עוד חופשה כזו ואבדנו

cotarot152ה

הפרקליט והקסדה
עו"ד אורי קורב, מסגני פרקליט מחוז ירושלים עבר לקז' בבואו לדיון בעניינו: ג'ינס, חולצה שחורה ודו גלגלי, המעיד על קוליות-מה, או שמא פשטות הליכות. רמז לחייו העתידיים?
כצפוי, הכותרת הראשית של ידיעות היא הפרקליט שנאלץ להודיע על יציאתו לחופשה. כאן אפשר לראות את התצלום הכי רב פרטים, עם הקסדה (איירו, לא נורא יקרה) וגבו של האופנועקטנוע – בעמוד 3 אפשר לראות שמדובר בקימקו, הנפוץ באופקטנועי ישראל. אבל מי רוכב מאחוריו?

korev152
גם כפ' 2-3 מוקדשת לאופנוען המתנצל.

טובה צימוקי מכנה אותו "הפרקליט הסורר", ומביאה את דברי נציגת השופטים, השופטת המחוזית ורדה אלשיך, שסיפרה על מייל שקיבלה מאחת השופטות:
"לא על כל נעירה חייבים להגיב".
כתבנו יחזקאל אדירם מוסיף את דברי השופטת הפורשת ציפורה ברון המספרת שלא שמעה על אף שופט המשחק טטריס בעת עבודתו, ומסבירה שהייתה משעה אותו מהתביעה "ומצפה שלשכת עוה"ד תשעה אותו מהמקצוע שהוא ביזה והכלים".
בנוסף מביא העיתון את דברי השופטת בדימוס הדסה בן-עתו, שנאמרו בהכל דיבורים בקול ישראל. בן-עתו קוראת לקורב להניח את המפתחות, ולדבריה קורס בו נכחו 15 סטודנטים אינו פורום פרטי.
מעניין, ראשית אני שמחה להיווכח שיש המון שופטות דעתניות בישראל ושקולן נשמע ברמה. ושנית, איה השופטים?
חלילה, אני לא מתלוננת, להפך, אני רק תוהה מה הביא להיפוך היוצרות במקרה הנוכחי בידיעות.

ע' 4 של ידיעות נושא את הכות' "עו"ד חלטורה", ומבקר את העובדה שעשרות פרקליטים בשירות המדינה "מחלטרים", כך במקור, גם כמרצים.
ברורה  המשמעות של המילה חלטורה, וההגדרה של הפרקליטים המרצים שלה ככזו.


גם בהארץ זו הכותרת הראשית, ופה, להבדיל מידיעות האומר שקורב השעה את עצמו, כאן הוא "ייצא לחופשה" (תיאור המופיע באותיות הקטנות שמעל הכותרת בידיעות, אך בתוך העיתון המילה חופשה מובאת במרכאות, עלק חופשה, אה?). גם בישראל היום זו הכותרת הראשית, עם ציטוט, יוצא ל"חופשה קצרה".

בישר"ה מובאים שופטים אחרים שדעתם שונה משופטי ידיעות: השופט בדימוס הרן פינשטיין כותב שהצעקה לא מוצדקת כלל, וקורא לתת לקורב להמשיך לעבוד והשר מיכאל איתן אומר שההתנצלות צריכה להספיק.
הסטודנטים שלו כתבו לנשיאת ביהמ"ש העליון דורית ביניש, והביעו את תמיכתם בו ואת "אמונם במסירותו למקצוע ולמערכת".

במעריב קורב היום כבר בשער, אמנם בתחתיתו, אבל זה העיתון היחיד בו הוא מחויך למשעי.
בן כספית משבח בפראות את ידיעות:
"אין לי מושג ורוד אם יש לאולמרט יד ורגל בפרסום, אבל גם אם כן, זה מעשה לגיטימי, מקובל, ראוי והגיוני… מאחורי כל סיפור עומד אינטרס. העיתונאי צריך לבדוק את אמיתות הפרסום, ולהחליט אם יש בו ערך או חשיבות לציבור ולפרסם בהתאם. ידיעות אחרונות ביום שישי האחרון עשו את כל זה בדרך ראויה. כמו שהפרקליטות יכולה להביא עד בעייתי… כך יכול העיתון, ובעקבותיו הציבור, לקרוא דברים שנאמרים על ידי בכיר בפרקליטות, בפורום פנימי אך אותנטי ואמין מאוד".


