אף אחוז לא יזוז

 
כל העיתונים עם וריאציה על אותה כותרת – הנגיד הוריד את הריבית לאחוז אחד. על פי דעת כל הפרשנים, זה לא יעזור לנו בכלום. נו אז, מה יהיה? או: בשביל מה זה טוב?
כולם – חוץ מגלובס. ההודעה על כך יצאה אתמול בחמש וחצי אחה"צ, וגלובס בשמונה כבר בבתי המנויים. זו הסיבה שהוא שוב החמיץ את הכותרת הראשית?
 

– –
התשדירים
הערב עולים לאוויר תשדירי הבחירות. יש מי שכבר דגמנו אותם (ידיעות, 24) וכתבו ביקורות נוקבות.
נראה לי ממש מתבקש לקבוע תקנה לפיה תשדירי הבחירות לא צריכים לעסוק בהכפשת המתמודדים המתחרים. ספרו למה אתם טובים, ולא למה ההם גרועים.

בנענע10 לקטו מקבץ תשדירי עבר.

בהמשך לטענות שאיש לא קורא את מצעי המפלגות, מעריב הרים את הכפפה והביא את מצעי שלוש המפלגות הגדולות בצורת טבלה ברורה ונאה. נקווה שבהמשך יובאו המצעים של שאר המפלגות.
לא שהמצעים האלו יתממשו אי פעם, אבל לפחות נדע את הצהרת הכוונות.
מעניין לקרוא את דבריה של ציפי לבני, אחרי אותם דברים ברורים שאמרה בתיכון בליך, שלא תמיד כולם יכולים לחזור:
"אני אחראית לגורלו של גלעד שליט ולהשבתו. ככלל אני מתנגדת לדיאלוג עם חמאס כארגון טרור ומוכנה לדון איתו אך ורק בנושא גלעד שליט, תוך שימוש במנופים דוגמת המעברים אותם רוצה חמאס לפתוח בהקשר הזה"
נתניהו: "צריך לעשות כל מאמץ להחזיר את גלעד שליט".
ברק: "נעשה הכל, כל מהלך אפשרי וראוי כדי שגלעד יחזור הביתה".
– –
מה שלום נתניהו
אפרופו תשדירי הבחירות העולים הערב, הכותרת השנייה בישראל היום מוקדשת לנתניהו:
"נתניהו: זה עוד לא גמור" (הכוונה כמובן לקרב הבחירות).
בהמשך, שתי תמונות של נתניהו בע` 3, אחת עם לבני, השנייה עם אפי איתם. ותצלום נוסף, בהספד לאברהם רביץ, תמונה של נתניהו ורביץ כשהוא על מיטת חוליו בביה"ח.

 

Tierecke, cc-by-nd                               
– –
לכו תתאבדו
אור הלר מערוץ 10 הוא זה שהביא את הידיעה על מג"ד בגולני שהורה לחייליו להתפוצץ עם הרימון שלהם ועם חוטפיהם ברגע החטיפה. בצה"ל מגבים את המג"ד.

הבוקר הוא מביא ידיעה חדשה לא ברורה:
"תשעה לוחמים בגבעתי שלחמו ברצועת עזה במהלך מבצע עופרת יצוקה מסרבים לחזור לבסיס החטיבה, במחאה על יחס מפקדיהם. הלוחמים טוענים כי המפקדים דרשו מהם שלא לפגוע בבתים של תושבי עזה בהם שהו, והדבר פגע בכשירותה
המבצעית של הפלוגה".
מה?
עולם הפוך.
– –
"לראשונה מאז תום מבצע עופרת יצוקה, חוזר הטרור מרצועת עזה להכות: מטען התפוצץ בעת שרכב סיור של צה"ל נע על גדר המערכת סמוך למעבר כיסופים. מקורות פלסטינים דיווחו כי באזור התקרית פרצו חילופי אש הכוללים ירי צלפים"
תזכורת: הצבא יצא מעזה לפני שישה ימים.
איפה ההרתעה עליה דובר רבות?
עדכון: חייל נהרג.
– –
לא מתרימים
BBC וסקיי ניוז לא ישדרו את תשדירי ההתרמה למען עזה.
מאחר שזה המצב, הידיעות בישראל על כך נדחקות לשוליים (מעריב, 17, ידיעות – כלל לא).
– –
המורה הפתיינית
סיפור המורה לאנגלית והתלמיד, המובא בהרחבה בידיעות כבר יומיים ברציפות, כלל לא זוכה כמעט לתהודה בשאר העיתונים. מעניין מה הסיבה.
– –
שיעור בלוגיקה
התמוטט ומת
"בימים האחרונים התלונן הילד על תחושה פיזית לא טובה, כאבי ראש והקאות, אולם עדיין לא ברור אם סבל מבעיה רפואית כלשהי".
– –
סרקוזי פיטר
את שרת המשפטים שלו, ראשידה דאטי שהפכה לאם חד הורית, ימים ספורים אחרי שחזרה לעבודה, למרות שהפכה לאם.
הספקולציות חוגגות.
הערב הוא יפגוש את נועם שליט.
אולי הוא רוצה להסביר לו את החלטתו.
– –
התיקונים
ב-ynet נערכה תחרות סיפורים על המלחמה. הנה התקנון הנוכחי של התחרות, בו אפשר לראות שהסיפורים צריכים להיות עד 2,500 מילים.
והנה הטקסט, ממטמון גוגל, ממנו אפשר לראות שהטקסטים צריכים להיות באורך 2,000 מילה.
השינוי נעשה ביום האחרון למשלוח הטקסטים. 
טוקבקים שתהו מה נהיה, לא פורסמו.

