אצבעות שחורות, 6.11.9

shaar611

נחום ברנע חושף בידיעות (כות' ראשית): השב"כ ניסה להפעיל את ג'ק טייטל כמקור, אבל נטש אותו אחרי זמן קצר.
תגובת השב"כ: "יעקב טייטל היה נשוא טיפול של השב"כ גם לאחר חקירתו בשנת 2000. במסגרת הפיקוח עליו ולאור קשריו עם גורמי ימין קיצוני התקיימו עימו מספר פגישות בודדות שלא הניבו דבר, ולאחריהן הופסקו עימו המגעים".
"נשוא טיפול"? מה זה?
טוען ברנע שאף שמעצרו של טייטל הוצג כסיפור הצלחה, למעשה מדובר בכישלון של השב"כ (או של המחלקה היהודית בו) – טענה שהושמעה כבר לא פעם במהלך השבוע.
הידיעה הזו היא המשך המדור שלו, ותלוית לו"ז ככה"נ: המדור נגמר בכות' ביניים בנושא, ובה המשפט: "יש מי שטוען שהוא שימש מקור… מקור פסיבי, רדום. אין לי דרך לאשש את הטענה הזאת כרגע. העדות המסייעת היחידה היא הניסיון".
בשעות שחלפו בין סגירת האדומה לעמודי החדשות, אישש, כנראה.



מוספשבוע
דונלד בוסטרום כותב על הגעתו לישראל, על קבלת הפנים ועל הראיון עם יאיר לפיד, אותו הוא מכנה "לא הוגן ותוקפני".
חבל שהטור לא הועלה לנרג'.

ארבע השעות של דמיאן קרליק בדירה של מש' אושרנקו (טל אריאל אמיר). לבעלי עצבים חזקים במיוחד.



מוסף הארץ
לראיין עיתונאי ולנוח
אסתי אהרונוביץ' ראיינה את רינו צרור. ינאי יחיאל צילם אותו. עילת הראיון הייתה שובה של התוכנית דוקומנטרי עם רינו צרור לחינוכית. סיבה מצוינת לדבר (גם) על הקולנוע הדוקומנטרי התוסס פה. במקום זה הראיון התבוסס בביצת התקשורת, ומה עשה צרור ואיפה. נהניתי מזה מאוד, אבל זה מאחר שאני חיה את הביצה, אלא שהעיסוק הפנים ברנז'אי הזה לא בהכרח מיועד לקהל הרחב. דווקא ראיון משולב, גם וגם, יכול היה להרחיב את יריעת הצופים.

ולתצלום: כל מי שראה אי פעם את צרור, בחיים או בטלוויזיה, יידהם נוכח התצלום הנורא שלו במוסף, שעושה לו עוול כבד. כל טיפת חיוניות, עליצות, קלילות וקפיציות, שלא לומר דוק פרחחות ונעורים שנוכחותו מקרינה – נעדרים מהתצלום, בו הוא נראה כפריק אוף נייצ'ר. לא ברור לחלוטין: יחיאל הוא מצלמי הפורטרטים הטובים בישראל. קשה לי להבין מה קרה כאן. זה נראה כמו איזו תאונה, כמו פריים שצריך היה לזרוק בניפוי הראשון.


ולהבדיל, תצלום מעולה של רלי אברהמי את פרופ' מיכאל הרסגור היושב על כיסא גלגלים, ולצדו מפיקת "שעה היסטורית", נטלי פדון, שכנראה לא רצתה להצטלם, ולכן השיער מכסה את צדודיתה. היא יושבת מולו, מוגבהת מעט, וכותבת במחברת. לא במחשב. לצדם לוח שחמט עם כלים מצועצעים או מגולפים. המון פרטים מסקרנים, הרבה מסתורין וסימני שאלה.
harsegor611


יותם פלדמן נסע לגזיאנטפ, לסט הסדרה הטורקית שגרמה לתקרית דיפלומטית, פרידה. לא ברורה לי התעקשות להמשיך והיטפל לשטות הזאת. סדרה זניחה שאיש לא היה שם לב אליה, שהייתה מתפוגגת לעלטה, אלמלא היו מישהוהם פה מחליטים לפמפם אותה. זה כמו לקחת את משפחת קמיצ'לי, נניח  ולהמשיך ללוש ולחבוט בה גם אחרי שנפחה את נשמתה.