גומרים על אופנוען/ מאיר אריאל


הפואטיקה של העמוד האחורי

"אמא, בחורף לא אמור לרדת גשם?" שואל הבן את אמו. "אצלנו בישראל, בני, שום דבר לא מובן מאליו. אף פעם לא יהיה לך משעמם כאן", משיבה לו האם ומורחת אותו בקרם הגנה. אלפים נוספים נמרחו אתמול ונהרו אל חופי הים כדי לנצל עד תום את השמש הקופחת שצצה לה באמצע פברואר.

שאלות:
האם האם הדוברת ובנה הם עולים חדשים?
מתי נכתבה הידיעה ואיפה, האם בדבר של שנת 1948? 1928?
למה היא אומרת לו "אצלנו בישראל" וכי היא הגיעה קודם לכן לפה, והוא, הפעוט, הגיע אחריה?
(ידיעות, הבוקר)


לקום אתמול בבוקר

ולראות שידיעות המשיך את סיפור עו"ד קורב והחמורים בשערו, כולל עמודי 2-3-4. במעריב הידיעה מצטנעת בתחתית ע' 8, פחות מרבע עמוד. לפחות כתוב שם במפורש שהדברים פורסמו ביום שישי בידיעות. בהארץ פרשן אמיר אורן נרחבות. לדבריו, ידע קורב במשך כחודש מתלמידיו שהם חושדים שהקלטות שמסרו לתומם עושות את דרכן למחנה אולמרט, אך לא התריע על כך. בעניין אולמרט הוא רומז שידע גם ידע מהסיפור.
בישראל היום חגגו אתמול את הפרשה בכותרת הראשית עם הכותרת המהפכנית "מלכודת לפרקליט" וההסבר על כך שפגיעה בו עשויה לפגוע בניהול המשפט.
ואיפה התפרסמה הפרשה, לדברי ישר"ה? ב"עיתון התומך באולמרט": "נושא הראוי ל-300 מילה בעמוד פנימי זכה להתפרש על פני שלושה עמודי ענק עם כותרת ראשית, ולרגע נוצר הרושם שפרצה מלחמת עולם שלישית".


כל זה לא הפריע לישר"ה לפרסם את הסיפור בכותרתו הראשית אתמול, ולהקדיש בהמשך גם את כפולת 2-3 היוקרתית לסיפור (ועוד חצי מע' 5), ששווה עמוד פנימי ו-300 מילים.

הדוגמנית והכדורגלן

וכדי לרענן קצת את חיינו המשמימים התברר שהכדורגלן הבריטי, סליחה, קפטן נבחרת אנגליה, ריו פרדיננד, ניהל רומן קטון עם הדוגמנית צליל סלע שבועיים לפני נישואיו, מה שעלול לעלות לו בקריירה.
עיתוני אנגליה טוענים שביקשה 20 אלף ליש"ט על הראיון. סוכנה, רוברטו בן שושן אמר אתמול לידיעות: "כולם יודעים שהתעריף לראיון עם סלע הוא 50 אלף ליש"ט ולא 20 אלף ליש"ט".


לחם עבודה

ראו מי הצטרף למבזקני ynet.
cevel

VTV

כמו שצפיתי מראש, ואף ייעצתי, קרנית גולדווסר מקבלת תוכנית משלה בהוט3, שתעסוק בתרבות וחברה (רז שכניק, ידיעות).

ברשת
ידידיי ברומניה מדווחים על המאבק של דניאל רדוטה שחלה בלוקמיה ומבקשים עזרה.
בקמפיין און ליין נאספו עד כה 70 אלף יורו, והמטרה היא להגיע ל-150 אלף, שאז יוכל רדוטה לעבור השתלת מוח עצם.
וזה העמוד שלו בפייסבוק.

Considering the fact that in Romania the minimum salary is just a bit over €170 and the average one goes slightly over €400, it is a big effort. Daniel needs, however, €150.000 for the bone marrow transplant that he is forced to “purchase” for himself, abroad

למה לא להיעזר במערכת הבריאות שם?

