אצבעות שחורות 27.2.8


דע דע דע
כן, זו הכותרת בשער 7 ימים: דע ליברמן. מעניין בזכות מה זכה העיתון לראיון (יובל קרני, אמירה לם) עם ליברמן, ששותק כבר די הרבה זמן. מהראיון עולה אדם זועף מאוד, שכועס על כל העולם.
כמה נקודות מופלאות מתוכו: כששאלו אותו על הנסיעה המפורסמת למינסק, הוא שולף גליון עיתון מ-77` בו נכתב שבגין יצא לחופשה אחרי הניצחון שלו, אחרי המהפך. טוב שלא סיפר מה עשה בן גוריון ב-48`.
מה הוא עשה במינסק? לא עסקים בכל אופן. ארץ נהדרת? לא רואה.
מה הוא יעשה בעזה, אם יהיה שר הביטחון? לא מדברים על זה לעיתון.

מה עם כל החקירות? "אני יותר נקי וישר מכל חוקרי יאח"ה…. אני יותר זך משלג. הקפדנו פה יותר מהאפיפיור".
ועל בתו:
"אנשים שואלים את עצמם איך מיכל ליברמן, ילדת הפלא, הרוויחה 11 מיליון שקל בעסקות בינלאומיות בגיל 25?
תקשיבו, אני יכול לשאול איך קרה שליברמן אביגדור, שעלה לכאן בגיל 20 והתחיל כסבל בשדה תעופה הגיע לסגן ראש ממשלה? גם זה קונספירציה של המאפיה?"
על הירשזון וגאידמק – הוא לא רוצה לדבר.
אז תשובה על בתו, כפי שאפשר לראות, אין לו, אבל שווה לזכור את כל התשובות הללו לעתיד לבוא.
נמתין בסבלנות.
ליברמן גם כתב מאמר לג`ואיש וויק המתפרסם בניו יורק. ובו הוא מסביר שהוא בעד מדינה פלסטינית. הכל כדי שאיווט כבר ל ייחשב איום.
I also advocate the creation of a viable Palestinian state
הידיעה מופיעה גם בעמודי החדשות של ידיעות, אבל הוא לא אמר את הדברים למראייניו הישראלים. מעניין למה. קצת מפדח שלמרות שיש ראיון שער, הכותרת בעמודי החדשות היא מתוך עיתון זר.
– –
אחותי גיבורת התהילה
לשקסולוגית איריס בר און יש יחסים ממש מצוינים עם ידיעות. לפני ארבעה חודשים זכתה לראיון של לפני הכניסה לכלא, והיום, משסיימה לרצות את מאסרה, או כלשון הכותרת המעודנת, "גמרה בחוץ", היא זוכה לראיון נוסף, הפעם ב-7 ימים. אכן, שווה ללכת לכלא.
פה שואלים אותה על מארי פיזם:
"יצא לך לדבר  עם מארי פיזם, אמה של הילדה רוז, שבעבר הרחוק גם הגיעה לקליניקה שלך לייעוץ עם בן זוגה רוני רון?"
שוב, תזכורת למעשה הנלוז של בר און דאז.
היא לא דיברה איתה, אגב, אבל למה לא להוסיף תצלום שלה לכתבה?
אבל 7 ימים הוא לא הנהנה היחיד משחרור בר און: גם בשישי של ערוץ 10 חגגו את שחרורה של גברת מס הכנסה. בדיוק כמו העבריין ההוא, אבנר הררי, שהשתחרר לא מזמן, ויצא עם כתבי התוכנית לחגיגות שחרור, גם בראון יוצאת לסיבוב ניצחון בכיכר המדינה ולהזרקת הבוטוקס הקבועה שלה, שכמתברר נמנעה ממנה בשבתה בכלא.
איך דואגים לקרוא לה בתוכנית? כוהנת הסקס, לא עבריינית מס. זה מה שיש לנו במדינה הזאת, כוהנות סקס ואלילות קוסמטיקה.
לבר און יש דעה מאוד מקורית על תפקיד ארגוני הנשים: במשך ארבעה וחצי החודשים שהייתה בכלא, כך לדבריה, לא הגיעה לכלא אף נציגה, כדי לשאול את אחת האסירות אם היא צריכה איזה בושם נעים, משהו ריחני. מתבלבלת מיז הכנסה עם האגודה למען החייל?
ומה עוד היא חושבת על נשים? שאם היה לה שופט ולא שופטת, אולי לא הייתה מגיעה לכלא.
אחרי הביקור בספא – למה אין דבר כזה בכלא, היא תוהה.
מעניין, הכתבה איתה לא זוכה ללינק משלה באתר, אלא רק בתוך התוכנית כולה.
– –
VTV
אבל הנה, אולפן שישי זכה לכתבה על "אחת הנשים השנואות בישראל", מארי פיזם. מתברר שיש אדם אחד, מיש אורלוב, מורה לשעבר המסייע לעובדים זרים ולחולי איידס שמדבר עם פיזם בטלפון רבות וקונה לה ספרים בצרפתית, ומציין כי היא "אישה נחמדה, נעימה, שקט ובעלת קול נעים", כך לדבריו.
לא, על רוז הוא לא מדבר איתה (כי הוא רוצה להגן על עצמו והוא לא שופט).
ועדיין, עם כל הכבוד לאיש הזה, קשה לי להבין אותו. גם אם היא לא נגעה בילדה, רוז נעלמה משדה הראייה שלה למשך כמה חודשים. איפה היא חשבה שהיא בדיוק? בחווה של הדוד משה?
– –
מיקי רוזנטל מסביר מה בדיוק קורה בפרי הגליל, ועל מה המאבק: בכמה מילים, על הפנסיה והזכויות הסוציאליות העתידיות של העובדים. כי ככל הנראה, לא משנה מי ירכוש את המפעל, הוא ימשיך לפעול, על עובדיו.