ירון פריד כותב על קללת הטייפקאסט של שחקניות, בעיקר בטלוויזיה. בין היתר הוא מזכיר את ליסה קודרו, להלן פיבי מחברים. רק חבל שהוא מתעלם מכמה דברים שעשתה בחייה מאז, אחד מהם הוא סדרת מופת, אבל באמת, מדכאת במיוחד, שלא זכתה לתשואות הקהל, הקאמבק, על, הבה ננחש, שחקנית שרוצה להתקמבק. חוץ מזה יש כמה הבטחות סמויות בעתיד הממש קרוב שלה.


20 שנים לנפילת חומת ברלין
מוסף הארץ תום שגב, שהיה שם, חוזר ומסקר בתמצות.
ובסופשבועמרדכי חיימוביץ בפרק ראשון בסדרה ארוכת נשימה.


magazines6111

אני מעדיפה את שער סופשבוע, בגלל שיש בו הכי הרבה התרחשות ודופק חיים


תרבות מעריב
על אף בורותי בענייני כלכלה, אני מצליחה תמיד להבין לפחות פסקה שלמה במדורים של גיא רולניק. לפעמים אפילו יותר. אבל כשקראתי, זותומרת ניסיתי לקרוא את הראיון עם זיו גלברט, שהשתתף בהישרדות, לא הבנתי מילה. כל השיחה שלו עם ערן סויסה נסובה על אירועים שלא שמעתי עליהם מימיי, בצירוף שמות של דמויות שונות שאין לי מושג מיהן. לא צפיתי באף דקת הישרדות, כך ששלושה עמודים חלפו לנגד עיני כאילו כלום.
ומה זה התמונה הזו? איזה מדים הוא לובש ולמה?

tarbut611


מדור סאטירה חדש בנרג'
עושים שבת. שנאת חינם (ומופיע בזמן ירושלים). מזכיר את רוח אפעס.
ואלו יוצריו: אור שמש, שיר פלד, אודי הורוביץ, נעם פרנקפורטר, שגיא פריש, אלי אושרוב שכתבו בעבר את המדור גז מזגנים בפי האתון, עיתון הסטודנטים.


7 ימים
רונן ברגמן כותב כל מה שאפשר (ואי אפשר כלום), על התיווך הגרמני בפרשת גלעד שליט. אולי יש פה אלפי רמזים אברמוביצ'יים, אבל אני לא יודעת לפענח אותם.


נטשה מוזגוביה דייקנאה את רם עמנואל ב-1 בינואר 2009, אורלי אזולאי עושה את זה היום. התוספת – האירועים בחודשים שעברו מאז ההשבעה של אובמה.
ראיון איתו? אין סיכוי.
תוס', ראשון, 15:20 –
זה לא הדיוקן הראשון של אזולאי עם עמנואל: ב-16 בינואר, כמה ימים לפני שהושבע אובמה, פורסמה במוסף לשבת כתבת פרופיל גדולה עליו. הכתבה הנוכחית באה להאיר את היחסים בין הבית הלבן
לירושלים דרכו.


אברום בורג ודב אלבוים "מדברים על הריק הרוחני שנקלענו אליו". מה? לא הבנתי. איך זה משתבץ בגיליון הזה?
רגע, נקרא את הפתיחים של שניהם. אהההה, בורג מוציא ספר חדש, "בלשון בני אדם, פרשנות אישית, חדשה ומקורית לפרשת השבוע". עכשיו הכל ברור.