– –
הארי הקדוש
ארי שמאי הוא עורך הדין שביקש להסיר את צו איסור הפרסום על שמו. התקשורת נשמה לרווחה: הוא לא מעורב בפרשיית יחסי המין האסורים על פי חוק עם קטין. הוא לא חשוד באינוס, התעללות, מעשים מגונים. תודה לאל! החשדות המלוכלכים הוסרו ממנו לחלוטין.
אז מה כן?
שמאי, 44, בסך הכל חשוד בכך שהשתמש בסמים יחד עם נער בן 17 בדירה של חבר משותף.
פעולה טבעית ולגיטימית, ואם זה לא ברור, התקשורת בהחלט תעזור לכם להבין כמה שמאי – שכבר הצהיר בעבר בפובמי על חיבתו לחומרים אסורים – הוא סבבה לגמרי.
העו"ד שלו להארץ: "אין ספק שהעננה הכבדה שרבצה מעל ראשו של ארי במשך למעלה משבוע הוסרה כעת. אמרנו מלכתחילה שאין לו שום קשר לפרשת הקטין ולעבירות המין שביצעו בו אותם חשודים".
והכתב: "בתחילה חשדה המשטרה כי שמאי הדיח את הקטין לשימוש בסם ואף ביצע בו מעשה מגונה, אולם כבר מתחילת החקירה התברר כי לא היה חשד סביר נגד שמאי בנוגע לעבירת המין והוא שוחרר לאחר 24 שעות למעצר בית".
 
ynet: "אחרי ששמו נוקה מכל חשד לעבירות מין… נחשד רק בביצוע עבירות החזקת סם בכמות שלא לצריכה עצמית והדחת קטין לסמים מסוכנים. בניגוד לחשד שהועלה בתחילת החקירה, הובהר שאינו חשוד עוד בביצוע עבירת מין כלשהי".
 
וואלה: "שמו הותר לפרסום היום (שני) על פי בקשתו, במטרה לנקות אותו מחשד בעבירות מין בפרשה בה הוא אינו חשוד. עם זאת, שמאי חשוד באחזקת סמים ובהדחת קטין לשימוש בסמים… שמאי ידוע בעמדותיו הליברליות כלפי סמים קלים ובעבר אף קרא לפעול ללגליזציה שלהם".

one: "מקורב לשמאי סיפר ל-ONE: "ארי שמח שהמשטרה עצמה בצעד נדיר הודתה שטעתה ושלא מיוחסות לו יותר עבירות מין ושאינו קשור לפרשיה העיקרית". עוד טוען המקורב כי עו"ד שמאי מתכוון לתבוע תביעת לשון הרע את כל מי שהשמיצו אותו ללא בסיס ואין לו ספק שלא יוגש נגדו בסופו של דבר כתב אישום בגין הדחת קטין לסם שכן לא היו דברים מעולם… במסגרת אותה חקירה הועלה חשד נגד שמאי של החזקת סמים, אך אין לו כל קשר לביצוע מעשים מיניים.
 