שת"פ מוזר של ערוץ 2 עם Yes, כתבה שכולה קטעים ארוכים מאוד מתוך הסרט "ישראלים למכירה" שישודר ביס דוקו.

ב"הצצה נדירה לטירה של פריס הילטון" אהרן ברנע מודה שלא ידע כלום על הילטון לפני שנשלח למשימה באחוזתה. כך גם נראה הראיון האומלל שלו איתה. מאחור יושבת אשת יחסי הציבור, שאוסרת עליו לשאול שאלה בנוגע להילטון בכלא. מילא זה, בעוד יורשת המיליונים מדברת מעלעל ברנע בחוסר אונים בשלל הניירות שלו, בלי להישיר אליה מבט אף לא פעם אחת. מסכן ברנע, בטח קילל את יומו על שבחר להיות שליחנו בוושינגטון.
– –
איה נועה נתניהו (הרן)?
נכון ציינתי את השבעת הכנסת לפני כמה ימים, ואת נוכחות משפחת נתניהו כולה שם? הזכיר לי א` שלא, אין זה נכון: איפה בתו נועה?
או. הנה.
– –

בחרו שער. איזה הכי מוצלח?
– –
G
בדרך כלל אני מנג`סת נגד כתבות תרומות הזרע והביציות, על כך שכבר קראנו הכל. אבל מרב סריג כותבת היום על כמה דברים שלא קראתי (אולי זה נכתב כבר, תקנו אותי): למשל – שתרומות הזרע פוחתות והולכות. למשל, שמבחני ההתאמה ומקבץ הבדיקות הגנטיות שעוברים כל הרוצים להרות גורמים להעלאת הרף בכל פעם יותר ויותר, כך שיש מעט מאוד תורמים פוטנציאליים.
כתוצאה מכך יותר ויותר חצאי אחים מסתובבים ברחובות, ולא יודעים על כך. הם אומנם לא יודעים, אבל הרשימות יועברו בדרך כלשהי לרבנות, על פי הנוהלים החדשים.
לא פשוט.
– –
סופשבוע
כדאי להחליט אם אלי לבני הוא "האח הקטן" של לבני ככתוב בטור הימני בע` 14, או שמא הוא הגדול, ככתוב כ-200 מילים לאחר מכן: "רחל אחותי הגדולה היא הצדיקה והחנונית, אני הסנדוויץ` הדפוק  וציפי הקטנה, הרגילה".
והנה התשובה, בראיון מ-9.2 בכל העיר.
ולאמא שלהם קוראים שרה, ולא רחל (כיתוב תמונה באותו עמוד), ככתוב עמוד אחד לאחר מכן.

