נסיון האונס. קווים לדמותו התקשורתית

0. מה קרה? הארץ: נסיון אונס; ידיעות, שער: "אונס", בידיעות עצמן: נסיון אונס; מעריב, שער פלוס הידיעות: "אונס אכזרי"; ישראל היום: כותרת: אונס, כות' מש' וידיעות: חשד לאונס.
מה באמת קרה? נסיון אונס שנמנע ברגע האחרון, אבל זה לא מספיק טוב לכותרות. ולכן, "אונס".



1. עו"ד קרן נהרי, המייצגת את החשוד, לכלי התקשורת: מרשי הטיל את מימיו. מרשי הטיל את מימיו. מרשי הטיל את מימיו.
ראשית, אין צורך לחזור על כך כל כך הרבה פעמים. כל העיתונים גם הם דבקו בהטלת המים. אגב, האם גם נשים מטילות את מימיהן? או רק גברים? שנית, אפשר לומר גם "השתין" זו לא מילה גסה (ר' שמואל א' פרק כ"ה).



2. zvaa
לא יכול להיות!



3. "היא הגיעה במכנסיים ובחולצה צמודים" (ידיעות על ארוסת החשוד). וזה רלוונטי כי?



4. אך ניצלה הבחורה? בזכות רותם פרץ ואיל קדושין, ששמעו את צעקותיה?או בגלל שהצליחה להדוף את התוקף? (ידיעות, ע' 2, ע' 3 רק שם מופיעים שמותיהם)



5.

arusa



6. דמותה המפוקסלת-לייט של הארוסה צמודת-הבגד באה ללמדנו דבר אחד (בסאבטקטס, ברור שזה לא נכתב): יש לו כזו יפהפיה מהממת בבית, למה שיאנוס?



7. הירקון הוא נחל, לא נהר (הארץ, שער).



8. החשוד בילה את מסיבת הרווקים שלו במועדון החשפנות פוסיקט.



9. איך פועל מערך האבחון של צה"ל? האם הוא מסוגל לזהות קווים תוקפניים שכאלו באישיותו של מועמד לתפקיד בכיר?



10. "ארוסתו: אני מכירה אותו, זה לא הוא" (ישראל היום, שער).


11. עו"ד בני נהרי, אבא של עו"ד קרן נהרי" "אולי הכניסו לו סם למשקה".


12. אמא: "הוא נשמה. כל כך רגיש. חצי שנה הוא רק חילק מזון לנזקקים" (מעריב); "אני מקווה שהעיתונות לא תסלף את הדברים" (ישראל היום).


13. חדשות 2, הערב. הארוסה מודיעה שהחתונה נדחית. לא שהיא לא מאמינה לו חלילה, אבל בלגאן, נו. מה תעשה.


14. חדשות 2, הערב.
כתב לאביה של המותקפת: "איך הבת שלך מרגישה?"
האב: "בדיוק איך שהבת שלך הייתה מרגישה אם היה עובר עליה אירוע כזה".
כתב: "ובכל זאת, איך היא מרגישה?"

אודות דבורית

שום דבר מיוחד
פוסט זה פורסם בקטגוריה הבלחות, עם התגים , , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

26 תגובות על נסיון האונס. קווים לדמותו התקשורתית

  1. ריקי כ הגיב:

    לעניין הארוסה התייחסתי בטוקבק בפוסט אצבעות שחורות, אבל את עובדת קשה מידי היום 🙂

    אף אחד פה לא מתכוון לכתוב משהו על הטיפול הצהוב המזעזע בפרשת הסרן שלכאורה ניסה לאנוס אמש בנמל וארוסתו הפכה להיות אובייקט בעצמה? סיקור הבגדים הצמודים שלה בידיעות אחרונות, התמונה הבהחלט לא מטשטשת, הרמזים העבים שהיא בחורה נאה ומושכת, כביכול, זה קשור למקרה. מכינים לו אליבי או מה?
    ולמה חוקרים אותה אם תהיה חתונה ?
    למה פרסמו שיהיה עימות בין המותקפת לחשוד ואז התברר שלא הייתה כוונה כזו? האם יש תואר חריף יותר מ”מביש?”

    אהבתי

    • velvet הגיב:

      אכן לא ראיתי (כולל בעיה בקבלת הודעות על תגובות)

      אהבתי

      • עדי בן יעקב הגיב:

        מה עוד צריך בכדי שיובהר לתשקורת כי אונס וסקס זה שני דברים שאינם קשורים. כי אונס זה אקט אלים וסקס זה משהו אחר. אבל בגלל שבשני המקרים בסוף (לפעמים רק אולי) משהוא כנס לתוך משהו הם תמיד מוכרחים לחבר את זה.