… Romania does not have a functional database with bone marrow donors. Because, in Romania, a bone marrow transplant can only be performed if the patient has a 100% compatible (kindred) donor

יום האישה
לקראת יום  האישה הבינלאומי החל ב-8 במארס, יוצא ויצו בקמפיין השנתי נגד פרסום סקסיסטי. שיאו יהיה ברביעי ה-3 במארס ב-20:00 במסגרת פסטיבל אשה בתיאטרון חולון, כשאז ייחשף דירוג הפרסומות הפוגעניות ויוענק אות הקלון לחברה המסחרית עם הפרסומת הסקסיסטית והמבזה ביותר כלפי נשים.
בין המועמדות הסופיות: יופלה, תפוזינה, שילב, פרופורציה, AXE, גולדסטאר, מטבחי דו-איט, גרי מזגנים, אולימפוס וחברות נוספות.

הבמאי קווין סמית הושלך מהמטוס מאחר שהיה גדול מדי למושב.

בלוגלנד
ישי פרידמן, הוא דוס ווטש, מפסיק את כתיבת הבלוג בגלל פעולות נוספות.

לפני פיזור
אלביס קוסטלו יופיע בישראל ב-30 ביוני.

הקודחות

הצילו אותי מהשיר של מוכרות הבגדים בארץ נהדרת (Ke$ha – Tik Tok). נכנס לי למוח ולא יוצא.



והמילים, למי שהתחרפן, כמוני.

אודות דבורית

שום דבר מיוחד
פוסט זה פורסם בקטגוריה שוטף פלוס 30, עם התגים , , , , , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

39 תגובות על עוד חופשה כזו ואבדנו

  1. שדות חובה לנצח הגיב:

    אם האמא אומרת לילד "אצלנו בישראל" זה ממש לא אומר שהיא הייתה אמורה להגיע לפניו. זה ניסוח תקני, תקין ומקובל. היא המבוגרת שמציגה לו את העולם. מה הבעיה עם זה?

    אהבתי

  2. יובל הגיב:

    "אולמרט האזוק"
    את התמונה הזו הספקת לראות בראשי של YNET?

    אהבתי

  3. פלומר הגיב:

    את תוקפת מעריב כל הזמן ומכניסה לו בגלל שפוטרת ממעריב והיה לך בלגן עם הפיצויים
    מוטב שתתבגרי ותהיי הוגנת בביקורתך

    אהבתי

  4. כלמיני הגיב:

    אני לא מתה על כל מיני קיצורים כגון לקז' (שלקח לי יותר משנייה) והכות'. זה לא שיש לנו פה מקרה של בזבוז עצום של נייר ו/או דיו.

    ריו פרדיננד – הסיכון היחיד לקריירה שלו הוא שבגלל הרפתקאותיו הוא ירד בכושר המשחק. הסיכונים(?) הם אולי ביטול מעמדו כקפטן הנבחרת (את סרט הקפטן הוא קיבל רק לפני ימים ספורים בגלל מעשה דומה של הקפטן הקודם – אבל עם אשת חבר לסגל הנבחרת) ואולי זעם רב מצד אשתו ואם בנותיו. אולי גם בעיות בחוזי פרסום תלוי במה הוא מעורב. בכל הקשור ליכולותיו ככדורגלן – רק היכולות שלו יקבעו עבור מאמניו/מנהליו. בגידות וזיונים מהצד היו, יש, ויהיו כל עוד המין האנושי קיים.

    דניאל רדוטה – מעניין כמה ישראלים נמצאים בדיוק במצב דומה (בבעייה רפואית כלשהי) עכשיו עכשיו. http://www.haverim.org.il/funds/

    שיר המקפלות – מתה על הקטעים האלה בארץ נהדרת, מאוד מקווה שתגענה עוד אורחות. זה בטח יהפך לקאלט (זמני/ארוך טווח) לפחות כמו הקופאית הרוסייה ההיא, נו, מה השם שלה? (ותודה על אי שימוש בקיצור כלשהו במקום ארץ נהדרת).

