומהווה אבן יסוד בעידן החדש בו אנו נמצאים כיום. מייצג את שלושת מרכיבי האדם ביקום: הרגשי, המנטלי והפיזי. להגנה, אנרגיה והתפתחות רוחנית. כידוע למתכת הכסף תכונות היפנטיות העוזרות לשמור על האנרגיות החיוביות של הגוף והתליון העשוי מכסף טהור מחזק ומגן במיוחד על צ'אקרת הכתר ועל צ'אקרת הגרון האחראית על התקשורת הבינאישית שלנו.
כיום מיליונים עונדים את המרכבה העשוייה בכדי לטהר את גופם ובנוסף הגנת המרכבה האוגרת את האנרגיה בתוכה ועוזרת להגנה על הגוף המנטלי והרגשי מפני אנרגיות שליליות ולעידוד התפתחות רוחנית"..
אהבתיאהבתי
מי שמחזיק קמעות או כל חפץ אחר גם אם הוא כתוב באותיות עבריות או סמלים יהודים אחרים הרי הוא עובד אלילים ועבודה זרה.
אהבתיאהבתי
צודק. לכן כל בית שעל משקופיו מודבקת קופסת מתכת/פלסטיק קטנה ובתוכה תדפיס באותיות עבריות הוא עכו"ם ומחוייב ללחלח אותן.
כמוכן, כל גבר עבדקן שכורך סביב קיבורת יד שמאלו קופסית מעור פרה ובתוכה עוד רצועת עור כתובה אותיות עבריות בנוצה של אווז טבולה באפר נר (וכורך סביב ראשו קופסית דומה) הוא ג"כ עכו"ם.
שהדי במרומים! אני מוקף עובדי אלילים!
או שפשוט יותר…אתה לא מבין אירוניה (המתייחסת לצבר המילים שאתה מלהג)
וחו"ח אם אזכיר דיסוננס קוגניטיבי. כי כל מה שעושה יהודי הוא "קדוש" (ומנומק) אבל כל מה שעושה עכו"ם הוא טפו!!!
אהבתיאהבתי
אמרתי לך כבר: הנח לנו מדרשותיך המייגעות. כל כולן תלי תלים של הגיגים מופרכים ותלושים, המתחזים לדברי חכמה. אתה מבין בקאנט ובלוינאס (פנימדיבור עלק) כמו שאני מבין באפנת הסתיו בקאראצ'י. לך, לך, חפש לך במה אחרת להלך עליה אימים, קשקשן. לכאן באים כדי לקרוא על תקשורת.
אהבתיאהבתי
רכילות והוצאת לשון הרע על הברנז'ה איננה מטרת הבלוג כאן, על כן אני מביא תקשורת אחרת בתקווה לייצור דיאלוג שונה ממה שאתה מכיר.
אהבתיאהבתי
ימשיך לקרוא לך "דוס מנאץ".
הם, שרוממות חופש הביטוי והסובלנות על לשונם, לא מסוגלים לשמוע דבר שחורג מכוס הקפה בנחמה שלהם.
ואת זה אומר לך כופר שמאלני גדול.
המשך בדרכך, פנימדיבור.
אהבתיאהבתי
להיפך. תן לו במה להשתטות עליה. הקיצוניים הקלים ביותר להפרכה הם החרדים. חוסר העקביות וחוסר המודעות שלהם הוא המירבי שתוכל למצוא בין הרדיקלים.
תן לו במה להתבזות עליה. הוא הקל ביותר לפיצוח.
אהבתיאהבתי
פוֹץ, ובעברית POTZ.
אהבתיאהבתי
פוץ – ביטוי לנוקשות, אבל הפירוש השימושי באידיש הוא לאדם טיפש, אידיוט וזה בא מאיבר המין הגברי.
נוקשות האיבר הגברי אשר חושב מלמטה ולא מהראש
אהבתיאהבתי
ערב טוב.
אחרי דברי התורה אני אומר מספיק עם לשון הרע בארץ ושנאת אחים, צריך לתת יד למיישבי יש"ע ומפוני גוש קטיף כדי להחזיר עטרה ליושנה.