שרון פנאן? לא. מישהו/י?


7 לילות
רז שכניק על כל הסרבנים שלא נותנים את המוזיקה שלהם לפרסומות (אהוד בנאי עד לא מזמן, שלמה ארצי, עדיין). שווה.


מישהו לא חינך את אילנה ברקוביץ' מספיק טוב (איתי סגל), כי זה מה שיש לה להגיד על הגברת הראשונה, שרק שלשום חגה 51:
"מאז הבלונד, יש אנשים שמוצאים דמיון בינך לבין שרה נתניהו
גם אני אומרת את זה עליי. האם אני חושבת שהיא יפה? לא. האם זה מחמיא לי? לא. מצחיק אותי? כן. אני יכולה להבין שיש זוויות מסוימות שזה נראה ככה, אולי בגלל שלשתינו יש אף קצת סולד, כי יוצאות לי לפעמים תמונות מכוערות. לא רואה דמיון בינינו. היא די קופה, ואני חושבת שאני לא הכי קופה בעולם
".
מאידך, בתחומים מסוימים היא עבר חינוך מחדש, כשנישאה לאריק בנאדו. הוא כבר לימד אותה מה זה אישה.
כששאלו אותה בטלוויזיה איך הייתה מגיבה אם היו מתחילים איתה בבר, ענתה "הלו, טליבאן צופה בזה בבית. איזה מתחילים איתי, מי מתחיל איתי. אני שמחה שהוא לימד אותי את זה. זה בסיס חזק לאינטימיות".
יופי, תמשיכי כך!


ורדית גרוס באחד הראיונות החמודים בסו"ש הנוכחי, עם קרן ציטר, אמנית שגדלה באריאל ובילתה בגלולה (בר תלאביבי מנוח ומיתולוגי). והיא רק בת 32.
(כתבה עליה מ-2001, סיפור שלה ממעין, תערוכה שלה מ-2006.


G
גיליון "עד 40" – 40 הצעירים הבולטים בעולם העסקים הישראלי. כרבע הן נשים. ניכר שנעשו פה מאמצים לקראת חתירה לשוויון.
ניסיתי  להבין אם ה-40 מדורגים מ-1 עד 40, ונתקעתי. אולי כן, אבל אין שום מספור, כך שאי אפשר לדעת.


טיים אאוט
כמו שריקי כתבה, גל אוחובסקי בטור פרידה עצוב מאביו המנוח.


לחם עבודה
מתי גולן לא מבין למה סלימאן א-שאפעי פוטר. לדבריו, עיתונאי לא צריך לדווח למעסיקיו שהוא כותב ספר. לדעתו, גם ברור מאליו שהספר שכותב עיתונאי מדבר על תחום עיסוקו. הוא נותן את עצמו כדוגמא למי שכתב כמה ספרים, ומעולם לא דיווח למעסיקיו.

וגרסת העיר לפיטורין.


בני ציפר סופד ליעל לוטן.


עומר כביר בפוסט אורח בחדר 404 על מתנות לעיתונאים.


בית המשפט
שלושה אנשים תובעים את טיים אאוט, על שתמונתם הופיעה במגזין כמי שנכחו במסיבה של הקהילה ההומו לסבית. והשאלה, האם בישראל, 2009, "הומו" היא עדיין מילת גנאי (התשובה: ברור שכן).
סיפור מעניין ושאלה גדולה: האם הלכת אמסלם תשפיע גם על המקרה הנוכחי.



ברשתתת
הכוכבת הגדולה היא כרגע אלכסנדרה סולימסקי, אושיית טיובית די חדשה.
הכי עצבן אותי הציטוט הבא:
אורי לבני, סמנכ"ל קריאייטיב של GPS: "ראיתי אותה באינטרנט לפני שבוע והחלטנו לקחת אותה לקמפיין ויראלי שיצרנו לרגל המעבר למשרדים חדשים. היא הסכימה להצטלם תמורת כמה אלפי דולרים בודדים.