    קסדות – היתה פעם כתבה שערערה על הקשר בין מחיר לבין איכות. יש כמה פרמטרים לשקלול והנושא נידון לא מעט בפורומי אופנועיות.

    השופטות. אולי דווקא הן יוצאות חוצץ בנימוק הידוע שעל ראש הגנב בוער הכובע.

    אהבתי

  5. טבע ,האדם הגיב:

    אתמול שמעתי אצל ברקאי "שיחה" עם אלי הורוביץ(טבע). השיחה הייתה משונה מאוד, למעשה רזי שאל על, ואלי ענה לא על..מייד הבנתי שמשהו לא כבימים ימימה.
    צלצלתי מהאוטו לחבר שאישר את השערתי.
    אבל מה?אלי אמר "שאין שום בעיה למנות את גליה מאור למנכל"ת הבנק". גל"צ המשיך לצטט את הורוביץ ב5 מהדורות חדשות הבאות ובמבזקים.
    מי שלא אהב במיוחד את "דברי הורוביץ" היה ידיעות, שכנראה "לא רוצה את גליה".
    והיום? נכון, הם מפרסמים כתבה "חושפנית" המסבירה שהורוביץ חולה סרטןו"סובל מתופעות של בלבול וחוסר מיקוד"…
    סתם קונספירציה שלי?

    אהבתי

  6. אופנוענית הגיב:

    קימקו מייצרים קטנועים ולא אופנועים. זה גם ניכר בבירור מהתמונה כאן.

    אהבתי

  7. נוצה סגולה הגיב:

    ברוכה תהיי. אני כבר שבוע מקפלת כביסה עם השיר הזה מטרטר בראש. דווקא חשבתי שזאת ריהנה 🙂

    אהבתי

  8. בעל הכלבלב הגיב:

    יפה שכספית מחמיא וממליץ "העיתונאי צריך לבדוק את אמיתות הפרסום". רק חבל שהוא לא עושה את זה בעצמו. אף פעם.

    אהבתי

  9. נורית הגיב:

    שיר המקפלות בארץ נהדרת: השיר מהמם, גורם לי לקום ולנענע את אברי הגונחים בכל פעם. מענין שלא טרחת לציין את המומחיות המדהימה של המקפלות. היכן הן עברו קורס מזורז לקיפול חולצות, אני מבקשת להצטרף, עכשיו!

    לגבי "אצלנו בישראל וגו'" כתב/ה את זה מישהו/הי שלא מזמן סיימו קורס כתיבה יוצרת בעברית יפה. לא יפה לצחוק, אולי הנ"ל עולה חדש/ה? עברית שפה קשה וגם כל השאר קשה לא פחות……. חם בפברואר כמו בקיץ? איכסה.

    אחרון אחרון לגבי התבטאויותיו של קורב. האם הוא לא צפה בהקלטות מנאומיו המסעירים של הרב עובדיה "תצא בחוץ"? עליו היה לדעת לסתום ת'פה. לא סתם? אכל אותה. גם אנחנו אגב, עכשיו אולמרט יעלה לנו ….

    עשית לי מצב רוח רע, יפה ככה?

    אהבתי

  10. כבל קרוע הגיב:

    הכבל הזה מפחיד אותי! האהבל הזה עוד עלול לשבת לידי בביזנס לניו יורק…
    תשמע כבל (יו אני מדבר לכבל..)מעניין לי את הציפורן מה יהיה עם מפלגת העבודה, שכבר לא תהיה לנו מדינה.
    המזל הגדול שלנו שבמצב הבטחוני שאנחנו נמצאים בו, אין אף אחד בארץ שמתקרב אפילו להבנה, לידע, ולמח של אהוד ברק!
    משעמם לך? לך עם פינס ותמיר ותסיר מאיתנו את הכבל.

    אהבתי

  11. שלומית הגיב:

    אז מי יעקב אחרי חדשות המגזר עכשיו עם לכתו של ישי פרידמן אל שדות סרוגים?

    דבורית?
    מוכנה לאתגר?