הייתי רוצה לדעת אם אמש סעדו האחים יחד, והאם ימשיכו לדבר אחרי הראיון הזה, שלאחריו אולי ייעזר האח ביועצי תקשורת.
– –
מה יהיה עם שרון?
ע"פ עמותת אומ"ץ ביקש ביה"ח שיבא מהמשפחה להעביר את אריאל שרון הביתה, אולם המשפחה סירבה. לא זו אף זו, לדברי העמותה גלעד שרון פתח משרד באחד מחדרי בית החולים. בכתבה ששודרה שלשום בערוץ 10 הכחיש ישראל מימון את עניין החדר.
על השהות של שרון בביה"ח המשפחה ללא רוצה הגיב. ע"פ ערוץ 10 עלות האשפוז היא 40,000 ש` בחודש.
– –
ועם פואד?
למה על הכתבה הזו, שבאופן כללי משבחת את מפעלות השר בנימין בן אליעזר, חתומים "כתבי ynet", ואילו למרגלותיה כתוב –
בהכנת הכתבה השתתפו תני גולדשטיין ויעל עברי-דראל
האם הם-הם כתבי האתר, או שיש עוד כתבים מסתוריים שם?
אינספק שהטוקבקיסטים הם שעשו את העבודה בכתבה הזו.
הכי חמודה היא התגובה הזו –
מישהו יודע מהי עמדתו בעניין הפילים בספארי?  (לת)
אורי, צפון (26.02.09)
– –
ועדת המדרוג
את טענותיי החוזרות ונשנות על סתימותו של המדור מרכז וממצה ומרחיב יקי מנשנפרוינד.
– –
בשבע/מיילבק
לא יודעת אם את מתייחסת בסקירותייך גם לבשבע, העיתון החינמי החרד"לי המבוסס על פרסומות ומחולק במרכזי ערים דתיות וביו"ש בסופי שבוע.
עצבן אותי כשפתחתי אותו היום (שישי) וראיתי שהוא מגיע עם מוסף "כלולות" – מוסף לחתונות, נייר כרומו, עתיר כתבות על טבעות נישואין, אולמות, ושאר ירקות חתונתיים. כולל מאמר תורני של הרב אליעזר מלמד, שיש לו מדור קבוע בבשבע.
רק מה, בשום מקום, אפילו לא ברמז, נזכר שמדובר במוסף פרסומי ובתוכן שיווקי. חיפשתי, ודי ביסודיות.
אנשים אינטליגנטים חדי עין ישימו לב שמתחת למאמר מעמיק על מחירי מנות חתונה ואופיין מתנוססת חתימתו של בעל אולם פלוני. וכן, שבמשבצת הקרדיטים,
במקום בו אמור להיות "עורך" מופיע שמו של מנהל השיווק של העיתון, אבל זה חדי עין. וסתם אנשים תמימים מה יהא עליהם? והאתיקה העיתונאית זצ"ל? האם
לבשבע אכפת מהמושג?
מאמרו של הרב מלמד לא חותר תחת אושיות המוסף, כפי שאולי היינו מצפים, שהרי רבנים כמוהו מתנגדים ובצדק לחתונות יקרות ולבזבוזים, אבל הפעם – הפתעה! הרב מלמד מוכן במקרים מסוימים להסכים למחירים גבוהים של מנות, במקרה וההורים באמת עלו מאשפתות. הוא מספר שם סיפור מתנשא להחריד, על אב שמנקה אשפה ברחובות, שהאושר הגדול שלו זה לראות את האורחים אוכלים מנות יקרות, וזה מה שגורם לו להרגיש שהוא הצליח בחיים. נו, אז לכאלה הוא מאפשר לעשות חתונות יקרות.
– –
שובה של אנה פרנק
זוכרים את פיסות היומן הללו, שנשלחו במייל, והעליתי אותן לבלוג בשעתו (וואוו, שנה וחצי עברה)?
אז אנה פרנק (או חקייניתה?) זכו למדור בעמוד הפותח של העיר.
וזה המדור שלה היום:
קיטי היקרה,
הבחירות האחרונות לכנסת הותירו אותי מעט מעורערת ומלאת שאלות עד להתפקע: על פניו הייתי אמורה להיות מאוכזבת מכך שהמפלגה שלה נתתי את קולי – מטבע הדברים היתה זו מפלגת עלה ירוק וניצולי השואה – לא עברה את אחוז החסימה. אולם מה שמטריד אותי באמת, להוציא התחזקות גוש הימין והפופולריות הגואה של ליברמן, הוא תחביבו החדש של פטר – לפתוח יוזרים פיקטיביים בפייסבוק ולהתחיל דרכם עם בחורות מעבר לים. כמה רדוד הוא יכול להיות לפעמים! אתמול הוא הגדיש את הסאה ושלח poke לאווה בראון. הילד המגודל הזה צריך להבין שיש דברים שפשוט אסור לצחוק עליהם.
שנייה, מישהו דופק על ארון הכניסה, תכף אחזור…
שלך,
אנה פרנק
– –
האיור השVועי/ אורית עריף
אני משתאה ומשתהה מול איורו של אופיר בגון, הפותח את כתבתה של שוש מולא ב-7 ימים, בה היא מראיינת 14 בעלי דעה בנוגע לעסקת שליט. הוא מסקרן ומעצבן אותי בעת ובעונה אחת.
בגון מאייר בטכניקה היפר-ריאליסטית ומבחינה טכנית מגיע להישג מרשים ביותר בפורטרט הדמות, הן ברמת הדמיון לשליט והן ברמת הכאב שהוא מעביר. לעומת זאת המדים, חיבור הראש אל הגוף וכפות הידיים מצוירים בריליזם פחות חריף ומשכנע.