מה היה כל כך דחוף לך לספר שהיא הסכימה להצטלם תמורת סכום נמוך, לדעתך? בשביל מה? כדי להקטין את ערכה? להשפיל אותה?


וחוץ מזה, פוסט מפורט עליה – חורים ברשת, 28 באוק'. והמזבלה – 30 באוק'.


גדעון סער מתקדם ברשת
שר החינוך שלח את הידיעה הזו (תוכנית שעניינה סיורי תלמידים בירושלים), המופיעה גם באתר שלו, בתפוצה רחבה במייל.

אפרת אבן-צור, סטודנטית לפסיכולוגיה חינוכית קיבלה את המייל והתעצבנה. לדעתה כתובתה לוקטה מאחר שנכתבה במסגרת פעילותה בעמותת זוכרות.
המייל הגיע אליה דרך bouncebox@publicators.com
בתשובה לפנייה טוענת החברה שהמייל נשלח למי שביקש להצטרף לרשימת התפוצה של סער, ולמי שאי פעם שלח לו מייל. אבן-צור מכחישה את שני המקרים, ואומרת שגם אם הייתה שולחת מייל לשרסער וכעונש מקבלת ממנו מכתב יחסי ציבור זה עדיין היה מעצבן אותה.

כשלעצמי, דעתי בענייני מה ספאם ומה לא, הרבה יותר פלורליסטית. עידוק טוען שגם המכתב של מיברג הוא ספאם, וזה המשך הדיון על כך. 

לא כל מייל שנשלח אלי ואל עוד רשימת תפוצה הוא ספאם, כך לטעמי, גם אם הגדרת החוק היבש היא אחרת. פעמים רבות אני מוצאת במיילים כאלו חומרים שמעניינים אותי.
לא רק זה: תמיד אפשר להגדיר מייל מכתובת מסוימת כדואר זבל (הידד לג'ימייל), ולא לראות אותו יותר.

המארקר פרסם שוואלה ומקו בדרך לשת"פ בענייני תוכן.

מעיין כהן בדקה עם מקו, ושם מכחישים. מעניין יהיה לעקוב.

—-
אמרתי לכם: הטכנולוגיה לא מבודדת אותנו.



VTV
לא שכחתי את פנייתם האישית של חברי מקום לדאגה: הלילה, 23:00, ערוץ 10.


לפני פיזור
אוקיי, אז היום בשבע וחצי בכיכר. בשבוע שעבר טעו החזאים וסברו שגשם זלעפות יעיב על האירוע, מה שלא קרה, ואילו היום זוממים הם חום אימים, אבל מי יודע מה יילד ערב.

google711

אודות דבורית

שום דבר מיוחד
פוסט זה פורסם בקטגוריה אצבעות שחורות, עם התגים , , , , , , , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

69 תגובות על אצבעות שחורות, 6.11.9

  1. בת הטוחן הגיב:

    לא, לא, לא… היום בשבע וחצי בנמל תל אביב…
    רבין יחכה לשנה הבאה.

    אהבתי

  2. HananHarel הגיב:

    אהבתי את הדברים שאמרת בליידי גלובס. לא זכור לי שכתבת עליהם. (גם התמונה יפה)

    אהבתי

  3. שאול הגיב:

    אני עוד מחכה שעיתונאי אחד ישאל את המשטרה והשב"כ איך ההודעת דוברות שלהם על כך שהחקירה על הרצח ב98 נסגרה מחוסר ראיות לא סותרת את הודעת הדוברות שלהם על כך שמכוון שפעל לבד, לא היה על הראדר המשטרתי והבטחוני ולכן היה קשה לעלות עליו 10 שנים לאחר מכן.