    אהבתי

  12. הקיד הגיב:

    ידיעות פשוט פאתטי בנפח שהוא נותן לסיפור הזה, גם אם יש בו מידה מסוימת של חשיבות. האם כחלק מהמלחמה בישראל היום החליטו להוכיח שם לאולמרט שהם משרתים יותר טובים מאלו של ביבי?
    הגב' ברון היא שופטת רצינית. מהרציניות בארץ ורבים מעוה"ד הצטערו כשפרשה אבל היא ככל הנראה פיספסה כמה דברים שקרו במערכת השפיטה בשנים האחרונות. הלוואי עלינו טטריס. כך לפחות לא היו נרדמים, ותשאלו כל עורך דין שמופיע בבתי משפט והוא יספר לכם סיפורים מסמרי שיער פי כמה. אני אישית ראיתי בעליון שופט מכובד מנמנם בדיון בו השתתפתי.
    האופנוע- מי שמכיר את מצב החניה בבתי המשפט בירושלים יודע שהאלטרנטיבה לאופנוע היא כדור פורח או סקייטבורד.
    בכל אופן אין ספק שהמהלך של אולמרט היה מבריק וסידר לו ככל הנראה פטור מהפרקליט שהכיר את התיק הכי טוב.
    והמסקנה שלי – זו עוד תוצאה בלתי נמנעת של אלף מכללות שקר כלשהו למשפטים- אין חובת נוכחות אפילו בסדנאות (א"ב בכל אוני'), צריך להקליט את ההרצאות לטובת כל מיני "יועצים אסטרטגיים" עסוקים שלא יודעים צורת כיתה או פסק דין מהי, לתת הכנסה צדדית לא רעה בכלל לעובדי מדינה (שבתמורה מחלקים ציונים- כי אי אפשר להכשיל מי שמשלם 30 K בשנה) וככה העסק גם נראה.

    אהבתי

  13. בונד ג בונד הגיב:

    מכל מה שכותב בן כספית לאחרונה עושה רושם שהוא כבר מרפד את מקומו בידיעות, לשם יעבור לאחר קריסת מעריב (או קודם לכן).

    אהבתי

  14. פוליאנה הגיב:

    1. בן כספית המאוס!! כל חמש דקות חוטף תביעת תיבה.. עכשיו, אחרי שרה, הוא חוטף תביעה מיוני קורן, רל"ש ברק. (בלי קשר- חוצפה אם ייתנו לקרן תנאי מנכ"ל) אבל מצד שני – איך לא יתנו – כל המדינה הזו מסריחה ומצחינה וזה שהחורף הפך פה לקיץ מזעזע, זה פשוט רמז עבה מאין כמוהו פשוט לקום ולברוח..
    2. מה עם "הו, אילנה" שהגישה היום את ערעורה בן ה-71 עמודים?? זה הולך להיות מבחנה הגדול של בייניש. מי ישב בהרכב האמור. העצות שלי- ראש וראשון: אדמונד לוי – שלא דופק חשבון לאף אחד ובטח לא לבייניש ולא שייך לשום קליקה ואשרינו שכך..
    דנציגר, מלצר, ניל הנדל, משה עמית – החדשים והחדשים פחות, במועדון הסגור שעוד לא "הוטבלו".
    נדמה לי שאסתר חיות די דעתנית וגם לא שייכת לקליקה מובהקת.

    אהבתי

    • מה שקורה, בפשטות הגיב:

      למה שבייניש תושיב אותם בהרכב, מה יש לה נגד אילנה דיין ובעד סרן ר'? זה לא שהיא מחבבת כל כך את פסק הדין נגדה ואת פוסק הדין נגדה. ולמה נראה לך שההרכב תלוי כל כך בבייניש? זה עניין של שיבוץ כמעט ממוחשב.

      אהבתי

  15. גילה הגיב:

    מטבחי דו-איט זוכים ללא ספק בפרס הפרסומת הדוחה והבהמית. זה היה פשוט דוחה.

    אהבתי

  16. יעלי קוראת לעורכי וואלה הגיב:

    אינספור טוקבקים שנכתבו לאתר לא הואילו.
    רוע שגב, כן, כך נקרא סמנכ"ל יד 2.
    http://b.walla.co.il/?w=/3050/1643436

    מ 8 וחצי בבוקר ועד רגע זה 17:44 לא טרחו לתקן באתר את שמו.
    כאמור, כתבנו טוקבקים (את מכירה עוד דרך לצור קשר עם וואלה?)אך לא תיקנו וגם לא שינו. פאדיחה או מה?