נרג`: לפני כשבוע, לאחר מעצרו של שמאי, התקבלה חוות הדעת של המעבדה לזיהוי פלילי של המשטרה, שקבעה כי ברשותו של עורך הדין נתפסו למעלה מ-200 כדורים שהכילו סם מסוכן, האסור בפקודת הסמים….
…חימי טען עוד כי הוא אינו יודע מה שמאי עשה בדירה. "ברור שהוא לא ביצע שום עבירה פלילית שקשורה לקטין או איזה עבירת מין", אמר עורך הדין. "מה שאדם עושה בדלת אמותיו זה עניינו שלו. מותר לו לעשות ככל העולה על רוחו, בלבד שהוא עונה על דרישות החוק".

ידיעות (ע` 20): כותרת: "ילדים לא, סמים כן"
"מקורביו….:  בסך הכל מדובר באדם טוב, בחבר נפלא שתמיד אפשר לסמוך עליו. בטח לא בעבריין מין".
הכתבים (בוקי נאה וזוהר שחר לוי): "שמאי ידוע באהבתו הגדולה לשירי ארץ ישראל ולמוזיקה מזרחית והוא גם אחד האוהדים הבולטים של הפועל תל אביב בכדורגל. הוא נחשב לאיש צבעוני ולפרובוקטור בעל פה גדול שאינו מהסס להשמיע את דעותיו גם אם אינן בלב הקונצנזוס. בעבר תמך בפומבי כמה פעמים בהתרת השימוש בסמים קלים".
בהמשך מובא גם קטע מהתוכנית מה קשור, מלפני כשנה וחצי, בה הוא מייעץ איך לא להיתפס בשימוש בסמים. הקטע לא שודר בסופו של דבר, אבל אפשר היה לראות אותו אתמול במהדורת החדשות של 10.

מעריב (ע` 10): כותרת: "עו"ד שמאי: לא עשיתי שום דבר רע"
"…בדירה נמצאו כדורי חגיגת ובקבוק ריק שהכיל על פי הערכת השוטרים סם. מחקירתו סיפר הנער כי קיים יחסי מין עם שמאי, אבל לטענת המשטרה לא מדובר בעבירה משום שגילו של הנער מעל 16. המשטרה ערכה חיפוש בביתו של שמאי,
ומצאה למעלה מ-170 כדורי חגיגת ו-20 דרם של חומר החשוד כקוקאין. שמאי חשוד בין היתר באחזקת סם והדחת קטין לשימוש בסם.
שמאי ידוע באורח חייו הפרוע…"

במעריב דווקא יש חידושים. למשל, הוא הושעה מהגשת התוכנית אי זוגי של החינוכית לצד קרן נויבך.

הארץ הוא היחיד שלא העלה את יציאתו של שמאי לאור על ראש שמחתו:
פה מדובר על הסתעפות הפרשה: סוכנות ליווי לקטינים, התעללות מינית ועוד.
"המשטרה תבקש הבוקר מבית המשפט להסיר את צו איסור הפרסום מעל שמם של תשעת החשודים בקיום יחסי מין עם הקטין המרכזי בפרשה. במקביל, סנגוריהם של חמישה מהחשודים אשר שמם הותר לפרסום בשבוע שעבר יערערו נגד
ההחלטה. כזכור, בית המשפט עיכב את פרסום שמם של כל החשודים בפרשה עד לדיון שיתקיים הבוקר".
לא לשכוח, החלטת השופט בענין פרסום השמות התקבלה כבר ביום חמישי, עם דחייה לראשון, כדי שיוכלו לערער. אנחנו כבר ביום שלישי. אף שם לא פורסם.
ובעניין שמאי:
עברת אולי את השבוע הקשה בחייך, איך התמודדת עם גל השמועות?
"במשך שבוע ספגתי רפש לאור השמועות הזדוניות שהופצו עליי, אבל הייתי משוכנע שהמשטרה תרד מהחשדות נגדי בעניין עבירות המין, שמלכתחילה לא היה כל סיכוי שזה ייהפך למשהו רציני".

ישראל היום: כות`: "לא ביצעתי שום עבירה"
דברי בא כוחו: "לא ביצעתי כל עבירה. הסמים שנתפסו אינם שלי. לא קיבלתי שירותי מין".
גלובס: "הותר לפרסום: ארי שמאי הוא עוה"ד ששמו נקשר בפרשת הנער שנוצל מינית"
"למרות החשדות החמורים, השופט בני שגיא סירב להאריך את מעצרו ושיחררו למעצר-בית מלא. הוא ציין כי אין כל חשד סביר למגע מיני בכפייה עם הנער, ומאחר שהנער בן יותר מ-16, הרי שאם היה מגע בהסכמה – אין בכך עבירה…"