    אהבתי

  4. ריקי כהן הגיב:

    אל תקראו את הכתבה על דמיאן הרוצח. זה מחלל את הנשמה, מפרק את הצלם האנושי.
    ההתעללות בילדים במיוחד.

    ואילנה ברקוביץ, חכמה גדולה אף פעם לא הייתה, חבל שהפכה לבהמה.

    אהבתי

  5. רוני הגיב:

    באמת שכחתי את הכי חשוב: נראית מקסים בצילומים של גלובס.
    הדיון בעניין הבגדים קצת שעשע אותי. למי אכפת? אם הייתן לוקחות אותן הביתה, ניחא. בעיה. אבל הקרדיטים האלה לבגדים מעניינים באמת רק מעטים. והם יפים לאללה, הבגדים.
    וכמו שריקי הציעה, גם אני חושבת שעל קרליק ראוי לדלג. זו פורנוגרפיה, ועצם הקריאה הופכת אותנו לשותפים. ויתרתי על זה בלי לחשוב פעמיים.
    ———————
    V: תודה תודה

    אהבתי

  6. ירושלמי הגיב:

    המדור הסאטירי ב-NRG נקרא "שנאת חינם", זה מדור הסאטירה של המקומון זמן ירושלים. קבוצת הכותבים כתבה עד לשנה שעברה את המדור "גז מזגנים" בעיתון הסטודנטים פי האתון.
    —–
    V: עודכן.

    אהבתי

  7. דוד הגיב:

    הנה גם שרגלית כתבה שהיא מורמת מעם ולא יודעת דבר וחצי דבר מהישרדות ה'עממית'…
    נו הבנו, זה אכן פופולארי לומר שאת לא רואה הישרדות

    אהבתי

    • פלסטיק הגיב:

      גם אני לא רואה הישרדות. מה אכפת לי אם זה פופולרי או לא

      אהבתי

      • דוד הגיב:

        אבל אתה לא טרחת לעשות מיזה ענין בבלוג ביקורת עם 50 מילה!
        דבורית כן מתייפיפת וטרחה רבות להראות לכולנו שהיא לא צופה בהישרדות ושהיא מורמת מעם ובוודאי מעמך כמו זיו.

        V: ???

        אהבתי

    • ariela, ashkelon הגיב:

      גם אני לא רואה, ואני לא יכולה להיות מורמת מעם, אני מאשקלון. למעשה, אני העם!

      אהבתי

      • נוצה סגולה הגיב:

        גם אני לא רואה השרדות. התפנו לי 4-5 שעות שבועיות.

        אהבתי

      • דוד הגיב:

        שלום לך 'עם'
        נותר משהו לעשות בערב באשקלון חוץ מלצפות בהישרדות? 🙂
        וברצינות – כולנו 'העם' אפשר לראות ואפשר לא אבל אם זה לא מענין אותך אז למה לטרחן ולכתוב 50 מילה על זה שלא הבנת כלום…ואתה לא צופה…?
        הסיבה היא להראות לכולם שאתה מעל כל זה…
        את פלסטיק לא כתבת 50 מילה

        אהבתי

      • בת הטוחן הגיב:

        אין מה לראות יותר ב"הישרדות", אם נצא מנקודת הנחה ש"פעם" היה מה לראות בהישרדות. זו סדרה מתה. אפילו הילדים שלי כבר לא מנידים עפעף כשהם פוסחים עליה.

        אהבתי

  8. מסטיק הגיב:

    גם אני לא מבין למה סלימאן א-שאפעי פוטר. הוא לא עבד והוא לא חייב כלום למעסיקיו בערוץ 2

    אהבתי

    • שולמית הגיב:

      אני משוכנעת שעשו לו זאת מפני שאינו "משלהם". כן, אני חושבת שעשו זאת כי הוא ערבי ( מרהט, אם אינני טועה).

      בעצם, הם העיפו גם את בינור. נכון שהם לא ממהרים להחליף את הקבועים שכנראה מוברגים לשולחן.