    אהבתי

  17. מה שקורה, בפשטות הגיב:

    אהבתי

  18. התנצלות הגיב:

    היום במעריב, עמוד 14 בכותרות, התנצלות של העתון בפני "אושייה" מתחום הפשע הנתנייתי, כולל צילום גדול יותר מהצילום המקורי.
    הידיעה שבעקבותיה באה ההתנצלות הופיעה ביום שישי האחרון.
    מעניין איך החברה הטובים מצליחים להשיג בכזאת מהירות התנצלות ועוד כזאת מכובדת.
    מי אמר שמבחן בוזגלו לא מקבל יחס בארץ? ועוד יחס מועדף.

    אהבתי

  19. יצחק לאור זה השם הגיב:

    עכשיו בחדשות 10.

    אהבתי

  20. הבלון הנפוח של עופר עידן התפוצץ הגיב:

    הבלון הנפוח של עופר עידן התפוצץ.
    בום!
    http://www.themarker.com/tmc/article.jhtml?ElementId=skira20100215_011241&log=true

    אהבתי

  21. הדס הגיב:

    פרשת קורב מזכירה פרשיות דומות המתרחשות בצבא.
    כאשר קצין בכיר נתפס בקלקלתו מיד מתייצבים החברים הטובים שממהרים לספר עד כמה אותו קצין מוצלח ומוכשר ובעל הישגים ועד כמה עזיבתו תפגע בצבא.
    בפרשת קורב אנחנו רואים התנהגות דומה רק שהפעם בתפקיד הכתבים הצבאיים מופיעים חלק מהכתבים המשפטיים וסתם בעלי דעה.
    אחד מהם הוא שלום ירושלמי שנורא מודאג וכותרת מאמר הדעה שלו היא דראמטית ומרגשת : "למען תיק אולמרט: אל תגעו בעו"ד אורי קורב."
    אל תשלחו ידכם אל הנער,אומר ירושלמי שמצוי במקום גבוה ברשימת שונאי אולמרט אם כי לא מתחרה על המקום הראשון ששמור כמובן לדן מרגלית.
    ירושלמי כותב משפט נפלא : "ואין גם צורך לייחס יותר מדי משמעות לדברים של קורב.".
    המשפט הזה מוכר לי מאיזה שהוא מקום חשבתי לעצמי ומיד נזכרתי שמשפט דומה כתב בשבוע האחרון הגיגן "הארץ" אלון עידן בהקשר של התייחסות תוכנית "המקור" לעמיר בניון : "לכן גם אסור להתייחס לדעות הפוליטיות של בניון באופן מהותי".
    האם מתפתחת גישה עיתונאית חדשה שבה במידה ונאמרים דברים שאינם נוחים לעיתונאי כזה או אחר פשוט מבטלים את חשיבותם ?
    יש שתי אפשרויות – או שמבטלים את חשיבות הדברים הנאמרים על ידי כולם כולל כולם או שמייחסים חשיבות לדברים שנאמרים על ידי כולם כולל כולם.
    דוגמא : אילו הרב עובדיה יוסף היה חוזר מילה אחר מילה,משפט אחר משפט על דבריו של קורב המהומה היתה גדולה ואנשי ש"ס היו נדרשים לתת הסברים.
    אם עיתונאים לא מייחסים חשיבות להשתלחות קורב במערכת,אם עיתונאים לא מייחסים חשיבות לדעות השוביניסטיות הנגועות בגזענות של בניון,אז גם אין סיבה שעיתונאים ייחסו חשיבות לאמירות חמורות של ליברמן או של אלי ישי בנושאים שונים.
    אגב,לקורב היתה אפשרות לפעול בתוך המערכת לתיקון הליקויים והקילקולים במסגרת כינוסים של הפרקליטות,בכתיבה בביטאונים מקצועיים,במפגש עם בכירי המערכת.היתה לקורב האפשרות לעזוב את המערכת ופעול לתיקונה מבחוץ.