        פעם בעיתון של המדינה היה מנהג יפה. שכל ידיעה על אונסים והטרדות מיניות היו מופיעה בעמוד לפני האחרון וליד הידיעה (שהיתה תמיד ידיעה בודדת ) תמיד צורפה לידה ידיעה קטנה עם תמונה גדולה של בחורה צעירה ובריאה בביקני קטן ואו בתחתונים וחזייה שאינה קשורה אבל תמיד היתה שם. כיאלו שאם רק המסכן היה בא על סיפוקו ואו אם השרלליה לא היתה מפתה אותו לא היה מתרחש אונס…

        היום שאונס מקבל שבעה דבלספרד ופולואפ לפחות במוסף אז אי אפשר יותר, אבל פטור בלא כלום אי אפשר אז מצינים את יופיה המהמם של הכלה המיועדת, ומה הוא בכלל צריך את זה? מסכן שכזה! בטח עשתה לו כאב בביצים…

        וכל זה כנראה גלל השוביניסטיות של כלי התשקורת או בגלל שנאת השנים הטמונה בהם. ואולי גם וגם….

        אהבתי

  2. אור הגיב:

    מצוין ונכון.

    רק תיקון קטן, הירקון הוא כן נהר (למרות שזה מפתיע…)

    אהבתי

    • velvet הגיב:

      תיאלץ למצוא לי הוכחות אחרות.
      אחת

      שתיים

      שלוש

      אהבתי

      • אור הגיב:

        בבקשה:
        אחת:
        חוקר ידיעת הארץ יהודה זיו יוצא בפרשנות לפיה מושג "נהר" בעברית הקדומה הוא למעשה "נחל איתן" של ימינו – ולפי זה גם אלכסנדר ותנינים בחלקם האיתן הם נהרות. לדעתו, המושג "נחל איתן" עליו מדובר בתנ"ך ("נחל איתן אשר לא ייעבד ולא ייזרע" הוא דווקא מה שאנו קוראים "נחל אכזב" – אך נחל אכזב בעל זרימה שטפונית בחורף שמונעת עיבוד סדיר של אפיק הערוץ. ו"נחל אכזב" של ימינו הוא בפשטות "נחל" או "גיא".
        הירקון היה אפיק הזרימה השני בגודלו בארץ אחרי הירדן ומקורותיו, (בהתחשב בכך שהירמוך זורם על הגבול), ומבחינת מימדי זרימתו עד 1955 – איחוז המעיינות והקמת קו מים ירקון-הנגב – בהחלט היה נהר. כיום הוא לא ממש ראוי לתואר במושגים שאנו מכירים היום.
        קו ירקון הנגב שימש תחילה בעיקר לחקלאות, ובשנים האחרונות משמש יותר ויותר למי שתייה, כך שאם את מחוברת למוביל הארצי בהחלט ייתכן שאת שותה מים ממעיינות הירקון באפק.
        הלינק:http://www.haayal.co.il/thread_100110

        שתיים:
        הפסקה "מקורות המים כיום" בלינק הבא:
        http://www.teva.org.il/?CategoryID=892&ArticleID=3865

        אהבתי

  3. מאיה הגיב:

    הסיקור עבר כל פרופורציה. אבל אם כל ניסיון אונס יהיה מסוקר בצורה כזו, יתמעטו הניסיונות. (הלוואי שלא יהיו בכלל כמובן, אבל מטורפים יש לצערי בכל מקום).

    אהבתי

  4. נתאי הגיב:

    הירקון הוא נהר

    ממש כשם שהכינרת היא ימה

    וישראל היא מדינה

    אהבתי

  5. מסטיגאמפ הגיב:

    וכמובן שאף אחד – אפילו לא את, ולווט, ושאר הנשים שכותבות פה – לא מדבר על המנהג הבהמי שנקרא "מסיבת רווקים".
    האם אתן יודעות מה זה "מסיבת רווקים"? האם יש לכן רעיון למה זה נעשה לפני החתונה? מהי המשמעות של זה?
    מתי בדיוק המנהג הזה נכנס לחיינו, ולמה?
    וכן, אני יודע שיש גם מסיבת רווקות, ומניח שזה בהמי באותה מידה בדיוק

    אהבתי

    • צופה מן הצד הגיב:

      זה קצת עצוב, שרמת התודעה של רוב הנשים בבלוג הזה, נמוכה מרמת התודעה של מסטיק/ פלסטיק ושאר פיצוליו החינניים.