      אהבתי

  9. יניבל1 הגיב:

    ****

    ————–
    V: תקלל בבית שלך מותק, לא פה.

    אהבתי

    • דוד הגיב:

      וישראל באמת צריכה לבדוק את זה ובוסטרום יותר אמין בעיני מיהודה היס שכבר נכווה בהעלמת איברים של חיילי צה"ל ללא אישור משפחות אז למה שלא יעשה את זה לפלשתינאים?

      אהבתי

      • דוד הגיב:

        מה נסגר עם מערכת התגובות הזו שלא מאפשר להגיב למגיבי!?

        יניבל -אם תקרא את זה אז כן בוסטרום בתור עיתונאי 'יותר אמין' (זו לא חוכמה גדולה) מיהודה היס
        מקווה שקראת קצת על מעללי היס בעבר
        החמאס לא אמין בעיני אבל את הטענות על העלמות איברים טענו משפחות הקורבנות ישירות באוזני בוסטרום
        ועדיין לא קיבלנו תשובה מספקת למה חסרו איברים

        אהבתי

      • יניבל1 הגיב:

        הם לא העבירו את זה שירות לאוזני בוסטרום,שהרי בוסטרום אינו דובר ערבית . הוא נעזר במתורגמנים "מטעם" .

        אהבתי

    • דוד הגיב:

      נו אז מה אם הוא נעזר במתורגמן?
      ואם הם דיברו אנגלית בינהם?
      שמעת פעם על ערבי שדובר אנגלית!!?
      כן יש מקרים כאלו…
      בכל אופן, גיגלת? חיפשת? קראת?
      אז אתה מבין שיש בהחלט מקום לחשוד ביהודה היס בחוסר יושר…

      אהבתי

      • יניבל1 הגיב:

        הוא עצמו לא הכחיש שלווה על ידי אנשי מהחמאס
        שזה הגיוני , שהרי במקום כמו עזה אדם לא מוסלמי לא יכול להסתובב לבד כאילו הוא בשכונת מקוריו .
        גם המקומיים ידעו אנגלית זה די ברור שדוברי החמאס הדריכו אותם לפני כן מה להגיד אחרת הם לא היו לוקחים אותו אליהם.

        גם יאיר לפיד ביקש ממנו שם של פלסטיני אחד שלקחו ממנו איברים . בוסטרום גימגם .

        אהבתי

    • דוד הגיב:

      פרשת האיברים הנעלמים הופיעה דווקא ביהודה ושומרון שם לכאורה לא שולט החמאס
      בכתבה של בוסטרום יש את כל הפרטים
      קראת את הכתבה?
      יש שם גם צילום של פלשתינאי שעבר ניתוח לאחר המוות במכון באבו כביר ונתפר אולי ללא כל אבריו…

      אהבתי

      • פלסטיק הגיב:

        אוף דויד… אתה מקשה עליו… תן לו צ'אנס…

        אהבתי

      • יניבל1 הגיב:

        אה אז זה הפת"ח
        טוב נו הם באמת אוביקטיבים

        אהבתי

      • יניבל1 הגיב:

        תראה, אני לא בא להתנצח איתך או להראות שנאי יותר חכם . אני באמת רוצה שתוכיח לי שישראל באמת עשתה את הפשע שמיוחס לה. יודע מה לא הוכחה, אפילו בדיל של הוכחה שלפחות תיהיה סיבה לחקור את זה. לשמוע עדויות של פלסטינים בנוכחות של אנשי פתח או אפילו תיווך לא נחשב לכלום.
        אם אתה רוצה את דעתי האישית על יהודה היס, אז אני כבר מזמן אמרתי שצריך לשלוח הביתה את הפשלונר הזה. אבל מפה ועד להסיק מסקנה הזויה שצהל עוסק בסחר באיברים? ועוד כשבישראל הסחר באיברים הוא בלתי חוקי ?