ברור שזה איור חזק ודרמטי. במבט ראשון אפשר אפילו לטעות ולחשוב שמדובר בצילום ושמישהו, כנגד כל הסיכויים, הצליח להביא תיעוד אמיתי של גלעד – הבדידות והכאב, אלוהים אדירים.
ההרגשה היא כמעט כמו מול צילומים מפורטים של זירות פיגוע או תאונות דרכים: אני לא מצליחה להתיק את עיניי מהאימג` אבל מרגישה שמפעילים עלי תחבולה זולה, סנטימנטלית יתר על המידה, עם גוון עז (בגלל ה"אפקט הצילומי") של מציצנות. אני יודעת ששליט כלוא, בודד ומסכן אני לא צריכה שתטיחו את זה ככה בפרצופי ובכזה גודל.
אני מאמינה שבכל איור כדאי שתהיה איזו מניפולציה (מתוקף תפקידו לספר סיפור, להעביר מסר) אך מעדיפה כזו שפונה גם לשכל ולא רק אל שק הדמעות.
מצד שני, אני מסוגלת להבין את בחירת המערכת למקם דווקא איור כזה כפתיח למקבץ הדעות המובאות בגוף הכתבה, ולו בשל העובדה שרגשות הרחמים בקשר לשליט הם בוודאי נקודת מוצא משותפת לרוב המרואיינים.
אורית עריף
– –
אגב, למה הקרדיט לתצלום הזה הוא צילום שער: אלדד רפאלי (המתייחס בכלל לצילום של א. ליברמן).
ואולי זה בכלל יועד להיות השער והוחלף ברגע האחרון?


– –
ועוד שער אחד ודי
הטרנד הזה, של גברים מתבגרים ומתייסרים עם זיפים באקסטרים קלוז אפ בצד ימין של הפריים מככב גם פה.