צודק ניר קיפניס: יותר משרוצה הציבור לדעת מיהו העבריין, הוא רוצה לדעת מיהו ההומו.
– –
מי פה הומו?  הסבר, רבע התנצלות ותהייה
כתבתי אתמול שאני לא מבינה את דברי השופט, שחשיפת נטייה מינית של אדם עלולה לגרום לו נזק, ושזו אמירה מטופשת בישראל, 2009. מתברר שהדברים האלו קוממו רבים: את חלק מכותבי הטוקבקים, את חבריי ההומואים, וקוראים שהעדיפו לכתוב מייל ולא להצטרף לדיון הפומבי.
הטענה המרכזית של כולם נגדי הייתה שאני חיה בבועה, מנותקת מהעולם, ושאני לא קולטת שהרוב המכריע של ההומואים חי בארון. כל אלו שמחוצה לו הם מיעוט מבוטל. בארון נמצאים מאות אלפים (בישראל). חלק גדול מהם בעלי משפחות החווים חיים כפולים: מנהלים חיי משפחה ואישות עם רעייתם, ומדי פעם יוצאים לגיחות חשאיות כדי לממש את עצמם מינית.
האמת, לא ידעתי שזה המצב. אין לי לכך גם ראיות או הוכחות מספריות, אבל זו ההתרשמות הכללית של מי שנמצאים שם, מחוץ לארון או בתוכו.
כשלעצמי, אני לא מבינה איך אפשר לחיות כך. גם אם אתה חי חיים כפולים, לא כדאי לך, לכל הפחות, להימנע מלעבור על החוק? לשמור על התנהגות נורמטיבית ולבחור את הפרטנרים בהיגיון?
בכל מקרה, אם הוכחתי בורות, חוסר רגישות או טיפשות, אני מתנצלת בפני הנוגעים בדבר.

– –
בלוגלנד
מעתה אמרו לא רק מזון אטי אלא גם בלוגינג אטי. הבלוגרים התעייפו, והם נגד מזון מהיר, ככה אומרים ב-NYT.
– –

לפני פיזור
היכונו לתשדירי הבחירות. מקווה שכולם יעלו לרשת.
 
מבזק באגים
כדי להימנע מהמצב בו ה-footer עולה על הטקסט באמצע הפוסט, יש להיכנס לפוסט דרך הכותרת שלו.
מה לעשות, גדולי המוחות פה עוד לא הצליחו לפתור את הבאג המורכב הזה.

אודות דבורית

שום דבר מיוחד
פוסט זה פורסם בקטגוריה לייב בלוגינג. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

38 תגובות על אף אחוז לא יזוז

  1. michaly הגיב:

    קודם כל כי זאת לרוב הדרך היחידה לדעת את האמת. כי מפלגות משקרות לגבי עצמן, אבל אומרות את האמת על אחרים. דבר שני, איך אנשים יידעו לא להצביע לפאר ויסנר אם מפלגות ירוקות אחרות לא יספרו לציבור את האמת עליו? אני מאוד מקווה שחלק מתשדירי התעמולה של הירוקה מימד יוקדש כדי להסביר למצביעים הפוטנציאליים למה אסור להצביע לירוקים של ויסנר.

    אהבתי

  2. odd334 הגיב:

    בטלויזיה ראו אותה מתחבקת עם שמאי בבית המשפט. עיתונות אובייקטיבית

    אהבתי

  3. בושה וחרפה הגיב:

    מעניין אותי לדעת אם יש אדם מאמין כלשהו שייתן גיבוי למג"ד בגולני. איסור ההתאבדות הוא גורף. הוא מבדיל אותנו מעממים אחרים, כמו האויב המוסלמי החייתי. הורת ייהרג ובל יעבור שמורה ל-3 מקרים והם בלבד, ונפילה בשבי איננה מקרה כזה. נהפוך הוא, מצוות פדיון שבויים יקרה מאוד לכולנו. בושה וחרפה שאיבדנו את כל הערכים, לא ייתכן שבצבא ההגנה לישראל ישרת מפקד שפוקד על חייליו לשלוח יד בנפשם. מביש מביש מביש. דוגמא להתבהמות החילונית של המדינה.