כשהמדינה נמצאת על צומת דרכים זה הזמן להתגייס לימין מתיישבי יו"ש ולחזק אותם בעמידתם מול הפורעים הערבים, גורמים סמולנים עוינים ואף כוחות צה"ל.
אהבתיאהבתי
וגם: להוציא את מוסוליני מהקבר ולהפוך אותו לאסטרטג שלכם.
אהבתיאהבתי
"גורמים סמולנים עוינים ואף כוחות צה”ל"
זהו בדיוק לשון הרע ושנאת אחים.
חייבים לחזק את המתנחלים ביו"ש לחבק אותם ולהעביר אותם לנגב ולגליל עם אזיקים או בלי אזיקים.
וכמובן לחזק את מפוני עזה ולעזור להם לחזור לחיים נורמלים
אהבתיאהבתי
נפלאות דרכי השם:
מבזקים אחרונים
19:24 הארץ
זוג מטיילים ננשכו לפנות בוקר ע"י תנין בשעה שישנו בהר מירון. הם פונו לביה"ח זיו בצפת, חוסנו נגד כלבת ושוחררו (אלי אשכנזי)
* * * * * * * * *
אני מסיק מכך שכל הזואולוגיה המוכרת לנו שגויה, ומכאן גם תורת דארווין, ותיכף נגלה שמנחם בן צודק
אהבתיאהבתי
תנין = הכוונה לתנים.
גם באזור בית אל יש תנים ושועלים אבל הם ערבים ולא מחוסני כלבת.
אהבתיאהבתי
מה חבל.
ואני כבר חשבתי שהתנין המפורסם יצא מהכינרת כדי לעלות לקברי צדיקים בהר מירון.
אהבתיאהבתי
מנחם בן כנראה צודק. אבולוציה מלמדת אותנו שהחזקים שורדים. אני מתקשה להבין איך אדם עם אונת מוח אחת שפועלת חלקית וסוחבת על גבה אונה שניה שרק אוכלת שמן, מצליח לשרוד 62 שנים.
אהבתיאהבתי
פשוט לבן דב נגמר הכסף.
אהבתיאהבתי
אתם יודעים למי אנחנו מתכוונים… ומה יש לעשות להם… קדימה!
קדימה!!!
אהבתיאהבתי
מי זה גרפעץ?
אהבתיאהבתי
הלו !
~
אני חשבתי שעשיתי כאן מנוי לבלוג תקשורת
מאוזן פחות או יותר…ניחא
שירכז עבורי את כל מה שאני לא קוראת בעיתונים- כי אני לא…כמעט לא קוראת עיתונות…קצת ברשת וקצת בבתי-קפה.
בעיקר שומעת רדיו
לא חשבתי שזה בלוג שמייחצן את הבראנז'ה של עצמו.
~
אהבתיאהבתי
ולא רק שמייחצן את הבראנז'ה של עצמו-
או מי שחושבים עצמם ה"כותבים" הטובים ברשת
אלא זה בלוג תקשורת שאורנג' מממן
או אורנז' פרטנר, מה שזה לא יהייה
ולא חשבתי שאמורים להוציא פוסט דחוף
בענין אויה שמישהו מהבראנז'ה שמרכז בלוגים טובים בעיני עצמם אויה
ירד מהרשת
הבנתי נכון?
אהבתיאהבתי
שטוטית, די להשתטות.
אני כותבת על מה שאני רוצה, כשאני רוצה. על מה שנראה לי חשוב ברגע נתון. את לא חייבת להסכים איתי.
אהבתיאהבתי
לבקר זה להשתטות?
קל מאוד לנצל את הכינוי שלי להטיות שורש
~
אהבתיאהבתי
שטוטית, גם ביקורת, כדי שתהיה קונסטרוקטיבית, צריך לדעת כיצד לנסח.
כמו שנאמר: לפעמים זה לא מה שאומרים זה איך אומרים.
.