– –
לחם עבודה
הכתבה על מנחי ערוץ הילדים וחוזיהם הדרקוניים מזכירה לי חוזים לא בלתי דרקוניים אחרים הנהוגים בעיתונים כאלו ואחרים.
– –
התיקונים
בסוף מדור המכתבים של מוסף הארץ מתפרסם התיקון הבא:
בכתבה על הרב אליהו מאלי וישיבת "מה יפו פעמייך" (מוסף "הארץ" 21.11.2008)
נפלו מספר טעויות. בניגוד למה שפורסם, הרב מאלי לא השתעשע עם תלמידיו בסוגיית כיבוש הר הבית, תלמידיו לא היו מעורבים ביוזמתם בתגרות עם ערבים, ואין עדות לכך שיש לחשוש מפניו. זאת ועוד: בישיבה לומדים תלמידים מכל הארץ, הרב לא לימד בישיבת מרכז הרב (אלא למד בה) והוא אינו נמנה עם מקימי המכינה הצבאית בעלי ועם ראשי עטרת כהנים (אלא רק מלמד בה). אמירות אחד הדוברים בכתבה לפיהן "שונאי ערבים באו להתנחל ביפו" וכי יש קשר בין פתיחת הישיבה לפינוי תושבים ערבים על ידי עמידר נאמרו על דעתו בלבד, ואינן מייצגות את עמדת המערכת. מערכת מוסף "הארץ" מצטערת על פרסום הדברים.
אז מה כן נכון בכתבה ההיא?
– –
מח` הגהה
צ`נדרה לוי, שנרצחה ב-2001 ועכשיו נפתרת, כנראה, תעלומת הירצחה?
קרויה כך ע"פ המילה ירח בהודית. רק בעיה אחת: אומרים צ`נדרה, לא שנדרה.
(בכל כלי התקשורת, כולל בכתבה של אורלי אזולאי ב-
7 ימים)
מתברר שרוב כלי התקשורת דווקא כן הבינו שאומרים צ`נדרה.
– –
המיילשינון
"אחרי שצפיתי בשישי אמש וראיתי שאלי ישי אומר על עמוס גלעד שהוא מתמצא במטריה אבל בתרגום היה כתוב `מתמצה` ואחרי ששמעתי את הכתבת שראיינה את איריס בר און מבצעת אונס בשידור חי לשפה העברית קפץ לי רעיון למדור `מלשינון` בו נציין את כל הטועים והבורים בריש גלי?? הכוונה היא לעיתונאים, מגישים, קריינים, מתרגמים בתכניות חדשות ואקטואליה (אחרת זה לא ייגמר לעולם)".