    קורב לא פעל בדרך הראשונה ולא פעל בדרך השניה.
    אם לקורב היה כבוד עצמי הוא היה מגיש מכתב התפטרות בשישי בבוקר.
    הסטודנטים שלו נחלצים לעזרתו מבלי להסביר מדוע בזמן אמת הם נהגו כעדר שוטה כאשר אף אחד מהם לא טרח לתהות מה פשר ההשתלחות הזו של איש פרקליטות בכיר.הם לא מעוררים התפעלות מיוחדת.
    @
    בהמשך לאווטאריזציה של ההפגנות בבלעין הופיעו אתמול ב"דיבור חדיש" בערוץ 8 שני נציגים ממיטב הנוער : המשתמטת היפה והאנרכיסט (נגד גדר).
    המשתמטת היפה (משתתפת קבועה בתוכניתם של צמד המגישים האשכנזים,שמאלנים,תל אביבים מדושני העונג העצמי) אמרה שההשתתפות בהפגנות אינן תענוג גדול והיא היתה מעדיפה לצאת לבלות במקום להפגין בבלעין.בחייה הנעימים אין כנראה משהו שנמצא בתווך בין הפגנה בבילעין ובין יציאה לבלות למעט כמובן נסיעות לחו"ל (שלא ברור מי מממן אותן) שתכליתן חבירה אל ארגונים אנטי ישראלים ויציאה בקריאה משותפת להחרמת ישראל.פניה היפות הן פני השמאל המצטצמם,תוצאה של ויתור על המאבק בתוך ישראל לטובת מאבק בחוץ.(לפחות המגישה המשעממת מ"מחוברות" טרחה להזכיר את ההפגנה הבלתי נשכחת שבה השתתפה וכמובן צולמה לכבוד "מחוברות" כדי שגם החברה בבראנז'ה יתפעלו).
    לצידה ישב אנרכיסט (נגד הגדר) מחופש ומצובע שהעלה אצלי תהיה אודות האנרכיסטים (נגד הגדר) הישראלים : האם יתכן שרק בישראל אנרכיסטים (נגד הגדר) פונים לבית המשפט העליון על מנת לקבל סעד משפטי ? האם יתכן שרק בישראל אנרכיסטים (נגד הגדר) משתתפים במאבק חבריהם (הפלסטינים המניפים דגלי פלסטין) למען הקמת מדינה ? האם יתכן שרק בישראל אנרכיסטים (נגד הגדר) מאמצים סרט שהוא מפלצת הוליוודית כביטוי לרדיקאליות ?
    אגב,לאנרכיסטים (נגד גדר) גם יש פתרון די משעשע לסתירה שנובעת מהגדרתם העצמית מחד והשתתפותם במאבק הפלסטינים לסיום הכיבוש ולהקמת מדינה עצמאית מאידך : הם מתמודדים עם הסתירה הזו באמירה כי מדינת פלסטין היא מדינה שאיננה קיימת ולכן המאבק למענה הוא מאבק למען אידיאה ולא למען מנגנון שלטוני כלשהו.מרגע שתוקם המדינה הפלסטינית הם יתמכו בפירוקה, כפי שהם תומכים בפירוקה של כל מדינה.

    אהבתי

    • זימבור ישיר הגיב:

      הדס, תחשבי רק מבחינה עיתונאית , האם יש עוד תוכנית, האם הייתה מעולם! תוכנית שפשוט שייכת לשונאי ישראל(אשת הטבח והקוף הקרח)שמביאים לשם את חבריהם שונאי המדינה, מעודדים אותם במקום לראיין, לא מביאים דעה נגדית…
      אין לי מושג מי אחראי על הערוץ הזה? איך הם מרשים ,איך אנחנו מרשים? שתתקים תוכנית תעמולה שאין כמוהה אפילו באלג'זירה!!!
      ***

      אהבתי

  22. א הגיב:

    זה נדמה לי או שמר קורב ניסה לסנוור את צלמי העיתונות בסמן לייזר אדום? מה זו הנקודה האדומה הזאת בתמונות?

    אהבתי

כתיבת תגובה