      אהבתי

    • velvet הגיב:

      אולי יש מסיבות רווקים בהן מנתחים את הבידיון והמציאות באחוזת דג'אני ושותים תה ירוק?

      בעיני זה די מסוכן להיכנס להרגלי בילוי שאני לא יודעת עליהם כלום תוך הצהרות מתלהמות
      .
      הייתי באיזה שתי מסיבות רווקות בחיי, ואני לא חושבת שהיה בהן אלבמנט בהמי ושלאחריהן הלכו הנשים לחפש איזה גבר לאנוס.

      אולי גם נדבר על איסור תרבות המועדונים, שתיית אלכוהול וכו'?

      חוץ מזה, אני מזכירה שמפקד חיל הים בילה במועדון חשפנות. ליתר דיוק, מבלה. ואז שקטה 40 שנה.

      אהבתי

      • מסטיגאמפ הגיב:

        אל תיתממי בבקשה. אני לא הייתי במסיבת רווקים, אבל בהחלט שמעתי מה מתרחש שם. למה בנאדם שעומד להתחתן צריך ללכת לראות חשפניות? מה זה בדיוק אומר עליו?
        ואיך זה בדיוק לאותו מלח אומלל, לא ממש ברור לי

        אהבתי

    • צופה מן הצד הגיב:

      למסטיק!
      אתה חי בעולם סגור של שוליות ושולי התקשורת, ולכן אתה מניח הנחות ולא מתבסס על עובדות. חמור מזה, כל הנחותיך לגבי שגויות. אני לא גבר, אני לא רווק, אני לא מגיב בשכר ואני לא בהכרח צודקת בהנחה שלי הכתובה למעלה. ומה זה אומר על שאר החיים שלך?…

      אהבתי

  6. רחוק הגיב:

    התסריט שלי (לכאורה): היה בבילוי בפוסיקט, שפך הרבה כסף והרגיש הרבה ציצים רוקדים לו על הברכיים, והחרמנות הזאת שלא באה על סיפוקה (ומי שמכיר את הפוסיקט יודע) הביאה אותו, בתוספת האלכוהול הזול שמוגש שם, להפעיל כוח כנגד רצונה של אישה תמימה.

    אהבתי

  7. אני הגיב:

    בהחלט אפשר גם לומר. אך מה לעשות שלא נהוג ?

    אהבתי

  8. דפי קודיש וייכרט הגיב:

    סעיף 9 זכה להתיחסות בהארץ אתמול – בודקים האם צה"ל מסתפק במיון המוקדם של השב"כ מבלי לבדוק מדוע אנשים עוזבים את השב"כ לאחר זמן קצר, בבחינת "אם הוא עבר את המיונים שלהם הוא כנראה בסדר". קצת כמו התותחנים שחיים על נפלי טיס וחובלים, רק ששם בודקים לדעתי מדוע אנשים מודחים.

    אהבתי

  9. אילה הגיב:

    מה רוצים מהבחור? (ממיטב בחורינו בפוסיקאט, בטח נשר בשלבים מאוחרים מהמיונים של השייטת. ניחומיי לצ'ייני) הנ"ל וודאי זיהה סיכון בטחוני לרמטכ"ל מצד הבחורה החשודה וביצע נוהל שגרתי של חיפוש גופני. לאור התגלותה של הבחורה כבלתי מעורבת וככזו שאינה מהווה סכנה לשלום הדמוקרטיה, שכן היא "בחורה טובה שאפילו לא שתתה", על רא"ל אשכנזי לשקול להעסיקה בתור מאבטחת אישית של הוד רמטכ"לותו ובא לציון גואלת.

    אהבתי

  10. דן הגיב:

    לפי אחד הראיונות ששמעתי, הבחורה טוענת שהוא אכן אנס אותה ולפיכך לא מדובר בניסיון אונס אלא באונס.

    אהבתי

  11. רוית הגיב:

    אני רוצה לראות אותו בכלא לשניים רבות

    ומי יתן ובכלא האסירים יגמלו לו בניסיון לאונס כזה

    אהבתי

  12. מירה הגיב:

    התקשורת ביצעה מעין אונס בארוסתו של החשוד. מה חטאה שתריך להביא תצלומים של שלה -קרי חזה גדול בטריקו הדוק ופנים מטושטשות – מושא פנטזיה גברי קלאסי.

    והאם רק לי זה נראה מוזר שהעד מתראיין בחדשות לפני המשפט. זה מותר? ואיך זה משפיע על השופטים?

    אהבתי

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת גוגל

אתה מגיב באמצעות חשבון Google שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

מתחבר ל-%s