עניתי למיילשינונת שאכן, זה בדיוק מה שהצעתי פה לפני מספר ימים, כשגנזתי לכאורה את מח` הגהה.
– –
לראיין עיתונאי ולנוח
טינה בראון (וניטי פייר, ניו יורקר), מתקדמת לאינטרנט.
– –
בלוגלנד
מה חדש בשכונה?
/* default css */table %7B font-size: 1em; line-height: inherit;%7Dtr %7B text-align: right; %7Ddiv, address, ol, ul, li, option, select %7B margin-top: 0px; margin-bottom: 0px;%7Dp %7B margin: 0px;%7Dpre %7B font-family: Courier New; white-space: pre-wrap; margin:0;%7Dbody %7B margin: 6px; padding: 0px; font-family: Verdana, sans-serif; font-size: 10pt; background-color: #ffffff;%7Dimg %7B -moz-force-broken-image-icon: 1;%7D@media screen %7B html.pageview %7B background-color: #f3f3f3 !important; %7D body %7B min-height: 1100px; counter-reset: __goog_page__; %7D * html body %7B height: 1100px; %7D .pageview body %7B border-top: 1px solid #ccc; border-left: 1px solid #ccc; border-right: 2px solid #bbb; border-bottom: 2px solid #bbb; width: 648px !important; margin: 15px auto 25px; padding: 40px 50px; %7D /* IE6 */ * html %7B overflow-y: scroll; %7D * html.pageview body %7B overflow-x: auto; %7D /* Prevent repaint errors when scrolling in Safari. This "Star-7" css hack targets Safari 3.1, but not WebKit nightlies and presumably Safari 4. That`s OK because this bug is fixed in WebKit nightlies/Safari 4 :-). */ html*#wys_frame::before %7B content: `-A0`; position: fixed; overflow: hidden; width: 0; height: 0; top: 0; left: 0; %7D * html.pageview body %7B position: absolute; right: 20px; %7D *:first-child+html.pageview body %7B position: absolute; right: 20px; %7D .writely-callout-data %7B display: none; *display: inline-block; *width: 0; *height: 0; *overflow: hidden; %7D .writely-footnote-marker %7B background-image: url(`images/footnote_doc_icon.gif`); background-color: transparent; background-repeat: no-repeat; width: 7px; overflow: hidden; height: 16px; vertical-align: top; -moz-user-select: none; %7D .editor .writely-footnote-marker %7B cursor: move; %7D .writely-footnote-marker-highlight %7B background-position: -15px 0; -moz-user-select: text; %7D .writely-footnote-hide-selection ::-moz-selection, .writely-footnote-hide-selection::-moz-selection %7B background: transparent; %7D .writely-footnote-hide-selection ::selection, .writely-footnote-hide-selection::selection %7B background: transparent; %7D .writely-footnote-hide-selection %7B cursor: move; %7D .editor .writely-comment-yellow %7B background-color: #FF9; background-position: -240px 0; %7D .editor .writely-comment-yellow-hover %7B background-color: #FF0; background-position: -224px 0; %7D .editor .writely-comment-blue %7B background-color: #C0D3FF; background-position: -16px 0; %7D .editor .writely-comment-blue-hover %7B background-color: #6292FE; background-position: 0 0; %7D .editor .writely-comment-orange %7B background-color: #FFDEAD; background-position: -80px 0; %7D .editor .writely-comment-orange-hover %7B background-color: #F90; background-position: -64px 0; %7D .editor .writely-comment-green %7B background-color: #99FBB3; background-position: -48px 0; %7D .editor .writely-comment-green-hover %7B background-color: #00F442; background-position: -32px 0; %7D .editor .writely-comment-cyan %7B background-color: #CFF; background-position: -208px 0; %7D .editor .writely-comment-cyan-hover %7B background-color: #0FF; background-position: -192px 0; %7D .editor .writely-comment-purple %7B background-color: #EBCCFF; background-position: -144px 0; %7D .editor .writely-comment-purple-hover %7B background-color: #90F; background-position: -128px 0; %7D .editor .writely-comment-magenta %7B background-color: #FCF; background-position: -112px 0; %7D .editor .writely-comment-magenta-hover %7B background-color: #F0F; background-position: -96px 0; %7D .editor .writely-comment-red %7B background-color: #FFCACA; background-position: -176px 0; %7D .editor .writely-comment-red-hover %7B background-color: #FF7A7A; background-position: -160px 0; %7D .editor .writely-comment-marker %7B background-image: url(`images/markericons_horiz.gif`); background-color: transparent; padding-right: 11px; background-repeat: no-repeat; width: 16px; height: 16px; -moz-user-select: none; %7D .editor .writely-comment-hidden %7B padding: 0; background: none; %7D .editor .writely-comment-marker-hidden %7B background: none; padding: 0; width: 0; %7D .editor .writely-comment-none %7B opacity: .2; filter:progid:DXImageTransform.Microsoft.Alpha(opacity=20); -moz-opacity: .2; %7D .editor .writely-comment-none-hover %7B opacity: .2; filter:progid:DXImageTransform.Microsoft.Alpha(opacity=20); -moz-opacity: .2; %7D .br_fix br:not(:-moz-last-node):not(:-moz-first-node) %7B position:relative; right: -1ex %7D .br_fix br+br %7B position: static !important %7D%7Dh6 %7B font-size: 8pt %7Dh5 %7B font-size: 8pt %7Dh4 %7B font-size: 10pt %7Dh3 %7B font-size: 12pt %7Dh2 %7B font-size: 14pt %7Dh1 %7B font-size: 18pt %7Dblockquote %7Bpadding: 10px; border: 1px #DDD dashed %7Da img %7Bborder: 0%7D.pb %7B border-width: 0; page-break-after: always; /* We don`t want this to be resizeable, so enforce a width and height using !important */ height: 1px !important; width: 100% !important;%7D.editor .pb %7B border-top: 1px dashed #C0C0C0; border-bottom: 1px dashed #C0C0C0;%7Ddiv.google_header, div.google_footer %7B position: relative; margin-top: 1em; margin-bottom: 1em;%7D/* Table of contents */.editor div.writely-toc %7B background-color: #f3f3f3; border: 1px solid #ccc;%7D.writely-toc > ol %7B padding-left: 3em; font-weight: bold;%7Dol.writely-toc-subheading %7B padding-left: 1em; font-weight: normal;%7D/* IE6 only */* html writely-toc ol %7B list-style-position: inside;%7D.writely-toc-none %7B list-style-type: none;%7D.writely-toc-decimal %7B list-style-type: decimal;%7D.writely-toc-upper-alpha %7B list-style-type: upper-alpha;%7D.writely-toc-lower-alpha %7B list-style-type: lower-alpha;%7D.writely-toc-upper-roman %7B list-style-type: upper-roman;%7D.writely-toc-lower-roman %7B list-style-type: lower-roman;%7D.writely-toc-disc %7B list-style-type: disc;%7D/* Ordered lists converted to numbered lists can preserve ordered types, and vice versa. This is confusing, so disallow it */ul[type="i"], ul[type="I"], ul[type="1"], ul[type="a"], ul[type="A"] %7B list-style-type: disc;%7Dol[type="disc"], ol[type="circle"], ol[type="square"] %7B list-style-type: decimal;%7D/* end default css *//* custom css *//* end custom css *//* ui edited css */body %7B font-family: Arial; text-align: right; font-size: 10.0pt; line-height: normal; background-color: #ffffff;%7D/* end ui edited css *//* editor CSS */.editor a:visited %7Bcolor: #551A8B%7D.editor table.zeroBorder %7Bborder: 1px dotted gray%7D.editor table.zeroBorder td %7Bborder: 1px dotted gray%7D.editor table.zeroBorder th %7Bborder: 1px dotted gray%7D.editor div.google_header, .editor div.google_footer %7B border: 2px #DDDDDD dashed; position: static; width: 100%; min-height: 2em;%7D.editor .misspell %7Bbackground-color: yellow%7D.editor .writely-comment %7B font-size: 9pt; line-height: 1.4; padding: 1px; border: 1px dashed #C0C0C0%7D/* end editor CSS */