דבורית (מתוך הנסיון שלי לפחות), יודעת בהחלט לקבל ביקורת. כל עוד היא עניינית ומנומקת ולא מתלהמת וקטנונית.
.
להזכירך, בחירת התכנים בבלוג נתונה אך ורק להחלטתה ושיקול דעתה של בעליו. בדיוק כמו התכנים שאת בוחרת להניח בבלוג שלך בדה מארקר קפה.
.
ולמען הסר ספק: אני לא חברה של דבורית ולא מקבלת ממנה שום טובות הנאה. אני פשוט חושבת שרבים מהמבקרים כאן לא מבינים שעל אף שהבלוג ממומן, בעלת הבלוג רשאית לכתוב (ציטוט): "על מה שאני רוצה, כשאני רוצה. על מה שנראה לי חשוב ברגע נתון".
אהבתיאהבתי
קצת קשה פה עם הטרולים
אהבתיאהבתי
נכון.
אהבתיאהבתי
V, זה כבר ממש בלתי נסבל. יש דרכים טכניות להתמודד עם התופעה המטרידה הזאת. ואל תגידי לי שאפשר לקרוא את הפוסטים ולעבור הלאה, כי את יודעת היטב שחלק מהעניין הוא ההשתתפות בדיונים.
קבלי, ואנא העבירי הלאה להנהלת האתר:
http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%98%D7%A8%D7%95%D7%9C_(%D7%90%D7%99%D7%A0%D7%98%D7%A8%D7%A0%D7%98)
…
ברור שגם את לא נהנית מזה, אבל להסכים עם המתלוננים ולא לעשות שום דבר בנדון, לא פותר את הבעיה.
את חייבת לעשות משהו בעניין הזה, ולו רק בגלל שכל העבודה הקשה והמצויינת שאת עושה כאן פשוט יורדת לטמיון.
אהבתיאהבתי
את רוצה להיות נתבת טוקבקים? ובכן תגידי לי מה לסלק מהפוסט הקודם (או לא משנה איזה)
אהבתיאהבתי
היי היי, אני בעדך, זוכרת?
לא. אני לא רוצה להיות נתבת טוקבקים. לא חושבת שאורנג' יעמדו בתנאי ההעסקה שלי.
.
כפי שמפורט בלינק שצירפתי בתגובה הקודמת, ישנן דרכים *טכניות* להתמודדות עם הבעיה, וכדי ליישם אותן זה דורש מבעלי האתר השקעה קטנה אך משתלמת. לך ולקוראים/מגיבים שאכפת להם. גוד לאק!
אהבתיאהבתי
בגלל שאת בעדי חשבתי שתהיי עזר כנגדי
אהבתיאהבתי
הילה
~
אם התכוונת אלי אני לא טרול !
אהבתיאהבתי
תרגיעי
הכוונה אלי
–
אפילו פה החרדפוץ מביא מזמרת הגראפץ
אהבתיאהבתי
גבי גזית בחופשה, חופשה שכנראה לא ממש תוכננה.
אהבתיאהבתי
מבאס אותי מאוד שגרייפס ירד מהאוויר. היה אחד הקבועים שלי לקריאת בלוגים 😦 מאוד אהבתי מה שהיה שם, ואין לי חשק לשום RSS עצמאי. אווווף!
אהבתיאהבתי
אתר מיותר. אולי היה רלוונטי לפני שלוש שנים. גם זה בקושי. היום כבר לא מעניין אף אחד, וגם ככה כל אחד יכול לבנות לעצמו רשימת רסס אישית עם הבלוגים והמקורות שלו. גם על וורדפרס.
יעלה ויבוא מר צפניה ויפרסם את הסטטיסטיקות של האתר, אולי אז נדע אם באמת יש בו צורך.
אהבתיאהבתי
אתה רוצה לקבל את הדו"ח בפורמט אקסל או פידיאף?
אהבתיאהבתי
מסתמן פתרון לגרייפס. האתר יעבור לביתו החדש בתחילת השבוע.
אהבתיאהבתי