        אהבתי

  10. אני זה שחשף שהיא הולכת להיכנס לבית אח הגדול..
    http://www.tapuz.co.il/blog/viewEntry.asp?EntryId=1574450

    אהבתי

  11. הו אילנה הגיב:

    אני שמחה שעוד אנשים מלבדי שמו לב לאמירה גסת הרוח, הדוחה והיותר-מכל-מלמדת-על -רמתה שלאומרה. באמת: כמה נמוך אפשר לרדת??
    ומכיוון שמ"הו אילנה" אין לצפות להרבה טעם טוב, מדוע העיתונאי ו/או העיתון לא הפגינו אותו ובחרו להכניס את ההגיג הירוד הזה?

    אהבתי

  12. חיותה הגיב:

    בכתבה שבה משוחחים בורג ואלבום, שענינה אותי, חסר לי מידע בסיסי על הדרך שבה נערכה השיחה הזו, האם היה זה מפגש פנים אל פנים? מי תעד? ואולי בכלל היתה זו שיחה מיילית?

    אהבתי

  13. כפלי בצל הגיב:

    שנאת חינם ב-NRG מצחיק!

    אהבתי

  14. עממי הגיב:

    נחום ברנע צריך רענון בהיסטוריה. השבוע הוא כתב על "עימות חזיתי" בין נתניהו לנשיא בוש האבא. הבעיה היא שבמהלך כהונת נתניהו הנשיא היה קלינטון. אפשר לחשוב שרק בלוגרים טועים.

    אהבתי

  15. דפי קודיש וייכרט הגיב:

    עשו לי את השבת: תום שגב ופרופ' מיכאל הרסגור.
    וגם פריד חביב בהחלט.

    אהבתי

  16. נוצה סגולה הגיב:

    אני שלחתי מייל לגדעון סער ומאז – יוק. ה
    —-
    V: את יכולה יום לשמוח ויום להיעלב.

    אהבתי

  17. אזח מודאג הגיב:

    השידור של מקום לדאגה נדחה לשבת הבאה, לדעתי בגלל העצרת.

    אהבתי

  18. בעל הכלבלב הגיב:

    מבינה פסקה של רולניק? בחייך, הוא לא מבין את רוב הפסקאות שהוא כותב. אבל הוא לא מוותר. צריך לתת לו קרדיט על ההתמדה.
    כל הכבוד לברנע. מנסה להראות שהוא עדיין עושה עבודה עיתונאית. לדעתי יש לך חלק בזה דבורית.
    אילנה ברקוביץ'? איך "אישה של" בסיבוב הראשון ואישה של בסיבוב השני הופכת לסלב? עשתה משהו בחייה חוץ מלהתחתן? רק בישראל.

    אהבתי

  19. כחול עופר הגיב:

    נתן זהבי כתב בזמן תל אביב את "הסקופ" של ברנע. משאלת הלב של זהבי התגשמה פלאים.
    http://www.nrg.co.il/online/1/ART1/963/095.html?hp=1&loc=35&tmp=5608

    למה הגולשים מתייחסים אליו כקוריוז ואל ברנע כ"עיתונאי"

    אהבתי

    • עממי הגיב:

      אם זהבי היה עיתונאי אמיתי, הוא לא היה כותב על הקשר של טייטל לשב"כ כבדיחה, אלא היה עושה עבודה אמיתית, משיג לכך אישור מהשב"כ, וזוכה גם לכותרת הראשית.
      כל אחד יכול לכתוב שכבוד הנשיא הוא עבריין מין. להשיג הוכחה לכך – זה כבר סיפור אחר.

      אהבתי

  20. קורא עלום הגיב:

    קראתי פעם את הספר של קרן ציטר, אני מצטער על שלושת השעות שבזבזתי על הדבר הירוד הזה. אולי בתור אמנית היא יותר מוצלחת.