[רעש] הסקטור הנשי בולט מאוד כיום ברשימת האמנים המושמעים ביותר.
[ממתקים] עידוק מדגמן את הפקאצומט: כך תפקצו בקלות את התמונות שלכם.
[שלג] מעמק הירדן ועד חומת סין: המלצות צפייה לסוף השבוע.
[סינמסקופ] יאיר רוה מעדכן משביתת היוצרים.

[נבחרת הבלוגים] המיטב של השבוע החולף.
– –
לפני פיזור
הייתי בהפנינג של שביתת היוצרים בלילה, וכל מה שהצלחתי להביא זה את התצלום האפל הזה.

– – –

בתשובה לשאלה שלא שאלתם: אין לי מושג איך התהפכו הבלוג ועמודותיו, ומדוע זה עברה התמונה משמאל לימין וכנהלאה.

אני מקווה שלמישהו מהמתכנתים של הדבר הזה יש תשובה.

עדכון: תוקן.

אודות דבורית

שום דבר מיוחד
פוסט זה פורסם בקטגוריה סקופ. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

70 תגובות על אצבעות שחורות 27.2.8

  1. דוד הגיב:

    שחוזקו של האיור יעורר את האנשים האדישים למצב , אמן והשתחרר במהרה

    אהבתי

  2. Jeronimo הגיב:

    אני חשבתי שאתה מותח ביקורת על נועה נתניהו על כך שהיתה רק פקידה בצבא ולא המשיכה את המסורת הצבאית של המשפחה. בעצם החמאת לה על כך שלא השתמשה בקשרים כדי להתברג טוב. בדיוק הסופ"ש קראתי באחד העיתונים שבנו הבכור של נתניהו עומד להתגייס, ולאחר שלא הצליח(!) להתקבל לתיאטרון צבאי(!!) – יעביר את שירותו ככתב ב"במחנה". כך שלפחות הפעם יש הצלחה בגזרת הפרוטקציה…

    אהבתי

  3. ללא שם הגיב:

    ראו תגובה 26 בתגובות לכתבה שקושרה עליה… וזכור לכולנו איך ביבי אמר פעם בראיון שיש לו "שני ילדים" (אני ראיתי בסי אן אן), וגם כיצד פעם נשאל מדוע יש רק תמונות של יאיר ואבנר ואמר שהתמונה שלה במסגור – ועד היום אנו מחכים שהמסגרים יתגבו על העומס.. בקיצור, יש גם סיפור מעניין על האישיות שלו. לא ענין שלנו – אולי, אלא אם כן אנו חושבים שהאישיות וההתנהלות המשפחתית של אדם גם מעידה משהו עליו ואופיו?

    אהבתי

  4. משתמש אנונימי (לא מזוהה) הגיב:

    ^*^",",",`ללא שםסליחה תגובה 22 לא 26

    אהבתי

  5. ולווט הגיב:

    אתקן. בעניין "השמות לא נכנסים ל-HP" זה קצר מוזר, טני חייבת להודות.

    אהבתי

  6. ולווט הגיב:

    זה נורא בהחלט. לא יכול להיות יותר גרוע מזה.