    אהבתי

  4. 365מעלות הגיב:

    "אין יותר לאן לרדת: הנגיד הוריד את הריבית לשפל היסטורי של 1%". ואני תוהה: מה התפקיד של ארבע המילים הראשונות בכותרת? איזה מידע הן תורמות? האם הן נוסחו ע"י עיתונאי או קופירייטר במשרד פרסום? פעם בהארץ הקפידו על כותרות אינפורמטיביות, לא מהסוג שפונה לסנטימנט של הקוראים, במיוחד לנוכח כותרות מסוג "זעם ותדהמה בירושלים" או "גולן כבר לא יראה את אמא" שאפיינו את ידיעות ומעריב. כנראה שבעידן דב אלפון הכללים האלה שייכים לעולם של אתמול. חבל

    אהבתי

  5. ybstlv הגיב:

    חבל להחמיץ. בנות, לגזור ולשלוח לאמא: http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3662230,00.html

    אהבתי

  6. משתמש אנונימי (לא מזוהה) הגיב:

    ^*^",",",`יאנקהחשבתי שתבדקי תסיפור שמאי ויעל מרגלי

    אהבתי

  7. לינוי הגיב:

    הרב הצבאי לשעבר, וייס, הסביר לי הבוקר שבהחלט ניתנים היתרים הלכתיים כשזה נוגע לחיילי צה"ל ולסיטואציות מסויימות (נפילה בשבי, למשל)

    אהבתי

  8. אבי סגל הגיב:

    אם ארי שמאי תובע על לשון הרע, האם זה אומר שהיתה פגיעה בשמו הטוב?

    אהבתי

  9. ybstlv הגיב:

    טכנית, צריך להוכיח פרסום דבר שיש בו כדי להשפיל או לבזות. אבל תרשה לי להרגיע אותך, הוא לא יתבע ולא נעליים.

    אהבתי

  10. גג הגיב:

    הכותרת הצינית "שיעור בלוגיקה"? מה זה? אלה השנינויות שעולות ממך לאור כזה אסון?

    אהבתי

  11. בת הטוחן הגיב:

    האם מוזכרת היכנשהוא העובדה שהנ"ל הומופוב ידוע בציון? והרי ידוע לכל שההומופובים הגדולים ביותר הם ההומואים הלטנטים הגדולים ביותר.

    אהבתי

  12. אחד הגיב:

    הפסקה שמתחילה ב"כולם – חוץ מגלובס…" מופיעה פעמיים.

    אהבתי

  13. רגינה ספקטור הגיב:

    על החלטתו של השופט. בישראל או לא בישראל,ב- 2009 או לא 2009, כן בועה לא בועה, הסתרת נטייתו המינית של אדם מתוך חשש לתדמיתו היא בדיוק מה שהיא: שיתוף פעולה עם ההומופוביה, והנצחתה. אבל מה אני מדברת, כאילו אני לא יודעת איפה אנחנו חיים.

    אהבתי

  14. נודניק הגיב:

    ולווט יקרה – בפוסטים קודמים עלתה שאלה מענינת – כמה שוקן חייב לבנקים. אם זה מאות מליוני שקלים – זכותו של הציבור לדעת, כי עתון הוא מבחינות רבות תאגיד ציבורי שמוטלות עליו חובות מיוחדים, להבדיל מחברה פרטית שלא חייבת כלום. את תתני להם להתחמק. אם שוקן ורולניק הם צדיקי הדור המטיפים לגילוי נאות – שיתנו גילוי נאות גם על מה שמסתתר מתחת לשמלתם.

    אהבתי

  15. ולווט הגיב:

    על היריב שלו? למה, כל מה שייאמר על ידי היריב הוא אמת? תעמולה היא תעמולה היא תעמולה

    אהבתי

  16. ולווט הגיב:

    לסגור חלון ולשכוח.

    אהבתי

  17. רותם הגיב:

    בוודאי שיש עוד לאן לרדת: לריבית של 0.8% כמו בארה"ב, או אפילו נמוך יותר, כמו ביפן. כלומר, גם כותרת לא אינפרמטיווית וגם לא נכונה. אכן, ימים קשים בשוקנייה. ככה זה כשרוב רובם של העורכים יודעי העברית ומביני העניין "קוצצו". אלה הם פני העיתונות החדשה.

    אהבתי

  18. ולווט הגיב:

    כולל של one, נותנים את התמונה המלאה.

    אהבתי

  19. ולווט הגיב:

    הניסוח המתאר את הטרגדיה לא סביר.

    אהבתי

  20. שובר שתיקה הגיב:

    ההתאבדות של קליין בהישכבו על הרימון נחשבת למעשה גבורה. התאבדות חייל לפני הילקחו לשבי של אירגון טרור גם היא כך. הקריטריון הוא אולי – הצלת חיים אחרים. ולכן המג"ד צדק. קרוב משפחה שלי הוא טייס קרב ולהם יש נוהל של נגיחה באוייב אם אין דרך אחרת. כלומר – התאבדות. הקריטריון? – הצלת חיים. אז נא להירגע. כל הכבוד למג"ד

    אהבתי

  21. אבי הגיב:

    וזה היה ניסיון כושל לבדיחה – לא ציפיתי לתשובה.