    אהבתי

  21. נוצה סגולה הגיב:

    וגם השבוע חוט מקשר בין הטור של רענן שקד לכתבה במוסף: הפעם טור (כתוב שנון ומצויין) על המתאבדים מול ראיון עם הבת של מיקי אלבין. מעניין אם זהו צירוף מקרים או תכנון מראש. בכל מקרה, זה היה מוצלח.

    אהבתי

  22. שולמית הגיב:

    "היא הסכימה להצטלם תמורת כמה אלפי דולרים בודדים"

    זאת משכורת של מספר חודשים למורה או אחות שלא לדבר על פקידה. כל הכבוד לה על היוזמה המוצלחת.רגע, איך לא קמה צעקה שהיא מחפיצה את גופה או משהו בסגנון זה.
    הינה, זה קסמו של האיטנרנט. כבר לא צריך להתחנף לצלם ואלי אף יותר מחנופה כדי לזכות בתצלום ובקשרים לקובעי מדיניות הפירסום.

    אהבתי

    • מסטיק הגיב:

      אגב, בלי הרבה קשר, ראתי את זרוב בקליפ הזה ביו-טיוב (בלי קול, אז אין לי מושג על מה היא דיברה).
      זה רק אני, או שהיא וג'יאנה מייקלס (שמעלה את הקליפים של בפורנוטיוב) הופרדו בלידתן? אותה קומה, אותה בלורית שיער, אותו חיוך ואותו מספר חזייה…
      חבל"ז

      אהבתי

  23. שולמית הגיב:

    לV
    נחמדה הפניה של " מקום לדאגה".
    האם שלחו לך קישור או שפשוט העלו את הסירטון ליו- טיוב.
    רעיון טוב. אני מקווה שגם התוכנית.
    ——
    V: העלו ליוטיוב ושלחו קישור.

    אהבתי

  24. יניבל1 הגיב:

    עוד משהו על בוסטרום
    אם נשים בצד את הדיון על אנטישמיות , הרי הכתבה שלו היתה כישלון עיתונאי ממעלה ראשונה . תחקיר לא אמור ליהות מבוסס רק על צעקות של צד אחד(במקרה זה הפלסטינאים) תחקיר אמור גם להוכיח שהמערכת שכלפיה יש צעקות היא באמת מושחתת , בוסטרום לא עשה את זה . אבל זה לא מונע ממך,אחת שמתיימרת ליהות מבקרת תקשורת , להרעיף עליו מחמאות .
    טוב נו, הרי מה זה באמת משנה את הערך העיתונאי כשהכתבה משרתת את השמאל הרדיקלי .

    אהבתי

  25. nachum הגיב:

    היא יושבת מולה,-taklada

    אהבתי

  26. שולמית הגיב:

    "סדרה זניחה שאיש לא היה שם לב אליה, שהייתה מתפוגגת לעלטה, אלמלא היו מישהוהם פה מחליטים לפמפם אותה. זה כמו לקחת את משפחת קמיצ’לי, נניח ולהמשיך ללוש ולחבוט בה גם אחרי שנפחה את נשמתה.
    "

    בהמעטה, השוואה תמוהה.איך אפשר להשוות את האמפקט וההשפעה של תוכנית בידור ללא כוונות פוליטיות לסידרה שכל עניינה הצגת חיילי צה"ל כקבוצה של פסיכופטים רוצחי ילדים במזיד ובהנאה.הרי רב הצופים בכך מאמינים שזו האמת. האם גם אלה המקלים ראש בסידרה מאמינים בכך?

    אהבתי

  27. בונד ג בונד הגיב:

    אחרי כל הקמפיין האינטרנטי, "מקום לדאגה" לא שודרה במוצ"ש. ערוץ 10, נו…

    התנצלות אישית מכוכבי מקום לדאגה

    🙂

    אהבתי

כתיבת תגובה