    אהבתי

  7. ולווט הגיב:

    אלו הלינקים האחרונים שמצאתי. מודע שלא התעמקתי בחיפוש, אבל אתה מוזמן – גגל נועה נתניהו וראה מה תעלה בחכתך. בעניין אנה פרנק – אני חושבת שהמדורצ`יק הזה משעשע למדי. אנחנו שוב נכנסים פה למה זה הומור וסאטירה וכנהלאה. האם מותר לעשות מערכון על המתנחלים ועל ישו ועל מריה ועל הארכיבישוף ועל אנה פרנק? האם מותר לקחת סצינה מהנפילה ולהפך אותה בכל פעם כרצוננו? הבאתי שלשום נדמה לי מאמר של חנוך מרמרי בנושא, חפש בפוסטים קודמים. ואם הכותבת היא, סתם, למשל, דור שני, או בכלל ניצולה שובבה שכוחה עדיין במותניה? אז מותר לה לכתוב בשם אנה פרנק?

    אהבתי

  8. משתמש אנונימי (לא מזוהה) הגיב:

    ^*^",",",`ולווטאולי הכלא שינה אותה?

    אהבתי

  9. אורית עריף הגיב:

    too much הפוך על הפוך

    אהבתי

  10. ולווט הגיב:

    תודה

    אהבתי

  11. עדו הגיב:

    אני דווקא מדמיין את שלומי שבן מופיע עם פבלו רוזנברג ושר שיר שכתב ציון ברוך. מה שכן – סחתיין על גלובס שעבר כבר יום ואין שינוי.

    אהבתי

  12. ולווט הגיב:

    אבל צילמתי והבאתי את היצירה בפוסט החדש.

    אהבתי

  13. מאה`~$~~$~דליה, פריז ב-ז הגיב:

    (מה שלא מפריע גם לי להשתמש בה, אבל) הצרפתים לא הוגים את ה-s בכלל, ואפילו (!) האמריקאים הוגים ס`

    אהבתי

  14. אני הגיב:

    ע ההגייה סביר להניח שצורת המקור היא הגרמנית, הנוטה לכתיבה ארוכה מהאנגלית. אין הלימה מדויקת, אם יש לך st בתחילת מילה בגרמנית את מבטאת את זה "שט" כמו שטפי גראף, האמריקאים שמרו על הצורה הזו באופן חלקי והפכו את כל השטיין ל סטיין. בנוסף, הגרמנים שומרים על כ` דגושה שהאמריקאים הופכים לצ`. מה ההבדל בין השפות? ההבדל הוא צורני, אם הספרדית הארגנטינאית (העגולה יותר מהספרדית המרובעת) היא הכי עגולה שמיעתית והגרמנית הכי דומה לגרף א.ק.ג. אז האמריקאים נוטים לכיוון הארגנטינאי (בעוד שההולנדית נוטה לגרמנית).

    אהבתי

  15. אני הגיב:

    מפתיע? ותודה לסטיבן שפילברג, שהפך את השם הזה לקליט.

    אהבתי

  16. אני הגיב:

    ולפני זה תשובה משלי: רוחניות אמורה להיות בעיני אנשים מצב בו הם מנותקים מהחומריות, ממה שצריך לעשות, מהחובות החברתיים-כלכליים שלהם ומתפנים לעיסוק בעצמם, במה הם רוצים להשיג, בלי להקשיב לתכתיבי החברה/משפחה. ההודים מסתכלים על רוחניות מנוקדת מבט פילוסופית-הכרוכה בהתנתקות מהסביבה ובחיפוש. האמריקאים לעומתם מסתכלים על רוחניות כמקום הפנימי ממנו אפשר להשיג את המטרות החיצוניות. דוגמאות: הסאן סקרין סונג: http://www.bondon.com/sunscreen_song.html אופרה ווינפרי ונפוליאון היל. ההגדרות בקישורים המצורפים הן מוטות דת, כפי שתבחין בקלות: http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%A8%D7%95%D7%97%D7%A0%D7%99%D7%95%D7%AA http://www.merriam-webster.com/dictionary/spirituality http://dictionary.reference.com/browse/spirituality http://www.thefreedictionary.com/spirituality

    אהבתי

  17. Hsro הגיב:

    נקרא לי הרבה יותר מדויק. תודה (:

    אהבתי

  18. ולווט הגיב:

    פעמיים הצעות רומנטיות, משמע יש מי שחושבת אחרת

    אהבתי

  19. קרןשמש הגיב:

    מעניין מאוד. כבר לא אהיה מתרגמת כנראה:) קצרת רוח מידי כנראה.

    אהבתי

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת גוגל

אתה מגיב באמצעות חשבון Google שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

מתחבר ל-%s