    אהבתי

  22. משתמש אנונימי (לא מזוהה) הגיב:

    ^*^",",",`ולווטתודה, תוקן

    אהבתי

  23. קרליבך הגיב:

    לשוקן אין מספיק ציורים במחסן של הארץ כדי לממן את הקרחנה הזו. גם המשכורת של רות סיני ורזניק וקשתי וציפר שהוא חוסך מעכשיו לא תספיק. גם הקיצוץ הרוחבי לא יספיק…

    אהבתי

  24. קרליבך הגיב:

    לשוקן אין מספיק ציורים במחסן של הארץ כדי לממן את הקרחנה הזו. גם המשכורת של רות סיני ורזניק וקשתי וציפר שהוא חוסך מעכשיו לא תספיק. גם הקיצוץ הרוחבי לא יספיק…

    אהבתי

  25. ולווט הגיב:

    למרות נסיונותיי לקבל תשובה, לא הצלחתי. אני רק יודעת שזה הרבה פחות מהסכומים שצוינו בפוסטים הקודמים.

    אהבתי

  26. דלישה הגיב:

    גם אם לא באופן רשמי. אם זכרוני לברכה אינו מטעה אותי יותר מדי, כבר קראתי על זה באיזה "הארץ" או משהו לפני כמה שנים. אולי בקשר לחטיפה לפני שנתיים וחצי? אתמהה.

    אהבתי

  27. Superwoman המקורית הגיב:

    מוציאים את שמאי מהארון? הוא יוצא ביוזמתו מהארון? הוא אי פעם היה בארון? היתה לו סיבה להיות בארון? האם בגלל שאיני תל אביבית מעודכנת נשארתי הרחק בגליל? מה הולך פה?

    אהבתי

  28. משתמש אנונימי (לא מזוהה) הגיב:

    ^*^",",",`Superwoman המקוריתממתי צה"ל מתייעץ ברבנים?

    אהבתי

  29. משתמש אנונימי (לא מזוהה) הגיב:

    ^*^",",",`Superwoman המקוריתהוא גם חוסך את המשכורת של ציפר?

    אהבתי

  30. משתמש אנונימי (לא מזוהה) הגיב:

    ^*^",",",`בנימינוציפר על הג`אנטים של רולניק ואלפון

    אהבתי

  31. michaly הגיב:

    אבל בהשמצות צריך להיזהר יותר במאשר בשבחים, כי יש סכנה של הוצאת דיבה. למרבה הצער אי אפשר לתבוע מפלגה על ההפך מהוצאת דיבה לעצמה – כלומר שבחים שקריים ומשוללי כל קשר למציאות.

    אהבתי

  32. משתמש אנונימי (לא מזוהה) הגיב:

    ^*^",",",`דלישהדווקא חייכתי

    אהבתי

  33. Superwoman המקורית הגיב:

    מי שמך? אלוהים?

    אהבתי

  34. Superwoman המקורית הגיב:

    מה יותר טוב מקצת יידישקייט שוביניסטי בימי אמצ"ש האפורים והמשמימים? בקרוב: "אמא, אני מצטערת שנשרתי מקורס טייס, אני יודעת כמה ליבך הטוב היה רוצה שאפציץ את עזה"…

    אהבתי

  35. ולווט הגיב:

    מיני כלשהו עם גבר. הכחיש מפורשות. יחד עם זאת, הוא שהה בדירה אחת עם נער בן 17, וסביבם – חגיגת "שקונים בפיצוצייה". אין שום סיבה להסיק מסקנות חפוזות. איך אמר העורך דין שלו? כל מה שעושה אדם בדלת אמותיו, כל עוד זה בגבולות החוק – זה עניינו בלבד.

    אהבתי

  36. שולמית`~$~~$~קדם לכך `נוהל חניבעל הגיב:
  37. משתמש אנונימי (לא מזוהה) הגיב:

    ^*^",",",`שולמיתעל שמאי, סתם בזבוז מלים

    אהבתי

  38. משתמש אנונימי (לא מזוהה) הגיב:

    ^*^",",",`שולמית`~$~ ~$~אני המומה!, גם רזניק וציפר.מי נשאר?

    אהבתי

כתיבת תגובה